Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,481,365 views

evvk

Posts: 1,918

#13561 • • Edited evvk

ezzy, 12.6.2009 13:16:
---
mark hamilton, 12.6.2009 13:01:
---
ezzy, 12.6.2009 10:13:
---
mark hamilton, 11.6.2009 21:11:
---

En kysynyt tuota tosissaan. Mutta on se vähän silti ihmeelistä, jos vain kämppikset nukuu samassa sänkyssä ja hommailee muna, pimppi ja peppu juttuja keskenään.

---


Ei sen seksin tarvi olla muuta kuin tarpeiden tyydyttämistä. Kaikki ei ole sitä sitoutuvaa sorttia nääs.

---


Joo.. kaveri puhelee jotain, että mulla on jotain illuusioita kun oon 31 ja 18-20vee pokat tulee jotain lähestyyn baareissa. Että se parisuhde ei toimisi kun mulla on soppari Yritys Oyj Plc:n kanssa ja muija haluasi kattella salkareita.. ihan niinkuin se ikä merkkaisi toisen ajan käyttö tarpeisiin. Sitä paitti nuorien kanssa nyt ei voi odottaa kuin seksiä ja hetken huumaa kun toinen päättää sitten sinkkuilla... ja se Reino on nyt kivempi.. sori vaan. Kysymys lähinnä mitä mä haluun. Eli haluanko parisuhdetta vai hetkeen kivaa. Tiedä sitten mutta ei mun kotiin voi niin vaan tulla koska mulla on isot asiakkaat ja 5-vuoden NDA ja edes vaimolle tms. ei voi kertoia mitään mitä kännykkä softia tms. duunailen mun asiakkaille.

---


Joo kyl jos on duunissa NDA niin kannattaa pysyä koko ikänsä sinkkuna, niin kriittistä se koodaaminen on...



Ehkä niin kauan kun toimin kotoa.. ei tännäe voi ketään ottaa kun on 5-vuoden NDA monestakin projektista ja vuotamisesta joutuu maksaan jopa kymmenien tuhansien korvauksen.
Mutta minähän olen nimeni soppariin pistänyt rahan takia.
Tosin riskejä vältetään projektin hävittämisellä kun se on loppunut.
No kuitekin jos tuleva vaimoni olisi yksi yritykseni omistaja niin silloin ei ole ongalmaa koska sopimukset koskee häntä myös ja hänellä on oikeus saadaa laillisesti tietoon kaiken mistä olen NDA velvollinen.
ezzy

Posts: 8,060

#13562 • • ezzy Droid-pappa

mark hamilton, 12.6.2009 13:19:
---

Ehkä niin kauan kun toimin kotoa.. ei tännäe voi ketään ottaa kun on 5-vuoden NDA monestakin projektista ja vuotamisesta joutuu maksaan jopa kymmenien tuhansien korvauksen.
Mutta minähän olen nimeni soppariin pistänyt rahan takia.
Tosin riskejä vältetään projektin hävittämisellä kun se on loppunut.



Ootko koskaan kuullu työhuoneesta tai yksityisyydestä? Järkevät kumppanit osaa kunnoittaa kumpaakin. Ei se nyt Mark ihan noin synkkää se kooderin elämä ole.
evvk

Posts: 1,918

#13563 • • Edited evvk

ezzy, 12.6.2009 13:28:
---
mark hamilton, 12.6.2009 13:19:
---

Ehkä niin kauan kun toimin kotoa.. ei tännäe voi ketään ottaa kun on 5-vuoden NDA monestakin projektista ja vuotamisesta joutuu maksaan jopa kymmenien tuhansien korvauksen.
Mutta minähän olen nimeni soppariin pistänyt rahan takia.
Tosin riskejä vältetään projektin hävittämisellä kun se on loppunut.

---


Ootko koskaan kuullu työhuoneesta tai yksityisyydestä? Järkevät kumppanit osaa kunnoittaa kumpaakin. Ei se nyt Mark ihan noin synkkää se kooderin elämä ole.



