ini:
Ihk...ihan ekat bileet oli Turun vanhassa Galleryssä, kaverin järjestämät ja siksi alaikäisenä päästiin sisään. Sillon ei kyllä ihan vielä valjennut biletyksen ihmeellinen maailma vaan Lapyissä Tampereen Pirkkahallissa oisko ollu 99 tai 2000...vauhdikasta menoa ihan ekaa kertaa ja kivaa oli. Mentiin bilepaikalle vuokratulla pikkubussilla ja kun aamuyöllä möngittiin takaisin kotiin päin ja pysähdyttiin huoltoasemalle meitä luultiin teatteriryhmäksi..kaikilla jätkillä hameet, meikit ja kiksukarvat kuuluivat asiaan..
hmmm, mitenkäs tuokin tampereen keikka kuullostaa niin tutulta??

ainiii, mähä olin mukana siellä... niin ja mähän olin se iloisin siinä vaiheessa ku teatteroimaan alettiin
kaiken kiellän, mulla mitään hametta ollut, saatika sitten mitään kiksukarvoja..
ja vuosihan oli 2001... kivaa oli kyllä... mutta ei minun ensimmäiset bileet..

Vuosi oli 1999 ja soittamassa olivat Ovuca[astrobotnia], Bradley Strider ja Grant Wilson[RephlexRecords]. Oli kyllä aika undergroundia
Voisin lyödä vetoa vaikka maksastani, että Anjalankoskella ei tule ikinä olemaan mitään vastaavaa.
mutta Päiväkoti (?) ööh vai mikäs se nyt oli.. No kumminkin sentapaiset bileet oli tuol Glorias about pari vuotta (tästäkään ei muistikuvaa..
ja sen jälkeen oon kyllä kaikkin bileisiin menny mihin sisko on vaan ottanu mukaan... joten sanotaanko että bilekärpänen on minuu tainnu purra aikasta kovaa.
Mutta on niitä tullut varmaa n. 8v. koluttua.