Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,414,577 views

Kolera

Posts: 4,256

#3641 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Miks vihreen teen pitää haista röökille! PRKL!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kiiki

Posts: 491

#3642 • • kiiki hankala
onks pakko käydä koulussa jos ei jaksa?
kiiki

Posts: 491

#3644 • • kiiki hankala

mayah, 16.5.2005 11:31:
---
kiiki, 16.5.2005 11:30:
miks?

---


Siks, et se on sulle hyvästä. Sä et vaan nää sitä just nyt. Ja sit tietty siks, et MÄ SANOIN NIIN *yessir*



HUI *iihhih*
mut ei se tee mun mielenrauhalle hyvää ku joutuu koko ajan stressaamaan... *uuh*
kiiki

Posts: 491

#3645 • • kiiki hankala

mayah, 16.5.2005 11:36:
---
kiiki, 16.5.2005 11:34:
HUI *iihhih*
mut ei se tee mun mielenrauhalle hyvää ku joutuu koko ajan stressaamaan... *uuh*

---


No älä stressaa. Meet vaan, fiilistelet ja opit siinä samalla. Ei stressaaminen oo ketään ennenkään auttanu. Joten lopeta ja mee kouluun :)



just noin mä oon tehnyt koko kevään, tuloksena hylsyjä tenteistä... *taputapu* ehkä väärä oppilaitos mulle.
kiiki

Posts: 491

#3646 • • kiiki hankala

mayah, 16.5.2005 11:57:
---
kiiki, 16.5.2005 11:56:
just noin mä oon tehnyt koko kevään, tuloksena hylsyjä tenteistä... *taputapu* ehkä väärä oppilaitos mulle.

---


No sit vaihdat kouluu! Yksinkertaista? Elämä on. *joo*



*aplodit* voiskohan samalla vaihtaa elämää? *juonittel*
kiiki

Posts: 491

#3647 • • kiiki hankala

mayah, 16.5.2005 12:02:
---
kiiki, 16.5.2005 12:00:
*aplodit* voiskohan samalla vaihtaa elämää? *juonittel*

---


Helposti. Millanen laitetaan?



kivaa! ottaisin sellaisen elämän jossa kaikki olis helppoa ja mutkatonta, tai edes sellaisen jossa osaisin ratkoa kaikki pikku pulmat säkenöivällä älyllä ja tilannetajullani. lisäksi mä olisin tosi kiva, mulla olisi jo arvostettu koulutus ja nostaisin sopivaa liksaa mielekkäästä työstä. koska tää toimitetaan? *iloinen*
Karski

Posts: 6,049

#3648 • • Karski Pomon kätyri

mayah, 16.5.2005 12:32:
Jos ihan rehellisiä ollaan, mä mielelläni myisin sulle pussillisen kivaa, mut musta sä et tarvitse sitä enempää.



Paljos tossa on grammahinta, en oo aikasemmin kokeillu
mutta nyt alko kiinnostaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

serotonot

Posts: 3,137

#3649 • • Edited serotonot Paul Easy
edit: mayah oli nopeampi :(
Karski

Posts: 6,049

#3650 • • Karski Pomon kätyri
ok.jpg

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

kiiki

Posts: 491

#3651 • • kiiki hankala

mayah, 16.5.2005 12:32:
---

Jos ihan rehellisiä ollaan, mä mielelläni myisin sulle pussillisen kivaa, mut musta sä et tarvitse sitä enempää.



enempää? olis kiva kun olis edes vähän...
Apo

Posts: 1,574

#3652 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

jambalaya, 16.5.2005 15:07:
Mitä ihmettä tarkoittaa swappaus? Liittyy kai jotenkin kirjeisiin....(?)



Vaihtelua/vaihtamista. Se mitä vaihdellaan riippuu puheenaiheesta :)
z

Posts: 1,146

#3653 • • z

jambalaya, 16.5.2005 15:07:
Mitä ihmettä tarkoittaa swappaus? Liittyy kai jotenkin kirjeisiin....(?)



<nerd>
1) jos windowsilta loppuu muisti, niin se rupeaa tallentaa osan kamoista kovalevylle. sit kun se kuitenkin tarvii niitä tavaroita sieltä levyltä, niin se joutuu swappaa eli vaihtaa dataa normaalin muistin ja hitaan kovalevyn välillä. lopputuloksena kone hidastuu ihan pirusti.

2) vaihtaa tiedostoja eli pelejä jne toisten käyttäjien kanssa (käytetty ainakin vuonna printti-lehti eli kauan sitten)
</nerd>
kap-pu

Posts: 1,167

#3654 • • kap-pu the amazing suction cup boy

jambalaya,
mä tarkotin lähinnä kun porukkaa lähettää (etana)postissa toisilleen jotain juttuja. Oon kuulluu joskus sanat deko ja fb ja viissiin liittyy tohon juttuun jotenkin. kai ne vaihtelee niitä keskenään, mutta mitä ne on??*täh**ding*



mitään asiasta tietämättä voisi kuvitella, että deko viittaa johonkin tyyliin kiiltokuviin tms mitä jotkut pikkutyttöset keräävät, ja fb olisi jotain friend book - eli ystäväkirjajuttua! tämä tosin oli vain villi veikkaus maanantai-tiistaiyönä klo 2.37.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Kolera

Posts: 4,256

#3656 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

jambalaya, 17.5.2005 01:02:
mä tarkotin lähinnä kun porukkaa lähettää (etana)postissa toisilleen jotain juttuja. Oon kuulluu joskus sanat deko ja fb ja viissiin liittyy tohon juttuun jotenkin. kai ne vaihtelee niitä keskenään, mutta mitä ne on??*täh**ding*


http://www.nicehouse.fi/olohuone/kultuuri/swap.htm
Tuossahan tuota infoa olis. Googlettamalla löyty aika helposti.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3657 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Onko kukaan nähnyt kun kissat pureskelevat kynsiään? Olen hoitanut 12kissaa enkä ole ikinä nähnyt vastaavaa, kun nykyinen Niitti kattini rupes naksuttelemaan kynsiä klo3 yöllä. Onko katti niin erikoinen vai onko tämä ihan normaalia?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

DJ Rx

Posts: 2,527

#3658 • • DJ Rx FINRG Recordings
jos haluatte tietään miten joku asia toimii, kandee tsekata tämä saitti -> http://www.howstuffworks.com/ *joo*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Dave

Posts: 1,750

#3659 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Steven Hoaks, 17.5.2005 10:43:
Onko kukaan nähnyt kun kissat pureskelevat kynsiään? Olen hoitanut 12kissaa enkä ole ikinä nähnyt vastaavaa, kun nykyinen Niitti kattini rupes naksuttelemaan kynsiä klo3 yöllä. Onko katti niin erikoinen vai onko tämä ihan normaalia?

Kyl mun kissat niitä pureskelee sillontällön.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

OCS

Posts: 1,828

#3660 • • OCS

Steven Hoaks, 17.5.2005 10:43:
Onko kukaan nähnyt kun kissat pureskelevat kynsiään? Olen hoitanut 12kissaa enkä ole ikinä nähnyt vastaavaa, kun nykyinen Niitti kattini rupes naksuttelemaan kynsiä klo3 yöllä. Onko katti niin erikoinen vai onko tämä ihan normaalia?



Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä sinänsä ole. Sama asia, kuin esmes mattojen (+muiden huonekalujen) kynsiminen, eli kynsien teroittaminen?