No.. ei.. kyllä työhuoneen voi hommata (siis kotiin onhan mulla kolmio) tai vuokrata.
Yksi keino on että vaimo sijoittaa firmani osakkeihin.. siis osuuspääomaan kun yritysmuoto on osuuskunta ja silloin hän saa tietyt oikeudet ja lailliset oikeudet tietää mun bisneksistä.
laite

Posts: 2,994

#13564 • • laite MastahWankah
Mä voin mielessäni kuvitella ton OP puhelinkeskustelun:


OP: Osuuspankki
MH: Mark tässä moro mulla olis vähän tällasta koodausjuttuu miten ootte toteuttanu teidän verkkopankin kun pitäis joomlaa koodata ja tehdä asiakkaalle kauppa kännysoftaa ja 5 vuoden NDA:lla.
OP: LOLWUT?
HM: Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.
OP: *click*
MH: I SHALL CALL WHAAAAMBULANCE AND POST ON KLABITUS! Tyhmä ämmä!!!
lohikarme

Posts: 1,730

#13565 • • lohikarme RitariVittupää

laite, 12.6.2009 13:32:
Mä voin mielessäni kuvitella ton OP puhelinkeskustelun:


OP: Osuuspankki
MH: Mark tässä moro mulla olis vähän tällasta koodausjuttuu miten ootte toteuttanu teidän verkkopankin kun pitäis joomlaa koodata ja tehdä asiakkaalle kauppa kännysoftaa ja 5 vuoden NDA:lla.
OP: LOLWUT?
HM: Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.
OP: *click*
MH: I SHALL CALL WHAAAAMBULANCE AND POST ON KLABITUS! Tyhmä ämmä!!!



:DDDD

--
Qualis artifex pereo

evvk

Posts: 1,918

#13566 • • Edited evvk

laite, 12.6.2009 13:32:
Mä voin mielessäni kuvitella ton OP puhelinkeskustelun:


OP: Osuuspankki
MH: Mark tässä moro mulla olis vähän tällasta koodausjuttuu miten ootte toteuttanu teidän verkkopankin kun pitäis joomlaa koodata ja tehdä asiakkaalle kauppa kännysoftaa ja 5 vuoden NDA:lla.
OP: LOLWUT?
HM: Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.
OP: *click*
MH: I SHALL CALL WHAAAAMBULANCE AND POST ON KLABITUS! Tyhmä ämmä!!!



Vittuile sä vaan jos et tajuu et toi vähemmistöosakkeiden omistaja juttu on vain sisäpiiri läppä.
Myyntityö on vaan kiinni viitseliäisyydestä ja ei se toimi jos ei saa oikean päättäjän numeroa.
Meillä on Oyj-tason asiakkaita ja yleensä keskustelen TJ:n kanssa..
http://www.teknologiaplaneetta.com/
On mun firma ja omistajia on n. 50 kpl ja firma on perustettu 90'-luvulla.. eli Osuuskunta PPT jossa olen osakkaana ja saan tehdä omia bisneksiä.. tosin meillä on vaikka mitä kirvesmiestä ja mitä minkä kalenterit on myyty 3:ksi vuodeksi valmkiksi.. mä oon se harva IT-, ICT-resurssi.
Juhgu

Posts: 7,921

#13567 • • Juhgu Virnistelijä

mark hamilton, 12.6.2009 13:37:
---
Vittuile sä vaan jos et tajuu et toi vähemmistöosakkeiden omistaja juttu on vain sisäpiiri läppä.
Myyntityö on vaan kiinni viitseliäisyydestä ja ei se toimi jos ei saa oikean päättäjän numeroa.
Meillä on Oyj-tason asiakkaita ja yleensä keskustelen TJ:n kanssa..
http://www.teknologiaplaneetta.com/
On mun firma ja omistajia on n. 50 kpl ja firma on perustettu 90'-luvulla.. eli Osuuskunta PPT jossa olen osakkaana ja saan tehdä omia bisneksiä.. tosin meillä on vaikka mitä kirvesmiestä ja mitä minkä kalenterit on myyty 3:ksi vuodeksi valmkiksi.. mä oon se harva IT-, ICT-resurssi.



