Devotion To Trance 31.12.2003 @ Helsinki

172 posts, 9 pages, 19,042 views

Sebastian

Posts: 904

#81 • • Sebastian RoboCock

Kirsikka:
---
patis:

linkki
- suuri juhlasali näyttämöineen voidaan varustaa 50-500 henkilön tilaisuuksille tuoleineen
- kokonaispinta-ala n. 750m2
- illallinen 50-250 henkilöä
- cocktail-tilaisuudet jopa 500 henkilöä
- konsertti 350 henkilöä


Noilla tiedoilla en yleisen viihtyvyyden takaamiseksi juurikaan ylittäisi tuota 500 hlön rajaa. Juhlasalissa ei kuitenkaan ole tarkoitus istua tuoleissa siisteissä riveissä paikallaan.

---


Jos mäkin nyt tähän ihmismääräkeskusteluun puutun niin eiköhän tämä tapahtumatyyppinä (ihmisten liikuskelun kannalta) vastaa lähinnä tota konserttia jolle on laitettu ihmismääräksi tuo 350. ..



... tarkoittaa klassista konserttia, jolloin ihmiset istuu tuoleissa .....
hallucinogen

Posts: 8,190

#82 • • hallucinogen Edain
Jos dominationissa oli 650 ihmistä niin ei kiitos yli 500 devotioniin. Vaikka se parvi ei ollut käytössä niin eihän siellä ole kamalasti istuimia, muutamia kymmeniä ja jos siel nyt joku 50 ihmistä on niin...
Dominationin suurin ongelma oli se baari. Juomapuoli ei toiminut yhtään ja vessat ei oikeen riittänyt sille jengille *justjoo*

--
pikku-*possu*

Avatar
#83 • • Devotion Guest

hallucinogen:
Jos dominationissa oli 650 ihmistä niin ei kiitos yli 500 devotioniin. Vaikka se parvi ei ollut käytössä niin eihän siellä ole kamalasti istuimia, muutamia kymmeniä ja jos siel nyt joku 50 ihmistä on niin...
Dominationin suurin ongelma oli se baari. Juomapuoli ei toiminut yhtään ja vessat ei oikeen riittänyt sille jengille *justjoo*



Pitäisiköhän siitä tehdä joku kirjallinen lausuma, vaikka hesarin keskiaukeamalle, että pyrimme tuottamaan palvelun asiakkaille. Jos ei kykene luottamaan ammattitaitoon, niin edelleen painotan, että Suomi on vapaa maa, kukaan ei pakota muuhun kuin peruskouluun ja asevelvollisuuteen.

Jos saisi tuolle tilaspekulaatiolle pisteen ja muutenkin vaikka tämän viestin jälkeen? Tiedän kyllä itse milloin on liikaa porukkaa. Jotkut pitävät siitä, että ei mahdu liikkumaan, jotkut taas pitävät siitä, että on 15m^2 tilaa tanssia per henkilö.

Realismia peliin, pitäkää tekin hauskaa, koska niin mekin aiomme!

Taisto Ala-Olkanivel / Devotion
Henna

Posts: 4,965

#84 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Pitää laittaa harkintaan, ei kyl viel mitään hajuu mitä tekis uutena vuotena...
Andy Braun

Posts: 646

#85 • • Andy Braun housebase

patis:

- suuri juhlasali näyttämöineen voidaan varustaa 50-500 henkilön tilaisuuksille tuoleineen
- kokonaispinta-ala n. 750m2

Noilla tiedoilla en yleisen viihtyvyyden takaamiseksi juurikaan ylittäisi tuota 500 hlön rajaa. Juhlasalissa ei kuitenkaan ole tarkoitus istua tuoleissa siisteissä riveissä paikallaan.


Kyl mä ainaskin ottaisin sinne sen 750 ihmistä, kyl neliö (1mX1m) per asiakas pitäis riittää :)
ja kun tanssilattialla ihmisiä on pakkautunut 2,5 kpl neliölle niin muualle jää paljon väljempää.
ainut on sitten vessojen riittävyys ja baaritiskin toimivuus..
Susu

Posts: 1,077

#86 • • Susu The Nasu

H:
Pitää laittaa harkintaan, ei kyl viel mitään hajuu mitä tekis uutena vuotena...



