Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 354,428 views

Timce

Posts: 5,381

#402 • • Timce
Labyrinh 2001 tais olla ensimmäiset kunnon bileet...Ja yhdet ikimuistoisimmista. <3

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

joun

Posts: 425

#404 • • Edited joun People want to be needed
Tänä vuonna klubittamisen alottanu, ekana olin Pulsarin Gatheringis alkusyksystä. oli kivaa *hihu* Ja sen jälkeen on kyl klubitusta riittäny, mahtavaa *nauru*

--
Im happy only when Im busy

coco

Posts: 172

#405 • • coco hifipanda

UzU:
---
coco:
ei tosiaankaan oikee napannu sillon muu ku se musa? *iloinen*
---
Mua ei nappaa vieläkään mikään muu kuin se musa. Onkohan mussa jotain vikaa?



taitaapi olla.

mutta lähinnä meinasin sitä että kun istuttiin siellä k-16 puolella (= tanssilattialla) nurkassa niin kavahdettiin tyyppejä jotka tanssi siin vieressä ihan fiiliksis.
"ei tajuu kui noi voi pukeutuu tollai ja kui jätkät voi tanssii tollai. lähetää ny menee, voidaa me kotonaki tätä musaa kuunnella!"

nyt sit pari vuotta viisaampana menee ite bileisiin tanssimaan ja välillä pukeutuuki vähä hönömmän näköiseks, ja vaikka ei pukeudu niin ihastelee muiden asuja.
ja nauttii siitä.
d0a

Posts: 141

#406 • • Edited d0a Burb!

coco:
---
d0a:
---
NiMo:
ensimmäiset reivit oli vuonna 2002 syksyllä RESURRECTION Finlaysonin Galleriassa, k-16 ja k-18. *nauru*

---
sama täällä :D. silloin en kyllä nauttinut muuta kuin musiikista (valitettavasti).

---


mitä sä nyt höpäjät, me missää resurrectioneissa olla oltu :> :>
tammerfestin trancefestit ne oli, ja keskellä kesää.
2 tuntia sisässä ja siitä leffaa kattomaa, ei tosiaankaan oikee napannu sillon muu ku se musa? *iloinen*



Jaahas, mulla taitaa olla sit näön lisäks muistissakin vikaa. eikä heittäny muuta kun pari kuukaudella sit. pöh. ei kaikkee tarvi aina paljastaa :D
milton

Posts: 4

#407 • • milton
Planet of Love!
Tais olla toukokuu '96 ja kaveri houkutteli mukaan. Jännää sinäänsä et tän kaverin kiinnostus elektroonista musiikkia kohtaan lopahti aika nopeasti, kun itse sitä hurahti ihan täysin!
Rivakka

Posts: 593

#408 • • Edited Rivakka T2xikerien
No ekat olivat suuri naamiaisjuhla vanhalla! Muistaakseni 10.11.00.. Kivaa oli, vähä ihmetytti sillo "reivaajien" tajuttoman siistit ja paljastavat asut.. Naamiasjuhlien jälkee oli about puoltoist vuotta välii ja sit lähettii rokkaa LAB-4 Gloriaan*jiihaa*Siitä sitten alkoi se, että piti päästä jokaisiin kissan ristiäisiin (tänä päivänä kyllä vähän rauhallisemmin)!!! Ja messevät on muistot*sydän*


Edit: Oikeesti ekat "reivit" oli kyllä Prodigyn keikka!! Vuosi tais olla 98.. Olin tuolloin 14 vuotias ja rakastunut prodigyyn*sydän*Varmaa hesarissa näin ilmotuksen ja pakkohan lippu oli hommaa.. En todellakaan osannu edes aavistaa mitä tulevan pitää*hymy*Sinne sit mentii Psy-boyn kanssa, kunhan eka vedettii pussikalja pohjat Kivenlahden kuolleel ostaril ja kahestaa*nauru*Oli helvetin kylmäkin*uuh*Mut ku päästii paikan päälle, ni juman guikeli et oli hauskaa*hih*.. Varmasti oltii nuorimmat tamppaajat siel*jiihaa* Kiitokset psy-boylle hyvästä seurasta*iloinen**jiihaa**aplodit**pahis*
#nomulti

