Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 353,907 views

terrae

Posts: 454

#101 • • terrae
Meitsin ekat reivit oli Rovaniemellä Arktikumissa helmikuussa -96. Hilluin kaveriporukalla sielä pienessä humalassa 15-vuotiaana.

Sen muistan, että sielä ei ihmiset meinannu päästä kunnolla sisään ja jengi rynni ovella. Lähdettiin kaverin kans sitten pyörimään kaupungille ja tultiin parin tunnin päästä takasin. Silloin oli kaikki päässeet jo sisälle ja jonot pois.

Sitte ku itekki pääs sisään sinne niin jo oli hauskuus huipussaan! Biletettiin niin maan p*rkeleesti. *hih*

Voi niitä teinivuosia! *hymy*

*pupu*
tematsu

Posts: 436

#102 • • tematsu Innovator
ekat bileet oli 1.12.2000 Salossa, Tunnetila tais olla bileiden nimi... ehkäpä jopa yksi parhaimmista bileistä mis oon koskaan ollu. *iloinen*
ainut miinuspuoli niissä oli hirrrmuisen tarkat turvatoimet, hyvä ettei järkkärit pistänyt puhelimiakin palasiski ku tarkisti et löytyykö teräaseita... *hih*
siellä olis sopivan paljon jengiä, tiivis tunnelma kuten asiaan kuuluu... Dj:t heitti aivan loistavat setit, olikohan sillon soittamas Sasha, Tab ja Unicorn, ainakin ja tietty jos muistan oikein. *plur*
kaunein hetki bileissä oli ku siel oli semmonen hiljainen hetki, jonkun kuolleen tytön kunniaksi, rauha hänen sielulleen. taustalla soi rauhallinen musiikki ja ylhäällä parvella pari tyyppiä luki muistokirjoituksia.. oli valtavasti sytkäreitä ihmisillä kädessä ja heiluttelivat niitä päänsä yläpuolella... hiljaisen hetken jälkeen kaikki antoivat raikuvat aploodit.. *ei löydy sopivaa hymiötä*
ja koko matka Salosta pieneen piikkiöön, kuunneltiin samaa biisiä : Minimalistix - Struggle for Pleasure, josta kasvoi loppujen lopuksi aivan legendaarinen ja helmi biisi...

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

kovas

Posts: 1,522

#103 • • kovas Kristo
elekid:

ekat bileet oli 1.12.2000 Salossa, Tunnetila tais olla bileiden nimi...



Samat kemut ku mulla :) Dash Ultra oli kans tuolla soittamassa.
tematsu

Posts: 436

#104 • • tematsu Innovator
HardSpanky:

elekid:ekat bileet oli 1.12.2000 Salossa, Tunnetila tais olla bileiden nimi...

Samat kemut ku mulla :) Dash Ultra oli kans tuolla soittamassa.



on se sit kiva et tääl on muitaki yhtä "nuoria" alan harrastajia ku mä... =) siis tarkoitan sillä et joku on käyny mun kans samoihin aikoihin ekoissa bileissä, eikä silleen joskus vuonna -95... on vähän "amatööri"-olo, tääl topicissa, ja yleensäkin klubituksessa... ku oon viel niin teini... *plur*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Wintermute

Posts: 170

#105 • • Wintermute peacemaker
Tulipa hauskoja muistoja mieleen...

Omalta osaltani ensimmäiset reivit olivat jossain Arabianrannassa Helsingissä. Siellä oli sellainen hylätty tehdas, jonka uumeniin piti mennä jonkinmoisen kellarin kautta.

Silloin oli tähtikirkas talviyö ja etsittiin sitä paikkaa flaikun ja lopulta vaimean jyminän perusteella. Muistan että oli jotenkin outo fiilis. Ikää ei ollut lähellekään kahdeksaatoista ja ajankohta sijoittui jonnekin herran vuoteen viime vuosikymmenen alusta.

Siellä kirpeässä pakkasessa sitten vihdoin paikallistettiin oikea paikka ja joku iso jätkä yhtäkkiä sokaisi meidät maglitella. Sitten kun kiivettiin sinne tehtaan uumeniin, niin muistan, että musiikki oli aivan törkeän kovalla ja se paikka ihan luhistumispisteessä. Jengi hillui kuin viimeistä päivää. Tajusin homman idean heti. Järki häipyi kuvioista.

