Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,467,857 views

IInesAnkka

Posts: 656

#12601 • • IInesAnkka
Miten pääsee eroon tasapainohäiriöstä, joka vaivaa jo kolmatta päivää Tukholman risteilyn jälkeen? Keinuu jopa istuallaan, ei kivaa *poks*
ValaX

Posts: 3,891

#12602 • • ValaX
Saako noi mainokset jotenkin pois, kun ne on joskus ikävästi kuvakommenttien päällä ja randomkin jää välillä niiden alle...?
ravec

Posts: 1,102

#12603 • • ravec
Mistä löytyy leijona
yertle

Posts: 421

#12604 • • yertle

VaLa, 17.11.2008 19:19:
Saako noi mainokset jotenkin pois, kun ne on joskus ikävästi kuvakommenttien päällä ja randomkin jää välillä niiden alle...?



Jos käytät Firefoxia niin lataappa siihen lisäosaks adblock. Ni ei näy enää. Tai mul on adblock plus, vissii pelkällä Adblockilla jotku niist inhottavist näky. Ehkä.
Takyon

Posts: 2,945

#12605 • • Takyon Möwkö

VaLa, 17.11.2008 19:19:
Saako noi mainokset jotenkin pois, kun ne on joskus ikävästi kuvakommenttien päällä ja randomkin jää välillä niiden alle...?



Adblock plus tai javascript pois päältä

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ValaX

Posts: 3,891

#12606 • • ValaX

yertle, 17.11.2008 19:23:
---
VaLa, 17.11.2008 19:19:

---


Jos käytät Firefoxia niin lataappa siihen lisäosaks adblock. Ni ei näy enää. Tai mul on adblock plus, vissii pelkällä Adblockilla jotku niist inhottavist näky. Ehkä.



Häpeäkseni joudun toteamaan, että mä en tiedä mitä noi on*whaat*
yertle

Posts: 421

#12607 • • Edited yertle

VaLa, 17.11.2008 19:37:
---
yertle, 17.11.2008 19:23:
---
VaLa, 17.11.2008 19:19:

---


Jos käytät Firefoxia niin lataappa siihen lisäosaks adblock. Ni ei näy enää. Tai mul on adblock plus, vissii pelkällä Adblockilla jotku niist inhottavist näky. Ehkä.

---


Häpeäkseni joudun toteamaan, että mä en tiedä mitä noi on*whaat*



Se on okei. Firefox on nettiselain, se jonka tunnus on se kettu sen maapallon ympärillä. Ja adblock on sellane joka estää mainoksia. Sen saa ladattuu ihan vaan ku googlettaa adblock plus, ni ekasta linkistä heti löytyypi.
ValaX

Posts: 3,891

#12608 • • ValaX

yertle, 17.11.2008 19:44:
---
VaLa, 17.11.2008 19:37:
---
yertle, 17.11.2008 19:23:
---
VaLa, 17.11.2008 19:19:

---


Jos käytät Firefoxia niin lataappa siihen lisäosaks adblock. Ni ei näy enää. Tai mul on adblock plus, vissii pelkällä Adblockilla jotku niist inhottavist näky. Ehkä.

---


Häpeäkseni joudun toteamaan, että mä en tiedä mitä noi on*whaat*

---


Se on okei. Firefox on nettiselain, se jonka tunnus on se kettu sen maapallon ympärillä. Ja adblock on sellane joka estää mainoksia. Sen saa ladattuu ihan vaan ku googlettaa adblock plus, ni ekasta linkistä heti löytyypi.



Kiitoksia... Firefox näkyy olevan...
pululu

Posts: 1,102

#12609 • • pululu .jemmutti.

