Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 353,089 views

Avatar
#61 • • Ninni Guest
Vuosi -98... Uuden vuoden bileet. Vai oliko se -99? Joku viisaampi saataa muistaa. Paikka Tampere-Talo. Kolahti totaalisesti. Lähdin vain ystävien messiin.*sydän* Ja sillä tiellä vieläkin.
Avatar
#63 • • yana Guest
Ninni:

Vuosi -98... Uuden vuoden bileet. Vai oliko se -99? Joku viisaampi saataa muistaa. Paikka Tampere-Talo. Kolahti totaalisesti. Lähdin vain ystävien messiin.*sydän* Ja sillä tiellä vieläkin.



TAIKA :)

paikka jossa tampere-fiiilis oli korkeimmillaan. harmi kun missasi ne :( (vaikka tel avivissa oli aika kickääs bileet kans)
Avatar
#64 • • yana Guest
olliS:

hmm.. tais olla -97 Teatrossa Airrave, jossa oli mm. Robert Miles, RMB live, Elliot Ness ym. Miles paukutti sellasta settiä että oksat pois! *pahis* ikää vissiin 17v..




miles? RMB kyl hoiti sen illan kotiin *ökkö*
Janne

Posts: 1,330

#65 • • Janne kipee ukkeli
Janis hei, me olllaan saman ikäisiä eli olit 17 vähän aikaisemmin...

Mä muistan 1992 jotkut bileet Kaapelilta, merikaapelihalli oli jaettu kahtia nopeaan ja ambient -puoleen. Tiukkaa settiä. Muistuu vaan mieleen, kun katsoin korkeuksiin ja siellä oli jotain valoja jotka j´loisti kivasti silmään. *hih*
Janne

Posts: 1,330

#66 • • Janne kipee ukkeli
Janis hei, me olllaan saman ikäisiä eli olit 17 vähän aikaisemmin...

Mä muistan 1992 jotkut bileet Kaapelilta, merikaapelihalli oli jaettu kahtia nopeaan ja ambient -puoleen. Tiukkaa settiä. Muistuu vaan mieleen, kun katsoin korkeuksiin ja siellä oli jotain valoja jotka j´loisti kivasti silmään. *hih*
Avatar
#67 • • Guest
Janne:

Janis hei, me olllaan saman ikäisiä eli olit 17 vähän aikaisemmin...

Mä muistan 1992 jotkut bileet Kaapelilta, merikaapelihalli oli jaettu kahtia nopeaan ja ambient -puoleen. Tiukkaa settiä. Muistuu vaan mieleen, kun katsoin korkeuksiin ja siellä oli jotain valoja jotka j´loisti kivasti silmään. *hih*



jep. kikd ääs kyl.
*hymy*
Avatar
#68 • • yana Guest
ohos se oli multa. hitto että muistan elävästi tosta seuraavana vuonna kun oli bileristeily jonne oli k18 eika ollut ikää vielä. vitutti aika rouheasti.....
Janne

Posts: 1,330

#69 • • Janne kipee ukkeli
Sweet ol' memories... Hype, Nylon, ekat Screenit ja Labyt, Lepakko... *enkeli*
OlliS

Posts: 3,999

#70 • • OlliS Further
yana4000:

olliS:hmm.. tais olla -97 Teatrossa Airrave, jossa oli mm. Robert Miles, RMB live, Elliot Ness ym. Miles paukutti sellasta settiä että oksat pois! *pahis* ikää vissiin 17v..


miles? RMB kyl hoiti sen illan kotiin *ökkö*


RMB hoiti illan himaan joo.. mut Miles oli pikku ylläri ku soitti aika tiukkaa tesnoa, jos vertaa omaan tuotantoon
*ding*
Karski

Posts: 6,049

#71 • • Karski Pomon kätyri
'92 syksyllä tampereella pienehköt luvattomat
varastohallibileet, oisko nimenä ollut joku 'deep' tmv.
Mitätön PA, strobo, joku spotti ja savukone, ihmisiä vajaa
sata ja tunnelmaa kuin venäläisissä häissä *vink*
Siitä alkoi tähän asti jatkunut jokaviikkoinen bileissä
ravaaminen. Noita joka lähes viikko eri paikoissa
järjestettyjä yöbileitä Tampereella jäin vähän kaipaamaan,
mutta eiköhän seuraava laskukausi tuo tullessaan sopivia
tyhjiä varastotiloja taas *joo*


