Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 357,704 views

LactoPhilus

Posts: 268

#621 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
oisko ollu joskus 7 vuotta sitten turussa kårenis? *hymy* oli ainakin ordidea soittamassa siellä (kai) ja hauskaa oli, sitten sen jälkeen vanhalla josta todellinen pilettäminen sitten lähti ja lopun voi sitten jo arvata *nauru* *jiihaa* *sydän* *nuotti*
Skenemursu

Posts: 1,568

#622 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

akir0, 16.1.2006 12:02:
---
Skenemursu, 15.1.2006 23:58:
tais olla mindfuck ja tampere finlayson... kuka muistais vuoden? olisko 92? 93?

---


Tiettävästi -92.



Ok sovitaan näin, muistaakseni bileet kesti 72h joten tuli aika hyvin reivattua joskin feidasin jossain välissä käymää suihkussa. Elikkä nyt on sitten takana 14 vuotta ravetusta ja loppua ei näy!
Tarsu

Posts: 2,449

#623 • • Tarsu

dj.creme, 16.1.2006 09:34:
..ekat reivit itsellä oli tampereen pirkkahallissa -hmmm- ehkä -99..?siel oli ainakin LAB-4 silloin..



Noi tais kyl olla lähempänä vuotta 2002!
:D

dj.creme
Älyämpäri on ämpäri mikä on täynnä raksuja ja sielt sit jokainen ottaa omalla vuorollaan randomilla..



hehe :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

meklr

Posts: 206

#624 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
koulukavereitten kans Lab4:sta joskus vuonna nakki.... oliskohan ollu turussa..?!
*hymy*

Posts: 322

#625 • • *hymy*

*hymy*, 4.3.2004 20:42:
Illusion 1.1.2002. Uusi vuosi meni töiden merkeissä ja kaveri ehdotti vuoden vaihtumisen juhlimista aamubileissä Nosturilla. Ikimuistoiset bileet joita vieläki ajattelee lämmöllä.



*nauru* joo-o.. Näiden Illujen jälkeen ei oo enää kauheesti tullu "normibaareis" käytyy, hihi.
milo

Posts: 860

#626 • • Edited milo Plaugenaut
Lab4:hän oli Pirkkahallissa 2001 syksyllä, sielläkin tuli tanssattua, viimeisiä kertoja kunnolla. :( Mutta eka kerta oli Turbo 1997 Finlaysonin sählysalissa. Sekin paikka on purettu uuden tieltä. Soittamassa muistaakseni ainakin Tremont, Maas ja 3.14Sami, ei voi fri:stä tarkistaa juuri nyt.

edit: Muistin vuoden sittenkin väärin. http://www.damicon.fi/fri/flyers/old/1997/turbo.txt :(

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Hoitsu

Posts: 154

#627 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
ööö...Olin varmaan joku 14-15kesänen*justjoo* pissis ja just ja just 18-weet kaverini raahasivat mut Tulliklubille reiveihin..Älkää kysykö miten olen päässyt sisään*ding* ei hajuakaan*nauru* Muistaakseni Sasha ja Orkidea soittivat siellä, jos en nyt väärin muista. Eli vuosi oli joku 96/97

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

keijukainen

Posts: 1,599

#630 • • keijukainen kiksumurmeli

yace, 16.1.2006 12:14:
---
tomii, 16.1.2006 12:10:
Ei nyt varmaan periaattessa täytä ihan "reivi" -termiä, mutta mä pidän ekana omana reivikokemuksena kyllä vuoden '97 Prodigyn keikkaa. Samana kesänä (jos nyt oikein muistan) oli kanssa Kouvolassa festareilla ns. reiviteltta, jossa lättyjä taisi ainakin veivata Orkidea. Mutta tota Prodigyä pidän ekoina "reiveinäni". Olin tuolloin 17v. *hih*

---


Hei mäki olin tuol siis kouvolas tekno teltas -97, mut ekat bileet on kyl ihana klubil joskus -98 kesäl ja sielt suoraan jonnekki uugee jatkoille kanava rantaan, muistan sen viel ku eilisen päivän



mekin joskus siellä reiviteltassa kaverin kanssa hummailtu *iloinen*

--
*seepla*

Skenemursu

Posts: 1,568

#631 • • Skenemursu Vastarannan Kuha


emmä ollu koskaa sellasest kuullutkaa.oli sitten pakko kysyä et mikä se sellanen"ÄLYÄMPÄRI"oikein on niin selitys oli että

