Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,454,146 views

turquoise

Posts: 732

#13481 • • turquoise e-ra2co
Miksi hampaita kansanomaisesti (*hymy*) kutsutaan "Legoiksi"? Eihän niissä ole juuri mitään yhteneväisyyttä?

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

turquoise

Posts: 732

#13482 • • turquoise e-ra2co

sativa, 2.6.2009 16:24:
Miksi hampaita kansanomaisesti (*hymy*) kutsutaan "Legoiksi"? Eihän niissä ole juuri mitään yhteneväisyyttä?



Tää oli jo oikeasti varmaan niin typerä tai/ja itsestäänselvä kysymys, ettei kukaan oo jaksanut vastata. Mutta iloluontoisesti voin ilmottaa, että mä(kin) kekkasin tän eilen. Olin vaan jumiutunut ajatteleen etuhampaita, mutta tosiaan takahampaathan yhteenpurettaessa ovat kuin Lego-palikat *pepsodent*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ValaX

Posts: 3,891

#13483 • • ValaX

vala, 2.6.2009 14:39:
Onko noi letkutukat istutettu päähän, vai onko ne peruukkeja*ding*



tätä huhuilisin vieläkin..?
Euphoria

Posts: 542

#13484 • • Euphoria 4 everyone

sativa, 3.6.2009 14:32:

tosiaan takahampaathan yhteenpurettaessa ovat kuin Lego-palikat *pepsodent*



Ainaki niillä jotka ei juo energiajuomia*nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#13485 • • UnityF joo just se

vala, 3.6.2009 14:38:
---
vala, 2.6.2009 14:39:
Onko noi letkutukat istutettu päähän, vai onko ne peruukkeja*ding*

---


tätä huhuilisin vieläkin..?



Letku = Cyberlox *hymy*
Ne on hiuslisäkkeitä, joten nou panic nukkumisen, suihkun ym kanssa.
googlettamal löyty ihan siistiä kuviakin/hintoja ym kun laittaa hakuun cyberlox. *joo*
Lyylikki

Posts: 2,975

#13486 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

vala, 3.6.2009 14:38:
---
vala, 2.6.2009 14:39:
Onko noi letkutukat istutettu päähän, vai onko ne peruukkeja*ding*

---

tätä huhuilisin vieläkin..?



No voi ne varmaan olla peruukkejakin, enkä noista tommosista letkuista tiedä, mutta ihmisen hiukseenhan voidaan ommella juttuja kiinni esim. ylimääräisiä rastoja, lisäksi on hiusliimaa (esim. hiuspidenteet & tuuhenteet liimataan omaan hiukseen kiinni) ja erilaisia solmimistapoja, joilla hiukseen saadaan kiinni mitä erilaisempia härpäkkeitä.

Tommoset letkut voi olla mahdollisesti kiinni myös ihan pinneillä, jos ne ei ole päässä muuta kuin keekoilumielessä.

Kysyppäs vaikka Vampyltä tai Unity F:ltä, joilla molemmilla on näkynyt kuvissa ja bileissä mitä erilaisempia tuccalaitteita.
UnityF

Posts: 15,721

#13487 • • UnityF joo just se

tir, 2.6.2009 15:08:
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan *ding*






http://www.kotiliesi.fi/arki/kodin-opas/astiat-ja-kodinkoneet/valurautapannun-ja-teflonpannujn.aspx




Teflonpannun hoito

Teflonpannulla paistuvat monet ruoat ilman ylimääräistä rasvaa. Teflonpinta estää ruokaa tarttumasta kiinni ja tekee myös pannun puhtaanapidosta helppoa. Tefonpintainen pannu ei kuitenkaan ole käytössä yhtä kestävä kuin valurautainen pannu.Teflonpinta naarmuuntuu herkästi eikä sen pannun pohjakaan kestä erityisen kovaa kulutusta.

Vältä korkeita lämpötiloja, ne voivat vahingoittaa teflonpintaa ja pannun pohjaa. Myös voimakkaat lämpötilanvaihtelut voivat pilata pannun pohjan. Vältä siis kylmän veden laskemista kuumalle pannulle.

Älä käytä naarmuttavia metallisia työvälineitä. Valitse muovinen tai puinen väline.

Pese pannu lämpimällä vedellä ja astiaharjalla. Teflonpannu kestää astianpesuainetta. Huuhtele ja anna kuivaa kuivauskaapissa.

Pannun voi myös laittaa astianpesukoneeseen, mutta konepesu voi kuluttaa teflonpintaa nopeammin ja lyhentää pannun ikää. Älä käytä pahoin naarmuuntunutta pannua.
tir

Posts: 951

#13488 • • tir

UnityF, 3.6.2009 15:42:
ohjeet



kiitos *hihu*
eli uskallan jatkossakin käyttää välillä pesuainetta ja jos laiskuus yllättää heittää pesukoneeseen...
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13489 • • Aurinkoneiti
Mikähän mun autoa vaivaa?
Oireet: vaihde- ja jarrupolkimia painaessani kuuluu klonk vasemman eturenkaan tienoilla, ajaessa ratti ohjaa/ viettää sivuille sekä suuremmalla nopeudella tuntuu penkin alla tärinää
ezzy

Posts: 8,060

#13490 • • ezzy Droid-pappa

Aurinkoneiti, 3.6.2009 17:27:
Mikähän mun autoa vaivaa?
Oireet: vaihde- ja jarrupolkimia painaessani kuuluu klonk vasemman eturenkaan tienoilla, ajaessa ratti ohjaa/ viettää sivuille sekä suuremmalla nopeudella tuntuu penkin alla tärinää