Sun kanssa olisi kyllä kiva päästä uutenavuotena bailaamaan!*vink* Ilmoittelehan kun saatte suunnitelmia tehtyä!*sydän*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

patis

Posts: 1,158

#87 • • patis 10

Devotion:

Pitäisiköhän siitä tehdä joku kirjallinen lausuma, vaikka hesarin keskiaukeamalle, että pyrimme tuottamaan palvelun asiakkaille.



En nyt oikeen ymmärrä miksi jaksat tuota jauhaa. Luuletko etteivät ihmiset ymmärrä?


Jos ei kykene luottamaan ammattitaitoon, niin edelleen painotan, että Suomi on vapaa maa, kukaan ei pakota muuhun kuin peruskouluun ja asevelvollisuuteen.



Ainakin minun korvaani napsahtaa varsin ikävästi tuo ”jos ei nappaa, menkää muualle”-asenne. Pitäisikö tuon herättää luottamusta? Minä olen kuitenkin potentiaalinen asiakas.


Jos saisi tuolle tilaspekulaatiolle pisteen ja muutenkin vaikka tämän viestin jälkeen? Tiedän kyllä itse milloin on liikaa porukkaa. Jotkut pitävät siitä, että ei mahdu liikkumaan, jotkut taas pitävät siitä, että on 15m^2 tilaa tanssia per henkilö.



Kuten itsekin toteat, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, niin mikä tässä nyt on niin vaikeaa kertoa paljonko on ajateltu narikkakapasiteetiksi ja antaa ihmisten itsensä päättää onko ajateltu määrä sopiva?

-toni patovirta

[muokattu 24.11.2003 18:03]
patis

Posts: 1,158

#88 • • patis 10

Andy Braun:

Kyl mä ainaskin ottaisin sinne sen 750 ihmistä, kyl neliö (1mX1m) per asiakas pitäis riittää :)
ja kun tanssilattialla ihmisiä on pakkautunut 2,5 kpl neliölle niin muualle jää paljon väljempää.
ainut on sitten vessojen riittävyys ja baaritiskin toimivuus..



Onks tää niinku sarkasmia?
hallucinogen

Posts: 8,190

#89 • • hallucinogen Edain

Devotion:

Jos saisi tuolle tilaspekulaatiolle pisteen ja muutenkin vaikka tämän viestin jälkeen?



Tämä on vapaa maa joten voimme keskustella täällä tilan riittävyydestä jos haluamme. Jos ei miellytä niin ei tarvitse lukea tai voi mennä muualle *vink**nauru*

Itse olen samoilla linjoilla patiksen kanssa ton asennoitumisen suhteen.

[muokattu 24.11.2003 18:28]

--
pikku-*possu*

olli

Posts: 277

#90 • • olli almost there
Asiakasmäärän tulee viimekädessä määräämään palotarkastus, erikoislupamääräykset ja järjestyksenvalvojat. Tarkka luku ei tässä vaiheessa ole tiedossa.
jadexsiy

Posts: 143

#91 • • jadexsiy norja ja nopea
Ei ole vaikea arvata mitä tämä tyttö tekee 31.12.. Lippu ostettu ja eikun odottelemaan*slurps*
Individual

Posts: 10,942

#92 • • Individual HYPNO!
Jos 300 ihmistä mahtui Joensuun Kerubiin Eläkeläisten keikalle, en usko että 600? Aktia-Salin kokoisessa paikkassa on liikaa...
Bileitä odotellen,

T:T

[muokattu 25.11.2003 17:10]
Individual

Posts: 10,942

#93 • • Individual HYPNO!

patis:

Ainakin minun korvaani napsahtaa varsin ikävästi tuo ”jos ei nappaa, menkää muualle”-asenne. Pitäisikö tuon herättää luottamusta? Minä olen kuitenkin potentiaalinen asiakas.



Mitähän Juhani Merimaa tuumisi siitä, jos joku lähettelis sille vaikka sähköpostia tai soittaisi sille ja koko ajan tivaisi esim. Tavastialla järjestettävien yleisötapahtumien yksityiskohtia...

*nauru*

Eiköhän tuo mesta täynnä ole kuin Turusen pyssy, kun on uudestavuodesta kysymys...

