Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 368,119 views

tematsu

#301 • • tematsu Innovator

ini:
Ihk...ihan ekat bileet oli Turun vanhassa Galleryssä, kaverin järjestämät ja siksi alaikäisenä päästiin sisään. Sillon ei kyllä ihan vielä valjennut biletyksen ihmeellinen maailma vaan Lapyissä Tampereen Pirkkahallissa oisko ollu 99 tai 2000...vauhdikasta menoa ihan ekaa kertaa ja kivaa oli. Mentiin bilepaikalle vuokratulla pikkubussilla ja kun aamuyöllä möngittiin takaisin kotiin päin ja pysähdyttiin huoltoasemalle meitä luultiin teatteriryhmäksi..kaikilla jätkillä hameet, meikit ja kiksukarvat kuuluivat asiaan..*plur*

hmmm, mitenkäs tuokin tampereen keikka kuullostaa niin tutulta?? *vink**iloinen* ainiii, mähä olin mukana siellä... niin ja mähän olin se iloisin siinä vaiheessa ku teatteroimaan alettiin *poks* kaiken kiellän, mulla mitään hametta ollut, saatika sitten mitään kiksukarvoja.. *blush* ja vuosihan oli 2001... kivaa oli kyllä... mutta ei minun ensimmäiset bileet.. *enkeli*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Rocka

#302 • • Rocka
no ekaa kertaa olin tuolla Terrocraftis... ja sitten sen jälkeen säteen hc:ssa.... hyvät fiilikset jäi ja varmasti mua nähdään jatkossakin, viimeistään sitten Serenassa:)
Jaques

#303 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jaahas onpa niistä piiiitkä aika mut luulen että ne ekat olivat Smile Club Strand Interissä ihan -90 luvul alussa. Wee-Kid kai soitti sillon.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

JustinSan

#304 • • JustinSan Nullius in verba
hähähää. mä oon iha nyyppä. aloitin pileilyn kevyesti proteuksen 6h setillä makasiinien välihuoneella kun valmistuin ylioppineeksi keväällä 2003. sen jälkeen on tullut käytyä muutamissa säteissä ja ne ollu kaikki ihkq :P (ellei bileiksi lasketa sitä kun heiluttiin humalassa kaverin pimeässä autotallissa ledit kädessä ja tampattiin dunen tahtiin :PP) (ps. moi kaikille, mä oon hullu)

[muokattu 8.2.2004 01:34]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

leenuliinu

#305 • • leenuliinu Kenen kaveri
1993 Satellite @ Kulttuuritalo, Helsinki. Prodigyn eka keikka Suomessa. Rules.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

pyhimys

#306 • • pyhimys
Ekat reivit oli Labyrinth 2002, joten aika märkäkorva täällä vielä ollaan*vink*... Oli kyllä aivan mieletön kokemus, kun en ollut käynyt ennen missään vastaavassa ja sitten pamahdin johonkin hc-saliin... Olin kyllä ekstaasissa koko viikonloppu (siis kuvainnollisesti). Vieläkin Labyrinth on itselle siellä parhaimpien ja legendaaristen tapahtumien joukossa... Senkin opin siellä, että ilman makuupussia on hieman kylmä nukkua*nauru*...

[muokattu 12.2.2004 15:00]
caitrin

#307 • • caitrin ö_____ö
Hmmm... Pitää oikeen miettiä... Tais olla Celebration Generation keväällä 2002, eli ihan äsken vasta. *iloinen* Tosin sitä ennen olin jo hurahtanu meininkiin Lontoossa Fabricissa ja Kanarialla erinäisillä klubeilla.. mut ei niitä varmaan lasketa ”reiveiksi”. *vink*

Seuraavat bileet oliki jo toista luokkaa, Godskitchen Global Gathering 2002 @ UK *plur* *plur* (edelleen parhaimpien joukossa).
Stresspill

#308 • • Stresspill rendermonkeywrench
Hmm, ekat reivit oli varmaan Anjalankoskella kansanopiston liikuntasalissa. *ding* Vuosi oli 1999 ja soittamassa olivat Ovuca[astrobotnia], Bradley Strider ja Grant Wilson[RephlexRecords]. Oli kyllä aika undergroundia *jiihaa* Voisin lyödä vetoa vaikka maksastani, että Anjalankoskella ei tule ikinä olemaan mitään vastaavaa.

