367 posts, 19 pages, 109,293 views
ezzy:
---
äpärä:
bileisiin yksin = säälittävää..... sama ku menis leffaan yksin. Tai sit mä oon vaa överi seuranhalunen, enkä osaa olla yksin.
---
mitä leffassa edes tekee seuralaisella?
äpärä:
---
ezzy:
---
äpärä:
bileisiin yksin = säälittävää..... sama ku menis leffaan yksin. Tai sit mä oon vaa överi seuranhalunen, enkä osaa olla yksin.
---
mitä leffassa edes tekee seuralaisella?
---
...fiiliksen takia. Ei se leffaan meneminen oo vaan se leffa, vaan se rento meininki nähä frendejä ja käydä vaik bissellä ennen leffaa ja muutenki hengailla yhdessä.... emmä tiiä, mut en mä ite ainakaan leffaan yksin menis...
ezzy:
---
Daverian:
Sitten JOS käy niin että siellä ei ole ketään tuttua niin sitten voi tehdä uusia tuttavuuksia.
---
Juuri näin. Viimeks Hallmarkeissa tapasin varmaan 5-6 uutta tyyppiä :) lisäyksenä niihin 300 tyyppiin mitä oon tavannut 2001 vuoden jälkeen kun muutin pk-seudulle
idoru:
Olen ennakkoluuloton ihmisten suhteen ja seurallinen ja mukava ja lupsakka savolainen.
unik:
Toisinaan mulla on ollut ainakin parhaat bileet ja hetket bileissä kun yksin olen tutkaillut ja hippaillut ympäriinsä. Yleensä siinä samalla on vielä tutustunut uusiin mukaviin ja mielenkiintoisiin ihmisiin.
arty:
>> niih.. eli oletko käynyt bileissä yksin.. jos olet, miltä se tuntui..
>> itse olen käynyt 2-3 kertaa yksin ja aina siellä (bileissä) löytyi tuttuja..
sparffo:
---
arty:
>> niih.. eli oletko käynyt bileissä yksin.. jos olet, miltä se tuntui..
>> itse olen käynyt 2-3 kertaa yksin ja aina siellä (bileissä) löytyi tuttuja..
---
kun tälläses anti-klubitus kaupungissa asuu, joutuu aina välillä lähteen yksin*grr*
varsinkin jos eksyy kotikylän ulkopuolelle, autolla ajettava matka on niin suuri este toisille...
mutta kyllä yleensä paikanpäällä löytyy tuttuja
mutta vaikkei tuttuja pahemmin olis, niin sitten pitää hankkia sellasia paikanpäällä
nyt olis taas rush:it edessä, ja niinku yleensä niin ei kukaan innostu lähteen
kaverit lähtee mielummin regular baariin/yökerhoon kuunteleen kun DJ jontsa & DJ tomppa heittää tuoreimpia hittejä -80/-90 luvulta, ja runsasta alkoholi juomista ja vonkaus yrityksiä unohtamatta...
*taputapu*
Avernian:
Ei varmasti tule jos ei halua.