Devotion To Trance 31.12.2003 @ Helsinki

172 posts, 9 pages, 19,044 views

Avatar
#141 • • hyperventilaatio Guest
Alussa pikkasen tökki, mutta kunnon kännin ja RMB:n avulla ilta saatiin voiton puolelle. *nauru*
*sydän*RMB*sydän*

[muokattu 1.1.2004 14:46]
itis

Posts: 2,518

#142 • • itis Morning Star
*dissaa**eiei**uuh**justjoo**ding**igor**nyyh**täh**dissaa*

Plaaaa-äh!

Oli Todella syvältä Anuksesta nämä Devotionit!
Ensinnäkin hirmuinen hinta suhteutettuna bileiden järjestäjien vaivannäköön. Mielestäni noin kalliit bileet ansaistsisivat edes jonkinasteista erityispanostusta valoihin vaikka dekoja ei viitsisikään pykätä kasaan. Decotkin kyllä olisivat lisänneet tunnelmaa puolityhjässä salissa joka porukan puutteen vuoksi osoitti jälleen heikon äänentoistokykynsä koko komeudessaan ja kumisi ikävän ontosti. Ikävä kyllä tuota bileiden hintaa ei mun mielestä riitä täysin RMB selittämään. Eikä RMB:N setti ollut mielestäni juuri minkään kuuloinen -liian kiksua minun makuuni, mutta sehän ei ole RMB:n vika jos minä en pidä 20 sekunnin hehkutustauoista puolen minuutin välein. Heh... (liian kiksua) kiksuahan sen pitikin olla, mut ei vaan ollut hyvää kiksua vaikka muistelin joskus jopa kauan sitten RMB:stä todella tykänneeni. Nyt meininkiä varjosti kyllä onneton kolkko ja tyhjä aktia sali. Ei päässyt setä oikeuksiinsa. Tai mä en oikeammin päässyt sellaiseen fiilikseen että olisin jaksanut innostua edes hiukan yrittämään.
Ei todellakaan voi olla onnistunut ilta jos tuntuu siltä että glowstickit meni ”hukkaan”. *justjoo*

Valopilkkuina lässähtäneen oloisissa pippaloissa olivat kaikki mun ihqut kaverit jotka pelastivat täysillä koko illan! Ilman teitä olisin varmaan purrut kieleni poikki ennen kahtatoista ja lähtenyt poliklinikalle pilettämään.

Järjestäjille plussaksi voin sanoa etten kertaakaan toivonut ottaneeni korvatulppia mukaan. Musa oli sopivan lujalla... ihan hiukan olis tietysti voinut vielä nostaa äänenvoimakkuutta, mutta siitä ei kyllä ole valittamista.

Noh, illuihin siitä sitten päädyttiin ja niissä oli todella eri meininki, oli siis mukavaa ja kaunista ja musakin oli hyvää. Harmi että minä ja Anna väsähdettiin aikaisin ja päätettiin mennä kotiin odotettua aikaisemmin. Mahtoi johtua jalkojen puutumisesta...

Devotionilla on tekemistä jos meinaa saada mut uudelleen bileisiinsä ja ihan varmasti en kyllä maksa noin paljoa toista kertaa jos en ole ihan varma että meininki on hyvää.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Tizi

Posts: 166

#143 • • Tizi
Minusta Alku näytti hyvin huolestuttavalta, kun saavuin itse jo klo 22 aikaan paikalle.. paikalle oli saapunut vain kourallinen ihmisiä. Salin lattia tyhjillään.. *ding* Mutta kyllä siitä pikkuhiljaa alkoi porukkaa valua paikalla, ja myös sinne tanssilattialle.. Minusta DJ TRITON soitti tosi hyvän setin Kiksua, siitä minä pidän.. Ja olin ihan fiiliksissä, vaikka myönnetään että ihmisiä olisi voinut olla enemmän.. Mutta minusta kaikki on kiinni kuitenki siitä, että pitää vaan mennä bilettämään täysillä, oli porukkaa paljon tai vähän.. *joo* No ei ainakaan ollu sitä vikaa ettei mahtunu bilettämään kunnolla.. ( siellä sitä sit tuliki pyörittyy ja temmellettyä ihan kunnolla) *hikoil* *hikoil*

Ja Minun mielestä RMB oli loistava.. Ei kai tässä muuta.. Ja tuli sit viel illuihin lähettyä, vaikkei ollu tarkoitus... Kiitos Devotioneista löytyneiden uusien tuttavuuksien.. *sydän**sydän* *pahis**iloinen**iloinen*
MaSari

Posts: 1,986

#144 • • MaSari space jammer
Hmm.. Olen suorastaan iloinen ettei lähdetty näihin bileisiin. Sääli niitä, jotka vaivautu paikalle. *eiei*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ezzy

Posts: 8,060

#145 • • ezzy Droid-pappa
Harmittaa lähinnä järjestäjien puolesta. jengiä ois varmaan ollut enemmän, jos porukkaa ois pidetty ajantasalla siitä, miten paljon ennakoita oli mennyt. Lähinnä koska kaikki epäilivät kaameaa ryysistä, joka sitten kostautui. :(

better luck next time, lauri *piis*
ohmi

Posts: 72

#146 • • ohmi tracksmith
Minulla oli ainakin kivaa näissä bilessä. Oli varsin hieno kokemus nähdä RMB livenä. Vanhoja klassikoita oli kiva fiilistellä.