IInesAnkka, 17.11.2008 11:35:
Miten pääsee eroon tasapainohäiriöstä, joka vaivaa jo kolmatta päivää Tukholman risteilyn jälkeen? Keinuu jopa istuallaan, ei kivaa *poks*



Mun opettajalla oli viime keväänä tasapainohäiriö, ja sen lääkäri oli käskenyt sen tekemään sellaisia "itsensä heittelemisharjoituksia" eli: pyörähdä mahdollisimman korkeelle itsesi ympäri, ja heittäydy sängylle samalla. Kannattaa tehdä useamman kerran ja eri suuntiin. Korvat saa kyytiä kun heittelee itseään, ja tasapainoelimet alkaa taas toimimaan. Toivon mukaaan :)

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

IInesAnkka

Posts: 656

#12611 • • IInesAnkka

pululu, 17.11.2008 19:52:
---
IInesAnkka, 17.11.2008 11:35:
Miten pääsee eroon tasapainohäiriöstä, joka vaivaa jo kolmatta päivää Tukholman risteilyn jälkeen? Keinuu jopa istuallaan, ei kivaa *poks*

---


Mun opettajalla oli viime keväänä tasapainohäiriö, ja sen lääkäri oli käskenyt sen tekemään sellaisia "itsensä heittelemisharjoituksia" eli: pyörähdä mahdollisimman korkeelle itsesi ympäri, ja heittäydy sängylle samalla. Kannattaa tehdä useamman kerran ja eri suuntiin. Korvat saa kyytiä kun heittelee itseään, ja tasapainoelimet alkaa taas toimimaan. Toivon mukaaan :)




:DDD kuulostaa kivalta. Jos toi toimii niin tarjoon sulle maailman isoimman kaljan tms. Tää on ihan kamalaa, kun istuallaankin tuntuu, että putoaa/kaatuu. Ryhdyn toimeen välittömästi *heittäytyy*
Lyylikki

Posts: 2,975

#12612 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

pululu, 17.11.2008 19:52:
Mun opettajalla oli viime keväänä tasapainohäiriö, ja sen lääkäri oli käskenyt sen tekemään sellaisia "itsensä heittelemisharjoituksia" eli: pyörähdä mahdollisimman korkeelle itsesi ympäri, ja heittäydy sängylle samalla. Kannattaa tehdä useamman kerran ja eri suuntiin. Korvat saa kyytiä kun heittelee itseään, ja tasapainoelimet alkaa taas toimimaan. Toivon mukaaan :)



Voihan vitsit, munkin tarttee ottaa tästä neuvosta vaari, kun seuraavan kerran tuntuu, että kävelee pumpulissa & keinuttaa. Mulle on alkanut tulemaan tota tasapainohäiriötä, jos lennän useamman lennon lyhyen ajan sisällä tai just jos käyn laivalla.

Olen yrittänyt netistä etsiä siihen "parannusta" ja imeisesti siihen on olemassa joku lääke, joka tosin pitää ottaa ennen matkaa. Tästä siis saattaisi olla hyötyä matkan jälkeenkin. Mulla toi tuntuu vain venyvän ja venyvän niin, että viimeisimmän risteilyn jälkeen keinutti ajoittain jopa 2 viikkoa matkan jälkeen. Ei kiva.

Taitaapi tuo häiriö olla myös suhteellisen yleistä, sillä työpaikalla joku muukin valitteli vielä paljon risteilyn jälkeen keinutusta.
wiwi

Posts: 1,575

#12613 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

sapeli, 15.11.2008 23:43:
Mistä saa hankittua sinistä elintarvikeväriä? Missään ruokakaupassa en ole nähnyt... Olis hauska tehdä esim. sinistä kermavaahtoa tai vaikka smurffikakkua! *hih*


Olisiko varmasti? Oonko ainoa joka potee valtavaa kammoa kaikkea sinistä syömää ja juomaa kohtaan? Tuntuu jotenkin niin...luonnottomalta. *ding*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

sapeli

Posts: 11,768

#12614 • • sapeli jokukukamikä?

wiwi, 18.11.2008 11:46:
---
sapeli, 15.11.2008 23:43:
Mistä saa hankittua sinistä elintarvikeväriä? Missään ruokakaupassa en ole nähnyt... Olis hauska tehdä esim. sinistä kermavaahtoa tai vaikka smurffikakkua! *hih*
---
Olisiko varmasti? Oonko ainoa joka potee valtavaa kammoa kaikkea sinistä syömää ja juomaa kohtaan? Tuntuu jotenkin niin...luonnottomalta. *ding*



Luonnotonta oli violetinpinkki ketsuppi - se vihreä näytti luonnolliselta mutta hyi että, en kyl sitäkään pystynyt syömään!

