bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 105,443 views

ezzy

Posts: 8,060

#181 • • ezzy Droid-pappa

äpärä:
bileisiin yksin = säälittävää..... sama ku menis leffaan yksin. Tai sit mä oon vaa överi seuranhalunen, enkä osaa olla yksin.



mitä leffassa edes tekee seuralaisella?
Avatar
#182 • • --- Guest

ezzy:
---
äpärä:
bileisiin yksin = säälittävää..... sama ku menis leffaan yksin. Tai sit mä oon vaa överi seuranhalunen, enkä osaa olla yksin.

---


mitä leffassa edes tekee seuralaisella?



...fiiliksen takia. Ei se leffaan meneminen oo vaan se leffa, vaan se rento meininki nähä frendejä ja käydä vaik bissellä ennen leffaa ja muutenki hengailla yhdessä.... emmä tiiä, mut en mä ite ainakaan leffaan yksin menis...
aivastus

Posts: 499

#183 • • aivastus Ärsyttävä
Kai sitä vois tarvittaessa lähteä bileisiin yksinkin. Ei siellä ehkä sitten ihan yhtä kivaa ole yksinään, mutta minkäs sille sitten voi. Kyllä sitä yksinkin jaksaa *jiihaa*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Umbala

Posts: 769

#184 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Joo on tullu käytyy. Harvempi kaveri käy bileissä ja noi jotka käy niin tulee yleensä samaan paikaan sattumalta. Mut se on loppupeleissä ihan hassuu kun tulee todellakin dankettuu aika lailla paljon. *jiihaa*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Daverian

Posts: 491

#185 • • Daverian
Yksin on tullut käytyä. Ei sitä koskaan jaksa kavereille soittaa että lähdettekö bileisiin kun tiedän jo ilman soittamistakin että ne on siellä. Johtuu luultavasti siitä että täällä salossa ei alaikäisille ole hirvittävästi noita bileitä niin kaikki on aina sitten niissä mitä järjestetään. Mutta hyvä niin. Ei tarvitse kasvattaa laskua soittelemalla toisille. Sitten JOS käy niin että siellä ei ole ketään tuttua niin sitten voi tehdä uusia tuttavuuksia.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

kipzu

Posts: 67

#186 • • kipzu

äpärä:
---
ezzy:
---
äpärä:
bileisiin yksin = säälittävää..... sama ku menis leffaan yksin. Tai sit mä oon vaa överi seuranhalunen, enkä osaa olla yksin.

---


mitä leffassa edes tekee seuralaisella?

---


...fiiliksen takia. Ei se leffaan meneminen oo vaan se leffa, vaan se rento meininki nähä frendejä ja käydä vaik bissellä ennen leffaa ja muutenki hengailla yhdessä.... emmä tiiä, mut en mä ite ainakaan leffaan yksin menis...



Mä oon kerran käyny yksin leffassa... se oli aika perseestä loppuen lopuks... mut siis kylhän bileisiin voi yksin mennä... on siel kuitenki AINA sen verran jotain puol tuttuja ja kaikkee... eli siis mielummin yksin bileisiin kun kavereitten kans avioniin... *hymy* if you know what I mean!!! Ja ainahan säkin vedätät melkeen koko bileet yksin!!!
ezzy

Posts: 8,060

#187 • • ezzy Droid-pappa

Daverian:
Sitten JOS käy niin että siellä ei ole ketään tuttua niin sitten voi tehdä uusia tuttavuuksia.



Juuri näin. Viimeks Hallmarkeissa tapasin varmaan 5-6 uutta tyyppiä :) lisäyksenä niihin 300 tyyppiin mitä oon tavannut 2001 vuoden jälkeen kun muutin pk-seudulle *jiihaa*
Daverian

Posts: 491

#188 • • Daverian

ezzy:
---
Daverian:
Sitten JOS käy niin että siellä ei ole ketään tuttua niin sitten voi tehdä uusia tuttavuuksia.

---


Juuri näin. Viimeks Hallmarkeissa tapasin varmaan 5-6 uutta tyyppiä :) lisäyksenä niihin 300 tyyppiin mitä oon tavannut 2001 vuoden jälkeen kun muutin pk-seudulle *jiihaa*



Mulla on vielä se etu kun noi bileet joissa käyn ovat teini discoja. Niissä saan aika äkkiä huomiota kun alan polkkaamaan. Ehkä myös hieman enemmän ehkä reiveihin sopiva vaatetukseni saattaa auttaa myös asiassa. Mutta voin vain sanoa että bilettäminen on hauskaa myös yksin. Kyllä sieltä aina joku sun kanssasi tulee keskustelemaan ja pitämään seuraa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Unik

Posts: 4,117

#189 • • Unik
Toisinaan mulla on ollut ainakin parhaat bileet ja hetket bileissä kun yksin olen tutkaillut ja hippaillut ympäriinsä. Yleensä siinä samalla on vielä tutustunut uusiin mukaviin ja mielenkiintoisiin ihmisiin.
Avatar
#190 • • Edited astaroth Guest

idoru:
Olen ennakkoluuloton ihmisten suhteen ja seurallinen ja mukava ja lupsakka savolainen.*joo*


Sellasia me savolaiset ollaan. :)

Mielestäni on jotenkin terapeuttista lähteä yksin. Saa olla ihan omassa rauhassa, keskittyä olennaiseen. Ja ei sitä monissa bileissä tarvitse käydä, kun tutustuu niin moniin, että alkaa olla jo kiusallista, ettei saa kyhjöttää missään nurkassa rauhassa stobensa kanssa.
Tämän hetkisistä bilekavereistani yksikään ei kuulu siihen "omaan" kaveriporukkaan, kaikkiin olen tutustunut tavalla tai toisella. Kyllä niitä tuttuja tulee, halusi tai ei. :)

Edit:

unik:
Toisinaan mulla on ollut ainakin parhaat bileet ja hetket bileissä kun yksin olen tutkaillut ja hippaillut ympäriinsä. Yleensä siinä samalla on vielä tutustunut uusiin mukaviin ja mielenkiintoisiin ihmisiin.