Tää on kyllä aika hämmentävää kamaa. Ensin käsitin ton "mun firma" -kohdan niin, että olet jossain johtavassa asemassa firmassa, missä on 50 omistajaa, mikä kuulosti aika uskomattomalta. Kyse olikin kuitenkin siis jostain osuuskunnasta.

Sivujen perusteella tämä 50 omistajan osuuskunta toimii noin 8 eri firman jälleenmyyjänä joissain erittäin hämärästi määritellyissä IT-jutuissa. Ja sun toimenkuva ilmeisesti on soitella eri firmoihin ja kaupata näitä erittäin hämärästi määriteltyjä IT-juttuja? Samaan aikaan sulla on kuitenkin jotain 5 vuoden NDA-koodaussopimuksia joista ei saa kertoa edes vaimolle. Silloin kun et tee em. juttuja, koodailet jotain verkkomaksupainikkeita. 5-vuotiset NDA-koodausduunijutut ja Oyj TJ -neuvottelut menee oknp, mutta verkkomaksupainikeasioissa soitetaan OP:n aspaan ja pyydetään apua? Ja kaikki tämä siis jossain hyvin hämmentävässä IT-koodaus-joku-firmassa joka sisältää mm. kirvesmiehiä?

Siis lyhyemmin: mitä helvettiä?

Link related?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

evvk

Posts: 1,918

#13568 • • Edited evvk

Juhgu, 12.6.2009 14:58:
---
mark hamilton, 12.6.2009 13:37:
---
Vittuile sä vaan jos et tajuu et toi vähemmistöosakkeiden omistaja juttu on vain sisäpiiri läppä.
Myyntityö on vaan kiinni viitseliäisyydestä ja ei se toimi jos ei saa oikean päättäjän numeroa.
Meillä on Oyj-tason asiakkaita ja yleensä keskustelen TJ:n kanssa..
http://www.teknologiaplaneetta.com/
On mun firma ja omistajia on n. 50 kpl ja firma on perustettu 90'-luvulla.. eli Osuuskunta PPT jossa olen osakkaana ja saan tehdä omia bisneksiä.. tosin meillä on vaikka mitä kirvesmiestä ja mitä minkä kalenterit on myyty 3:ksi vuodeksi valmkiksi.. mä oon se harva IT-, ICT-resurssi.
---


Tää on kyllä aika hämmentävää kamaa. Ensin käsitin ton "mun firma" -kohdan niin, että olet jossain johtavassa asemassa firmassa, missä on 50 omistajaa, mikä kuulosti aika uskomattomalta. Kyse olikin kuitenkin siis jostain osuuskunnasta.

Sivujen perusteella tämä 50 omistajan osuuskunta toimii noin 8 eri firman jälleenmyyjänä joissain erittäin hämärästi määritellyissä IT-jutuissa. Ja sun toimenkuva ilmeisesti on soitella eri firmoihin ja kaupata näitä erittäin hämärästi määriteltyjä IT-juttuja? Samaan aikaan sulla on kuitenkin jotain 5 vuoden NDA-koodaussopimuksia joista ei saa kertoa edes vaimolle. Silloin kun et tee em. juttuja, koodailet jotain verkkomaksupainikkeita. 5-vuotiset NDA-koodausduunijutut ja Oyj TJ -neuvottelut menee oknp, mutta verkkomaksupainikeasioissa soitetaan OP:n aspaan ja pyydetään apua? Ja kaikki tämä siis jossain hyvin hämmentävässä IT-koodaus-joku-firmassa joka sisältää mm. kirvesmiehiä?

Siis lyhyemmin: mitä helvettiä?

Link related?