Joka tapauksessa juhlin kymmenettä biletysvuotta tänä
syksynä *iloinen*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

tuitui

Posts: 1,258

#72 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
en ois kai koskaan löytänyt iteseäni näihin piireihin ellei silloinen paras kaverini olisi ns. pakottanut mua...
mentiin silloiseen Arkadiaan jossa oli (en muista nimeä).Soittamassa ainakin Ness ja angel,muita ei tuu mieleen nyt.Taisi olla ihan loka-marraskuuta 2000.

siitä se sit lähti...ja TÄSSÄ ollaan *tirsk!*


- hulivili hupakko -


*hellokitty*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#73 • • yana Guest
Marski:

en ois kai koskaan löytänyt iteseäni näihin piireihin ellei silloinen paras kaverini olisi ns. pakottanut mua...
mentiin silloiseen Arkadiaan jossa oli (en muista nimeä).Soittamassa ainakin Ness ja angel,muita ei tuu mieleen nyt.Taisi olla ihan loka-marraskuuta 2000.



elements! *joo*
Avatar
#74 • • DJ Wayfarer Guest
ekat kunnon reivit missä ammoisina aikoina tuli käyty oli HouseNationin järkkäämät Planet Of Love Tampereella Tullikamarilla .... hemmetin hyvä oli meno ja Jaydee live actina .... huh... töllöönkin pääsin ...vanhingossa kai *plur*
2000

Posts: 420

#75 • • 2000 Opetuslapsi
Oli synkkä ja myrskyisä yö...
Joskus vanhan kunnon tallibaarin aikoihin tuli pisteltyä lepakolla jalat koville ja sieltä se on lähtenyt *vink*

Vielä jos pääsisi takaisin sinne...

--
2 nasty 4 U

tuitui

Posts: 1,258

#76 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
yana4000:


elements! *joo*



TOTTIS! :D

en kyl muista tuolta mitään...
....humala oli silloinkin jumala!
*plur*

- hulivili hupakko -

*pupu*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

kovas

Posts: 1,522

#77 • • kovas Kristo
Useat Club Fantatasyn kemut tuli missattua,kun en yksin uskaltanut lähteä ihme Salolaisten mukana bussilla Hämeenlinnaan..

Eli kiitos vaan Petrille et oli mukana ensimmäisellä kerralla, Tunnetilassa (01.12.2000 @ Black Hole,Salo)
tuitui

Posts: 1,258

#78 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
EI HITTO! oon unohtanut!!

olin joku 14-15 ku käytiin joka pe lepakossa...
en muista niistä mitään (kiitos humalan) muuta kuin että siellä raikas yhessä vaiheessa kovaa Prodigy,järkkärit kävi herättelee sammuneita (?) sekä heilutti fikkaria kaikkien simmujen edessä, kaikki tanssi mielestäni oudosti ja tarkastukset sisäänpääsyn kohdalla oli tosi tarkat (reppuja ei saanut viedä sisään ilman tarkastusta ja jos ei halunnut tarkastuttaa reppua piti jättää lipunmyyntiluukulle).

hmm...hyvät muistikuvat jo nuorena :D

mut oiskohan siellä sillo ollut jotain..vuosi tais olla 95-96

- hulivili hupakko -

*possu*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#79 • • tuntematon Guest
tais olla enemminkin joku teinidisko kuin bileet
tuitui

Posts: 1,258

#80 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
tuntematon:

tais olla enemminkin joku teinidisko kuin bileet



voi olla..sanoinkin etten tiedä..ja kysyin tietääkö muut!

mut siihen aikaan lepakolla kyllä oli bileitä aika paljon..

anyway ihan sama..mulla oli ainakin pirun hauskaa siellä*ökkö*

mullahan o hauskaa joka paikassa.

- hulivili hupakko -

*pihkassa*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"