"ämpäri mikä on täynnä raksuja ja sielt sit jokainen ottaa omalla vuorollaan randomilla". *pepsodent* huhhuh.olipa rankat jatkot varmaan.(repeilen kokoajan aivan hillittömästi tätä kirjoittaessa) *tirsk*



hitto kun en ole tollaseen ämpäriin törmännytkään... olen kuullut puhetta vastaavanlaisesta rulettipöydästä jossa panokset on raksuja, mutta että älyämpäri.... aika moista, mulla meni nyt pasmat sekasin - ei ymmärrä enää :)
mekaanikko

Posts: 1,176

#632 • • mekaanikko don selecta

Skenemursu, 17.1.2006 11:18:
hitto kun en ole tollaseen ämpäriin törmännytkään... olen kuullut puhetta vastaavanlaisesta rulettipöydästä jossa panokset on raksuja, mutta että älyämpäri.... aika moista, mulla meni nyt pasmat sekasin - ei ymmärrä enää :)



Nii, kyl meillä päin älyämpäri tarkoittaa jotain vallan muuta, vaik ns. kontrolloituihin substansseihin liittyykin. A.k.a. "kyöpeli".

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

IInesAnkka

Posts: 656

#633 • • Edited IInesAnkka
Tampereella -92 Flow-nimiset pippalot kunnon hallissa Hatanpään teollisuusalueella. En muista siihen aikaan olleen mitään puhetta ikärajasta, kaikki sujui hyvin ja ah oli niin kaunista. Tanssin niin kauan ja antaumuksella, että varpaiden kynsien alle tuli vesirakot ja klenkkasin vielä pari viikkoa myöhemmin *hymy* Flyer oli keltaiselle paperille mustalla painettu paperilappu jossa luki bileiden nimi ja pari viivaa tyyliin ~~ en muista oliko laittomat vai ei, niitäkin siihen aikaan paljon järjestettiin ko. kaupungissa. Paras tapaus minkä muistan oli reivit Megazonessa ja sen viereisessä olevassa väestönsuojassa. Kun poliisit tuli tsekkaan paikan (sen aikaisten kaupungin vallitsevien järjestyssääntöjen mukaan ei saanut olla alle 18 v siihen kellonaikaan bileissä), kaikki alaikäiset (meitä oli paljon) suljettiin sinne väestönsuojaan, musat sieltä puolelta pois, väliovi kiinni ja autonrenkaita eteen. Kytät kävi, kyseli muutamat paperit ja lähti ja bileet jatkui *nauru* oi niitä aikoja... huokaus...
faarao

Posts: 279

#634 • • faarao DramaQueen
Koneisto 2002*jiihaa*
Samana vuonna aikaisemmin olin kyllä jossain everissä*ding* tai solarissa..
Pyr0n

Posts: 617

#635 • • Pyr0n Metsänpeikko
Tais olla rushit 2002 kesällä makasiineil.. *jiihaa*
Tuli eilen kyseiset bileet mieleen ku ajettiin liekehtivän makasiinin ohi *nyyh*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

psymax

Posts: 283

#636 • • psymax
no sehän oli viime syksynä [re:v] lahessa.. aivan mahtavaa... tunne oli ikimuistoinen...
Jago

Posts: 4,039

#637 • • Jago un-trained monkee
pasifique 2006 maailman upeimmat bileet. waude. ei koskaan enään mamaan. valitettavasti tommosia on liian vähän. mulla on ikävä vettä ja hyvää musaa ja ihania ihmisiä.

muut reivit ei oo kyllä vetänyt vertoja. mulla on vielläkin se yksi nettisivuilta ladattava taustakuva taustakuvanani

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

r0n

Posts: 2,258

#638 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
ekat bileet tais olla Säde Weekend gloriassa joskus ehkä vuonna 2000....

--
6er reihe

rainbow

Posts: 185

#639 • • rainbow the inner light
Kotkan Meripäivät v. 2001.. tais olla tf:n tai sen toisen kotkalaisen klubin järjestämät. Aivan loistavat "yksityis"bileet! Siis tarkoitan, että meininki oli aika insidee ja oli hauskaa.. mikäs sen ihanampaa kuin reivata isossa hallissa tuttujen ympäröimänä 16 vuotiaana.. viinan myynnistä nimittäin ollut tietoakaan. Eihän sitä oikeissa reiveissä tarvita *vink*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

display23

Posts: 3,069

#640 • • display23
Tais olla 2002 koneisto mullakin.
Sitä ennen jotain ug menoa oli joskus.

Viralliset ekat bileet tais ollakkin Proteuksen hard nrg 5 julkkari bileet. Oli hemmetin hienoo kuulla Carbon Basedin biisei sillon livenä!

Eli aika turisti vieläkin..