Kiitämme paikallesaapuneita. Pahoittelemme ettei tungos ollut riittävä.
172 posts, 9 pages, 21,784 views
Devotion:
RMB:n kaikki matkatavarat jäivät jumiin Heathrow:n kentälle, pahoittelemme setin siirtymistä viimeiseksi.
Kiitämme paikallesaapuneita. Pahoittelemme ettei tungos ollut riittävä.
Itis:
Kait sitä saa negatiivisenkin mielipiteensä sanoa. Sitä vartenhan nämä foorumit on että kaikki saavat tuoda ajatuksensa julki.
Jadexsiy:
---
Jos ei viihtynyt niin aina sieltä pois olisi päässyt ja ne jotka oisivat halunneet/kyenneet oisivat varmasti voinut siirtyä muualle..mutta valittaminen on turhaa,tekee sitten asialle jotain..
---
No huhhuh. Todennäköisesti olisin esim. Huomattuani bileiden ankeuden lähtenyt mielelläni pois jos en olisi maksanut niistä bileistä melko hyvää hintaa. Lisäksi ainoa muu kiinnostava olisi ollut Vanhalla ja kuten tiedätte sinne oli pitkä jono. En viitsiniyt seuralaiseni lyhyttä hametta sinne mennä tuulettamaan ja maksaa sitten vielä sinnekin.
Jos asialle pitää jotain tehdä niin mitä muuta tulee mieleen kuin järkkäillä omia klubeja ja sitähän mä jo teen. Joten jos on parempia ajatuksia olen utelias kuulemaan.
Noh. Joka tapauksessa dissauksista huolimatta mun ilta ei mennyt ihan pilalle. Se oli kohtalainen ja täydellinen kavereiden osalta jotka todellakin pelastivat illan.
Nämähän on vaan mielipiteitä ja fiiliksiä. Mä sitten taas hehkutan kun tykkään jostain
[muokattu 2.1.2004 00:50]
Itis....tottaikai saa mielipiteensä sanoa...tietääkseni sitä en ole kieltänyt VAAN esittänyt oman mielipiteeni niin kuin kyseistä lainaten foorumeissa on tapana tehdä..
Eli jos et kuitenkaa viittis viilata liian aktiivisesti...juukusta...jne...kur..
[muokattu 5.1.2004 15:18]