Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,920 views

Janisa

Posts: 2,226

#9401 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Apo, 27.6.2007 20:46:
---
Janisa, 27.6.2007 20:43:
No ma oon kylla nahny ihan vaan moykkyja! *vink*

---


Toivottavasti ihan laillisissa merkeissä *hih*

Tästä irtos vähän infoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_(symbol)



Juuh, en ma viela oo yon pimeydessa ruvennut tekemaan mitaan laittomuuksia... *vink* Tosta linkista ja siita ihmisen sydamen kuvasta ma jotenkuten erotan "sydamen" muodot, mutta jos katsoo kokonaisuutta, niin se on edelleen epamaaranen kasa mun mielesta. *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

larzizi

Posts: 1,661

#9402 • • Edited larzizi
Hetken oli aika wtf?! - olo tänään, kun pyörätiellä tuli vastaan kolmipyöräinen auto. Saako ne OIKEESTI muka ajaa pyörätiellä vai oliko kyseinen kuski vaan päättänyt mennä oman mielensä mukaan? *whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

fosa

Posts: 382

#9403 • • Edited fosa

Annakins,
Se oli todennäköisesti mopoauto, jolloin saa ajaa niillä pyöräteillä, jotka on sallittuja mopoille.



Kevyt nelipyörä eli mopoauto ei oo mopo, vaan sitä koskee yleiset moottoriajoneuvon kuljettamista koskevat säännöt mutta niillä vaan saa ajaa hiljempaa. Esimerkiks kevyen nelipyörän paikka EI ole pientareella eikä pyörätiellä edes silloin, kun mopot ovat siellä ja toisaalta sen paikka ei ole myöskään moottoritiellä eikä moottoriliikennetiellä.

edit: Moottoritiellä tai moottoriliikennetiellä tietystikään siks, koska niillä on 50km/h miniminopeus..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Avatar
#9404 • • Annakins Guest

fosa, 27.6.2007 22:48:
---
Annakins,
Se oli todennäköisesti mopoauto, jolloin saa ajaa niillä pyöräteillä, jotka on sallittuja mopoille.

---


Kevyt nelipyörä eli mopoauto ei oo mopo, vaan sitä koskee yleiset moottoriajoneuvon kuljettamista koskevat säännöt mutta niillä vaan saa ajaa hiljempaa. Esimerkiks kevyen nelipyörän paikka EI ole pientareella eikä pyörätiellä edes silloin, kun mopot ovat siellä ja toisaalta sen paikka ei ole myöskään moottoritiellä eikä moottoriliikennetiellä.

edit: Moottoritiellä tai moottoriliikennetiellä tietystikään siks, koska niillä on 50km/h miniminopeus..



däämn, olin väärässä :(
$

Posts: 1,802

#9405 • • $ Destination weekend!
Mistä saa erivärisiä, halkaisijaltaan n.5-7 mm pyöreitä tarroja?

Tahdon merkata niillä asioita. Sellon Tiimarissa(?) ei ollut.
Avatar
#9406 • • Annakins Guest

$, 27.6.2007 23:04:
Mistä saa erivärisiä, halkaisijaltaan n.5-7 mm pyöreitä tarroja?

Tahdon merkata niillä asioita. Sellon Tiimarissa(?) ei ollut.



IDF:ltä Ben Gurionin lentokentällä. Passiin =D
Amuck

Posts: 2,396

#9408 • • Amuck dub-i-dub

Janisa, 27.6.2007 20:50:
Tosta linkista ja siita ihmisen sydamen kuvasta ma jotenkuten erotan "sydamen" muodot, mutta jos katsoo kokonaisuutta, niin se on edelleen epamaaranen kasa mun mielesta. *iloinen*


Tuli mieleen:

Hienoin ystävänpäiväkortti ikinä!
http://suzi9mm.com/full.php?id=174

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#9409 • • infiana Guest
Mistä mä saan vuokravakuudet lainaan? Riittääkö jos vien tiliotteet sossuun, joista näkyy miten paska massitilanne mulla on, ja selitän että "nyt on pakko muuttaa"? Ja onko jotain muuta mestaa mitä kautta sen voi saada? Ja ei kai ne rupee napisemaan siitä että mun kämppä on liian kallis mun tuloihin nähden. Jos vaan selitän että mun tulot vaihtelee tosi paljon riippuen kuukaudesta...

Pakkohan niiden on mulle ne lainaks myöntää. Vai mitä?? *nyyh**ding**hikoil*

Eli onks joku hakenut takuuvuokria sossusta? Ja oliks se se helppo nakki?
larzizi

Posts: 1,661

#9410 • • larzizi

ezzy, 28.6.2007 00:09:
kevyenliikenteenväylä != pyörätie

esimerkki modernista mopoautosta:

http://ligier.fi/?section=product&subsection=x-too



Kyseisellä pyörätiellä ei ole edes mopolla ajo sallittu (vaikka siinä mopoja paljon ajaakin) ja tie on myös TODELLA kapea. Se tuosta tekeekin vielä hullumman.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Karvinen

Posts: 699

#9414 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Voiko akvaario kalojen sairaudet tarttua ihmiseen ?

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

nomic

Posts: 4,120

#9416 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kuka helvetti heittelee öisin hiekkaa pavekkeelle?
Janisa

Posts: 2,226

#9417 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

nomic, 29.6.2007 17:56:
Kuka helvetti heittelee öisin hiekkaa pavekkeelle?



Nukkumatti! Tietenkin! *joo* Silla on vahan toi heittokasi hukassa... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

evvk

Posts: 1,918

#9418 • • evvk
Meneekö huonosti jos ei tuu ees SPAMiä?
asdf

Posts: 3,155

#9419 • • Edited asdf
Miks puhutaan 'teen litkijöistä' ja 'kahvin juojista' ? Sama homma bissen juomisessa ja siiderin litkimisessä.
kamu-

Posts: 243

#9420 • • kamu- Skojare
Jos on ollu niin viksu et on hankkinu itellee meseviruksen ni mitenköhä siit pääsis eroo ilman et tarttis asentaa koko windowsii uusiks? :D Ku ei toi mun viruksentorjunta tunne hommaa hoitavan :D

--
Minä itse! *nauru*