Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,480,606 views

RantaPalleroinen

Posts: 512

#4561 • • RantaPalleroinen

mrx, 23.9.2005 15:41:
---
Steven Hoaks, 23.9.2005 15:26:
---
hyperventilaatio, 23.9.2005 15:10:
6 §
Lahkeiden vaihtaminen on merkkinä siitä, että on oltu sukupuoliyhteydessä toisen oppilaitoksen opiskelijan kanssa. Tällöin vaihdetaan päittäin suikaleet haalarin lahkeista.
Sateenkaarilahkeet siis kertovat vonkauksen onnistuneen useamman kerran.

---


*lmao*

---


Mitäs sit kun jollain natsaa kolme kertaa, mitäs se sit vaihtaa..?*hih*



[iso]Tällöin vaihdetaan päittäin suikaleet haalarin lahkeista.[/iso]

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

mrx

Posts: 260

#4562 • • mrx Bassjunkie

RantaPallo, 23.9.2005 15:59:
---
mrx, 23.9.2005 15:41:
---
Steven Hoaks, 23.9.2005 15:26:
---
hyperventilaatio, 23.9.2005 15:10:
6 §
Lahkeiden vaihtaminen on merkkinä siitä, että on oltu sukupuoliyhteydessä toisen oppilaitoksen opiskelijan kanssa. Tällöin vaihdetaan päittäin suikaleet haalarin lahkeista.
Sateenkaarilahkeet siis kertovat vonkauksen onnistuneen useamman kerran.

---


*lmao*

---


Mitäs sit kun jollain natsaa kolme kertaa, mitäs se sit vaihtaa..?*hih*

---


[iso]Tällöin vaihdetaan päittäin suikaleet haalarin lahkeista.[/iso]



Mut sithän toi menee ihan vituiks..kuvitellaan et oot teekkari ja oot heruttanu kauppislaista ja mantsanlukijaa..sit tuleeki joku valtsikalainen jonka kanssa sul taas natsaa..tietty tää valtsikalainen olis halunnu sulta tekulahkeen, kun ei sen kaverit muuten usko, että se on sortunu teekkariin, ja sul ei ole tarjota sille ku kauppis- ja mantsalahjesuikaletta..damn..mitäs sit teet..? *ding*
RantaPalleroinen

Posts: 512

#4563 • • RantaPalleroinen

Mut sithän toi menee ihan vituiks..kuvitellaan et oot teekkari ja oot heruttanu kauppislaista ja mantsanlukijaa..sit tuleeki joku valtsikalainen jonka kanssa sul taas natsaa..tietty tää valtsikalainen olis halunnu sulta tekulahkeen, kun ei sen kaverit muuten usko, että se on sortunu teekkariin, ja sul ei ole tarjota sille ku kauppis- ja mantsalahjesuikaletta..damn..mitäs sit teet..? *ding*



no eikös lahkeesta pitäs riittää useempikin suikale leikattavaksi/revittäväksi? 10cm/suikale ni kyllä se mun laskutoimituksien perusteella on aika paljon suikaletta per lahje.. ding dong! *hihu*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

mrx

Posts: 260

#4564 • • mrx Bassjunkie

RantaPallo, 23.9.2005 16:10:
---
Mut sithän toi menee ihan vituiks..kuvitellaan et oot teekkari ja oot heruttanu kauppislaista ja mantsanlukijaa..sit tuleeki joku valtsikalainen jonka kanssa sul taas natsaa..tietty tää valtsikalainen olis halunnu sulta tekulahkeen, kun ei sen kaverit muuten usko, että se on sortunu teekkariin, ja sul ei ole tarjota sille ku kauppis- ja mantsalahjesuikaletta..damn..mitäs sit teet..? *ding*

---


no eikös lahkeesta pitäs riittää useempikin suikale leikattavaksi/revittäväksi? 10cm/suikale ni kyllä se mun laskutoimituksien perusteella on aika paljon suikaletta per lahje.. ding dong! *hihu*