Posts: 43

#409 • • #nomulti
Hallmark 19.05.2004. Sitä iltaa ei varmaan tule ihan heti unohtamaan... oli kyllä aivan sairaan hyvä meininki *joo*
Hansu

Posts: 481

#410 • • Hansu
Lahden Nuutissa loppukesästä 1997. Mulla on sieltä joku flaijeri missä lukee, että soittamassa ovat olleet Elliot Ness & Angel. Näistä jälkimmäinen kävikin usein Nuutissa, tykkäsin kovasti.
Avatar
#411 • • gnomex Guest
Vuoden 2001 Lab4:n bileet VR:n konepajalla... Aijai se Epilimin setti, se kyllä oli nannaa *sydän*

ps. Onko Suomessa reivejä? *vink*
Avatar
#413 • • ALIEN Guest

Gnomex:
Vuoden 2001 Lab4:n bileet VR:n konepajalla...



oli kyl ihan hyvät kieltämättä *joo*
zenny

Posts: 1,145

#414 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
viime vappuun säteet.. Gloriassa..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jussi Soro

Posts: 6,385

#415 • • Jussi Soro choon!

Timce:
Labyrinh 2001 tais olla ensimmäiset kunnon bileet...Ja yhdet ikimuistoisimmista. <3


Höpöhöpö, olit ainakin Soapissa mun kans jo 2000.
Narya

Posts: 166

#416 • • Narya Kuolema
ööh...oisko ollu tän vuotinen lab-4..eli ei oo monia kekkereitä takana...mutta edessä on kyllä! *nauru*

--
Sekavuuden Ammattilainen

Bellezaaa

Posts: 573

#417 • • Bellezaaa Afrodite*
Nosturissa joskus 2000-2001*vink*
DJ Wayfarer

Posts: 27

#418 • • DJ Wayfarer
Planet Of Love Tampereen Tullikamarissa vuonna jotain ... oli kyll hyvät kemut ja hiki virtas ... pääsin sit sieltä telkkuunki ku bilettelin *hih*
Avatar
#419 • • niomic Guest

tuitui:
olin joku 14-15 ku käytiin joka pe lepakossa...
en muista niistä mitään (kiitos humalan) muuta kuin että siellä raikas yhessä vaiheessa kovaa Prodigy,järkkärit kävi herättelee sammuneita (?) sekä heilutti fikkaria kaikkien simmujen edessä, kaikki tanssi mielestäni oudosti ja tarkastukset sisäänpääsyn kohdalla oli tosi tarkat (reppuja ei saanut viedä sisään ilman tarkastusta ja jos ei halunnut tarkastuttaa reppua piti jättää lipunmyyntiluukulle).



Itse muistan ainakin vastaavan tapahtuman lepakossa ihan elävästi koska olin niin jäissä ja nuori et luulin et Prodigy soittaa siellä =DDD No kyllähän siellä välillä Howlettin väännöt soi ja sain tutustua myös ns. pienen räppikopin ahdistavaan tunnelmaan. Jos ois ollu pienempi jalka, ni ois kyl lähteny Filat aika nopeesti jonkun muun matkaan =/ Mitä mä muistan tanssimisesta, ni se oli silloin just semmosta kunnon vääntöö mitä pitäis ollakin ku tulee jotain No goodia ja Voodoo Peoplee, ei mitään perus tamp tamp -meininkii.
Viper

Posts: 187

#420 • • Viper TEAM Kyntäjät
Omalla kohdallani joskus '98 Turun Kårenilla Hard Factory bileet... Myös Factoryssa (siellä Marine Palacen alakerrassa) tuli käytyä aikoinaan, mutta klubihan se oli.

--
He who never makes mistakes never made a discovery.