Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,463,652 views

djbege

Posts: 264

#13461 • • djbege

opmdevil, 30.5.2009 02:12:
Olenko normaali jos ehdottelen seksiä tytöille kadulla valomerkin jälkeen?




Naat so normi, juur sou hoorni.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

ValaX

Posts: 3,891

#13462 • • ValaX
Minkä takia musan täytyy tulla jossain bileissä nin lujalla, että korvat vaurioituu ilman tulppia*ding*
Takyon

Posts: 2,945

#13463 • • Takyon Möwkö

vala, 30.5.2009 15:35:
Minkä takia musan täytyy tulla jossain bileissä nin lujalla, että korvat vaurioituu ilman tulppia*ding*



Ei pelkästään joissain bileissä vaan kaikissa. Idea on siinä että musiikin pitää myös tuntua. Mut toiset vaan ei osaa soittaa ilman että kaikki valot vilkkuu punaisella *eiei*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ezzy

Posts: 8,060

#13464 • • Edited ezzy Droid-pappa

nishi, 29.5.2009 23:23:
Oon tässä etsiskellyt hyvää ja halpaa pokkaria.
Kumpi kannattais ostaa? Auttakaa avutonta vaiheilijaa!

Olympus Mju 1060
http://www.olympus.fi/consumer/29_digital_camera_mju_1060_details_19842.htm

Canon Powershot A2000
http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_A2000_IS/index.asp



http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_a2000is%2Ccasio_exz300%2Coly_stylus1050%2Cpanasonic_dmcfs5&show=all

pari vaihtoehtoa lisää. noissa olis oma litium-ioniakku ja vähän valovoimaisemmat linssit. Toi canon tarkentaa näemmä aika paljon lähemmäs mitä muut, että jos tykkäät kuvailla macrolla niin se erottais sitä noista muista. Muuten noi on aika samanlaisia. kandee kattoa tuolta saitilta vielä kokonaisarvostelut, jos siel oli noista kameroista.

Näyttäis olevan verkkokaupassa about samoissa hinnoissa kaikki noi.
Infinitee

Posts: 272

#13465 • • Infinitee
Olin eilen rentouttavalla sunnuntaipyöräilyllä. Poljeskelin siinä rauhassa, mut sit yhtäkkiä maailma synkkeni sekunnissa kun mun paidalle lävähti linnunpaskaa kuin taivaan lahjana. No paita pois ja meno jatku.

Aloin vaan siinä sit miettiä et miks linnunpaska on ruskean sijaan valkoista... löytyykö jotain asiallista selitystä? Mietin myös et toihan ois oikeastaan kätevä juttu myös meille ihmisille kun siellä pöntössä ei ois niitä masentavia ruskeita ralliraitoja vaan ne valkoset raidat "sulautuis" siihen pönttöön.
ezzy

Posts: 8,060

#13466 • • ezzy Droid-pappa

Infinitee, 1.6.2009 13:18:
Olin eilen rentouttavalla sunnuntaipyöräilyllä. Poljeskelin siinä rauhassa, mut sit yhtäkkiä maailma synkkeni sekunnissa kun mun paidalle lävähti linnunpaskaa kuin taivaan lahjana. No paita pois ja meno jatku.

Aloin vaan siinä sit miettiä et miks linnunpaska on ruskean sijaan valkoista... löytyykö jotain asiallista selitystä? Mietin myös et toihan ois oikeastaan kätevä juttu myös meille ihmisille kun siellä pöntössä ei ois niitä masentavia ruskeita ralliraitoja vaan ne valkoset raidat "sulautuis" siihen pönttöön.



http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080530223304AAOhkcA
ValaX

Posts: 3,891

#13468 • • ValaX
Onko noi letkutukat istutettu päähän, vai onko ne peruukkeja*ding*
m1kk3

Posts: 5,560

#13469 • • Edited m1kk3 no-life
Mistähän mä näkisin et tukeeko mun SonyErkki w890i-puhelin 8 gigan muistikortteja ?

edit: näköjään cyberphoto.fi:ssä kaupataan 8 gigan korttia "suositeltavana lisävarusteena" tohon, uskaltaiskohan siihe luottaa ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tir

Posts: 951

#13470 • • tir
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan *ding*
Displacer

Posts: 1,828

#13471 • • Displacer

mikke, 2.6.2009 14:42:
Mistähän mä näkisin et tukeeko mun SonyErkki w890i-puhelin 8 gigan muistikortteja ?

edit: näköjään cyberphoto.fi:ssä kaupataan 8 gigan korttia "suositeltavana lisävarusteena" tohon, uskaltaiskohan siihe luottaa ?



http://www.topsony.com/forum/mobile-phones-f4/w890i-supports-8gb-m2-cards-t14560.html


I have the phone w890i and 8gb M2 truly works, however if you use a memory stick pro duo 8gb it might not work, for some odd reason..... also if you use the M2 it might be a little slow just like infinity said...
Happy using your 8gb mmc !

+

Displacer

Posts: 1,828

#13472 • • Displacer

tir, 2.6.2009 15:08:
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan *ding*



Se kuluu se tefloni.

