Devotion To Trance 31.12.2003 @ Helsinki

172 posts, 9 pages, 19,066 views

Avatar
#161 • • Devotion Guest
RMB:n kaikki matkatavarat jäivät jumiin Heathrow:n kentälle, pahoittelemme setin siirtymistä viimeiseksi.

Kiitämme paikallesaapuneita. Pahoittelemme ettei tungos ollut riittävä.
UnityF

Posts: 15,721

#162 • • UnityF joo just se

Devotion:
RMB:n kaikki matkatavarat jäivät jumiin Heathrow:n kentälle, pahoittelemme setin siirtymistä viimeiseksi.

Kiitämme paikallesaapuneita. Pahoittelemme ettei tungos ollut riittävä.



ei mitään pahoitteluja.. mun mielestä se oli loisto siirto et RMB soitti vikana..*joo*
ja tungos oli paras mahollinen kerrankin mahtui tanssimaan eikä oltu kuin sillit purkissa..*iloinen*
Ja täällä sentään vaihettiin uusvuos tritonin soittaessa kun muualla joutu mm pakkasjonossa vaihtamaan vuoden.. mun mielestä täällä oli moni asia paremmin kuin muualla.. *joo*

vielä kerran kiitos!

*piis**plur**piis*
Anime

Posts: 1,939

#163 • • Anime Retrostööpeli
Pikkasen liian vähän oli jengiä, mut tällä kertaa kävi niin kuin yleensä: Laatu korvasi määrän. Talo täynnä (?) mukavia ihmisiä jotka olivat panostaneet joko vaatteillaan tai fiiliksellä. RMB heitti mun mielestä taas kerran ihan loistavan setin, tais olla muistaakseni menokin sen näköstä lattialla *pelle*

Totta on kyllä se mitä kaikki puhuvat, vaikka Aktia-sali on puitteiltaan ja sijainniltaan ihan loistava mesta, se ei oo mikään paras mahdollinen paikka pitää tämän tyylisiä klubeja. Kun paikalle saapuukin liian vähän jengiä, suurin osa vetää herneen nenukkaan jo senkin takia että talo näyttää tyhjältä (tilaa tanssilattialla jeiii!!) *hih*

Kaikesta huolimatta en olisi parempaa tapaa keksinyt viettää uutta vuotta, kaikki muut paikat ja klubit olivat kuulemma niin tukossa et ei mahtunu liikkuu.. Kiitos kaikille ketkä olivat paikalla *hali*

--
-K

Late

Posts: 3,441

#164 • • Late team Lasse
Hyvää musaa ja kivoja ihmisiä => Mukava vuodenvaihde.

Järjestäjän kannalta harmi että ihmisiä oli niin vähän paikalla. Kiitoksia taas.*hymy*
itis

Posts: 2,518

#165 • • itis Morning Star
*peruu puheitaan ja myöntelee ettei se Devotion nyt ihan penkin alle mennyt sittenkään jos katselee sitä teidän toisten silmin ja näkökulmasta.*

Oli vaan ökköfiilikset aamulla kun tuota Mielipidettä rustasin. Hauskaahan mulla siel oli vaikka en juuri muistakaan RMB:n setistä muuta kuin et Spring tuli monta kertaa ja et mä totesin jälleen kerran olevani enempi polkkaaja.

Oli hyvä olla eikä tarvinnut jonottaa ja tanssimaan todellakin mahtui. Kavereita oli tarpeeksi ja humala oli sopiva. Siis ei olis pitänyt ruikuttaa.

Mut kyl vähän jäin kaipaamaan ”höysteitä” eli valoja ja decoja. Ja hinta oli kyl aika kova mut ehkä kannatti maksaa siitä ettei tarvinnut jonottaa pakkasessa. Voi olla ettei jollekin noilla valoilla sun muilla ole merkitystä mut kun mä kuitenkin katselen tätä maailmaa silmilläni enemmän kuin korvillani ja tuppaan pitämään niitä auki myös musaa kuunnellessa.

Kiitos jälleen kavereille kun muotoilitte tähän topicciin ajatuksenne niin että muistin et oli siel enemmän hyvää kuin huonoa.

Enkä muuten nähnyt yhtään ihmistä joka olis ollu liian sekaisin tms. kait sekin on hyvä asia.