Näin nimenomaan.
sparffo

Posts: 238

#191 • • sparffo Team Aerobic

arty:
>> niih.. eli oletko käynyt bileissä yksin.. jos olet, miltä se tuntui..
>> itse olen käynyt 2-3 kertaa yksin ja aina siellä (bileissä) löytyi tuttuja..



kun tälläses anti-klubitus kaupungissa asuu, joutuu aina välillä lähteen yksin*grr*
varsinkin jos eksyy kotikylän ulkopuolelle, autolla ajettava matka on niin suuri este toisille...
mutta kyllä yleensä paikanpäällä löytyy tuttuja *hymy*

mutta vaikkei tuttuja pahemmin olis, niin sitten pitää hankkia sellasia paikanpäällä *joo**iloinen*

nyt olis taas rush:it edessä, ja niinku yleensä niin ei kukaan innostu lähteen *nyyh*

kaverit lähtee mielummin regular baariin/yökerhoon kuunteleen kun DJ jontsa & DJ tomppa heittää tuoreimpia hittejä -80/-90 luvulta, ja runsasta alkoholi juomista ja vonkaus yrityksiä unohtamatta...
*taputapu**justjoo**igor*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

Jazmine

Posts: 1,009

#192 • • Jazmine Pösilö

sparffo:
---
arty:
>> niih.. eli oletko käynyt bileissä yksin.. jos olet, miltä se tuntui..
>> itse olen käynyt 2-3 kertaa yksin ja aina siellä (bileissä) löytyi tuttuja..

---


kun tälläses anti-klubitus kaupungissa asuu, joutuu aina välillä lähteen yksin*grr*
varsinkin jos eksyy kotikylän ulkopuolelle, autolla ajettava matka on niin suuri este toisille...
mutta kyllä yleensä paikanpäällä löytyy tuttuja *hymy*

mutta vaikkei tuttuja pahemmin olis, niin sitten pitää hankkia sellasia paikanpäällä *joo**iloinen*

nyt olis taas rush:it edessä, ja niinku yleensä niin ei kukaan innostu lähteen *nyyh*

kaverit lähtee mielummin regular baariin/yökerhoon kuunteleen kun DJ jontsa & DJ tomppa heittää tuoreimpia hittejä -80/-90 luvulta, ja runsasta alkoholi juomista ja vonkaus yrityksiä unohtamatta...
*taputapu**justjoo**igor*



Totta turiset *joo* Etelä-Pohjanmaa, junttien paratiisi *dissaa*

Kyl sitä on itekki muutamaan otteeseen käyny itekseen. Have to.. ei meijän kaupunkilaisista oo mihinkään *eiei*

--
Polcca on parasta *sydän*

vike

Posts: 728

#193 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
Onhan sitä vuosien varrella lähdetty useaankin kertaan yksin bileisiin.. joskus suoraan duunista kun on ottanut bile kuteet sinne messiin että vaihtaa kun lähtee.. Bileissä sitten aina törmää tuttuihin ennemmin tai myöhemmin illan aikana.

-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

Avatar
#194 • • astaroth Guest

Avernian:
Ei varmasti tule jos ei halua.


Tietenkin. Mutta varmaan kuitenkin ymmärsit, mitä ajoin takaa.
Karvinen

Posts: 699

#195 • • Karvinen SekaiSin MariSta
pari kertaa bileisii oon menny yksin... tuttuja siel on aina...sisää yksi mut ulos törkeel laumal... *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Sirppu

Posts: 685

#196 • • Sirppu
mm.. no kai siel nykyään joku tuttu mutta sitte mie kyl tanssin ehkäs yksin vaikka oisin tullukki kaverien kanssa*joo*
Arc

Posts: 69

#197 • • Arc Lurker
Suht vähän vielä noita bileitä tullut kierreltyä, mutta aina pienemmällä tai isommalla porukalla sinne menty.
Tuttuja ei löydy tuolta puolelta vielä niin paljoa, että uskaltaisi yksin bileisiin lähteä. Todennäköisesti siellä sitten kanssa saisi ollakkin yksin. *igor*

--
You sunk my battleship!

*AnnU*

Posts: 157

#198 • • *AnnU* NanneNanneNanne
en oo kyllä ikinä lähteny bileisiin yksin, enkä luultavasti lähde.. aina on messissä yks ihanan ihana ihminen..*sydän* mutta joskus tulee polcattua yksin (tai no yksin ja yksin, kyllä tanssilattialla muitaki on, mut ei välttis ketään frendiä)..

--
*sydän**sydän**sydän*

Cloud

Posts: 2,162

#199 • • Cloud Game Freak
Yksin tai kaksin aivan sama. Kun sitä lähtee niin sitten sitä lähtee. Useimmiten yksin koska useimmat pileet joissa käyn on ihana ex-temporee käyntejä

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

pdo

Posts: 75

#200 • • pdo
Oon kerran pari menny yksin ja saanut sillon vaa uusia ystäviä... Jos menee "vanhojen" seurassa, niin todennäkösesti uusien kontaktien saaminen jää vähän vähemmälle..
Siten olen käynyt myös tahallani yksin sanomatta kenellekkään mitään *joo*