Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 354,535 views

terrae

Posts: 454

#121 • • terrae
Myfinesthour ja Viltsu:

No oikeasti ekat varsinaiset kunnon Reivit olivat Airravet Oulussa vuonna nakki ja sisko. Fiilikset olivat kuin pikku pupulla porkkanamaassa ja sain pysyvän Raveinfektion



Vau. Minäki olin sielä =) Olin silloin 16. Toiseksi ekat reivit mulle. Oli muuten tosi siisti meno. Sen muistan. *joo*

Voi niitä teinivuosia. *iloinen*

[muokattu 1.12.2002 23:28]
Wintermute

Posts: 170

#122 • • Wintermute peacemaker
Netthe:

Myfinesthour ja Viltsu:No oikeasti ekat varsinaiset kunnon Reivit olivat Airravet Oulussa vuonna nakki ja sisko. Fiilikset olivat kuin pikku pupulla porkkanamaassa ja sain pysyvän Raveinfektion

Vau. Minäki olin sielä =) Olin silloin 16. Toiseksi ekat reivit mulle. Oli muuten tosi siisti meno. Sen muistan. *joo*



Juu, nuo olivat kivat bileet. Oli mukavaa kun ihmiset pystyivät juttelemaan toisilleen ja tutustumaan siellä yötaivaalla. Sitä tapahtuu harvemmin reiveissä... miettii.gif

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Avatar
#123 • • yana Guest
Wintermute:

Oli mukavaa kun ihmiset pystyivät juttelemaan toisilleen ja tutustumaan siellä yötaivaalla. Sitä tapahtuu harvemmin reiveissä... miettii.gif



juttelua ja tutustumista vai? joo ei sitä reiveissä ikinä tapahdu *joo*
Wintermute

Posts: 170

#124 • • Wintermute peacemaker
yana4000:

juttelua ja tutustumista vai? joo ei sitä reiveissä ikinä tapahdu *joo*



Niin no, meinaan sitä, että yleensä ainakin allekirjoittanut viihtyy suurimman osan ajasta itse areenalla ja sosialisointi jää ikävä kyllä vähemmälle. Lisäksi kun en ole kovin hyvä soluttautumaan toisten seuraan, niin harvemmin sitä tutustuu muihin bilettäjiin... miettii.gif

Siinä itseasiassa yksi syy, miksi olen ruvennut palloilemaan täällä. Ihan hauska tsekata, että millaista porukkaa niissä bileissä käykään *hymy*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Jone

Posts: 8,258

#125 • • Jone Archibald Haddock
yana4000:

Jone:19.12.1998 Smiley goes underground

Tossa on ekat pippalot, joissa mä kävin. Muistan että ne oli lähinnä ahdistava kokemus sille ihmiselle, joka silloin olin. *ding*

noihan oli aivan fantastisen upeat kekkerit jopa
*hih*



Joo, näin jälkikäteen ajatellen ne olikin. *vink*

Mut silloin mua ahdisti ihan kympillä se että paikalla olleet ihmiset oli hyvin epäsuomalaiseen tapaan avoimia, ystävällisiä ja tulivat tosta noin vaan juttelemaan täysin tuntemattomalle poitsulle. Siinä vaiheessa kun joku kivannäköinen hassusti pukeutunut nuori nainen tuli tarjoamaan mulle irtokarkkeja isosta pussista ahdistuin siinä määrin että oli aika lähteä kotiin. Matkaani Dommalta ulos saatteli paksu makeantuoksuinen savu, joka sai mut about hyppimään seinille silloin.

*nauraa* *nauraa* *nauraa*


-

Jep, ihan kun suhtautuisin asioihin hieman toisin nykyään? Ehkä vaan en silloin ollut erityisen valmis tuohon kaikkeen. Noiden bileiden jälkeen seuraavat bileeni olivatkin jotkut Club Labyrinthit vuoden -01 alussa.

[muokattu 2.12.2002 11:37]
Germitbiili

Posts: 1,070

#126 • • Germitbiili Ihmepoika
Traditio:

Helvetin hienoja bileitä on ollu paljon.Eniten oon bailnnu koti bailuissa joissa on olut paljon tuttuja ja frendejä. On ollu moonflowerit, savukoneet ja hyvät saundit. *klubitus**pahis**klubitus*
No more rock`n´rollit oli Mun ekat reivit ja oli sitten hyvät bileet.. valaistuin..

*enkeli*



Unohdit mainita noista koti bileista uima-altaan ja saunan ja kauniit naiset joita joka bileissä riitti muistan yhet bileet erityisesti.....aitoo tamppausta koko yö!
*piis**super**sydän**plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

Germitbiili

Posts: 1,070

#127 • • Germitbiili Ihmepoika
Vivian:

Mun ekat veivit oli ala-asteen disko*nauraa*

Ne on kyllä niin ikimuistosia.....



Joo alaasteen discot oli just jees!!!
*sydän*

--
NO SHIT SHERLOCK

akir0

Posts: 2,554

#128 • • akir0 idleRPG champion 2009
Viltsu:

Airave 21.3.'97 @ Oulun urheilutalo

*pihkassa*RMB*pihkassa*, Robert Miles, Hardsequenser,
Ness,

ja kyl oli kivaa lapinpojalla päästä nostaan nutukasta *nauraa*


Mielestäni näistä ei saa kukaan koskaan puhua, kun en päässyt koko Airaveen ku olin vielä aika tp tuolloin.. + äiti ei päästäny :)
akir0

Posts: 2,554

#129 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ekat omat reivit vuonna -93 Lahdessa, tehdashallissa ja soittamassa oli ainakin Nessi ja Jokke(eli ko. ajankohdan peruslineuppi).

