Jone:
elisak:
Ei millään pahalla, mutta toi kuullostaa aika lailla siltä että melkein edellytät lahjoja ja varsinkin tiettyjä ominaisuuksia niiltä. Mun mielestäni lahjan antamisen idea on ylipäätään se että haluaa antaa jollekin toiselle jotain kivaa, koska pitää tästä ja haluaa sanoa lahjan antamalla sanoa välittävänsä.
Niinno, tosin itse olenkin kyllä sitä mieltä että mulle ei tarvii antaa mitään lahjoja ja jos jotain, niin voi esim. sanoa että oon kiva niin olen paljon tyytyväisempi kuin saadessani jotain tavaraa entisten lisäksi. Jos joku nyt haluaa jotain mulle esim. jouluna antaa, niin olen tottakai kiitollinen, mutta ei tarvitse ostaa maailmaa etten näyttäisi ruttuista naamaa paketin avatessani.
No joo, tossa on kyllä vähintään puolet tottakin
Onhan se kiva saada lahjaksi pikkuserkun itsetekemä ruskea paperimassakökkäre johon on tungettu piippurasseja ja pinkkejä höyheniä, mutta joskus ns. epäkäytännölliset lahjat joskus tuppaavat päätymään syvälle jonnekin laatikon pohjalle.
Käytännöllisissä lahjoissa (joista pitää ja jota käyttää/pitää esillä) on se hyvä puoli, että niiden antajaa tulee muisteltua lämmöllä parhaimmillaan joka kerta kun lahjaa tulee käytettyä.
Toisaalta lahjahepoa ei ole suuhun tiiraaminen. Varsinkin tänäpäivänä mä arvostan todella korkealle sitä, jos joku on omin käsin jotain väkertänyt. Kyllä lahjan antamisen tarkoitus pitäisi olla rakkaus toista kohtaan eikä vain ostaminen ostamisen takia.
Ja noista tuoksuista: kannattaa mennä puoliskonsa kanssa reippaasti ennen joulua kaupan hajuvesiosastolle esim. \'kokeilemaan\' itselle jotain uutta partavettä/hajuvettä ja sitten siitä vaivihkaa siirtyä aiheeseen vaikka tyyliin \Hei, tos on toi uus Kenzon EdT, telkkaris oli hillittömän makee mainos. Siinä sitten tuoksutellaan vaivihkaa sellainen tuoksu mistä toinen tykkää ja heitetään myöhemmin pukin konttiin