Katos perkele..enhän mä hogannu et heti alusta asti vaihdetaan vaan suikaleita..No mä oonkin aina ollu anti-haalari..*hih*
RantaPalleroinen

Posts: 512

#4565 • • RantaPalleroinen

mrx, Katos perkele..enhän mä hogannu et heti alusta asti vaihdetaan vaan suikaleita..No mä oonkin aina ollu anti-haalari..*hih*



juu, en minäkään oo koskaan haalaria joutunut päälleni pukemaan, enkä pue *piis*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

AnssiV

Posts: 1,798

#4566 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Ajattelinpa tuossa aikani kuluksi kaivaa romppukasasta vanhan fasttracker 2.08:n ja kokeilla vääntää pitkästä aikaa jotain. En vain saanut sitä XP:ssä toimimaan. Onko joku saanut vai eikö toi toimi ollenkaan XP:ssä?
Olen kyllä kuullut joskus aikoinaan ettei toi trackeri toimi nt-pohjasessa mutta onko xp:kin nt-pohjainen? *ding*
Tapi

Posts: 1,437

#4567 • • Tapi Dreamstate

aapee, 24.9.2005 07:32:
onko xp:kin nt-pohjainen?


Ainakin W2k:ta puffattiin aikanaan sloganilla based on NT technology, joten luulis, että XP on kans.
Epailija

Posts: 5,636

#4568 • • Epailija Physicist, 2nd class.

aapee, 24.9.2005 07:32:
Ajattelinpa tuossa aikani kuluksi kaivaa romppukasasta vanhan fasttracker 2.08:n ja kokeilla vääntää pitkästä aikaa jotain. En vain saanut sitä XP:ssä toimimaan. Onko joku saanut vai eikö toi toimi ollenkaan XP:ssä?
Olen kyllä kuullut joskus aikoinaan ettei toi trackeri toimi nt-pohjasessa mutta onko xp:kin nt-pohjainen? *ding*



NT-pohjaisuudesta en tiedä, mutta kyllä minä olen FastTrackerin käynnistymään saanut. Ääniä en vain saa ulos. ScreamTracker ja ImpulseTracker taisivat käynnistyä nekin, mutta mykkinä nekin ja grafiikka bugaten.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

andi--

Posts: 1,381

#4569 • • andi-- lunttu

aapee, 24.9.2005 07:32:
Ajattelinpa tuossa aikani kuluksi kaivaa romppukasasta vanhan fasttracker 2.08:n ja kokeilla vääntää pitkästä aikaa jotain. En vain saanut sitä XP:ssä toimimaan. Onko joku saanut vai eikö toi toimi ollenkaan XP:ssä?
Olen kyllä kuullut joskus aikoinaan ettei toi trackeri toimi nt-pohjasessa mutta onko xp:kin nt-pohjainen? *ding*



Vanhat pelit saa ainakin toimimaan DOSBoxilla. Kannattanee kokeilla.

--
- RAAH -

hag

Posts: 15

#4570 • • Edited hag
No jos tyhmiä kysymyksiä mietin ni tulee ekana mieleen, et missä on parittomien sukkien parit?
Ja miksi teiden varsilla on niin paljon kenkiä?*täh*
onni3mk

Posts: 3,973

#4571 • • onni3mk Onni on.

hag, 25.9.2005 17:53:
Ja miksi teiden varsilla on niin paljon kenkiä?*täh*



Mä näin vähän aika sitten tästä aiheesta ihan mahtavan lyhytelokuvan. Sen nimi oli How they get there. Tekijää ei kyl nyt tuu mieleen.

--
Onni on.