T:T

[muokattu 25.11.2003 17:25]
Viltsu

Posts: 2,010

#94 • • Viltsu noname

Individual:
Jos 300 ihmistä mahtui Joensuun Kerubiin Eläkeläisten keikalle, en usko että 600? Aktia-Salin kokoisessa paikkassa on liikaa...
Bileitä odotellen,

T:T

[muokattu 25.11.2003 17:10]



Eläimellisten ym. keikoilla jengin pääasiallinen liikunnallinen fiilistely taitaa rajoittua tukan & I,,,/ heilutteluun jolloin samaan tilaan mahtuu kolme kertaa enemmän populaa joilla on vielä kivaa..

[muokattu 25.11.2003 17:43]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Individual

Posts: 10,942

#95 • • Individual HYPNO!

Viltsu:
---
Individual:
Jos 300 ihmistä mahtui Joensuun Kerubiin Eläkeläisten keikalle, en usko että 600? Aktia-Salin kokoisessa paikkassa on liikaa...
Bileitä odotellen,

T:T

[muokattu 25.11.2003 17:10]

---


Eläimellisten ym. keikoilla jengin pääasiallinen liikunnallinen fiilistely taitaa rajoittua tukan & I,,,/ heilutteluun jolloin samaan tilaan mahtuu kolme kertaa enemmän populaa joilla on vielä kivaa..

[muokattu 25.11.2003 17:43]



Siellä oli kyllä kivaa, mutta aika sillipurkki se kyllä oli...*nauru*
Joo, ehkei maailman paras vertaus...mutta kyllä rokkikeikoillakin on yleensä mahtunut pokoilemaan, ainakin hieman kauempana lavaa...
Mutta oikeassa olet, kyllähän klubi-ilta jossa on niin paljon porukkaa, ettei mahdu missään tanssimaan olisi aika persiistä, etenkään jos dj:stäkään en näy hevonvi***a.
Ainakin itse jos olen jotain vahingossa bileissä tönäissyt olen yrittänyt muistaa pyytää anteeksi, mutta jos kyynärpäätä sataa joka kolkasta ja kaikkien suhtautuminen on tyyliin: *dissaa**hmph**eiei*, niin no thanks. Tämä näin yleisenä vuodatuksena. Enpä kyllä sellaista ole juurikaan kokenut, paitsi Love From Above bileissä, Berliinissä viime kesänä, jossa todella alkoi vituttamaan se ” Minä menen tästä nyt! ” meininki. Jos vielä ensi kesänä itseni niistä bileistä löydän, niin pleksit tulee olemaan sitä luokkaa, ettei paljon pikku tönimiset haittaa...
*pahis**nauru*

Off-topic, tiedän...

T:T

[muokattu 25.11.2003 18:57]
Andy Braun

Posts: 646

#96 • • Andy Braun housebase

patis:
Onks tää niinku sarkasmia?


ei, en vain tiedä paikan nykyisten vessojen ja baaritiskien toimivuutta.. *blush*

mut periaatteessa 750 *plur*
Viltsu

Posts: 2,010

#97 • • Viltsu noname
quantity over quality? =P

now that's an bad attitude..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#98 • • Devotion Guest

Viltsu:
quantity over quality? =P

now that's an bad attitude..



Kenellä? :) Mielestäni koskaan määrä ei ole mennyt laadun ohi tapahtumissamme.
Enkä usko niin nytkään käyvän. Kyllä uskoisin, että kukin saa rahoilleen vastinetta.
Niin järjestäjä, kuin juhlijatkin.

Jos luottoa tapahtumaan löytyy, voi vuodesta 2004 tulla aika mielenkiintoinen...

Lauri
Avatar
#99 • • ALIEN Guest
hmmm... aika jees.... ;)
Individual

Posts: 10,942

#100 • • Individual HYPNO!
Onkohan tänne menossa ketään muita kuin meikäläinen?
Minkäslaista matskua RMB:ltä on sitten tulossa,jos kerran eivät kuuleman mukaan koske vanhaan materiaaliinsa edes glowstickillä?
Voihan se tietysti olla, että RMB:tä on alkanut vituttaa se, ettei ihmiset ota heitä vakavasti muusikkoina... *nauru* tai mistä sen tietää vaikka ottavatkin...

T:Tero

[muokattu 15.12.2003 17:40]