Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 358,072 views

Jone

Posts: 8,258

#261 • • Jone Archibald Haddock

ÞurisaZ:
Nyt ajattelin sitten melkein kymmenen vuoden tauon jälkeen lähteä ensimmäisiin ”kunnon” pileisiin lauantaina katsomaan Proteusta ja Lab-4:a.. Mitäs siihen sanotta?! *vink*



”Tervetuloa mestoille, toivottavasti viihdyt.”

*vink*
vaavu

Posts: 1,324

#262 • • vaavu vara-vana
Enpä tiedä voiko näitä reiveiksi sanoa ainakaan musiikkilinjauksen perusteella... Ekat bileet joista muistikuvaa on oli vuonna 1994 joko Smile-klubilla Hakaniemessä tai jotkut aamubileet lepakossa. Mulla tää linjaus lähti tosiaan enemmän tällaisesta house-pohjaisesta nytkytyksestä kuin varastoreiveistä. ;)
Tiinuliinu81

Posts: 510

#265 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mulla oli ekat bileet vasta 2002 keväällä makasiineillä*hymy*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#266 • • tzaukki Guest
Ekat bileet oli Rushin tän vuotiset kemut...Lähin sinne super hyviz fiiliziz,ja heti seuraavana viikonloppuna tulin takas Hesaa ja kävin Illuissa,ku kaveri kämmäs 10v:n lipun...Mahtavaa hommaa...Jatkossa aijon juosta aika usein viikonloppusin Hesassa...*nauru**nauru*
Avangion

Posts: 2,529

#267 • • Edited Avangion Punakardinaali
Ensimmäiset ja parhaat ikinä (Aika kultaa muistoja) oli Labyrinth meets the Gatecrasher 1999.

TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

serotonot

Posts: 3,137

#268 • • serotonot Paul Easy
sellanen ruskeetäpläinen mitsubishi

mut yks vaan. et en tajuu miks toi reivit o monikos, vai syöks joku niit monii kerral?

enkä oo tollasii labyrinttei nähny, toimiiks ne paremmin vai huonommin ku noi mitsubishit?
yonia

Posts: 149

#269 • • yonia
psy-kekkerit kaapelilla, tais olla 1999 *iloinen*
nu

Posts: 21

#270 • • nu turquoise
Mä olen \”nähnyt valon\” aika myöhään..*hymy* Tais olla kevät 2002 Lontoon Fridge:ssa..ei MITÄÄN käsitystä kuka/ketkä oli soittamassa.. Mutta oli hianoo. *pihkassa*
MusmaXimus

Posts: 84

#271 • • MusmaXimus -plik-
Ihk...ihan ekat bileet oli Turun vanhassa Galleryssä, kaverin järjestämät ja siksi alaikäisenä päästiin sisään. Sillon ei kyllä ihan vielä valjennut biletyksen ihmeellinen maailma vaan Lapyissä Tampereen Pirkkahallissa oisko ollu 99 tai 2000...vauhdikasta menoa ihan ekaa kertaa ja kivaa oli. Mentiin bilepaikalle vuokratulla pikkubussilla ja kun aamuyöllä möngittiin takaisin kotiin päin ja pysähdyttiin huoltoasemalle meitä luultiin teatteriryhmäksi..kaikilla jätkillä hameet, meikit ja kiksukarvat kuuluivat asiaan..*plur*

--
Hiekkaa

Avatar
#272 • • kelasin Guest
ekat kemut missä olin oli joskus dommalla, en muist aoliks niil mitään virallista nimee :)
i was sixteen and really smashed *iloinen*
DagO

Posts: 1,066

#273 • • DagO häröö
tais olla 09.12.2000 efelantti otaniemen smökissä. Ne bileet on kyl top5 mun listal.
Dueno

Posts: 168

#274 • • Dueno klubbarin rumin
Nehän on mull vasta edessä *blush* . Alkaa ikää ja kiinnostusta/innostusta olee kohta tarpeeks *nauru* . Kesällä semmosta piletyst että huh *iihhih*

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Progress

Posts: 955

#275 • • Progress

Jone:
---
LEXA:
Meitsin ekat reivit oli screenit kaverien kutsusta ja sen verran siistii oli et samal reissul ollaa vieläkii*nauru*

---


*Hihittää sanojen ”reiv” ja ”Screen” käytölle samassa asiayhteydessä*

*iloinen*

[muokattu 26.9.2003 12:27]



Tääki hihittää..Screenitkö reivit..hah! *hahjust*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Scissors

Posts: 10

#276 • • Scissors
Turun Abosolute Millennium, viikko sitten...
Must....get....more!
Ihan uskomaton meninki.
Avatar
#277 • • hellu Guest
Tais olla Labyrinth 2001 keväällä... *pupu*
innae

Posts: 1,377

#278 • • Edited innae PaskaJätkä
Reactor Ignition 2001 kaapelilla... *hymy*

--
PaskaJätkä

<><

Posts: 227

#279 • • <>< ¤blub¤
säde lab-4. taisin jäädä koukkuun...*hih*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Anime

Posts: 1,939

#280 • • Anime Retrostööpeli
Planet of love @ HTY Paasitorni -96 *hih*

RMB, Raver's nature, Marusha, Robert Miles jne.. *plur*

--
-K