Avatar
#4572 • • Galadhan Guest

Epailija, 24.9.2005 09:42:
---
aapee, 24.9.2005 07:32:
Ajattelinpa tuossa aikani kuluksi kaivaa romppukasasta vanhan fasttracker 2.08:n ja kokeilla vääntää pitkästä aikaa jotain. En vain saanut sitä XP:ssä toimimaan. Onko joku saanut vai eikö toi toimi ollenkaan XP:ssä?
Olen kyllä kuullut joskus aikoinaan ettei toi trackeri toimi nt-pohjasessa mutta onko xp:kin nt-pohjainen? *ding*

---


NT-pohjaisuudesta en tiedä, mutta kyllä minä olen FastTrackerin käynnistymään saanut. Ääniä en vain saa ulos. ScreamTracker ja ImpulseTracker taisivat käynnistyä nekin, mutta mykkinä nekin ja grafiikka bugaten.



Kuinkahan homma toimais vaikka dosboxilla? Pelit ainakin tuntuu toimivan ääniä myöten kohtuullisen pienin virhein.
Garo

Posts: 446

#4573 • • Garo #jake

onni3mk, 25.9.2005 18:33:
---
hag, 25.9.2005 17:53:
Ja miksi teiden varsilla on niin paljon kenkiä?*täh*
---
Mä näin vähän aika sitten tästä aiheesta ihan mahtavan lyhytelokuvan. Sen nimi oli How they get there. Tekijää ei kyl nyt tuu mieleen.



Ja miksi niin moni niistä kengistä päätyy yhteensolmittuna roikkumaan sähkö/puhelinjohtoihin? o_O

- Garo
onni3mk

Posts: 3,973

#4574 • • onni3mk Onni on.

Garo, 25.9.2005 18:36:
Ja miksi niin moni niistä kengistä päätyy yhteensolmittuna roikkumaan sähkö/puhelinjohtoihin? o_O

- Garo



Tätä mäkin oon miettiny *ding*

--
Onni on.

Hippo

Posts: 221

#4576 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity

onni3mk, 25.9.2005 18:38:
---
Garo, 25.9.2005 18:36:
Ja miksi niin moni niistä kengistä päätyy yhteensolmittuna roikkumaan sähkö/puhelinjohtoihin? o_O

- Garo

---


Tätä mäkin oon miettiny *ding*



Joku kertoi minulle joskus, että se on merkki siitä, että sillä seudulla kaupitellaan huumeita. Ei voi kyllä tietää, onko jotain urbaania legendaa.

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

Kimbou

Posts: 608

#4577 • • Kimbou

Hippo, 25.9.2005 21:42:
---
onni3mk, 25.9.2005 18:38:
---
Garo, 25.9.2005 18:36:
Ja miksi niin moni niistä kengistä päätyy yhteensolmittuna roikkumaan sähkö/puhelinjohtoihin? o_O

- Garo

---


Tätä mäkin oon miettiny *ding*

---


Joku kertoi minulle joskus, että se on merkki siitä, että sillä seudulla kaupitellaan huumeita. Ei voi kyllä tietää, onko jotain urbaania legendaa.



jep, siitä se munki mielestä on lähtösin, ainakin jenkeissä, tuskimpa meillä suomessa!!

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Amma

Posts: 2,383

#4578 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Kuinka pitkiä hyppyjä maailman parhaat mäkihyppääjät hyppäävät? Noin suunnilleen?

--
*etsiskel*

kml

Posts: 1,142

#4579 • • kml Keyhole Markup Language

Amma, 26.9.2005 12:52:
Kuinka pitkiä hyppyjä maailman parhaat mäkihyppääjät hyppäävät? Noin suunnilleen?


Mäkiähän on eri kokoisia, esimerkiksi 60, 80 ja 120 metrin... en sitten muista/tiedä noita ennätyksiä..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Timce

Posts: 5,381

#4580 • • Timce

Amma, 26.9.2005 12:52:
Kuinka pitkiä hyppyjä maailman parhaat mäkihyppääjät hyppäävät? Noin suunnilleen?



Riippuu minkälaisesta mäestä tullaan alas.

tuossa hiukan faktaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss