Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 354,124 views

des

Posts: 118

#481 • • des

ridgeisland:
Labyrinth 2001 @ Cable Factory!
Esiintymässä oli Astral Projection jonka imussa klubbailut alkoi. *jiihaa*



Astral projection ei ollut esiintymässä labynth 2001.
Mr.Pink

Posts: 307

#482 • • Edited Mr.Pink

sleek:
-94 Bottalla (olikohan legendaarinen Berlin-klubi..) *hymy*



Aika kultaa muistot,mut silti pidän tota kaikien aikojen klubina! *jiihaa*


(okei yhtenä niistä *nauru*)

edit: berlin oli siis bottan yläkerrassa. Mut mun flyereiden mukaan oli jo heinäkuussa -94 nimellä deep.

Deep july 1994 program (fridays) :

1.7 hard drive (underground rhythms)
8.7 the house by wee-kid,ender+guests (happy&deep)
15.7 live! pineapple circle+oscar,ender,orkidea
22.7 hardcore by jokke*nauru*,gamma,mad-max (hard acid&gabber)
29.7 progressive (progressive&hard tunes)

Käsite "hard" oli kyl hiukka erilaista tuolloin.

--
Lost in the silver box.

Waakku

Posts: 158

#483 • • Edited Waakku
Taisi olla PULSE 1992 Wanhalla, tai sitten D3 1992 Bottalla.

Tulipas nostalginen fiilis kun selaili tuossa noita wanhoja flaikku kansioita menneiltä ajoilta.

--
- ? -

Mr.Pink

Posts: 307

#484 • • Edited Mr.Pink

Waakku:
Taisi olla PULSE 1992 Wanhalla, tai sitten D3 1992 Bottalla.

Tulipas nostalginen fiilis kun selaili tuossa noita wanhoja flaikku kansioita menneiltä ajoilta.



Meinasin yrittää noihin D3:iin(alaikäinen olin),mut jäi sit menemättä. D4:t oli ekat isot reivit( itsenäisyyspvän tienoilla -92@kaapeli)
Ekat oli siis acid vs, Ibiza@lepakko,elo-syyskuu -92 (ei voi tarkkaan muistaa*nauru*)

--
Lost in the silver box.

Raver71

Posts: 3,605

#485 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Lahdessa syksyä -94 Eliot Ness ensimmäisiä kertoja lahdessa soittamassa.Paikkana Club 16, nykyään paikalla on DIVA. Eli 10v takana biletystä ja vanha jaksaa... Loppua ei näy... Nostalginen paikka... Ehkä joskus saamme sinne vielä bileitä?

edit. Lineuppia kun muistelee oikein niin taisi olla Nessi, Käpä, Sile ja Jokke myös soittamssa silloin. Ja järjestävä porukka oli joukko lukiolais nuoria. Ja olin koukussa jo heti ekalla kerralla.
Avatar
#486 • • x Guest
kiitos kuuluu nessille :)

20.1.95 tampereen tullikamarilla house of house tour bileet "phantasy" joissa soitteli mm. rmb ja orkidea yms ja ikaa oli 13 vee.

jatkoa seurasi pumpkinheads promotionin, coman, masan, piisamin, jassen, kimin, uken, sanen, island of loven, planet of loven, house nationin, planet housen (jeff mills ekaa kertaa, yay!) , tunnelin, miaun, rosén ja niin edelleen merkeissa *sydän*
Apo

Posts: 1,574

#487 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Mr.Pink:
edit: berlin oli siis bottan yläkerrassa. Mut mun flyereiden mukaan oli jo heinäkuussa -94 nimellä deep.