--
Aeria Gloris

typ0

#309 • • typ0 syntax error
ah muistoja.. *kyynel* oltiin paavon ja sen isosysterin kanssa reclaim the steet -99 :seissa ja voi kuule oli ehanaa =D perwert veti settia ja karri k oli loistava =D sen jalkeen on tultu oltua vaikka minka nakosissa pippaloissa *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hSU

#310 • • hSU ...
Emmä nyt tiedä oliko ne mitkään ?reivit? *hih* mutta Päiväkoti (?) ööh vai mikäs se nyt oli.. No kumminkin sentapaiset bileet oli tuol Glorias about pari vuotta (tästäkään ei muistikuvaa.. *nauru*) sitte.. Että aika newbie näissä ympyröissä olen vielä.. Vaikkakin tällasta musaa on tullu kuunneltua paaljon kauemmin. Pitkältihän tota bileissä käymistä on rajoittanut myös ikä ja suomalainen lainsäädäntö, vaikka toiset kyllä tuntuivat alaikäisenä pääsevän sisään melkein mihin tahansa...
Aeryn

#311 • • Aeryn
heh, no mä olen vielä ihan märkäkorva tässä bile rintamalla, nimittäin mun ekat reivit oli impulsen bileet 17.10.03. *hymy* ja sen jälkeen oon kyllä kaikkin bileisiin menny mihin sisko on vaan ottanu mukaan... joten sanotaanko että bilekärpänen on minuu tainnu purra aikasta kovaa. *jiihaa*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

La Petite

#312 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Vuonna 1992 Vernissassa ja jatkanut ever since *jiihaa*

--
Rem tene, verba seqventur

Kagetora

#313 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi
No ekat tais olla ku olin 14-15v.. Kotkassa. Oli kyl hirmu mukavaa, varsinki niin ekakertalaiselle. *nauru*
Sitä edellisenä kesänä oli kans jotai mut poliisit ei tykänny.. yllätys... mut se siitä.
antonsonin

#314 • • antonsonin laserpoint.

alien:
Pitskun nutalla -94

En muista, et ketkä siel soitti mut hassuja ne ainakin oli *iloinen*

[muokattu 19.12.2003 16:47]

hehee samiXii :D:D:D ... ekat bileet missä oon käynyt oli Inkvisiitiot , voikos noit reiveiks kutsuu =D ...
*hymy*

#315 • • *hymy*
Illusion 1.1.2002. Uusi vuosi meni töiden merkeissä ja kaveri ehdotti vuoden vaihtumisen juhlimista aamubileissä Nosturilla. Ikimuistoiset bileet joita vieläki ajattelee lämmöllä.
Tazu

#316 • • Tazu
En kuollaksenikaan muista ekoja Ravejani. *täh* Mutta on niitä tullut varmaa n. 8v. koluttua. *nauru* Sen muistan että kaikki alko vanhasta kunnon HC Technosta.

[muokattu 7.3.2004 22:21]
Fresia

#317 • • Fresia vähän outo
Joskus 16 veenä Tampereella Pispalassa tai siinä lähellä just ja just pystyssä olevassa tiilitalossa...oli mahtavaa*iloinen*, vaikka kytät tais hatarien muistikuvien mukaan lopettaa ne aamukolmelta tms... been stuck ever since *nauru*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Chare

#318 • • Chare kiltti tyttö
mun täytyy nyt oikeesti tunnustaa... et ekat bileet oli viime syksynä ne säteet mis oli lab4.. musast olin diggaillu jo pitkään ja olin niiiiiiiiin pitkää tahtonu bileisiin, mut ei yksin uskaltanu ku ei tuntenu oikeen ketään. sit frendi pyys messiin.. siitä ikuisesti kiitollinen!! ja siitä lähtien käyny bileis ja käyn niin kauan ku henki mussa pihisee!!! *sydän**pihkassa**sydän**jiihaa*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Jii-75

#319 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hmm ekat bileet... hmm no siis ekat silleen mistä koko into näihin tuli olivat englannissa vuonna 1989 Isle of Wight:lla kesällä.. mut sit ekat iso kekkerit..siis jos puhutaan silleen niinku siihen asti isoista olivat helsingissä kaapeli tehtaalla ja tapahtuman nimee en enää kuollaksenikaan muista mut sne muistan et ulkomaisii artisteja siel oli monta... älkää kysykö tarkemmin;) mut vuos oli 1994 :) sit tos välissä oli sellanen yli 6 vuotta hiljais eloa tällä rintamalla;) mut sit taas innoistui mukaan kuvioihin;) *wirn*

--
dodiih

#320 • • ALIEN Guest
Totta puhuen eilen oli elämäni ensimmäiset Reivit *hih*