Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,466,244 views

Heli

Posts: 1,489

#9201 • • Heli vai kuka se oli
On tullu täs mietittyä, että miks uutistenlukijoilla näkyy aina ja vain alahampaat, eikä koskaan, tai ainaki hyvin harvoin ylähampaat..? *ding*
Onks se joku artikulointijuttu vai salaliitto?

--
ei se väärin ole.

MiMoSa

Posts: 1,664

#9202 • • MiMoSa
Huomasin just et mun telkkarissa on vaan yks scartti, hitto kun olisin just nyt tarttenu sitä toistakin.*grr* Onko olemassa jotain sellasia jakosysteemeitä et tosta yhestä sais jaettua 2?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

inspector

Posts: 209

#9203 • • inspector gadget

MiMoSa, 2.6.2007 17:01:
Huomasin just et mun telkkarissa on vaan yks scartti, hitto kun olisin just nyt tarttenu sitä toistakin.*grr* Onko olemassa jotain sellasia jakosysteemeitä et tosta yhestä sais jaettua 2?



on niitä. semmosiiki yhestä saa neljä. perusmarketeista pitäs löytyy

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Displacer

Posts: 1,828

#9204 • • Displacer
Kuinka soittaa skottilaiseen kännykkäliittymään suomalaisesta. ts. mitä siihen alkuun pitää laittaa? numero on 077 - xx xx xxxx
Kon-tiki

Posts: 1,936

#9205 • • Kon-tiki The Unsinkable

Displacer, 2.6.2007 18:05:
Kuinka soittaa skottilaiseen kännykkäliittymään suomalaisesta. ts. mitä siihen alkuun pitää laittaa? numero on 077 - xx xx xxxx



mä kokeilisin niin, että näppäilisin numerot +44 77 xx xx xxxx. Siis plussamerkki jne. ja suuntanumeroiden eka nollahan pitää jättää pois ulkomailta soitettaessa. ja 44 on UK:n maanumero.
Avatar
#9206 • • Edited ALIEN Guest

Displacer, 2.6.2007 18:05:
Kuinka soittaa skottilaiseen kännykkäliittymään suomalaisesta. ts. mitä siihen alkuun pitää laittaa? numero on 077 - xx xx xxxx



+44 eteen workkii ainakin mulla, ku pitää soittaa GB:n fagzoreille :S
Avatar
#9208 • • niomic Guest

ville, 31.5.2007 17:21:
---
Mark Hamilton, 31.5.2007 17:13:
Luulen että käy huonosti koska ei tarvii kun pikkumäärän niin on kai sit humalassa oikein kunnolla tai vähän liikaakin.

---


Joo, noihan siinä helposti kävisi. Jos verta olisi 5000g niin 5g tarkoittaisi jo promillea. Tulisi nopeat kännit :)



Ainakin netistä löytyy tekstejä, joissa pitkäaikaiset sekakäyttäjät vetävät alkoholia(esim. Vodkaa) suoraan suoneen kun miellyttävämpiä kovia huumeita ei ole saatavilla. Syitä tähän oli eroteltuna esim. nopea vaikutus, kiintymys itse tykitystoimenpiteeseen ja samankaltaisuus korvattavan aineen kanssa. Taitaa kyllä olla aikamoisia konkareita ku tuloksena on polttava kipu pisto kohdassa ja helppo ärsytystulehdus :)

Enpä tiedä onko tuossa nyt kovin pahasti muuta ongelmaa. Ihmisellä on verta joku 5-6l, et kyl sinne saa jotain 50 volttista vodkaa ihan hyvin peruspiikil survoo et saavuttaa jonku normi 3-4 promillen tason mitä heavyuserit varmaan hakee :P
Displacer

Posts: 1,828

#9209 • • Displacer

Kon-tiki, 2.6.2007 18:12:
---
Displacer, 2.6.2007 18:05:
Kuinka soittaa skottilaiseen kännykkäliittymään suomalaisesta. ts. mitä siihen alkuun pitää laittaa? numero on 077 - xx xx xxxx

---


mä kokeilisin niin, että näppäilisin numerot +44 77 xx xx xxxx. Siis plussamerkki jne. ja suuntanumeroiden eka nollahan pitää jättää pois ulkomailta soitettaessa. ja 44 on UK:n maanumero.



kiitoksia.

alienille kans vaikka olitkin hidas ;)
crissy

Posts: 1,958

#9210 • • crissy

H3li, 2.6.2007 12:05:
On tullu täs mietittyä, että miks uutistenlukijoilla näkyy aina ja vain alahampaat, eikä koskaan, tai ainaki hyvin harvoin ylähampaat..? *ding*
Onks se joku artikulointijuttu vai salaliitto?