Videokuvaa bileistä olisi tarjolla n. 20Mb täällä:

linkki

Kiitokset ezzylle tiedoston hostaamisesta!
jadexsiy

Posts: 143

#147 • • jadexsiy norja ja nopea
Harmittaa lueskella miten ihmiset jaksavat valittaa...*eiei*
Jos ei viihtynyt niin aina sieltä pois olisi päässyt ja ne jotka oisivat halunneet/kyenneet oisivat varmasti voinut siirtyä muualle..mutta valittaminen on turhaa,tekee sitten asialle jotain..

Itselläni oli hauskaa ja kivaa..kiitos järjestäjille ja kerrankin säilyi vaatteet kuivana ilman että olisi koko ajan hörähtäny jonkun juomat niskaan..
Mut hei...mun mielipide..*heiii*
$

Posts: 1,802

#148 • • $ Destination weekend!
Paikan päälle puolen yön jälkeen. Ihmisiä oli mielestäni paikalla ihan ok määrä. Decot eivät valitettavasti oikein toimineet kun olivat niin korkealla katossa. Esiintyjien kirjo olisi voinut olla laajempi mutta mitä siitä narisemaan, olihan se tiedossa.

Mukavat bileet eikä kaduta yhtään, että vietin iltani näissä kekkereissä.
hallucinogen

Posts: 8,190

#149 • • hallucinogen Edain
Tota videota kun katsoi niin aika tyhjältä näytti tanssilattia *ding*

--
pikku-*possu*

ohmi

Posts: 72

#150 • • ohmi tracksmith

hallucinogen:
Tota videota kun katsoi niin aika tyhjältä näytti tanssilattia *ding*



Aika huono mittari toi video hei. *hih* Porukkaa oli kyllä riittävästi eikä väen vähyys ahdistanut. Kiva vaan ettei ollut hirveää tungosta/jonotusta.
itis

Posts: 2,518

#151 • • itis Morning Star
Kait sitä saa negatiivisenkin mielipiteensä sanoa. Sitä vartenhan nämä foorumit on että kaikki saavat tuoda ajatuksensa julki.

Jadexsiy:

Jos ei viihtynyt niin aina sieltä pois olisi päässyt ja ne jotka oisivat halunneet/kyenneet oisivat varmasti voinut siirtyä muualle..mutta valittaminen on turhaa,tekee sitten asialle jotain..


No huhhuh. Todennäköisesti olisin esim. Huomattuani bileiden ankeuden lähtenyt mielelläni pois jos en olisi maksanut niistä bileistä melko hyvää hintaa. Lisäksi ainoa muu kiinnostava olisi ollut Vanhalla ja kuten tiedätte sinne oli pitkä jono. En viitsiniyt seuralaiseni lyhyttä hametta sinne mennä tuulettamaan ja maksaa sitten vielä sinnekin.

Jos asialle pitää jotain tehdä niin mitä muuta tulee mieleen kuin järkkäillä omia klubeja ja sitähän mä jo teen. Joten jos on parempia ajatuksia olen utelias kuulemaan.

Noh. Joka tapauksessa dissauksista huolimatta mun ilta ei mennyt ihan pilalle. Se oli kohtalainen ja täydellinen kavereiden osalta jotka todellakin pelastivat illan.

Nämähän on vaan mielipiteitä ja fiiliksiä. Mä sitten taas hehkutan kun tykkään jostain *iloinen*

[muokattu 2.1.2004 00:50]

[muokattu 2.1.2004 00:51]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

florx

Posts: 532

#152 • • florx

ezzy:
jengiä ois varmaan ollut enemmän, jos porukkaa ois pidetty ajantasalla siitä, miten paljon ennakoita oli mennyt. Lähinnä koska kaikki epäilivät kaameaa ryysistä, joka sitten kostautui. :(


Juuri näin. Itelläni kävi just noin ja päädyin sit vanhalle ryyppäämään, koska olin varma, että aktia sali olisi umpitäynnä.

[muokattu 2.1.2004 08:45]
äm

Posts: 2,376

#153 • • äm

ezzy:
Harmittaa lähinnä järjestäjien puolesta. jengiä ois varmaan ollut enemmän, jos porukkaa ois pidetty ajantasalla siitä, miten paljon ennakoita oli mennyt. Lähinnä koska kaikki epäilivät kaameaa ryysistä, joka sitten kostautui. :(



Mä kävin ostamassa kaksi kertaa lippuja. Välissä oli aikaa pari viikkoa. Kun hain viimesimmän lipun, kattelin järjestysnumeroa ja ihmettelin, kun välistä puuttui vaan 7 lippua. Ihmeteltiin sitä, mutta ei voitu uskoa, että se oli totta. Kyllä vitutti, kun tajusi, että siellä tosiaan OLI about 7 ihmistä meidän lisäksi. *dissaa*

jadexsiy:
Harmittaa lueskella miten ihmiset jaksavat valittaa...
Jos ei viihtynyt niin aina sieltä pois olisi päässyt ja ne jotka oisivat halunneet/kyenneet oisivat varmasti voinut siirtyä muualle..mutta valittaminen on turhaa,tekee sitten asialle jotain..



Ennakkotiedoissa ja bileiden seinällä luki, että rmb soittaa klo 00:30. Kun lavalla sitten kuulutettiin, että soittaakin vasta vikana, oli meikäläisen hermo jo niin tiukalla, että tosiaan lähdin vetämään.

Mutta ei. Ei tullut mieleenkään mennä jonottamaan johonkin toiseen paikkaan ja maksaa lisää. Siinä vaiheessa, kun on pulittanut paskoista bileistä ylihintaa, ei oikein nappaa maksaa itseään sisään enää mihinkään muualle.

Mielestäsi siis ei saa sanoa, että oli paskat bileet? Pitää vaan lähteä urputtamatta kotiin ja asennoitua niin, että ”ei tässä mitään, oli tyhmää ja vähän ihmisiä, mutta kukapa minä olen mielipidettäni sanomaan, lähden vaan hiljaa kotiin.”

Saatana sillon valitetaan kun vituttaa *dissaa*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

florx

Posts: 532

#154 • • florx

äm:
Saatana sillon valitetaan kun vituttaa *dissaa*


Tää on kans vittu totta*plur*
UnityF

Posts: 15,721

#155 • • UnityF joo just se
Näin kun on menny bileistä jo muutama hassu tuntinen ja oon nukkunu ja levänny hyvin niin oon tullu siihen tulokseen että onneksi olin täällä.*joo*

Triton *sydän**sydän**sydän*
Cosmo *super**sydän* Armin- communications.. ohhoh.. KIITOS

RMB soitti ihania klasareita *plur*
välillä musiikki tuntu että se junnasi paikallaan mut silloin kävin tupakilla.. *hih*

Kavereita oli ihanasti paikalla ja kerrankin mulla ei menny 2h kaikkien moiccaamiseen vaan pääsin tanssimaan pian *hih* Vuosi vaihtu Tritonin soittaessa ja oli tosi kiva fiilis.. Enemmän porukkaa en olisi oikeastaan ees kaivannu koska nyt mahuin tanssimaan oikeen kunnolla hihat hulmuten.. *nauru*

ilmaiset kondoomit, stidit ja pepsit oli ++++++++

Vähän porukkaa on sittenkin joskus parempi...*sydän*

Kiitos järjestäjille viellä oikeen paljon.*hali*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#156 • • Mao & Taikahattu UG-///
uv-aatto lyhyesti:
Paljon viinaa, sarja outoja yhteen sattumia, jonka jälkeen löysin itseni täältä n.01.00... *nauru*

Kyllä, uskokaa tai älkää! (ne ketkä tuntevat, tietävät etten viihdy yleensä kiksu-bileissä)
Vaikkakin humalatila pääsi laskemaan varmaan 2 promillea, nin oli silti hauskaa! *iloinen*
Siitä iso kiitos kavereille, jotka osaksi pelastivat iltani! *hali*

ISO kiitos vielä kyydin tarjoajalle Hyvinkää-Helsinki välillä ja yöpaikan tarjoajalle!!! *hali*

[muokattu 2.1.2004 13:03]

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

needle

Posts: 1

#157 • • needle
Loistavat bileet oli loppujen lopuks, alku vähän kangerteli ja varsinkin kun en ollu kuulemassa et RMB soittaa vikana meinas tulla tippa linssiin ku kelailin et ne on peruuttanu tai jotain... No 22 euroo köyhtyneenä tuli kuitenkin sitten jorailtua ja tulihan se RMBkin sieltä vihdoin ja viimein. Pirun hyvä setti, vaikkakin sitä vanhaa kamaa ois saanu olla enemmän... Nojoo, en kadu päätöstä, kerranki mahtui tanssimaan ja heiluttelemaan glowstickejä raivolla :)
Ozie

Posts: 1,389

#158 • • Ozie
Mitä vanhoja biisejä ne muuten pisteli?
Huvitus

Posts: 164

#159 • • Huvitus
Meno oli helvetillistä *pahis*
Triton *sydän*
RMB *sydän*

Koko bileperhe paikalla *sydän**plur*
aurinko

Posts: 895

#160 • • aurinko mustikkainen noitanainen
*sydän* RMB: Deep down below *sydän*

Tykkäsi oikein paljon! Tulee myös ensi kerralla! *sydän*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.