Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 354,104 views

hannah

Posts: 739

#381 • • hannah taskuvenus
Ekat REIVIT oli Hallmark Religion Kaapelitehtaalla 10.11.2001...Se oli rakkautta ensi tanssahduksella, vieläkin on lippu siitä illasta muistona...Edellisenä kesänä (2001) olin kyllä Koneistossakin, mutta se oli aikaa jolloin Koneisto oli vielä FESTIVAALI...
Progress

Posts: 955

#382 • • Progress
1992 sörkassa, laittomissa hallibileissä....HC:a tuutin täydeltä...*jiihaa* Ei kyl ENÄÄ uppoo NIIN roimasti muhu kuin sillo JOSKUS...*hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Alex

Posts: 244

#383 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
28.12.98-Lepakko

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

onni3mk

Posts: 3,973

#384 • • onni3mk Onni on.
Vertigo 6.12.2001

--
Onni on.

paya^

Posts: 44

#385 • • Edited paya^


---
peikkotyttö:
Technetium syksyllä -02

ikää tais olla 16

enää ei oikein jaksa..



hehee. mullakin oli.

ja olin silloin alaikäinen myös...

...mut kyllä jaksaa ja helposti!

!"CaN't StOP RaVin'G !!!!!!"!
NiMo

Posts: 483

#386 • • NiMo PolkkaPuppe
ensimmäiset reivit oli vuonna 2002 syksyllä RESURRECTION Finlaysonin Galleriassa, k-16 ja k-18. *nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

iLJA

Posts: 218

#387 • • iLJA
Ekat ja ehkä parhaimmat: RMJ:n yhteydessä järjestetyt Upcider-hallissa SOAP -bileet *sydän* *jiihaa* *pahis* Oli kivaaa!

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

iLJA

Posts: 218

#389 • • iLJA

Jarier:
---
iLJA:
RMJ:n yhteydessä järjestetyt Upcider-hallissa SOAP -bileet
---
sama *hymy*


Jeee, i'm not alone..... *iloinen* We are not alone *enkeli* *spooky* *igor*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

_alfa_

Posts: 27

#390 • • _alfa_
-96, Kåren, Hi'Life!!
d0a

Posts: 141

#391 • • d0a Burb!

NiMo:
ensimmäiset reivit oli vuonna 2002 syksyllä RESURRECTION Finlaysonin Galleriassa, k-16 ja k-18. *nauru*



sama täällä :D. silloin en kyllä nauttinut muuta kuin musiikista (valitettavasti).
tumpsi

Posts: 2,553

#392 • • tumpsi rekisteröitymätön
1998 Tampereen Tullikamarilla,
bileiden nimi oli joku unique tms.
Avatar
#393 • • RINY Guest
Absolute millennium 6.12 feenixissä *hymy* MAHTAVAA!!!! *jiihaa*
kimalle

Posts: 3

#394 • • kimalle
1999 Ihanan ystävänpäiväjuhlat Tavastialla. Kivaa oli.
coco

Posts: 172

#395 • • coco hifipanda

d0a:
---
NiMo:
ensimmäiset reivit oli vuonna 2002 syksyllä RESURRECTION Finlaysonin Galleriassa, k-16 ja k-18. *nauru*

---
sama täällä :D. silloin en kyllä nauttinut muuta kuin musiikista (valitettavasti).



mitä sä nyt höpäjät, me missää resurrectioneissa olla oltu :> :>
tammerfestin trancefestit ne oli, ja keskellä kesää.
2 tuntia sisässä ja siitä leffaa kattomaa, ei tosiaankaan oikee napannu sillon muu ku se musa? *iloinen*
ee102

Posts: 775

#396 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
21.1.04 Orkidea Oulus... *blush* Mä oon vielä niin pieni, mutta touhusta innostuin kyllä jo paljon aikasemmin. Alaikäsenä se vaan oli semmosta, että (15-vuotiaana): "Reivit! Oho! Eipä sellasia täällä Suomessa taida ees olla. *ding* Mutta ku sellasiin pääsis niin *plur* (16-vuotiaana): "Ois ne kyllä jotain aivan käsittämätöntä." *nauru* (17-vuotiaana): "Taas ne yhet menee sinne, enkä mä pääse. *uuh* Olisinpa pian 18, vaikka ei ne täällä Suomessa taida kovin häävejä olla..." Ja 18-ikäsenä: "Oho. *ding*" Ja oonpa paikkani löytäny.
UzU

Posts: 2,361

#397 • • UzU [33100]

coco:
ei tosiaankaan oikee napannu sillon muu ku se musa? *iloinen*



Mua ei nappaa vieläkään mikään muu kuin se musa. Onkohan mussa jotain vikaa?
Urjala

Posts: 134

#398 • • Urjala vauhko
Jotkut Niityn järjestämät pippalot ne on pakko ollu olla...en kyllä muista yhtään että minkä niminen tapahtuma oli enkä sitäkään että missä ne on pidetty... on siitä nyt varmaan jotain ihan pikkasen vajaa 10 vuotta kuitenkin... mutta sen tiedän että erittäin mukava meno on ollut, koska olen mennyt kaikkiin juhlatilaisuuksiin mihin on vaan rahat ja aikataulu sopinut, että kyllä se tanssiminen koneitten tahtiin onkin sitten mukavaa :)
Avatar
#399 • • trusti Guest
ekat bileet oli joskus -95 lahdessa k-16 bileet..
Freyja-

Posts: 52

#400 • • Freyja-
8.9.2001 Lahdessa, Sokoksen tavaralaiturilla Taiteiden Yössä. Tapahtuman nimeä en muista, enkä kyllä yhtäkään joka siellä olisi soittanut, mutta musa oli hyvää ja muistot vielä sitäkin parempia. *hymy*