Devotion on sittenkin *sydän*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#166 • • hyperventilaatio Guest
Pitääpä itsekin vielä kiittää järjestävää tahoa, ja hehkuttaa, miten hienoa olikaan tanssia, kun oli tilaa! Eikä siellä mun mielestä tyhjää ollut, pikemminkin sopivasti väkee, ei tarvinnut koko ajan varoa ettei töni tai tule tönityksi. Sai keskittyy tanssimiseen ja musiikkiin.
Kiitos devotion! *super**sydän**super*
DagO

Posts: 1,066

#167 • • DagO häröö
Oli kyl ihan helmi bileet! ei tarvinnu kyynerpää edellä mennä eteenpäin! ja kaikki kaverit oli täällä! Meno ja fiilis oli ihan sama ku edellisellä rmb:n keikalla glorias! ei yhtään harmita et paikka ei ollu ihan full! siel oli jo nyt tukala ilma, sit ku se ois ollu ihan tupaten täynnä ni ei ois ollu yhtään mukava ilmasto!!*enkeli*
Howdy

Posts: 7,955

#168 • • Howdy Oldie
Olis pitänyt tulla tänne .. oikein vituttaa että vanhan jonotuksen massiivisuuden vuoksi tuli oltua vanhalla KOKONAISET 1.5h .. oikein kunnon pohjanoteeraus uudeksi vuodeksi .. ja kylmähän ei tietenkään ollu monen tunnin jonotuksen jälkeen .. onneksi illut pelasti yön edes jotenkin .. hmm .. pitänee harkita tarkemmin tästä lähtien .. hyvää vuoden vaihdetta kaikille *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

irrrma

Posts: 241

#169 • • irrrma huumori narikassa
*sydän*
irrrmakin haluaa saada äänensä kuulumaan..*justjoo*
siis musta oli ainaski ihan *joo* tosi kivat bileet!!!
siis olihan siellä vähän jengii, mutta kyllä oli kivaa
kun oli tilaa *pahis* kiitää!!
ahdistaa jo pelkkä ajatus täydestä vanhasta!! *hmph*
et älkää jaxako valittaa..kiitos hyvin! *enkeli*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Hanz

Posts: 929

#170 • • Hanz Team Lasse
Minua ei väen vähyys haitannut. Triton ja Cosmo oli kyllä mielestäni illan parhaimmistoa. Lopussa piti alkaa vähän rauhoittua että jaksaisi illut loppuun asti. Mutta hauskaa oli toivottavasti Devotion järjestää muitakin bileitä.*plur*
Avatar
#171 • • Edited SolidPlastic Guest
...
jadexsiy

Posts: 143

#172 • • jadexsiy norja ja nopea

Itis:
Kait sitä saa negatiivisenkin mielipiteensä sanoa. Sitä vartenhan nämä foorumit on että kaikki saavat tuoda ajatuksensa julki.

Jadexsiy:

---
Jos ei viihtynyt niin aina sieltä pois olisi päässyt ja ne jotka oisivat halunneet/kyenneet oisivat varmasti voinut siirtyä muualle..mutta valittaminen on turhaa,tekee sitten asialle jotain..
---

No huhhuh. Todennäköisesti olisin esim. Huomattuani bileiden ankeuden lähtenyt mielelläni pois jos en olisi maksanut niistä bileistä melko hyvää hintaa. Lisäksi ainoa muu kiinnostava olisi ollut Vanhalla ja kuten tiedätte sinne oli pitkä jono. En viitsiniyt seuralaiseni lyhyttä hametta sinne mennä tuulettamaan ja maksaa sitten vielä sinnekin.

Jos asialle pitää jotain tehdä niin mitä muuta tulee mieleen kuin järkkäillä omia klubeja ja sitähän mä jo teen. Joten jos on parempia ajatuksia olen utelias kuulemaan.

Noh. Joka tapauksessa dissauksista huolimatta mun ilta ei mennyt ihan pilalle. Se oli kohtalainen ja täydellinen kavereiden osalta jotka todellakin pelastivat illan.

Nämähän on vaan mielipiteitä ja fiiliksiä. Mä sitten taas hehkutan kun tykkään jostain *iloinen*

[muokattu 2.1.2004 00:50]



Itis....tottaikai saa mielipiteensä sanoa...tietääkseni sitä en ole kieltänyt VAAN esittänyt oman mielipiteeni niin kuin kyseistä lainaten foorumeissa on tapana tehdä..
Eli jos et kuitenkaa viittis viilata liian aktiivisesti...juukusta...jne...kur..

[muokattu 5.1.2004 15:18]