Pienen pojan tanssijalat meni ylös alas jo silloin. Ens vuonna 10 vuotta taulussa ja meininki sama, ainoastaan fysiikka tuntuu joskus pettävän.
keisha

Posts: 1,394

#130 • • keisha bullet with butterfly wings
vertigot hypessa keväällä 2000. tunnistin silloin jopa yhden soineista biiseistä: daruden sandstorm*nauraa*
olihan se tosi jänskää kun ekoissa bileissään näki vielä henkankin.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

eemeli

Posts: 910

#131 • • eemeli
MUISTAAKO JOKU?? Infinty -nimiset bileet Hypessä millenium iltana (uusi vuosi 1999-2000) ei ole mitään muistia line upista ja yleensäkään menosta.. Olin niin naamoissa... *iloinen*

--
celebration generation

kikira

Posts: 91

#132 • • kikira
Eksyin ekoihin reiveihin vasta vuosi sitten *blush*... Garden of Eden 31.12.2001. Kaverilla oli kutsu kahdelle ja sinne sit päädyttiin.

Suvun yhteisellä jouluaterialla pari vuotta nuorempi serkkutyttö kyseli reiveistä. On kuulemma päättänyt alottaa klubbailun. Odotan sitä päivää kun törmään siihen jossain bileissä *ökkö*

--
I can resist everything but temptation

Väne

Posts: 139

#133 • • Väne asennewamma
Ekat kunon bileet missä kävin taisi olla LSSS 2001. Vai kävinkös mä sitä ennen jossain pikku reiveissä *täh* ei kykene muistamaan *nauraa* Kivaa jokatapauksessa oli ja hyvä mieli jäi. Ainoo miinus oli se että ei meinannut fysiikka oikein kestää heti aluksi tollasta 2pv. biletys sessiota. hehe.

[muokattu 26.12.2002 18:26]

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

S-T

Posts: 1,195

#134 • • S-T Pieni
14.10.2000 Technature @ Domma -2 *hymy*

Silloinen... itseasiassa on muuten nykyinenkin (meinasi unohtua kun tuo laiska ei enää käy itse missään *nauraa*) poikaystävä vei *hymy*

[muokattu 4.1.2003 23:53]

--
Pieni on kaunista.

Late

Posts: 3,441

#135 • • Late team Lasse
Lab-4 meets Trancehouse 18.08.2001

Sen jälkeen olinkin sitten koukussa _tähän kaikkeen_. *pihkassa*
Avatar
#136 • • Kirsikka Guest
Hmm.. alaikäisenä en kyllä pahemmin bileissä käynyt, eli ahkerampi biletys alkoi joulukuussa 2001. Kesällä 2000 kävin pariin otteeseen Uunisaaressa joissain bileissä, en kylläkään muista -tai tiedä- mitkä ne oli. Telakallakin tais tulla käytyä 2001 joissain bileissä, ja toki nuo street partyt.. *hymy*
katai

Posts: 4,182

#137 • • katai
Innostus lähti liikkeelle ravintola Arkadiasta, älkää kysykö miksi.. ja johti Hypeen.. vuosi taisi olla 1999 ja sillää tiellä ollaan. Miksi? taisi olla ihanien arkkukaverien syytä,jotka houkuttelivat; kiitosta vaan maria, zorlim, jussi, ari ja jani =)

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

Avatar
#138 • • jarska Guest
Netthe:

Myfinesthour ja Viltsu:No oikeasti ekat varsinaiset kunnon Reivit olivat Airravet Oulussa vuonna nakki ja sisko. Fiilikset olivat kuin pikku pupulla porkkanamaassa ja sain pysyvän Raveinfektion

Vau. Minäki olin sielä =) Olin silloin 16. Toiseksi ekat reivit mulle. Oli muuten tosi siisti meno. Sen muistan. *joo*

Voi niitä teinivuosia. *iloinen*

[muokattu 1.12.2002 23:28]



samoin olin mä.. Rmb, robert miles, hardsequencer,,, oli muuten yhät kovimat bileet missä ollut. Eka isot bileet 1995 vanha yo-talo Members of mayday... westbam, dj.dick, charly lownoise&mental theo, etc,,, joskus 92 eka bileet,,, kokenut konkari,heh!!!?
*joo*
Jarsseli

Posts: 356

#139 • • Jarsseli
eKAT BILEET OLI JOSKUS 1992!!!! silloin oppi tekno soundit muuan Marushan musiikista,, it takes me away taisi olla eka askel dj. bobosta ja muista sankareista. Vuonna 1995 vanhalla yo:lla olli mun ekat "ISOT" bileet jolloin oli Members of Mayday ...westbam, Dj.dick, Charly Lownoise&Mental Theo, eliott, angel jne..
Ne oli kyllä sellaset potkut et lisää oli saatava.Air rava Oulussa tuli kanssa koettua ja on varmasti parhaat bileet mitä siellä on koskaan järjestettu, Rmb, Robert miles, Sasha(paikalliset tuli katsoon sitä laulaja poika sashaa.. if you believe,,, pikkasen väärä mies ja väärä musa. Oli sinänsä aika huvittavaa.Oli meinaan suomen Sasha. Clubeja ja bileitä tullut varmaan satoja nähtyä,,summa summarum,, fiiliksinä ja kokonaisuudessan parhaat on olleet lab4 meets trancehouse Airrave Forms of energy. *ökkö*
Avatar
#140 • • Waakku Guest
Miks oon näi nuori ja miks Seinäjoella ei oo ku Clockwork *voiei*
No ei se mitää mun ekat reivit oli assyillä ku oli Proteus ja Orkidea se oli iha vitun RENTUA *plur*