Devotion To Trance 31.12.2003 @ Helsinki

172 posts, 9 pages, 19,074 views

äm

Posts: 2,376

#101 • • äm
Ostin just 3 lippua. Yks karvanaama kun saadaan vielä messiin, niin meidän posse on kasassa *piis**iloinen*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#102 • • hyperventilaatio Guest

äm:
Ostin just 3 lippua. Yks karvanaama kun saadaan vielä messiin, niin meidän posse on kasassa *piis**iloinen*


Hyvä. Toi piristää kyllä jo mukavasti. *hali*
-P

Posts: 4,972

#103 • • -P

äm:
Ostin just 3 lippua. Yks karvanaama kun saadaan vielä messiin, niin meidän posse on kasassa *piis**iloinen*



käynkö karvanaamasta? *sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#104 • • kelasin Guest
lippu tuli postissa *piis* eli tutut ja tuntemattomat, tääl näkyy *vink*
Karski

Posts: 6,049

#105 • • Karski Pomon kätyri

Individual:
Minkäslaista matskua RMB:ltä on sitten tulossa,jos kerran eivät kuuleman mukaan koske vanhaan materiaaliinsa edes glowstickillä?
Voihan se tietysti olla, että RMB:tä on alkanut vituttaa se, ettei ihmiset ota heitä vakavasti muusikkoina... *nauru* tai mistä sen tietää vaikka ottavatkin...



Mistäs sä tällasta oot kuullu *ding*
Onks niiden asenne muuttunu sen jälkee
ku ne viimeks kävis Suomes *täh*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#106 • • Jussi Soro choon!

?:
Mistäs sä tällasta oot kuullu *ding*
Onks niiden asenne muuttunu sen jälkee
ku ne viimeks kävis Suomes *täh*


Ei pojat kyl kauheen innoissaan ollu vanhan reivimatskun soittamisesta, mut soitti sit kuitenkin realityn, kun kauniisti pyydettiin.

”Those are like ten year old songs” sanoi pojat.
Hupsu

Posts: 1,005

#107 • • Hupsu

JussiS:
---
?:
Mistäs sä tällasta oot kuullu *ding*
Onks niiden asenne muuttunu sen jälkee
ku ne viimeks kävis Suomes *täh*

---

Ei pojat kyl kauheen innoissaan ollu vanhan reivimatskun soittamisesta, mut soitti sit kuitenkin realityn, kun kauniisti pyydettiin.

”Those are like ten year old songs” sanoi pojat.



Jos oikein muistan, sielt tais tulla Springiiki joku hätänen pätkä...

Saas ny nähä tullakko tänne vai eikö. Paljokohan lippuja jälellä?

--
Päivän mietelause?

Jussi Soro

Posts: 6,385

#108 • • Jussi Soro choon!

poro:
Jos oikein muistan, sielt tais tulla Springiiki joku hätänen pätkä...


Jep, 10 sekuntia Ralf sitä synalla soitti (siinä muuten taisi olla setin ainoa live-osuus) *vink*
Individual

Posts: 10,942

#109 • • Individual HYPNO!
Voihan se tietysti olla niinkin,että mitkä bilekansan korviin kuullostaa huikeilta klassikoilta voi itse bändin korviin kuullostaa kauheilta räpellyksiltä, mitä on joskus tullut väännettyä ja haluavat, että myös klubbaajat huomaisivat heidän kehittyneen muusikkoina ja osoittaisivat täten mielenkiintoa heidän uutta materiaaliaan kohtaan mieluummin kuin vanhaa.

En tiedä...


http://www.dj-ron.de/rmb/index-e.htm osoittesssa ja pre-listen kohdalla on hieman maistiaisia
poikain uudesta matskusta ja...no päätelkää itse. En ole asiantuntija.