Voisin veikata, että jarrut on paskana. Jarrupalat joko loppu tai sitten jotain on irronnut. Jarrulevy voi myös olla soikea tai jarrut vois olla jääny jumiin. Tarkistuttamaan vaan heti. Vaarallista touhua.
Euphoria

Posts: 542

#13491 • • Euphoria 4 everyone

Aurinkoneiti, 3.6.2009 17:27:
Mikähän mun autoa vaivaa?
Oireet: vaihde- ja jarrupolkimia painaessani kuuluu klonk vasemman eturenkaan tienoilla, ajaessa ratti ohjaa/ viettää sivuille sekä suuremmalla nopeudella tuntuu penkin alla tärinää



Mulla tollasen vaivan aiheutti väljä laakeri laakeripesässä.
HaTeFiNgEr

Posts: 124

#13492 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
Käyks bangkok by nightis paljon thaikku muijii???
Syce

Posts: 1,649

#13494 • • Syce

Aurinkoneiti, 3.6.2009 17:27:
Mikähän mun autoa vaivaa?
Oireet: vaihde- ja jarrupolkimia painaessani kuuluu klonk vasemman eturenkaan tienoilla, ajaessa ratti ohjaa/ viettää sivuille sekä suuremmalla nopeudella tuntuu penkin alla tärinää



Mikähän auto on kyseessä? Ranskalaisissa jousen katkeaminen aiheuttaa kaikkee jänniä ääniä ja vastaavia vatkauksia
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13495 • • Aurinkoneiti

Syce, 4.6.2009 16:56:
---
Aurinkoneiti, 3.6.2009 17:27:
Mikähän mun autoa vaivaa?
Oireet: vaihde- ja jarrupolkimia painaessani kuuluu klonk vasemman eturenkaan tienoilla, ajaessa ratti ohjaa/ viettää sivuille sekä suuremmalla nopeudella tuntuu penkin alla tärinää

---


Mikähän auto on kyseessä? Ranskalaisissa jousen katkeaminen aiheuttaa kaikkee jänniä ääniä ja vastaavia vatkauksia



Kyseessä on todellakin ranskalainen kaara l. Citroen.
ninscu

Posts: 635

#13496 • • ninscu candydelic
Mistä johtuu se yhtäkkinen nytkähtäminen kun vaipuu uneen? Miksikä sitä nyt sit sanois, twitch.

Eli kun just kun nukahtaa niin jalka tekee sen semmosen nopeen liikkeen ja koko kroppa heilahtaa. Mä nään melkein aina siinä kohtaa unta et kun astun esim. jalkakäytävän reunalta niin nilkka vähän nyrjähtää ja sit herään siihen. Joskus se tulee jo hereillä ollessa, kun yrittää saada unta. *täh*

--
.. grooving with the eternal now ..

ezzy

Posts: 8,060

#13497 • • ezzy Droid-pappa

nishi, 4.6.2009 17:43:
Mistä johtuu se yhtäkkinen nytkähtäminen kun vaipuu uneen? Miksikä sitä nyt sit sanois, twitch.

Eli kun just kun nukahtaa niin jalka tekee sen semmosen nopeen liikkeen ja koko kroppa heilahtaa. Mä nään melkein aina siinä kohtaa unta et kun astun esim. jalkakäytävän reunalta niin nilkka vähän nyrjähtää ja sit herään siihen. Joskus se tulee jo hereillä ollessa, kun yrittää saada unta. *täh*



Mulle käy tota valveunissa. Simahdan hetkeksi, enkä tajua sitä ja kun herään, olen astumassa johonkin jota ei ole olemassa ja jalka nytkähtää ja tajuan heränneeni.
blastic

Posts: 930

#13498 • • blastic ballistic ballstick

nishi, 4.6.2009 17:43:
Mistä johtuu se yhtäkkinen nytkähtäminen kun vaipuu uneen? Miksikä sitä nyt sit sanois, twitch.

Eli kun just kun nukahtaa niin jalka tekee sen semmosen nopeen liikkeen ja koko kroppa heilahtaa. Mä nään melkein aina siinä kohtaa unta et kun astun esim. jalkakäytävän reunalta niin nilkka vähän nyrjähtää ja sit herään siihen. Joskus se tulee jo hereillä ollessa, kun yrittää saada unta. *täh*



Jos nyt oikein olen käsittänyt, niin just nukahtaessa verenpaine laskee äkillisesti, josta voi aiheutua pieni putoamisen tunne. Alitajuisesti tuota "putoamista" saattaa pelästyä ja lihakset jännittyvät äkillisesti.
daffy

Posts: 737

#13499 • • daffy duck and cover

nishi, 4.6.2009 17:43:
Mistä johtuu se yhtäkkinen nytkähtäminen kun vaipuu uneen? Miksikä sitä nyt sit sanois, twitch.

Eli kun just kun nukahtaa niin jalka tekee sen semmosen nopeen liikkeen ja koko kroppa heilahtaa. Mä nään melkein aina siinä kohtaa unta et kun astun esim. jalkakäytävän reunalta niin nilkka vähän nyrjähtää ja sit herään siihen. Joskus se tulee jo hereillä ollessa, kun yrittää saada unta. *täh*


http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnic_jerk

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Timce

Posts: 5,381

#13500 • • Timce
Mitä on cut up house ja mistä sitä saa? :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss