Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 353,309 views

Avatar
#81 • • yana Guest
Marski:


mut siihen aikaan lepakolla kyllä oli bileitä aika paljon..



no mut ei niit nyt joka perjantai sentään ollut. enkä mä kyllä muista mitään tollaisia tarkastuksia. tai ehkä siihen ei vaan kiinnittänyt sit niin hirveesti huomiota
tuitui

Posts: 1,258

#82 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
yana4000:




no mut ei niit nyt joka perjantai sentään ollut. enkä mä kyllä muista mitään tollaisia tarkastuksia. tai ehkä siihen ei vaan kiinnittänyt sit niin hirveesti huomiota



en sanonutkaan että JOKA perjantai olisi ollut bileet!
vaan mä olin siellä joka pe!
eikä joka kerta ollut tollaista...noi o hajamuistoja sieltä täältä..

en ole sanonut että siellä oli bileet...sanoin että siel o VOINUT olla bileet....

god damn!

- hulivili hupakko -

*mur*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Defiz

Posts: 717

#83 • • Defiz
Ekat reivit oli kesällä, trancefest *nauraa*

Oon vielä amatööri näiden bileiden kanssa mutta voin perustella sen sillä että en oo vielä ihan 18 *igor*

Enskesästä tulee varmasti ihana *ökkö*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

arikoo

Posts: 245

#84 • • arikoo Virallinen hörhö
Me oltiin joskus ammoin saksassa ja kysyttiin vaan et missä olis kaupungin paras paikka. Paikalliset antoi ohjeet ja lähettiin sitte ajamaan sinne. Kyllä ihmetytti kun ohjeet vei meidät suuren hallin pihalle laitakaupungilla. Me luultiin että se oli joku jäynä jonka ne teki mut päätettiin tarkistaa loppuun asti. Sitten alkoi kuulua aika räime ja me hölmöt juntit oltiin ihan pihalla mitä tapahtuu.Siellä sitten oli hieman porukkaa ja tottumattomalle aika kova meno.. Nyt sitä pitäisi tavallisena clubi iltana mutta silloin se oli jotain suurta (n. 1995-6)

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Avatar
#85 • • yana Guest
Marski:


en sanonutkaan että JOKA perjantai olisi ollut bileet!
vaan mä olin siellä joka pe!
eikä joka kerta ollut tollaista...noi o hajamuistoja sieltä täältä..

en ole sanonut että siellä oli bileet...sanoin että siel o VOINUT olla bileet....

god damn!



älä ny ala riehuu beib *nauru*
milla

Posts: 3,699

#86 • • milla
yana4000:




elements! *joo*



voih
*plur*
muistan kaiken, ihanaaaaaaaaaaaaaaa oli:))))
tuitui

Posts: 1,258

#87 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
yana4000:


älä ny ala riehuu beib *nauru*




en riehu...oon väärin ymmärretty *igor*

- hulivili hupakko -

*uros*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#88 • • yana Guest
milla:

yana4000:


elements! *joo*

voih
*plur*
muistan kaiken, ihanaaaaaaaaaaaaaaa oli:))))



mä jaoin ekassa elementsissä (air) vaahtokarkkeja isosta kulhosta. söin ite about puolet.. eli kolmesta puoltoista. *öyh* *nauraa* *nauraa*
Avatar
#89 • • tuntematon Guest
Defiz:

Oon vielä amatööri näiden bileiden kanssa mutta voin perustella sen sillä että en oo vielä ihan 18 *igor*



Ei sillä voi perustella :) 1) Mie oon 20, ja vielä amatöörimpi, trast mii*igor*
2) Käyhän noissa k20 jne. bileissä 16v ihmisiäkin *hellokitty*
(Mut ei se mitn, jos ne vaan kaikki olis sen ees 16, eikä rähisis)

--Avernian (JavaScripti ei toimi niin ei voi logata)
Avatar
#90 • • yana Guest
mitäs välii iällä ja ajalla on. numeroitahan ne vaan o
Panfobia

Posts: 521

#91 • • Panfobia
Hmm...ekat bileet oli joskus hamassa menneisyydessä, niinä hurjina teinivuosina... *vink*

Kotikaupunkini ei ole kovinkaan iso ja tapahtumia nuorille ei ole kovinkaan paljon [*mur*], joten sillon kun jotain tapahtuu, pitää kaikkien sinne mennä. Näin minäkin päädyin ensimmäisiin bileisiini, jotka olivat kylläkin melko pienimuotoiset ja tunnelmaa pilasivat känniördääjät... Niistä lähtien olen aina himoinnut seuraaviin ja seuraaviin bileisiin.

Kovin harvoin vaan pääsee niistä osalliseksi, joka viikonloppu ei todellakaan jaksa / ei oo varaa lähteä yli sadan kilometrin päähän bilettämään. *hmph*

Ymmärrettäväähän se kyllä on, miksi bileitä järkätään vain suurimmissa kaupungeissa, tuskinpa ihmisiä riittäisi tarpeeksi käymään niissä täällä perämetsien siimeksessä...