Ei vaan ohjelman X koodaus firmalle Y 12 kk sopparilla jossa kaikki työtunnit laskutetaan tuntihintaan X + ALV 22 %. Tai vain yhden työtunnin koodaus. Työ voi olla mitä vaan ja ei ehkä liity mitenkään mihinkään verkkokauppaan vaan esim. kansain välisen brändin kännysoftan suunnittelluun.
Sä oot vaan kilpailija ja haluat haukkua ja ihan turha väittää vastaan.. miten mä määrittelisin noi yhteistyöjutut paremmin? Kilpailun kannalta on hölmöä määritellä asioita tarkemmin.. että siis ilmaista tietoa muille mihin ja miten kannattaa myydä ja mitä.
Vittu kun joutuu tällä kertoileen ja todisteleen vaikka mitä NDA:n ehdoin.
Jälleenmyynnit on lähinnä mm. koodaustyön myynti ks. lafkojen tuotteisiin.
ezzy

Posts: 8,060

#13569 • • ezzy Droid-pappa
Kaikke me täällä Mark yritämme kilpailla kanssasi. Onnistumatta.
Juhgu

Posts: 7,921

#13570 • • Edited Juhgu Virnistelijä

mark hamilton, 12.6.2009 15:39:
---
Ei vaan ohjelman X koodaus firmalle Y 12 kk sopparilla jossa kaikki työtunnit laskutetaan tuntihintaan X + ALV 22 %. Tai vain yhden työtunnin koodaus. Työ voi olla mitä vaan ja ei ehkä liity mitenkään mihinkään verkkokauppaan vaan esim. kansain välisen brändin kännysoftan suunnittelluun.


Eli jos sä vaan koodaat tai suunnittelet, ni miks sä sit avaudut klubbarissa siitä kuinka puhelinmyyntityö on niin vaikeaa? Ja puhut jostain Oyj:n TJ:n kanssa neuvottelemisesta? Ja 50 ihmisen kirvesmies-osuuskunnasta? I'm still confused.


Sä oot vaan kilpailija ja haluat haukkua ja ihan turha väittää vastaan..


Aha. No vaikka se onkin ihan turhaa, niin tekee silti mieli väittää vastaan että mä en kyllä tietääkseni kilpaile sun kanssasi millään tavalla. En oo IT-yrittäjä enkä joomlakooderi. Lepo vaan. Eikä tarkoitus ollut haukkuakaan.


Vittu kun joutuu tällä kertoileen ja todisteleen vaikka mitä NDA:n ehdoin.


Joo se on kyllä harmillinen tämä Internet.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

evvk

Posts: 1,918

#13571 • • Edited evvk

Juhgu, 12.6.2009 15:48:
---
mark hamilton, 12.6.2009 15:39:
---
Ei vaan ohjelman X koodaus firmalle Y 12 kk sopparilla jossa kaikki työtunnit laskutetaan tuntihintaan X + ALV 22 %. Tai vain yhden työtunnin koodaus. Työ voi olla mitä vaan ja ei ehkä liity mitenkään mihinkään verkkokauppaan vaan esim. kansain välisen brändin kännysoftan suunnittelluun.
---

Eli jos sä vaan koodaat tai suunnittelet, ni miks sä sit avaudut klubbarissa siitä kuinka puhelinmyyntityö on niin vaikeaa? Ja puhut jostain Oyj:n TJ:n kanssa neuvottelemisesta? I'm still confused.



---
Sä oot vaan kilpailija ja haluat haukkua ja ihan turha väittää vastaan..
---

Aha. No vaikka se onkin ihan turhaa, niin tekee silti mieli väittää vastaan että mä en kyllä tietääkseni kilpaile sun kanssasi millään tavalla. Lepo vaan. Eikä tarkoitus ollut haukkuakaan.



---
Vittu kun joutuu tällä kertoileen ja todisteleen vaikka mitä NDA:n ehdoin.
---

Joo se on kyllä harmillinen tämä Internet.



Avaudun siksi, että se myyntijuttu oli vitsi.. olen kuitekin soitellut myyntipuheluita isojen firmojen vaihteeseen ja tiedän mitä kaikea tulee ensipuheluilla. Se ei ole ongelma vaan hidaste ja oikeat henkilöt saa kyllä joiden kanssa puhua.
Minun bisness ei tarvitse näitä myyntipuheluita useinkaan vaan yleensä vain CV:n yms. lähetteyä emaililla oikealle henkilölle tai vain odottelua että minun haetaan kotoa.
Juhgu

Posts: 7,921

#13572 • • Edited Juhgu Virnistelijä

mark hamilton, 12.6.2009 15:52:
---
Avaudun siksi, että se myyntijuttu oli vitsi..


