Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 353,287 views

Karski

Posts: 6,049

#342 • • Karski Pomon kätyri

polly:
näköjään bileisiin maksoi silloin sisäänkin saman verran kun nykyään



Aivan, onhan kermankin vakioilta
yleensä 3-5

kyse on kuitenkin klubitilasta, ei
bileistä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

p3t3

Posts: 87

#343 • • p3t3 saloUG
Mun ekat reivit oli muutama viikko sen jälkeen kun olin täyttänyt 16 eli Docklands 3.04.
Kivaa oli *aplodit* Parhaiten mieleen jäi dj Tab ja dj Orkidea
*iloinen*
ãnimãnic

Posts: 153

#344 • • ãnimãnic Nomad
Ekat reivini? Hmm tätä täytyy ihan miettiä.. mitkä tapahtumat oikeastaan mielletään Reiveiksi?! Noh.. aloittelin klubbailuni kesällä 2001 ihan kevyesti *sydän*Love Paraden*sydän* merkeissä.. Sitä ennen en varmaankaan ollut käynyt edes klubi luontoisissa tapahtumissa, vaikka elektroninen musiikki oli olllut lähellä sydäntä jo useamman vuoden.

Noi pienet 800000 hengen reivit jäi kyllä mieleen pysyvästi.. vaikka Finlandialla sitä kovasti yritettiin vaikeuttaa *vink* Toivottavasti niitä ei nyt kokonaan lopeteta, vaikka tänä vuonna näyttäs olevan peruttu..

Niin, jooh.. Berliinin matkan yhteydessä ei kenenkään pitäisi jättää väliin visiittiä Tresoriin!! Muutaman kerran oon kävässyt ja ihan \”kohtuu\” hyvä meno on aina ollut..

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

dear pepin

Posts: 122

#345 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Hmm.. Ekat reivit oli varmaan tyyliin Vaasan Nuorisotalo joskus vuonna 1995 ennen kristusta
. *hih*

--
This is where the magic happens *

Cloud

Posts: 2,162

#346 • • Cloud Game Freak
En muista bileiden nimiä muta joskus 8v vuotiaana Oltiin perheenä kiertelemässä maailmaa faijani rauhanturvaja keikan loputtua.. saksassa sitten yritettiin päästä pelihalliin pelaamaan (skidejä kun broidinki kanssa olttiin, mutta kuinkas kävikään.. Ei päästy peli halliin, mutta viereiseen BeeB showhun kyllä.. sekä paikallisen hotellin viereisessä varastossa illalla pidettyihin Sen aikaisiin Isoihin Varastopileisiin kyllä päästiin =) ... Sen aikasta SaksaSoundia joka muistaakseni oli enemmänkin Punkin ja konemusiikin sekoitusta... Siitälähtien Punkki ja konemusa on ollut mieltä lähellä XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

zeuzz

Posts: 526

#347 • • zeuzz digital punk
...tais olla Joensuussa 2001 (? ...aika myöhään siis) Ilosaarirock:n aikaan CnB:n alakerrassa, sen jälkeen jäinkin yhä enemmän koukkuun *hymy*
Thomas rokkasi! *aplodit*
Tumppi

Posts: 58

#348 • • Tumppi Järjen jättiläinen
Jos en ihan väärin muista ni tais olla Labyrinth 2001...

--
Jaksaa, jaksaa...

Mr.Pink

Posts: 307

#350 • • Mr.Pink
Acid vs. Ibiza lepakossa elo- tai syyskuu -92

Soittajista mitään hajuu,mut siitä lähti rakkaus happoon *nauru*

--
Lost in the silver box.

anthocyan

Posts: 1,511

#351 • • anthocyan Kohti valoa...
Hmm... Se oli joskus vuonna 2002 loppukesästä... Nosturissa jotkut pippalot... ei muista mitkä ku en ollu sisäl näis jutuis viel sillon *hymy* Mut viime loppukesästä on tullu käytyy hieman tiuhempaan tahtiin... Kasvanut musiikkiin ihan kiinni! *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Funktion

Posts: 1,720

#352 • • Funktion over 9000
Siskon kanssa Tammelan vanhalla kenkätehtaalla 11v, siitä asti siskon kans kaikki laittomat läpi, ekat lailliset tais olla vasta joskus 2000 Tullikamarilla.. En muista mitkä.
Protsku siellä ainakin oli ja kai jopa Sashaki... *ding*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#353 • • Funktion over 9000
Jokku part2:set ne kuitenki oli...


