Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 355,864 views

Dalifemme

Posts: 1,629

#221 • • Dalifemme Dementia simplex
-93 Kaapelilla. Oli vähän salamyhkästä meininkii kun täysin laittomathan ne oli.
Mun ekat kunnon reivit tais kyllä olla -95 Camden palacessa.

[muokattu 30.3.2004 09:20]
Sallakat

Posts: 2,220

#222 • • Sallakat jungle, baby !
'98 streetpartyt stadissa ja siitä Lepakkoon jatkoille *sydän**sydän**sydän* ei kai tarvitse kuvailla miten vitun siistii oli silloin *plur**plur**hali**hali**hali**sydän*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#223 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä nyt tunnustan, että ekat ”reivit” oli trance nation vol.02 *blush* mutta koukkuun jäin! *iloinen**piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kuosinautti

Posts: 969

#224 • • Kuosinautti Kuuhun ja takas joka v.loppu.:)
Ekat ”reivit” tais olla Lighthouse Kotkassa..joskus ehkä..98..ei oikein muista.
Siitä se sitten lähti eikä loppua näy...*hih*
pupuankka

Posts: 869

#225 • • pupuankka poly-wtf?!
hmm..jonkun vuoden street partyt helsingissä..-97 tai -98..ei voi muistaa *täh* sillon kun oli jatkot hertsikassa jossain..? *ding*
Sallakat

Posts: 2,220

#226 • • Sallakat jungle, baby !

pupuankka:
hmm..jonkun vuoden street partyt helsingissä..-97 tai -98..ei voi muistaa *täh* sillon kun oli jatkot hertsikassa jossain..? *ding*



vuoden 98 jatkot oli lepakossa ja alppipuistossa, eli on varmasti ollu 97 sitten *hymy*
Optik

Posts: 1,691

#227 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Hohhoh.. ei muu sana tuu mieleen tätä threadia lukiessa.. tunnen itseni ikiwanhaksi *hih*

Ekat reivit missä olin tais olla vuonna 1990, kun olin käymässä 2,5 viikkoa tuolla saksassa..
Paikka oli yks hemmetin iso varastohalli hampurin satamassa.. ihmisiä oli varmaan tuhansia.

Suomeen takaisin tullessa ei paluuta entiseen enää ollut.. Sen jälkeen lukemattomia paikallisia laittomia/laillisia bileitä täällä mikkelin seudulla ja lukemattomia pippaloita helsingissä..

Kohta neljättätoista vuotta biletystä takana.. ja meno eikun jatkuu.. *joo*

Onneksi tähän threadiin oli sentään pari muutakin ”bilewanhusta” avannut sanaista arkkuansa, ettei ihan kokonaan ikälopuksi itseään tässä tunne *nauru*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#228 • • yana Guest

pupuankka:
hmm..jonkun vuoden street partyt helsingissä..-97 tai -98..ei voi muistaa *täh* sillon kun oli jatkot hertsikassa jossain..? *ding*



ne hertsikan jatkot oli kyl aika kickäääs. siella vaan hais jalkahiki =D *yh*

ne muuten oli 98. lepakon jatkot loppu joskus 02 ja hertsikka alko 00->

[muokattu 25.9.2003 09:12]
Progress

Posts: 955

#229 • • Progress
Ekat reivit missä oon ollu(ja josta lasken 11v biletykseni alkaneen)olivat Sörnäisissä 1992, jollaki hallilla. Laittomat bileet siis.
Poliisi ajoi meidät ulos vähän ennen ku ois aikataulun mukaan loppunuki. *igor*
Mut kivaa oli! =)

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#230 • • Relic Guest
hmm 92 ostin ekat ”techno” levyt berliinistä ja kävin siellä joillain klubeilla. Aiemmin laitoin 95 mut meni vuodet sekasin ja 95 oli prodigy jota kävin kattelee ... ikimuistonen sekin keikka LFO jne... ja typerä räppäri kyl meinas pilaa koko shown... tai mikä lie huutelija.
ravec

Posts: 1,102

#231 • • ravec
Olikin jo taas aika katsastaa välillä arkiston saloihin *hih*

Edelleenkin tuntuu tyhmältä se, että en aloittanut flabojen ja lippujen ja muistojen keräämistä alkuajalla.
1993 lähdin keskisuomesta, Janakkalaan opiskeleen ja heti ekojen viikkojen aikana Hesassa kuulin Jokkea. Pling. Sen jälkeen vaihtui loputkin metallimusiikit, leppoiseen biittiin.
Silloin vedin viinaa ns.reilusti ja kavereiden kanssa oltiin ihan lärvät ja mentiin fiiliksessä mukana.

1995 voin sanoa varmuudella että Weekender kolahti. Siihen loppui kaikkien suomalaisbändien keikoilla käynti ja niiden diggailu.
Tuohon aikaan harrastin polkupyöräilylaseja, farkku-paitoja ja housuja, reebokin lenkkareita.
Oma sisältö on aika sulavaa.....
Tämä A2:sen juliste, weekenderin vihreällä logolla ja punaisella mies hahmolla, kuvaa hyvin sitä olotilaa jossa olin 5 tuntia, Mijk Van Dijkin, Jaydeen, Ravers Naturen, Winkin armoilla *pahis**pahis**pahis*

(1992 piti mennä ns.kavereiden kanssa Jyväskylään undergroud reiveihin, mutta poke sanoi ovella: Juu ei! Sillä hetkellä tajusin/luulin tajunneeni että vanhempi kaveri oli kusettanut \”undergroudin\” puolesta)(empä chillannut enään niiden ihmisten kanssa)(ikää oli tuolloin 16)
LEXA

Posts: 69

#232 • • LEXA NO limulinjal tietenkii :)
Meitsin ekat reivit oli screenit kaverien kutsusta ja sen verran siistii oli et samal reissul ollaa vieläkii*nauru*

--
USKALLA ELÄÄ

Jone

Posts: 8,258

#234 • • Jone Archibald Haddock

LEXA:
Meitsin ekat reivit oli screenit kaverien kutsusta ja sen verran siistii oli et samal reissul ollaa vieläkii*nauru*



*Hihittää sanojen ”reiv” ja ”Screen” käytölle samassa asiayhteydessä*

*iloinen*

[muokattu 26.9.2003 12:27]
florx

Posts: 532

#235 • • florx
Jännää oli myös huomata, että aika monet ovat olleet ekoissa bileissä noin 14-16 vuotiaina, kun vertaa tekstiä tässä topicissa ja ikää profiilissa. No, kaikki on mahdollista. *ding*
Jone

Posts: 8,258

#236 • • Jone Archibald Haddock

paanos:
Jännää oli myös huomata, että aika monet ovat olleet ekoissa bileissä noin 14-16 vuotiaina, kun vertaa tekstiä tässä topicissa ja ikää profiilissa. No, kaikki on mahdollista. *ding*



Tässä topicissa on esiintyy usealla kymmenyksellä kirjoittajista sellaista niin tekaistun makuista skeneilyä etten voi olla virnuilematta itsekseni viihdyttyneenä. *vink* (esim. Eräskin nimeltämainitsematon henkilö, jolle tiedän bileilyn olevan alle vuoden vanha juttu, on omien sanojensa mukaan käynyt bileissä about vuodesta miekka ja kilpi.) Mikähän siinä on että pitää olla pätemässä asioilla, joilla ei ole hevonhännän merkitystä? *nauru*

Hey people, it's not a shame to be a n00b! Meitsikin on sellainen ihan ylpeästi. *joo*

[muokattu 26.9.2003 12:50]
pr0ton

Posts: 588

#237 • • pr0ton mörökölli

Relic:
ja typerä räppäri kyl meinas pilaa koko shown... tai mikä lie huutelija.



Et kai Maximia tarkoita? *hih*

--
onks kaikki oke? oooookke.

Avatar
#238 • • yana Guest

paanos:
Jännää oli myös huomata, että aika monet ovat olleet ekoissa bileissä noin 14-16 vuotiaina, kun vertaa tekstiä tässä topicissa ja ikää profiilissa. No, kaikki on mahdollista. *ding*



mun ekat bileet oli 16v ja kävin paljon bileissä myös ennenkuin olin 18v. yöbileisiin ei paljon ikiä kyselty ;) 90luvun alussa oli muutenkin rennompi meininki ian suhteen imo
ja onhan noit alaikaisia nykyaankin about joka bileissa laumoittain klubeillakin


Eräskin nimeltämainitsematon henkilö, jolle tiedän bileilyn olevan alle vuoden vanha juttu, on omien sanojensa mukaan käynyt bileissä about vuodesta miekka ja kilpi.)



o-ou. i'm buuuuuuuuuuuuusted

Mikähän siinä on että pitää olla pätemässä asioilla, joilla ei ole hevonhännän merkitystä


kato ”sit ku tulee kaks vuotta tayteen niin sit kuuluu skeneen” lainatakseni erasta henkselien paukuttelijaa

[muokattu 26.9.2003 13:32]
Karski

Posts: 6,049

#239 • • Karski Pomon kätyri

_0x79616E61:
mun ekat bileet oli 16v ja kävin paljon bileissä myös ennenkuin olin 18v. yöbileisiin ei paljon ikiä kyselty ;) 90luvun alussa oli muutenkin rennompi meininki ian suhteen imo



Juuri näin, omatkin ekat bileet oli laittomat yöbileet.
Lisäksi ennenvanhaan (ainakin) Tampereella järjestettiin jopa
ihan asiallisia ja laillisia k-16 bileitä tullikamarilla *plur*
Siis musiikkinsa puolesta asiallisia, vähintään *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

pinkie_

Posts: 138

#240 • • pinkie_
Celebration Generation ! Astral *sydän*