Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 356,987 views

Avatar
#541 • • Juzba Guest
2003 Tranzexperience. Rookie. *nauru*
Avatar
#542 • • tuomas Guest
ekat bileet oli kesällä -94 (tais olla heinä- tai elokuu) jotkut psykemut Vanhalla, missä oli katosta roikkuvat dekot ja 2. kerroksessa oli tarjolla kasvisruokaa. ekat ´ravet´oli samana kesänä vanhassakaupungissa.
tomppi

Posts: 1,600

#543 • • Edited tomppi thzombie ™
No More Rock 'n' Roll 16.2.2002 jos muistan oikein. *ding*

nomorerocknroll017pi.gif

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

flowi

Posts: 13

#544 • • flowi
Reivit ja reivit mut, Watch Your Step @ Paskis ja vuosi tais olla... 97 tai 98?
Avatar
#545 • • Edited Fiamma Guest
Gatecrasher ja muistaakseni vuosi oli -99

Eli olin silloin 16-vuotias.
mollamaya

Posts: 22

#546 • • mollamaya cutiesaurus
Ensimmäiset isot oli Labyrinth 2000 & Gatecraher. Oli se 16 vuotiaalle maalaistytölle vaan jotain aivan uskomatonta. Ja siitä se ajatus sitten lähti..
excelsior

Posts: 151

#547 • • excelsior :)
Milleniumit Aladdinissa viime lokakuussa... ei isot kekkerit, mutta se autohallin osa oli jotain mielettömän upeeta... ja Neon... sithän mua vietiin ja paluuta ei oo, onneksi

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

randome

Posts: 8

#548 • • randome watevö
taisin jäädä koukkuun pari vuotta sitten lahdessa impulsen bailuis.. kouvolassa ei kovin usein järjestetty ko.toimintaa, ja kutina/kiinnostus musiikkiin oli vahva.. suunnattii frendien kans paikan päälle,fiilis oli*plur* ja siit lähtien oon kierrelly mahdollisuuksien mukaan...... parhaat bileet hmmm....gloriavappu ja uusvuos2005 ENTROPE*aplodit*

--
häh..

JIHAD

Posts: 59

#549 • • JIHAD
oisko ollu x-rustin järjestämät jatkot '98 street partyille turussa, vanhalla panimolla.

marco carola dbtln teknotunnelissa '99 sytytti kyl vasta kunnolla.

--
we appreciate: thermonuclear warfare

essick

Posts: 117

#550 • • Edited essick
2000 alkuvuodesta jotain, metsäbileet tais olla ekat "bileet" :)
mutjoku 14-15v! *teinikixreiv*
mr.a

Posts: 2,098

#551 • • mr.a
Vuos -90 London Apprentice klubilla Lontoossa. Nylonissa tuli järkättyä Pietarin kanssa mm.Doom nimistä klubia, tais olla 96-98. jessus et aika menee nopeesti...:)
AnssiV

Posts: 1,798

#552 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
...kävin noi kaikki sivut läpi kun en muista ekojen "reivieni" nimeä kun ajattelin että jos joku olis maininnu jonkun nimen joka ois kilahtanut kellossa... ...no mut oiskohan ollu vuosi sellainen kuin 2000, paikka oli Joensuussa, Ilosaaressa, siis siinä joka on rautatieaseman ja torin välissä jossa on muistaakseni joku Karjalatalo tai jotain sinnepäin... ...ajattelin että jos joku Joensuulainen muistais ton ja kertois mulle sen nimen? Sen verran muistan että pakkasta oli lähemmäs 30c kun sieltä hiestä märissä vaatteissa käveltiin rautatieaseman pihaan autolle... ...ja että kaxi seuraavaa päivää kävelin sitten Aku Ankka-tyylillä nivusiin ilmestyneiden hiertymien ja kipeiden lihasten takia...*hymy*

Edit: Kaveri muisti nimen, se oli Dimensio
DjRoba

Posts: 18

#553 • • DjRoba YliJumala
Viiiime perjantaina eli 6.5 Rave Against Drugs 2. Siinä on mun ekat reivit. Huippua oli. Nyt tulevana perjantaina lähden Lahteen reivaamaan. Siel on jotku Etanat :) Ja niistä tulee TOISET reivit. \o/ On vaan pakko päästä tamppaamaan! :)

--
"..This is the year We’re gonna change The world....Because we have no fear.."

jeesboks

Posts: 4,064

#554 • • jeesboks p u p u
varmaan ihan ekoja oli Turussa pidetty koneisto 2001 kesällä *jiihaa* Siellä oli kyllä niiin kivaa *iloinen*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

harhainen

Posts: 243

#555 • • harhainen yodlaiuuuuuu
säde weekend .. ja muistaakseni aiiiiiiiiwan vesiselvänä................................... silti ByyTTa lennähteli..*pahis*
Amuck

Posts: 2,396

#556 • • Amuck dub-i-dub
Victoria, Vancouver Island, British Columbia, Kanada.

Pienet, parinsadan hengen (lasketaankohan moista edes reiveiksi?) underground-kutsuvieras-pippalot. Aivan uskomaton tunnelma! Keijukaiset ja piikkitukat, vanhat ja nuoret heilu sulassa sovussa. Mitä mielikuvituksellisempia asuja, uskomattoman ystävällisiä ihmisiä (kanadalaisethan on..), viimeisen päälle loistavat dj:t, ja minä itse onnellisesti sekaisin. Tahtoo takaisin...

Suomeen palattuani ensimmäiset bileet oli Konemetsä 2005. Ei huonot. :) Löytyyhän tuota kansaa näköjään hiukan täältäkin. [opin mä vielä]

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Kimbou

Posts: 608

#557 • • Kimbou
Lasketaanko Prodigyn keikka? joskus...öööö....hmmm no , kauan aikaa sitten!?!?tai aika kauan?

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

anqqa

Posts: 4,034

#558 • • Edited anqqa tirehtööri
harmillisesti(?) en kuulu kunnioitettuihin(?) vanhoihin partoihin, vasta teinihaituvat näkyy ylähuulessa parin kuukauden kasvatuksen jälkeen - ekat hipat hypen kulta-aikoihin joskus 6-7v sitten kait. ei kyllä mitkään reivit, perus klubi-ilta, tapahtumaa en muista. kun ekan kerran päätin mennä kurkkaa nyloniin, oli se just menny remonttiin. ei kyllä oikein tietoa miks vasta 19v tms ekan kerran, kun kumminkin musiikkimaku oli jo vahvasti 'koneellisen' puolella.. tyhmät kaverit? :D

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Occu

Posts: 2,528

#559 • • Occu

Amokk, 13.7.2005 20:58:
Victoria, Vancouver Island, British Columbia, Kanada.

Pienet, parinsadan hengen (lasketaankohan moista edes reiveiksi?) underground-kutsuvieras-pippalot. Aivan uskomaton tunnelma!



öö.. joo tota joo,
mun mielestä parin sadan tyypin ug reivit on jo aika kookkaat...
mut jos sun ekat bileet oli vasta konemetsä 2005 mitkä
on ehkis suomen toisiksi isoin tapahtuma niin ni joo...
no hiljaa hyvä tulee :)

--
..::MOI::..