Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,404,155 views

boldy

Posts: 98

#3681 • • boldy Ectoplasmic Byproduct
Oion tässä laiskana mutkia, mutta onko täällä jotain threadia mis kubituskansa vertailee omia cssiä? Löysin vain jonkun joka sivuaa aihetta, mut ei tarjoa niinsanottua "css-galleriaa".
Avatar
#3682 • • Edited candyraver Guest

sapeli, 19.5.2005 23:00:
Miksi tomaatit kuumenevat aina muuta ruokaa enemmän? *poks* *hih*



Tän mäkin tahdon tietää,on varsin epämukavaa kun joka kerta polttaa suunsa jos esim.uunileipiin on erehtynyt sotkemaan tomaattia sekaan..Ja vaikka joutuu joka kerta maha kurnien ja suu palaneena odottamaan,että se tomaatti siinä leivällä jäähtyy,niin silti sitä laittaa aina vaan siihen leivän päälle,on se niin hyvää*slurps*
Sit jos joku viel keksis sellasen keinon,jolla välttää toi tomaatin ylikuumeneminen,niin että ruoka on kuitenkin muilta osin kypsää,ni se ois kans tosi jees*piis**nauru*
Kriss G

Posts: 1,492

#3683 • • Kriss G Wir brauchen bass
Onko Kaarle XVI ja Kaarle Kustaa sama paikka? Jos ei ole niin missä on Kaarle Kustaa?

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#3684 • • astaroth Guest

Kriss G, 20.5.2005 17:38:
Onko Kaarle XVI ja Kaarle Kustaa sama paikka?


Paikasta en tiedä, mutta henkilöinä ovat ainakin sama.
Occu

Posts: 2,528

#3685 • • Occu

sapeli, 19.5.2005 23:00:
Miksi tomaatit kuumenevat aina muuta ruokaa enemmän? *poks* *hih*



Olisikohan tämmöisessä mielipiteessä mitään järkeä,
että kun tomaatti noin yleisesti on aika nestepitoinen
niin kun sen lämmittää niin kaikki se nestekkin lämpenee
siellä tomaatin sisällä ja täten siitä tulee erityisen kuuma.

Tämä vain siis minun ajatukseni asiasta.

--
..::MOI::..

Avatar
#3686 • • astaroth Guest

Occu, 20.5.2005 17:44:
Olisikohan tämmöisessä mielipiteessä mitään järkeä,
että kun tomaatti noin yleisesti on aika nestepitoinen
niin kun sen lämmittää niin kaikki se nestekkin lämpenee
siellä tomaatin sisällä ja täten siitä tulee erityisen kuuma.

Tämä vain siis minun ajatukseni asiasta.


Mitenköhän kuumaksi vesimeloni kuumenisi tomaattiin verrattuna?
Occu

Posts: 2,528

#3688 • • Occu

Astaroth, 20.5.2005 17:46:

Mitenköhän kuumaksi vesimeloni kuumenisi tomaattiin verrattuna?



En välttämättä uskaltaisi edes lähteä koittamaan...
Voisi huonolla lykyllä viellä räjähtää naamalle jos
uunissa sen lämmittäisi kuumaksi...
Kai..? :)

--
..::MOI::..

Kriss G

Posts: 1,492

#3689 • • Kriss G Wir brauchen bass

Astaroth, 20.5.2005 17:42:
---
Kriss G, 20.5.2005 17:38:
Onko Kaarle XVI ja Kaarle Kustaa sama paikka?

---

Paikasta en tiedä, mutta henkilöinä ovat ainakin sama.



Siitä vähän päättelin että kyseessä vois olla sama paikka. Mutta jos jollain olisi infoa niin olis tosi jees. Muuten menee ilta suvi suun.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Exlex

Posts: 497

#3690 • • Exlex

Occu, 20.5.2005 17:44:
---
sapeli, 19.5.2005 23:00:
Miksi tomaatit kuumenevat aina muuta ruokaa enemmän? *poks* *hih*

---


Olisikohan tämmöisessä mielipiteessä mitään järkeä,
että kun tomaatti noin yleisesti on aika nestepitoinen
niin kun sen lämmittää niin kaikki se nestekkin lämpenee
siellä tomaatin sisällä ja täten siitä tulee erityisen kuuma.

Tämä vain siis minun ajatukseni asiasta.



Pikkasen OT mutta pistetään tähän nyt omat kokemukset fetalla täytetystä tomaatista.

Mikro: 900w
Aika: 2min30s
Lopputulos:
AnderS

Posts: 470

#3691 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Exlex, 20.5.2005 18:12:
---
Occu, 20.5.2005 17:44:
---
sapeli, 19.5.2005 23:00:
Miksi tomaatit kuumenevat aina muuta ruokaa enemmän? *poks* *hih*

---


Olisikohan tämmöisessä mielipiteessä mitään järkeä,
että kun tomaatti noin yleisesti on aika nestepitoinen
niin kun sen lämmittää niin kaikki se nestekkin lämpenee
siellä tomaatin sisällä ja täten siitä tulee erityisen kuuma.

Tämä vain siis minun ajatukseni asiasta.

---


Pikkasen OT mutta pistetään tähän nyt omat kokemukset fetalla täytetystä tomaatista.

Mikro: 900w
Aika: 2min30s
Lopputulos:



No hyi svidu! Näyttää ihan jackass matskulta*hih*
Amma

Posts: 2,383

#3692 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Exlex, 20.5.2005 18:12:
Pikkasen OT mutta pistetään tähän nyt omat kokemukset fetalla täytetystä tomaatista.

Mikro: 900w
Aika: 2min30s
Lopputulos: *hih*


Tästä tuli päivän :)

--
*etsiskel*

Jammailija

Posts: 3,224

#3693 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Autokysymys:

Mulla on Renault Clio 1.6 Si, 99-vuosimallia. Oon jo muutaman kuukauden kiinnittäny huomiota, kuinka auton peräpäästä kuuluu normaalia `huutavampaa` ääntä. Kun nopeus ylittyy yli 40 km/h, niin melutaso alkaa nousta tasaisesti, aivan kuin kierrokset nousisivat merkittävästi. Kaasupolkimen käyttöön tämä ei kuitenkaan liity, koska ääni ei reagoi kaasupolkimen käyttöön mitenkään, eli tasainen melutaso pysyy samanlaisena ajoipa vapaalla tai kaasulla. Auto on katsastettu viikko sitten, eikä mitään vikoja löytynyt. Itse muistelin, että kuulukohan tuo ääni normaaliin äänimaailmaan, mutta tyttökaverin mainittua tänään auton melutasosta, niin aloin itsekin miettimään....

Autoasiantuntijat auttakkee!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Miraakkeli

Posts: 133

#3694 • • Miraakkeli *As far as you can go*

Jammailija, 20.5.2005 19:56:
Autokysymys:

Mulla on Renault Clio 1.6 Si, 99-vuosimallia. Oon jo muutaman kuukauden kiinnittäny huomiota, kuinka auton peräpäästä kuuluu normaalia `huutavampaa` ääntä. Kun nopeus ylittyy yli 40 km/h, niin melutaso alkaa nousta tasaisesti, aivan kuin kierrokset nousisivat merkittävästi. Kaasupolkimen käyttöön tämä ei kuitenkaan liity, koska ääni ei reagoi kaasupolkimen käyttöön mitenkään, eli tasainen melutaso pysyy samanlaisena ajoipa vapaalla tai kaasulla. Auto on katsastettu viikko sitten, eikä mitään vikoja löytynyt. Itse muistelin, että kuulukohan tuo ääni normaaliin äänimaailmaan, mutta tyttökaverin mainittua tänään auton melutasosta, niin aloin itsekin miettimään....

Autoasiantuntijat auttakkee!



Vaikka en todellakaan asiantintija olekaan niin veikkaisin että kyseessä on takapyörän laakeri. Ei kovin kallis osa ja osaavalta kaverilta sen vaihtamiseen ei mene edes paljoa aikaa *hymy*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3695 • • Aziz Combat Fighter

Occu, 20.5.2005 17:44:
---
sapeli, 19.5.2005 23:00:
Miksi tomaatit kuumenevat aina muuta ruokaa enemmän? *poks* *hih*

---


Olisikohan tämmöisessä mielipiteessä mitään järkeä,
että kun tomaatti noin yleisesti on aika nestepitoinen
niin kun sen lämmittää niin kaikki se nestekkin lämpenee
siellä tomaatin sisällä ja täten siitä tulee erityisen kuuma.

Tämä vain siis minun ajatukseni asiasta.



Tomaatti kosteampana kuin mahdollisesti muut safkan osat välittää sitä lämpöä paremmin iholle, eli esim. se voileipä voi olla ihan yhtä kuuma, mut ei johda lämpöä yhtä hyvin ku on kuumempi.

Tietty sen voi antaa vähän aikaa jäähtyä, esim.

tjsp.
Kolera

Posts: 4,256

#3696 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tuosta tomaattihässäkästä. Tomaatti sisältää paljon nestettä.
Veteenhän sitoutuu hyvinkin paljon lämpöenergiaa ja sen lisäksi sen lämmönjohto kyky on suht hyvä. Saunassahan, kun heittää vettä kiukaalle niin lämpötila lähinnä laskee mutta tuntuu kuin tulisi huomattavasti kuumempi. Ilmahan lähinnä itsessään toimiikin eristeenä.
Esim. keraamiset kiuaskivet säilövät yhtä paljon ellei enemmänkin sitä lämpöenergiaa kuin normaalit kivet mutta täysin kuuminakin niitä voi mahdollisesti pitää käsissään koska eivät johda lämpöä niin paljon.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Techken

Posts: 101

#3697 • • Edited Techken
En mä nyt tiä onko tää niin tyhmä mutta saahan sitä kokeilla.

Mitä mikseriä ja levareita mixmaster Mike käyttää ?
Ja millä levarilla ja mikserillä Mike miksaa Dead Prezin ja Rob johnssonin biittiä dj-dokumentissa scratch the movie ?

*Kiva visainen kysymys**kiitoskiitos*
sapeli

Posts: 11,768

#3699 • • Edited sapeli jokukukamikä?

boldy, 20.5.2005 16:50:
Oion tässä laiskana mutkia, mutta onko täällä jotain threadia mis kubituskansa vertailee omia cssiä? Löysin vain jonkun joka sivuaa aihetta, mut ei tarjoa niinsanottua "css-galleriaa".



Tätä etsinet http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=23100 *hymy*

Mutta kuten tuo Averniankin yritti postata, niin rekisterin kautta voi selata kaikki ihmiset joilla on css, kun valitsee oikeanpuolimmaisesta valikosta "stylesheet"-vaihtoehdon *joo*

PS: ja tuo Avernianin linkki toimi kyllä, mutta klubbari lisää rivinvaihdon paikalle "%20" joka pitää poistaa manuaalisesti *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

boldy

Posts: 98

#3700 • • boldy Ectoplasmic Byproduct

sapeli, 21.5.2005 01:42:
---
boldy, 20.5.2005 16:50:
Oion tässä laiskana mutkia, mutta onko täällä jotain threadia mis kubituskansa vertailee omia cssiä? Löysin vain jonkun joka sivuaa aihetta, mut ei tarjoa niinsanottua "css-galleriaa".

---


Tätä etsinet http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=23100 *hymy*

Mutta kuten tuo Averniankin yritti postata, niin rekisterin kautta voi selata kaikki ihmiset joilla on css, kun valitsee oikeanpuolimmaisesta valikosta "stylesheet"-vaihtoehdon *joo*

PS: ja tuo Avernianin linkki toimi kyllä, mutta klubbari lisää rivinvaihdon paikalle "%20" joka pitää poistaa manuaalisesti *vink*



Juu, pitänee varmaan ottaa muutama tunti nokosia ennen kuin alkaa noin haastavia juttuja yrittää säätää. On pieni laskukäkä päällä ja väsy kans. Lisäksi oon aika uus ilmestys täällä (saatika muissa kommuuneissa). Säälikää vanhaa avutonta kääkkää! *känni*

My thanks joka tapauksessa.