No joo, sininen on mun mielestä kyl ihan hauska leivoksissa ja karkeissa yms, ei haittaa ollenkaan. *hymy* Plus tota voi laittaa esim. spriteen ni tulee hämppislimsaa! (Ainakin ulkonäön puolesta.) *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#12615 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

sapeli, 18.11.2008 11:48:
---
wiwi, 18.11.2008 11:46:
---
sapeli, 15.11.2008 23:43:
Mistä saa hankittua sinistä elintarvikeväriä? Missään ruokakaupassa en ole nähnyt... Olis hauska tehdä esim. sinistä kermavaahtoa tai vaikka smurffikakkua! *hih*
---
Olisiko varmasti? Oonko ainoa joka potee valtavaa kammoa kaikkea sinistä syömää ja juomaa kohtaan? Tuntuu jotenkin niin...luonnottomalta. *ding*
---
Luonnotonta oli violetinpinkki ketsuppi - se vihreä näytti luonnolliselta mutta hyi että, en kyl sitäkään pystynyt syömään!

No joo, sininen on mun mielestä kyl ihan hauska leivoksissa ja karkeissa yms, ei haittaa ollenkaan. *hymy* Plus tota voi laittaa esim. spriteen ni tulee hämppislimsaa! (Ainakin ulkonäön puolesta.) *hih*


Huuh! Mikä violetinpinkki tai vihreä ketsuppi?! *sars* Missä tällaisia kauheuksia tapahtuu? Ehkä tää on vaan mun omaa outoutta mutta mä alan voimaan ihan fyysisesti pahoin jos yritän syödä/juoda jotain sinistä. Jos vaikka booliin on tungettu jotain sinistä litkua niin en edes uteliaisuuttani lähesty sitä boolimaljaa. Ajatuskin sinisestä kermavaahdosta saa aikaan väristyksiä.

Tiedä sitten, mikä rooli on muistikuvilla sinisen oksennuksen oksentamisesta yökerhon pöytään Kyproksella 15-vuotiaana. Köh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

crissy

Posts: 1,958

#12616 • • crissy
paljonko maksaa farmariauton takaluukun lukon ( ?) korjaaminen?

eli ei aukee enää koko luukku.

Joo tiedän et pitää soittaa korjaamolle mut jos täälä olis asiantuntijoita *iloinen*

vaikuttaako et se on kaukolukituksella toimiva?
sapeli

Posts: 11,768

#12617 • • sapeli jokukukamikä?

wiwi, 18.11.2008 11:55:
Huuh! Mikä violetinpinkki tai vihreä ketsuppi?! *sars* Missä tällaisia kauheuksia tapahtuu?



USAssa noita ainakin oli jokunen vuosi sitten, Heinzin joku erikoistuote. *tirsk* Ei niitä kyllä tullut paljoa käytettyä, mut oli pakko testaa. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#12618 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 18.11.2008 11:58:

eli ei aukee enää koko luukku.



onks seki jäässä, vai mitä oot sille tehnyt?

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#12619 • • Edited crissy

Miinapiina, 18.11.2008 12:09:
---
crissy, 18.11.2008 11:58:

eli ei aukee enää koko luukku.


---


onks seki jäässä, vai mitä oot sille tehnyt?



ei ku se hajos. Antti vaihto renkaita niin ei saanu enää luukkua auki, tai sai se kerran sen auki mut toista kertaa ei enää. Vaikka kuinka painaa lukosta nii ei aukee.
ezzy

Posts: 8,060

#12620 • • Edited ezzy Droid-pappa

IInesAnkka, 17.11.2008 11:35:
Miten pääsee eroon tasapainohäiriöstä, joka vaivaa jo kolmatta päivää Tukholman risteilyn jälkeen? Keinuu jopa istuallaan, ei kivaa *poks*



Ettei olis korvatulehdus?

crissy, 18.11.2008 12:10:
---

ei ku se hajos. Antti vaihto renkaita niin ei saanu enää luukkua auki, tai sai se kerran sen auki mut toista kertaa ei enää. Vaikka kuinka painaa lukosta nii ei aukee.



Ootteko laittanu jotain crc:tä tms sinne?