Aamuyöstä olin nukahtanut jonnekin nurkkaan ja luulin kuolevani kylmään. Onneksi kaverit kiskoivat takaisin tanssimaan. *hymy*

[muokattu 11.11.2002 08:02]

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

~DreamtimE~

Posts: 41

#106 • • ~DreamtimE~
*ökkö* Weekender vanhalla oliks se 95 vai 96....siellä oli tommonen fiilis ku tol tanssival äijäl tos alussa. Muistan viel Vanhan yksien viel aikasempien bileiden julisteen iskulauseen jossa luki "HYPNOOTTINEN BIITTI KULJETTAA SINUT TRANSSIIN", joka sitten jäi soimaan päähän noitten weekenderejen jälkeen. Kyseisissä hipoissa "energian jumala" oli läsnä *hih*. Noi ei kyl ollu ekat kestit mulle, mut tuol vast koin "valaistumisen". Ekat oli lepakon yökemut 94, kun olin viel 16wee*piis*
Pheox

Posts: 79

#107 • • Pheox
uskosin et tarkotetaan jotain raflaa, jossa ollu kunnon dj:t ja on ollu "häppeninki ,et ei vaan mitää ug tapahtumaa..
puupi

Posts: 385

#108 • • puupi the puupi
hehehe *plur*

no sehän oli vuonna 96 prahassa.. jossa vedin ihan pitkän kaavan mukaan ekaksi jossain bunkkerin bileissä ja sit jatkoille mettäreiveihin :DDD

se oli loppukesää ja yö oli kuuma ja mielenkiintoinen..
musiikki pisti tanssimaan jo sillon. vaikka en ollukkaan viellä hörhähtäny konebiittiin *iloinen*

--
KM

Myfinesthour

Posts: 420

#109 • • Myfinesthour
Taisivat olla itsejärkätyt limudiskot pohjoissuomessa. Itse olin Deejiinä ja soittelin kasetilta radiosta tallentamiani Elliot Nessin miksejä ja omatekemiä Gabberbiisejä. Hätä keinot keksii*pahis* No oikeasti ekat varsinaiset kunnon Reivit olivat Airravet Oulussa vuonna nakki ja sisko. Fiilikset olivat kuin pikku pupulla porkkanamaassa ja sain pysyvän Raveinfektion. Työelämä on tosin ollut sellainen antibiootti, että biletys on vähentynyt ja alan setäytymään. Haaveena on palata alkupisteeseen eli kuulla omaa tuotantoa Raveissa. Olkoon se sitten minun uusi teknosyntymäni ja uudet ekat reivit.*purr*

--
"..."

nina¤

Posts: 364

#110 • • nina¤ -eläinlaps
LABYRINTH and GC oli vähän niin kuin vaaau, mulle pienelle just ja just 16v täyttäneelle tyttöselle..*enkeli* ei ollu toivookaan päästä sinne, mutta onneksi yks ihana jätkä *sydän*kutsui mut, järjesti liput ja paperit ja sisäänpääsyt ja uudet kaverit ja kaikki, mitä bileissä ikinä tarvitaan *pahis* siis ihanammat ekat reivit ei ois voinu olla*ökkö*

--
..for me to POOP ON..

Caro_79

Posts: 237

#111 • • Caro_79
Mun ekat veivit oli ala-asteen disko*nauraa*

Ne on kyllä niin ikimuistosia.....
Viltsu

Posts: 2,010

#112 • • Viltsu noname
Airave 21.3.'97 @ Oulun urheilutalo

*pihkassa*RMB*pihkassa*, Robert Miles, Hardsequenser,
Ness,

ja kyl oli kivaa lapinpojalla päästä nostaan nutukasta *nauraa*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

eemeli

Posts: 910

#113 • • eemeli
jotkut infinity -bileet hypessä 1999-2000 uutena vuotena...
En kyl muista yhtään ketä silloin soitti =)

Muistaako joku????

--
celebration generation

henkka

Posts: 4,973

#114 • • henkka
Illusions kesäkuu 2000 ja sitten oikeat reivit Soap 2000...

nanna aloitus ja kiinnihän sitä jäätiin. *pihkassa*
Avatar
#115 • • ALIEN Guest
love parade 1989
(150hlöä)

*pihkassa**pihkassa**pihkassa*

[muokattu 23.11.2002 19:24]
DREAM

Posts: 9,936

#116 • • DREAM Team Sika
Labyrinth 2000 & Gatecrasher jatkot Hypessa ja ihanaa oli *sydän**sydän*
Jone

Posts: 8,258

#117 • • Jone Archibald Haddock
19.12.1998 Smiley goes underground

Tossa on ekat pippalot, joissa mä kävin. Muistan että ne oli lähinnä ahdistava kokemus sille ihmiselle, joka silloin olin. *ding*
Avatar
#118 • • törky Guest
Vuoden 2000 laserpoint, jonne miehen piti vetää mut perässään ja kustantaa sisään, kun pidin totaalihulluna maksaa jonnekin perjantai-illan rientoon satasen vanhaa rahaa :)
Avatar
#119 • • yana Guest
Jone:

19.12.1998 Smiley goes underground

Tossa on ekat pippalot, joissa mä kävin. Muistan että ne oli lähinnä ahdistava kokemus sille ihmiselle, joka silloin olin. *ding*



noihan oli aivan fantastisen upeat kekkerit jopa
*hih*
_atmos

Posts: 230

#120 • • _atmos
mun ensimmäiset ravit on aika tuoreet. beats and styles 10v;la 16.6.2001. warren g'tä lähettiin kattomaan, mutta kyseinen herra jäikin tulematta.