Ai jaa, heh heh.

olen kuitekin soitellut myyntipuheluita isojen firmojen vaihteeseen


...paitsi ettei ollutkaan? Koska oikeastikin soittelet myyntipuheluita...

Minun bisness ei tarvitse näitä myyntipuheluita useinkaan vaan yleensä vain CV:n yms. lähetteyä emaililla oikealle henkilölle tai vain odottelua että minun haetaan kotoa.


...muttet toisaalta soittelekaan?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Takyon

Posts: 2,945

#13573 • • Takyon Möwkö
Miks useissa nettimusakaupoissa ja vastaavissa pitää joka ikisen biisin kohdalla olla se popularity mittari? Siis onks ihmiset ihan oikeesti niin *tun lampaita et niille pitää näyttää mitkä biisit on suosittuja ja sen perusteella tekevät ostopäätöksiä? Mä ymmärrän et teineille toi vielä toimii mut kun noi on oletuksena päällä ja piiloonkaan ei taida saada.. TTU!

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ezzy

Posts: 8,060

#13574 • • ezzy Droid-pappa

Takyon, 12.6.2009 17:55:
Miks useissa nettimusakaupoissa ja vastaavissa pitää joka ikisen biisin kohdalla olla se popularity mittari? Siis onks ihmiset ihan oikeesti niin *tun lampaita et niille pitää näyttää mitkä biisit on suosittuja ja sen perusteella tekevät ostopäätöksiä? Mä ymmärrän et teineille toi vielä toimii mut kun noi on oletuksena päällä ja piiloonkaan ei taida saada.. TTU!



Kyllä ne on :) Kaikki mikä on suosittua = automaattisesti hyvää.
Takyon

Posts: 2,945

#13575 • • Takyon Möwkö

ezzy, 12.6.2009 17:57:
---
Takyon, 12.6.2009 17:55:
Miks useissa nettimusakaupoissa ja vastaavissa pitää joka ikisen biisin kohdalla olla se popularity mittari? Siis onks ihmiset ihan oikeesti niin *tun lampaita et niille pitää näyttää mitkä biisit on suosittuja ja sen perusteella tekevät ostopäätöksiä? Mä ymmärrän et teineille toi vielä toimii mut kun noi on oletuksena päällä ja piiloonkaan ei taida saada.. TTU!

---


Kyllä ne on :) Kaikki mikä on suosittua = automaattisesti hyvää.



Eikä noi nettimusakaupat niin mua häiritse kun ei niitä tule käytettyäkään juuri koskaan, mut kun tollanen on ympätty myös Spotifyyn niin alkaa jo vituttaa, enkä mä ainakaan vielä ole löytäny nappulaa mistä sen sais pois >:/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

evvk

Posts: 1,918

#13576 • • Edited evvk

Juhgu, 12.6.2009 16:10:
---
mark hamilton, 12.6.2009 15:52:
---
Avaudun siksi, että se myyntijuttu oli vitsi..
---

Ai jaa, heh heh.


---
olen kuitekin soitellut myyntipuheluita isojen firmojen vaihteeseen
---

...paitsi ettei ollutkaan? Koska oikeastikin soittelet myyntipuheluita...


---
Minun bisness ei tarvitse näitä myyntipuheluita useinkaan vaan yleensä vain CV:n yms. lähetteyä emaililla oikealle henkilölle tai vain odottelua että minun haetaan kotoa.
---

...muttet toisaalta soittelekaan?



Ai.. juu mä en nyt ihan oikeesti ymmärrä, että yritätkö vaan ajaa omaa mielipidettäs tällä asiasta mitään tietämättöimen varjolla niitä manipuloimalla.
Miksi mulle pitää vittuilla mm. Joomlasta.. myönnän et siinä on bugeja yhtäpaljon kuin kilpailijoiden tuotteissa ja ehkä kuitekin joku on sen valmiin supportin tehnyt paremmin.. mutta sitä en ymmärrä, että jos mun asiakas soittaa mulle että "Olemme hakeneet Joomlan netistä ja teetäneet graffat sen ulkoasuun mainostoimistossa ja haluaisimme nyt ostaa sinulta graffojen teknisen koodauksen Joomla templaatiksi" niin miksi pitäisi myydä niille kilpailevaa tuotetta kun se Joomla on niin paska.
Sinä et taida tajuta myös mitä se "Osakeenemmistön omistja juttu tarkoittaa".
Se tarkoittaa seuravaa:
Tauno omistaa Oy:stä 50 %
Raimo 40 %
Reiska 10 %
Reiska myy jollekkin 1 % omistaan.
Joten 1 % ostaneelle ei ole ks. ostosta mitään hyötyä. Sillä ei paljon osinkoja saa saatikka päätösvaltaa yrityksen tärkeissä päätöksissä vaikka omat päätökest olisi parempia kuin muiden. Päätökset tekee ne joilla on eniten osakkeita oli ne sitten mitä tahansa "Pyörän uudestaan keksimis juttuja" kuten tehdään oma Joomla.
Jos yritys meinaa oikeesti menestyä hyvin niin se viisain bisnessmies pitää olla se joka omistaa eniten osakkeita koska sen ääni on muihin verrattuna ratkaisevassa asemassa vaikka muiden mielipiteet olisi parempia.
whispering

Posts: 871

#13577 • • whispering Super Juusto

Takyon, 12.6.2009 17:55:
Miks useissa nettimusakaupoissa ja vastaavissa pitää joka ikisen biisin kohdalla olla se popularity mittari? Siis onks ihmiset ihan oikeesti niin *tun lampaita et niille pitää näyttää mitkä biisit on suosittuja ja sen perusteella tekevät ostopäätöksiä? Mä ymmärrän et teineille toi vielä toimii mut kun noi on oletuksena päällä ja piiloonkaan ei taida saada.. TTU!



En käytä nettimusiikkikauppoja, mutta muissa tilanteissa ainakin ite tulee usein tsekattua aina jotain "nevö hööd" juttuja jos porukka on tykänny siitä. Ei se tarkota mitään muuta kuin että sillä on suuremmat todennäkösyydet olla hyvää, kun sillä jolla on huonot arvosanat.
drinn

Posts: 7

#13580 • • drinn

Ai.. juu mä en nyt ihan oikeesti ymmärrä, että yritätkö vaan ajaa omaa mielipidettäs tällä asiasta mitään tietämättöimen varjolla niitä manipuloimalla.
Miksi mulle pitää vittuilla mm. Joomlasta.. myönnän et siinä on bugeja yhtäpaljon kuin kilpailijoiden tuotteissa ja ehkä kuitekin joku on sen valmiin supportin tehnyt paremmin.. mutta sitä en ymmärrä, että jos mun asiakas soittaa mulle että "Olemme hakeneet Joomlan netistä ja teetäneet graffat sen ulkoasuun mainostoimistossa ja haluaisimme nyt ostaa sinulta graffojen teknisen koodauksen Joomla templaatiksi" niin miksi pitäisi myydä niille kilpailevaa tuotetta kun se Joomla on niin paska.
Sinä et taida tajuta myös mitä se "Osakeenemmistön omistja juttu tarkoittaa".
Se tarkoittaa seuravaa:
Tauno omistaa Oy:stä 50 %
Raimo 40 %
Reiska 10 %
Reiska myy jollekkin 1 % omistaan.
Joten 1 % ostaneelle ei ole ks. ostosta mitään hyötyä. Sillä ei paljon osinkoja saa saatikka päätösvaltaa yrityksen tärkeissä päätöksissä vaikka omat päätökest olisi parempia kuin muiden. Päätökset tekee ne joilla on eniten osakkeita oli ne sitten mitä tahansa "Pyörän uudestaan keksimis juttuja" kuten tehdään oma Joomla.
Jos yritys meinaa oikeesti menestyä hyvin niin se viisain bisnessmies pitää olla se joka omistaa eniten osakkeita koska sen ääni on muihin verrattuna ratkaisevassa asemassa vaikka muiden mielipiteet olisi parempia.



wazup Rule-of-Three? http://www.pingstate.nu/linkit/183776 (etc..)

kaveri trollaa samaa paskaa täälläkin :DD aika varmaan kirjautua sairaalaan sisään..