--
*sydän*

Defiz

Posts: 717

#92 • • Defiz
Kyllä sitä vois koittaa bileisiin sisään minne ikä ei riitä, mutta mulla on kolme syytä miksen:

1. Se on ärsyttävää kun "liian" nuorta väkee tulee sisään vaikka ei pitäis. Eli vanhukset kunniaan! *hih*

2. Sitten kun täytän 18 ja pääsen bileisiin niin fiilikset on kovat kun oon venannu pitkään *nauraa*

3. Jos jää kiinni siitä ettei oo ikää niin "portsari" alkaa työntään kankee hanuriin. Se ei ole kivaa.. *ding*

(!huom!, tota hanuri juttua en ole kokenut) *häh**

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

UnityF

Posts: 15,721

#93 • • Edited UnityF joo just se
Ekoihin bileisiin menin vahingossa ne oli illut.... Meno oli cool..*ökkö*Sen jälkeen musta on tullut bile hirmu ravaan kaikissa maholisissa bileissä mihin mun aika vaan riittää....*enkeli*
Avatar
#94 • • ikj Guest
alussa kävin näissä alle 18v tapahtumissa suomessa ja ulkomailla missä asuin,oli kivaa joo,mut en vaan jaksanut odottaa kunnes olen täysikänen että pääsee kunnon bileisiin kuuntelemaan kunnon jumputusta!niin oli pakko saada hankittuu henkkarit,ja nämä samat henkkarit on koko ajan käytössä=)Ekat kunnon bileet oli devotion to trance bileet ala ikäsenä*super* ja voin sanoo että olen vielläkin alaikänen,ja täytän kohta 18=)ja käyn bileissä koko ajan*vink*...mut se siinä on ärsyttävää kun on alaikänen niin iso osa kaverieista on myös saman ikäsii,ja ei sitä jaksa mennä joka viikonloppu metsästämään henkkareita kaikille...*hymy*mutta ei se mua estä*ökkö*

[muokattu 29.9.2002 12:19]
tez

Posts: 188

#95 • • tez hottie
ekat kunnon vanhan ajan yöbileet tais olla liquid skies:in kemut kaapelilla valssaamossa vuonna 99. sitä enne oli tullu käytyä kyllä hypessä ja ihanassa mutta noista valssaamon bileistä alkoi "aktiivi biletys"

ja musiikkihan se oli mikä aluksi bileisiin veti niinkuin vieläkin *joo*

ja tiätty kaikki ihanat ihmiset *plur*

--
...do you fuck as well as you dance?

FraGile X

Posts: 117

#96 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Muistaako joku Tampereella Tampere-talossa vuonna `96 muistaakseni semmoiset aika isot pippalot...Mikä mahtoi olla tapahtuman nimi ja ketä siellä soitti...??? Kiitos jo etukäteen....*nauru*

--
No more Rock`n Roll !!!

Avatar
#97 • • Cera Guest
hihi

Labyrinth2001 *blush*

siit se sit kai alko. Kiitti vaan Jonna*sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#98 • • alphamagic
....wawe lappeenrannassa tammikuussa 2000... *hih* mieletön fiilis ja bileet kruunas Barberin adaagio jousille... *joo* etten vaan ois ollu taivaassa????!*nauraa* tokat olikin sit Lahdessa, ulkoilma bileet jussina ja konkreettisesti kiksutaivas yläpuolella ja ympärillä... *plur*

[muokattu 10.10.2002 13:21]

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Unik

Posts: 4,117

#99 • • Unik
Vuosi oli 1989 tai 1990 ja paikkana oli viljasiilo. Pieni sound- system, strobo, savukone, levarit, muutama spotti ja noin 50 ihmistä. Bileet alkoi puolenyön aikaan ja kesti niin pitkään kuin porukka jaksoi eli noin aamu kahdeksaan asti. Aika järisyttävä kokemus oli minulle, se musiikki ja fiilis... huh, huh...ihan tulee tippa linssiin kun muistelee. Muistan nimenkin vielä: Industrial Alchemy presents: Kooma. Laittomat tietenkin olivat. Siitä lähtien olen bileissä käynyt, enkä usko että lopetan...koskaan?! Mmh 12vuotta, se on pitkä aika.
Youzo

Posts: 1,175

#100 • • Youzo viidakkovekara
Helvetin hienoja bileitä on ollu paljon.Eniten oon bailnnu koti bailuissa joissa on olut paljon tuttuja ja frendejä. On ollu moonflowerit, savukoneet ja hyvät saundit. *klubitus**pahis**klubitus*
No more rock`n´rollit oli Mun ekat reivit ja oli sitten hyvät bileet.. valaistuin..

*enkeli*