Kai jollain nyt on jotain hajua minkälaisia keikkoja RMB on viimeaikoina vetänyt. Jos odotettavissa on ihan hirveetä kuraa, niin sitten kyllä alkaa jo lipun hommaminen kaduttaa etukäteen...
Tai vitut alkaa. Eiköhän näistä ihan bileet tule. Turhaan kiukuttelen...*hih*


T:Tero

[muokattu 16.12.2003 19:19]
Avatar
#110 • • kelasin Guest

Individual:
Voihan se tietysti olla niinkin,että mitkä bilekansan korviin kuullostaa huikeilta klassikoilta voi itse bändin korviin kuullostaa kauheilta räpellyksiltä, mitä on joskus tullut väännettyä ja haluavat, että myös klubbaajat huomaisivat heidän kehittyneen muusikkoina ja osoittaisivat täten mielenkiintoa heidän uutta materiaaliaan kohtaan mieluummin kuin vanhaa.



eihän nirvanakaan enää loppuajasta soittanu smells like teenspirittiä mielellään *vink*
Karski

Posts: 6,049

#111 • • Karski Pomon kätyri

JussiS:

Ei pojat kyl kauheen innoissaan ollu vanhan reivimatskun soittamisesta, mut soitti sit kuitenkin realityn, kun kauniisti pyydettiin.

”Those are like ten year old songs” sanoi pojat.



Joo, no, itse en kyllä hirveästi
jää edes kaipaamaan noita hittejä, ei
oo koskaan hirveesti sytyttäny henk. koht.

Springihän on jo ainakin 11 vuotta
vanha raita, muuten. Ainakin mulla
on Manitou-projektin nimissä
'Ever means Never' nimisenä julkaistu
11 vuotta vanha versio tosta *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

UnityF

Posts: 15,721

#113 • • UnityF joo just se
RMB Springistä se kaikki joskus alko mun kohalla se oli ”ovi” mulle tähän maailmaan... Ja viimex missasin sen kun olin niin hiton kipee ja nyt kun voitin lipun niin aijon tulla vaikka pää kainalossa.. *joo*

Joten uutenavuotena mut löytää täältä ja illuista.. *joo* *plur*
Avatar
#114 • • q Guest

Individual:
Voihan se tietysti olla niinkin,että mitkä bilekansan korviin kuullostaa huikeilta klassikoilta voi itse bändin korviin kuullostaa kauheilta räpellyksiltä, mitä on joskus tullut väännettyä ja haluavat, että myös klubbaajat huomaisivat heidän kehittyneen muusikkoina ja osoittaisivat täten mielenkiintoa heidän uutta materiaaliaan kohtaan mieluummin kuin vanhaa.

En tiedä...[muokattu 16.12.2003 19:19]


Ei se marushaa näyttänyt häiritsevän, ainakaan sen lopun perusteella minkä onnistuin kuuntelemaan.
Viime kerran perusteella ei kyl rmbltä mitään huikeita klassikoita liikaa tullut, kuitenkin itseä lähinnä nämä kauheat räpellykset enemmän kiinnostavat.
Luulis soittavan ihan sen mukaan mille ihmiset tuntuu lämpeevän, manailis sit itekseen et vieläks nää juntit haluu näitä kuunnella.
Individual

Posts: 10,942

#115 • • Individual HYPNO!

Sirpale:
---
Individual:
Voihan se tietysti olla niinkin,että mitkä bilekansan korviin kuullostaa huikeilta klassikoilta voi itse bändin korviin kuullostaa kauheilta räpellyksiltä, mitä on joskus tullut väännettyä ja haluavat, että myös klubbaajat huomaisivat heidän kehittyneen muusikkoina ja osoittaisivat täten mielenkiintoa heidän uutta materiaaliaan kohtaan mieluummin kuin vanhaa.

En tiedä...[muokattu 16.12.2003 19:19]

---

Ei se marushaa näyttänyt häiritsevän, ainakaan sen lopun perusteella minkä onnistuin kuuntelemaan.
Viime kerran perusteella ei kyl rmbltä mitään huikeita klassikoita liikaa tullut, kuitenkin itseä lähinnä nämä kauheat räpellykset enemmän kiinnostavat.
Luulis soittavan ihan sen mukaan mille ihmiset tuntuu lämpeevän, manailis sit itekseen et vieläks nää juntit haluu näitä kuunnella.