Mulla saa pelkkä vesi riittää teflon päällysteisen wokkipannun pesuun useimmiten ainakin.
m1kk3

Posts: 5,560

#13473 • • m1kk3 no-life

Displacer, 2.6.2009 15:14:
--klip--


Kiitoksia, tämä selvensi asiaa :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

speukka

Posts: 335

#13474 • • speukka

tir, 2.6.2009 15:08:
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan *ding*



Taitaa olla urban legend
Displacer

Posts: 1,828

#13475 • • Displacer

speukka, 2.6.2009 15:25:
---
tir, 2.6.2009 15:08:
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan *ding*

---


Taitaa olla urban legend



saattaa kyllä olla. ja joo kyllä nuo varmaan pesuainetta kestää ihan hyvin mutta en mä astianpesukoneeseen silti laittaisi :P
mariq

Posts: 2,154

#13476 • • Edited mariq

Displacer, 2.6.2009 15:30:
---
speukka, 2.6.2009 15:25:
---
tir, 2.6.2009 15:08:
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan *ding*
---
Taitaa olla urban legend
---
saattaa kyllä olla. ja joo kyllä nuo varmaan pesuainetta kestää ihan hyvin mutta en mä astianpesukoneeseen silti laittaisi :P


Kyllä teflon-pannu kuluu tiskiaineella pestessä paljon nopeammin käyttökelvottomaksi kuin pelkällä vesipesulla. Toki jonkun hevin pekonisatsin paistamisen jälkeen tiskiaine on ehkä paikallaan, mutta pääsääntöisesti pitäisi pestä ilman aineita. Jos tiskikoneeseen laittaa niin voipi olla että menee heti pilalle, en lähtis kokeilemaan.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

speukka

Posts: 335

#13477 • • speukka

mariq, 2.6.2009 15:34:
---
Kyllä teflon-pannu kuluu tiskiaineella pestessä paljon nopeammin käyttökelvottomaksi kuin pelkällä vesipesulla. Toki jonkun hevin pekonisatsin paistamisen jälkeen tiskiaine on ehkä paikallaan, mutta pääsääntöisesti pitäisi pestä ilman aineita. Jos tiskikoneeseen laittaa niin voipi olla että menee heti pilalle, en lähtis kokeilemaan.



Lähde? :)
daffy

Posts: 737

#13478 • • daffy duck and cover

mariq, 2.6.2009 15:34:
---
Displacer, 2.6.2009 15:30:
---
speukka, 2.6.2009 15:25:
---
tir, 2.6.2009 15:08:
miksi teflonkattiloita/pannuja ei saa laittaa astianpesukoneeseen? vielä hurjemmalta kuulostaa väittämä ettei niitä saisi pestä edes astianpesuaineella, vaan ihan pelkällä vedellä vaan *ding*
---
Taitaa olla urban legend
---
saattaa kyllä olla. ja joo kyllä nuo varmaan pesuainetta kestää ihan hyvin mutta en mä astianpesukoneeseen silti laittaisi :P
---
Kyllä teflon-pannu kuluu tiskiaineella pestessä paljon nopeammin käyttökelvottomaksi kuin pelkällä vesipesulla. Toki jonkun hevin pekonisatsin paistamisen jälkeen tiskiaine on ehkä paikallaan, mutta pääsääntöisesti pitäisi pestä ilman aineita. Jos tiskikoneeseen laittaa niin voipi olla että menee heti pilalle, en lähtis kokeilemaan.


Kai se on pannusta/koneesta/tiskiaineesta kiinni, itse oon pessyt tollasta Hackmannin teflonkasaria vuosikaudet tiskikoneessa joka käytön jälkeen ja pinta on vielä ainakin silmämääräisesti samassa kunnossa kuin ostettaessa.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Tiinuliinu81

Posts: 510

#13479 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä
Mulla ei ole mennyt yksikään teflon-pannu pilalle astianpesukoneessa, vaikka olen pessyt pari krt viikossa jatkuvasti. Ei sitten halpa tai kallis. Saattaa toki olla kiinni myös pesuaineesta. Kyllähän toiset pyykinpesuaineetkin ovat hellempiä vaatteille, kuin toiset.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

mariq

Posts: 2,154

#13480 • • mariq

speukka, 2.6.2009 15:42:
---
mariq, 2.6.2009 15:34:
---
Kyllä teflon-pannu kuluu tiskiaineella pestessä paljon nopeammin käyttökelvottomaksi kuin pelkällä vesipesulla. Toki jonkun hevin pekonisatsin paistamisen jälkeen tiskiaine on ehkä paikallaan, mutta pääsääntöisesti pitäisi pestä ilman aineita. Jos tiskikoneeseen laittaa niin voipi olla että menee heti pilalle, en lähtis kokeilemaan.
---
Lähde? :)


Ihan vaan oma kokemus *vink*
En tosiaan oo kokeille tiskikoneessa, eli en voi mennä vannomaan että menee pilalle, mutta maalaisjärjellä ajateltuna kyllähän se pinnoite sitä nopeemmin kuluu mitä enenpi sitä hinkkaa ja mitä kovemmilla aineilla *hymy*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.