Deep tais olla Berlinissä pyörivä klubi, aloitusbileet oli muistaakseni kaksipäiväiset bileet koko Bottalla 10-11.12.1993 (deep / dreams tms). Berlinin tila oli käytössä muutenkin, esim Bottan bileiden yhteydessä. Mutta joo, Deep oli kyllä täydellinen klubi *sydän* Päättäjäiset oli aivan uskomattomat, Dave Clarken setistä ei muuta muistikuvaa kuin että aivan vitun kovaa settiä, tuli tanssittua niiiiiiin kovaa ettei muita juttuja jäänykkään mieleen *jiihaa*

P.s. Deep-jäsenkortti numero oli 5 (ei 010) ja bilemuistolaatikosta löytyy pala Berlinin muuria (tiloja remontoitiin toimistoiksi). Maalikerroksista päätellen mesta oli maalattu "pari" kertaa *nauru*
Mr.Pink

Posts: 307

#488 • • Mr.Pink

Apo:
---
Mr.Pink:
edit: berlin oli siis bottan yläkerrassa. Mut mun flyereiden mukaan oli jo heinäkuussa -94 nimellä deep.

---


Deep tais olla Berlinissä pyörivä klubi, aloitusbileet oli muistaakseni kaksipäiväiset bileet koko Bottalla 10-11.12.1993 (deep / dreams tms). Berlinin tila oli käytössä muutenkin, esim Bottan bileiden yhteydessä. Mutta joo, Deep oli kyllä täydellinen klubi *sydän* Päättäjäiset oli aivan uskomattomat, Dave Clarken setistä ei muuta muistikuvaa kuin että aivan vitun kovaa settiä, tuli tanssittua niiiiiiin kovaa ettei muita juttuja jäänykkään mieleen *jiihaa*

P.s. Deep-jäsenkortti numero tais olla 010 ja bilemuistolaatikosta löytyy pala Berlinin muuria (tiloja remontoitiin toimistoiksi). Maalikerroksista päätellen mesta oli maalattu "pari" kertaa *nauru*



Hmm... No en kyl voi ihan varmaks sanoa,mut mun mielest se oli ekaks berlin ja muuttu sit ihan deep-clubiks....
Muistaakseni sisäänkäyntikin deeppiin oli eri puolelt ku bottalle/berliniin.Tosta on kyllä jo niin kauan et voin kyllä hyvinkin muistaa väärin....

--
Lost in the silver box.

Unik

Posts: 4,117

#490 • • Unik
Deep klubi pyöri Berlin:ssä ja Deep:iä pyöritti Ender, A-tom(nykyään Ja-jazz, Pepe Deluxe) ja pari muuta tyyppiä. Deep klubin synttäreillä käytössä oli myös Bottan alakerta eli Berlin ja Botta auki yhdessä. Soittamassa oli Dave Dorrell (M/A/R/R/S/) ja paljon kotimaisia artisteja esim. Monojunk, Ender, Jokke ja muutama muu live ja dj, joita en nyt muista.
Aivan loistavat bileet olivat ja tosiaan kaksipäiväinen tapahtuma tais olla. Hyvää musiikkia, huippu fiilis ja loistava tarjoilu tietenkin backstagella, heh. Berlin:in oma sisäänkäynti tosiaan oli rakennuksen toisella puolella eli takapihalla. Siellä oli iso neonvärilamppu, kirjain B. Mistä oli tietenkin palanut lamppu eli sitä oli aluksi aika vaikea huomata. Ovessa oli myös iso feikkilukko eli näytti siltä kuin ovi olisi lukossa, mitä se ei kuitenkaan ollut. Ovessa oli pieni likainen luukku/ikkuna mistä poke näki ulos. Oven jälkeen vastassa olivat korkeat ja jyrkät kierreportaat ja niitä kun lähti kiipeämään niin musiikki kuului koko ajan kovempaa ja kovempaa. Paikka oli erittäin UG-henkinen ja vaihtoi väriä yms aika usein.
Kaikenkaikkiaan erittäin loistava paikka oli. Suomen ensimmäinen tekkno-klubi varmasti oli ja kovasti yhä kaipaan mestaa.
Ozie

Posts: 1,389

#491 • • Ozie

des:
---
ridgeisland:
Labyrinth 2001 @ Cable Factory!
Esiintymässä oli Astral Projection jonka imussa klubbailut alkoi. *jiihaa*

---


Astral projection ei ollut esiintymässä labynth 2001.



Devotionin bileissä Celebration Generation oli kaapelilla Astral Projection soittamassa. Päivä oli 25.5.2002
Gen-X

Posts: 84

#492 • • Edited Gen-X -mindDrive-
Viimeiset illut lepakossa. Vuotta en muista...

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

ridgeisland

Posts: 19

#493 • • ridgeisland *täh*

des:
---
ridgeisland:
Labyrinth 2001 @ Cable Factory!
Esiintymässä oli Astral Projection jonka imussa klubbailut alkoi. *jiihaa*

---


Astral projection ei ollut esiintymässä labynth 2001.



Ihan oikeassa olet. Prkl Muisti tekee tepposia.*poks**täh*

Astral Projection soitti -> "24.5.2002 @ Devotion - Celebration Generation, Kaapelitehtaalla."

Ekat reivit olivat siis [iso]Hybridiä[/iso] katsomassa -> "24.3.2001 @ Labyrinth-The Resurrection, Kaapelitehdas, Hki!"

Nyt meni oikein! *joo*

--
All People Have 2 Things In Common: Birth And Death. Make Difference In Between.

Lenita

Posts: 1,423

#494 • • Lenita

wille-r:
taisi olla jyväskylässä, rautatietunnelissa pidetty tunneli-rave. oiskohan vuosi ollut -94? Mut nää oli henk.koht. ekat ainakin vähän isommat bileet...



Ai niin joo, mä olin tuolla kans. Tosin aktiivisemman reivaajan urani aloitin aika paljon myöhemmin.

--
^_____________^

or_neon

Posts: 598

#495 • • or_neon mr2090

Zimeon:
5.1.2004
Proteus 6h set @ klubi

:)



Sama!

Tai joskus pari vuot aikasemmi ollu jossain premin bileissä, mut ei sillo viel tajunnu täst mitää.. Paitsi et seki oli kyl niiin *sydän* ilta, et huhhuhh...

Mut ton protskun setin jälkeen on sit tullukki käytyy aika ahkerastikki...*jiihaa*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Kon-tiki

Posts: 1,936

#496 • • Kon-tiki The Unsinkable

Gen-X:
Viimeiset illut lepakossa. Vuotta en muista...



Loka- tai marraskuu -99. Hyvistä bileistä olet alottanut. (Muistan tän, koska siinä oli pari kk väliä ja sit Illut siirtyi Nosturille alkaen uudenvuodenpäivän aamusta 1.1.2000. Eli Lepakko loppui -99 lopulla.)
AlexS

Posts: 1,389

#497 • • AlexS kummasetä
Eli ensimmäisen kerran klubilla...Isle of MTV Hesperiassa vuonna 2002
(Ferry Corsten, Slusnik Luna, Orkidea)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

skiZma

Posts: 165

#498 • • skiZma Sammakko
Se oli devotion to trance tullikamarilla 24.11.2001. eipä silloin ollut kuullutkaan orkideasta tai muista *hih*

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

Avatar
#499 • • cjet Guest
Mikä on Rave? Hmm.. Parempi kysymys olis, milloin vaivuit tekno-uskontoon... -98 marras tai joulukuu, Hype-klubi.. Screen.. Voi elämä.. En unohda sitä ikinä..*pihkassa*
ilpo

Posts: 69

#500 • • Edited ilpo [Fusion Drive]
1996. Salle Communale, Founex, Sveitsi. Bileiden nimeä en kuollaksenikaan muista, mutta oli ihan useampi areenaa ja chilli! :) Oli hauska yllätys, kun olin kuukautta aikaisemmin muuttanut maahan, ja heti ennen koulunalkuja oli pikku kotikylässäni ihka oikeat reivit. Siitä alkoikin sitten Geneven detroit warehouse-pippaloissa käyminen, tuli nähtyä jo nuoruusvuosina Derrick May:t, Juan Atkinsit, Robert Hoodit, etc:t *nostalgioi*