Kyllä sitä Metallican:kin keikoilla soivat asenteella seek&destroyt ja whiplashit vaikka eroa nykypäivien tuotantoon on kuin yöllä ja päivällä...
( Noh, vertaus ei ehkä ole maailman paras...)

T:Tero

[muokattu 21.12.2003 10:45]
Viltsu

Posts: 2,010

#116 • • Viltsu noname
ja soihan viime Hki:n keikallakin Love is an Ocean Stephenson remix, jos joku kutsuu tuota hätäiseksi räpellykseksi saa kuulan kalloonsa...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#118 • • q Guest
Hävitin vaihteeks koko tekstin, mutta eipä siinä juuri asiaa ollut ja mikäs tässä on uusiksi naputellessa, kymmensormijärjestelmää*justjoo* hioessa.
Niin onhan noita vanhempia biisejä, jotka jos nyt ensimmäisen kerran kuulisi saattaisi kuulostaa hieman vähemmän lattialle vetäviltä. Mutta ei sellasia vanhoja happy hc / raverallatuksia, jotka joskus ekoja kertoja kuultuani synkistelevänä Megadeth-teininä paimensi pois metallipiireistä ja lopulta tänne konemusiikkikatraaseen, ei niitä osaa ajan myötä sen kriittisemmin kuunnella. It takes me away yms.yms. tokyo ghetto pussy yms. hilpeät vuosikertajuustobiisit saa vieläki toiset kyseenalaistamaan mun musiikkimaun ku joskus nupit kaakossa tulee eläytydyttyy*nauru*.
Syynä kai silloinen muutto jonka seurauksena MTV vaihtui VIVAan, ts. 24/7 saksalaista U96n jälkeistä techno/dance/ravepaukutusta, joka aivopesee lopulta vahvemmankin mielen.*uros*
Mut siis ihan aiheesta, Marusha kysyttäessä tiivisti haastattelussa että löytyy vanhat ravechannel ja ...rainbow vielä laukusta ja saattaa tunnelmasta riippuen soittaa. Mut IMO vaikka M:n seteissä sellaset olisi enemmän retrohenkisiä poikkeuksia, niin kyllä RMBltä odottaisi ihan luonnollisesti lähinnä niitä klassikoita kuulevan. Ensinnäkään omaperäisyytensä takia ei vanhene siinä missä enemmän hetken trendien mukainen hitti, toiseksi eihän ne nyt niin vanhoja sentään ole että aika olisi ehtinyt ohi mennäkään. Ja kolmanneksi, bändin kuten RMB ollessa kyseessä, josta ei vuosiin ole juuri uutta kuulunut ja ollut koko lailla valokeilasta syrjässä, ei mitään uusimpia suuntauksia odota kuulevankaan kuten joltain Nimi-biisinvaihtajalta. Lähinnä kai juuri niitä vanhoja klassikoita, joihin ko. artistin nyt ylipäänsä yhdistää. Itse ainakin sellasta Gloriassa odotin, ja paremmin olisi voinut kyllä mennä.
Mutta ei ne tosiaan kuulemma niitä vanhoja välitä juuri soitella, jollekin Gloriassa luonnehtinut liian nopeatempoiseksi *nukkuu*. Eli ei kai sit ysäriraveklassikoita yhtään välttämätöntä enempää tiedossa*poks*. Luulis kyl ihan yleisön reaktioiden mukaan menevän, mut kai
se ihan totta on mitä joku sano, jos itse kokee kehittyneensä ja musiikki nyt toista luokkaa
on ehkä vähän turhauttavaa kiertää soittelemassa niitä vanhoja.
Ihmiset tuntuvat pikkuhiljaa hyväksyneen sen tosiasian, ettei koneella tehty musiikki synnykään nappia painamalla. Siinä on taas vähäksi aikaa sulattelemista että alalla täytyy toisinaan tehdä taiteellisia kompromisseja.*nauru*.
Avatar
#119 • • kelasin Guest
á 1 kpl lippuja myytävänä hintaan 22eur + postikulut
*nyyh* ei pääse ite paikalle

0504638341/henkka
lulu.

Posts: 312

#120 • • lulu.
kuka nää kekkerit järkkää???