Tää muuten pitää paikkansa! Nyt ei voi sit olla kiinnittämättä huomioo...
crissy

Posts: 1,958

#9211 • • crissy
joku on youtubes kirjottanu viestin mun nimimerkillä! johonki helevetin irwin goodmanin videolle "et kiitos näist videoista!"

ööö en mä sitä oo kirjottanu.. ja muka 7h sitten.. vitut.. mä oon ollu töis!

Mite siel saa vaihdettuu nimimerkin?
larzizi

Posts: 1,661

#9212 • • larzizi
Miksi aamulla toivotetaan hyvää huomenta? 'Huomenta' luulisi viittaavaan ennemminkin huomiseen päivään, joten eikös olisi järkevämpää toivottaa illalla hyvää huomenta *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#9213 • • sapeli jokukukamikä?

larzizi, 3.6.2007 23:03:
Miksi aamulla toivotetaan hyvää huomenta? 'Huomenta' luulisi viittaavaan ennemminkin huomiseen päivään, joten eikös olisi järkevämpää toivottaa illalla hyvää huomenta *justjoo*



Pitää alkaa toivottamaan ihmisille hyvää tänäistä *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

duvin

Posts: 582

#9214 • • duvin Jay v/d Veen

larzizi, 3.6.2007 23:03:
Miksi aamulla toivotetaan hyvää huomenta? 'Huomenta' luulisi viittaavaan ennemminkin huomiseen päivään, joten eikös olisi järkevämpää toivottaa illalla hyvää huomenta *justjoo*



Lainattu ruotsista. Muutenhan vaarmaankin toivotettaisiin hyvää aamua.
Amuck

Posts: 2,396

#9215 • • Amuck dub-i-dub

larzizi, 3.6.2007 23:03:
Miksi aamulla toivotetaan hyvää huomenta? 'Huomenta' luulisi viittaavaan ennemminkin huomiseen päivään, joten eikös olisi järkevämpää toivottaa illalla hyvää huomenta *justjoo*


Eikö huomen = aamu?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

juska

Posts: 89

#9216 • • juska

larzizi, 3.6.2007 23:03:
Miksi aamulla toivotetaan hyvää huomenta? 'Huomenta' luulisi viittaavaan ennemminkin huomiseen päivään, joten eikös olisi järkevämpää toivottaa illalla hyvää huomenta *justjoo*



Nii ja mihin perustuu sana "terve" toisia tervehdittäessä.. Onko tämä joku toteamus muille, että terveitä ollaan vai mitä?! *ding*
daffy

Posts: 737

#9217 • • daffy duck and cover

juska, 4.6.2007 11:22:
Nii ja mihin perustuu sana "terve" toisia tervehdittäessä.. Onko tämä joku toteamus muille, että terveitä ollaan vai mitä?! *ding*


Mä luulisin ennemmin että toivotetaan toiselle terveyttä, mutta tää on mun oma järkeily *hymy*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

laite

Posts: 2,994

#9218 • • laite MastahWankah

niomic, 2.6.2007 18:28:
Enpä tiedä onko tuossa nyt kovin pahasti muuta ongelmaa. Ihmisellä on verta joku 5-6l, et kyl sinne saa jotain 50 volttista vodkaa ihan hyvin peruspiikil survoo et saavuttaa jonku normi 3-4 promillen tason mitä heavyuserit varmaan hakee :P


Niin no, joku matemaatikon lahjoja omaava voi laskea miten paljon alkoholia tarvitaan verenkiertoon jos tavoitellaan esim. neljän promillen määrää. 1 promille = litran tuhannesosa, joten määrät eivät kuitenkaan ole mitään hirveitä.
Kolera

Posts: 4,256

#9219 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mistä johtuu että täysin turhakin tarkoitukseton itku helpottaa oloa heti ja hetkeksi. Eli mitä sil hetkel tapahtuu päässä ku rupee tirauttaa paskaa silmistä. Vai oonko mä vaan luultuakin vammasempi =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Amuck

Posts: 2,396

#9220 • • Amuck dub-i-dub
Miksi ihmisten pitää täyttää tulevien tapahtumien topikit selvittämällä, miksi he eivät pääse paikalle? Ymmärrän vielä narinan siitä että kaksi samantyyppistä tapahtumaa järjestetään päällekkäin, mutta miten SINUN henkilökohtaiset retkesi mummolaan tai Ibizalle ovat niin vitun tärkeitä mainittavia?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco