Juuh, en ma viela oo yon pimeydessa ruvennut tekemaan mitaan laittomuuksia... Tosta linkista ja siita ihmisen sydamen kuvasta ma jotenkuten erotan "sydamen" muodot, mutta jos katsoo kokonaisuutta, niin se on edelleen epamaaranen kasa mun mielesta.
Hetken oli aika wtf?! - olo tänään, kun pyörätiellä tuli vastaan kolmipyöräinen auto. Saako ne OIKEESTI muka ajaa pyörätiellä vai oliko kyseinen kuski vaan päättänyt mennä oman mielensä mukaan?
Annakins,
Se oli todennäköisesti mopoauto, jolloin saa ajaa niillä pyöräteillä, jotka on sallittuja mopoille.
Kevyt nelipyörä eli mopoauto ei oo mopo, vaan sitä koskee yleiset moottoriajoneuvon kuljettamista koskevat säännöt mutta niillä vaan saa ajaa hiljempaa. Esimerkiks kevyen nelipyörän paikka EI ole pientareella eikä pyörätiellä edes silloin, kun mopot ovat siellä ja toisaalta sen paikka ei ole myöskään moottoritiellä eikä moottoriliikennetiellä.
edit: Moottoritiellä tai moottoriliikennetiellä tietystikään siks, koska niillä on 50km/h miniminopeus..
fosa, 27.6.2007 22:48:
--- Annakins,
Se oli todennäköisesti mopoauto, jolloin saa ajaa niillä pyöräteillä, jotka on sallittuja mopoille.
---
Kevyt nelipyörä eli mopoauto ei oo mopo, vaan sitä koskee yleiset moottoriajoneuvon kuljettamista koskevat säännöt mutta niillä vaan saa ajaa hiljempaa. Esimerkiks kevyen nelipyörän paikka EI ole pientareella eikä pyörätiellä edes silloin, kun mopot ovat siellä ja toisaalta sen paikka ei ole myöskään moottoritiellä eikä moottoriliikennetiellä.
edit: Moottoritiellä tai moottoriliikennetiellä tietystikään siks, koska niillä on 50km/h miniminopeus..
larzizi, 27.6.2007 22:10:
Hetken oli aika wtf?! - olo tänään, kun pyörätiellä tuli vastaan kolmipyöräinen auto. Saako ne OIKEESTI muka ajaa pyörätiellä vai oliko kyseinen kuski vaan päättänyt mennä oman mielensä mukaan?
Janisa, 27.6.2007 20:50:
Tosta linkista ja siita ihmisen sydamen kuvasta ma jotenkuten erotan "sydamen" muodot, mutta jos katsoo kokonaisuutta, niin se on edelleen epamaaranen kasa mun mielesta.
Mistä mä saan vuokravakuudet lainaan? Riittääkö jos vien tiliotteet sossuun, joista näkyy miten paska massitilanne mulla on, ja selitän että "nyt on pakko muuttaa"? Ja onko jotain muuta mestaa mitä kautta sen voi saada? Ja ei kai ne rupee napisemaan siitä että mun kämppä on liian kallis mun tuloihin nähden. Jos vaan selitän että mun tulot vaihtelee tosi paljon riippuen kuukaudesta...
Pakkohan niiden on mulle ne lainaks myöntää. Vai mitä??
Eli onks joku hakenut takuuvuokria sossusta? Ja oliks se se helppo nakki?
Kyseisellä pyörätiellä ei ole edes mopolla ajo sallittu (vaikka siinä mopoja paljon ajaakin) ja tie on myös TODELLA kapea. Se tuosta tekeekin vielä hullumman.
Jos on ollu niin viksu et on hankkinu itellee meseviruksen ni mitenköhä siit pääsis eroo ilman et tarttis asentaa koko windowsii uusiks? :D Ku ei toi mun viruksentorjunta tunne hommaa hoitavan :D