Hahhaaa!! Muistinpas!! Turbulence II Tullikamarilla... *plur*

[muokattu 28.5.2004 11:16]

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

anthocyan

Posts: 1,511

#354 • • anthocyan Kohti valoa...
Joo siis mä käsitin tän kysymyksen niin, et millon olit OIKEISSA reiveissä!!!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

dear pepin

Posts: 122

#355 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!

a:
Nää nuorisotalot ja siskon kenkätehtaat on kyl jo aikamoista skenemurujen kopeloimista lattialta, vähän sama ku mä sanoisin kattoneeni Club MTV:tä jo '89 eli oon ollu reiveis pisimpään meistä .)



Hmm.. Vaikka bileet oli Vaasassa eikä bileet ollu mm. Helsingissä ja vaikka paikka sattui olemaan nuoriska, missä paikalliset bileet siihen aikaan useimmiten järjestettiin, ei tee niistä Capella- Discoa. Mun käsitys raveista taitaa kuitenkin olla se savu, lazerit ja monotoninen elektroninen musiikki ihmisillä iloisenvärisissä vaatteissa.

Tuohon aikaan taisin käydä bileissä uskollisemmin kun tässä useisiin viime vuosiin, vaikka olinkin varmaan isojen poikien mielestä out Scenestä ja ihan teinipissis.

Enkä todellakaan oleta että se tekisi musta katu- uskottavampaa noin niinkuin ihmisenä.

Olen pahoillani.

--
This is where the magic happens *

Oliwer

Posts: 799

#357 • • Oliwer
Ekat kekkerit jotka mullisti oman \”ulkona käymisen\” ja muovasi sitä enemmän \”klubbaamiseksi\”, tais olla Pussyt tai Screenit joitakin vuosia sitten. Olen kait semmoinen vähän \”myöhäisherännyt\” kun vuosia tuli juostuu kaikissa \”kakki paikoissa\” ennen kuin tajus että mitä on \”bileet\”. Mut parempi myöhään...*iihhih**vink**jiihaa*
vanhus

Posts: 889

#358 • • vanhus
tais olla teatrossa joskus nykynen aktiasali ekat isot kemut oli paasitornissa juu ja sen jälkeen on tapahtunut sukupolven vaihdoksia bilerintamalla kuten arvata saattaa*joo**hymy**ding**piis**jiihaa*
Dueno

Posts: 168

#359 • • Dueno klubbarin rumin
Just tulin Terrocraftista. Ihan helvetin hyvä meno. Hyvät kokemukset jäi Gloriasta ja ekoista reiveistä

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

akir0

Posts: 2,554

#360 • • akir0 idleRPG champion 2009

a:
---
LaaLaa entertainment:
Hmm.. Ekat reivit oli varmaan tyyliin Vaasan Nuorisotalo joskus vuonna 1995 ennen kristusta.
---


Nää nuorisotalot ja siskon kenkätehtaat on kyl jo aikamoista skenemurujen kopeloimista lattialta, vähän sama ku mä sanoisin kattoneeni Club MTV:tä jo '89 eli oon ollu reiveis pisimpään meistä .)



Hymm, oisin kyllä erimieltä, täällä periferiassa ainakin järkättiin ”ihan oikeita” kemuja nuorisotaloilla, sun muissa paikoissa, aikoina, jolloin bileet oli pääosin muutenkin k16/k18. Toki LaaLaa:n kirjoituksesta ei tullut ilmi, että minkälaisista juhlista oli kyse.