14,184 posts, 710 pages, 4,802,232 views
cloud-c, 6.2.2007 13:26:
Saatana kun ei asiakkaat tajua mikä on oikeesti hienoa ja mikä sitä vanhaa paskaa!
Hitchhiker, 5.2.2007 17:34:
Tai pikemminkin **tuttaa, kun luulee taasen kerran lähikaupasta ostavansa hyvän salaattikerän. Niin eikös se taasen ole ruskeaa viivaa koko kerä täynnä ja sitten kun sitä salaattipuolta haluaisi taasen. Olen jo pari kertaa aikaisemmin laittanut reklamaatiota heidän vihanneksien ja hedelmien laadusta. PERKELE .
hemuz-, 6.2.2007 14:04:
---
Hitchhiker, 5.2.2007 17:34:
Tai pikemminkin **tuttaa, kun luulee taasen kerran lähikaupasta ostavansa hyvän salaattikerän. Niin eikös se taasen ole ruskeaa viivaa koko kerä täynnä ja sitten kun sitä salaattipuolta haluaisi taasen. Olen jo pari kertaa aikaisemmin laittanut reklamaatiota heidän vihanneksien ja hedelmien laadusta. PERKELE .
---
no mistäs sen tietää päältäpäin ne kaupan täditkää, millanen se on sielt sisältä?
mayah, 6.2.2007 15:06:
---
SAMIS!!
T: 16 päivää flunssaa takana, herraties miten monta edessä ja just tulin lääkäristä näyttämästä vasenta korvaani ja sain antibiootit.
mayah, 6.2.2007 15:14:
---
T: Onneks on kiva työpaikka, josta ihmiset on vuorotellen sanonu, et pysyisit kotona, mutta en oo halunnu ku siellä on niin kiva ja jossa yks firman omistajista tänään käski olemaan loppuviikon kotona, vaikka lääkäritäti kirjottiki vaan kaks päivää saikkua.
(Huomen meen kyllä yhteen palaveriin, ku en halua missata sitä, mut heti sen jälkeen oon taas saikulla ^__^)
mayah, 6.2.2007 15:06:
---
LooPy, 6.2.2007 13:23:
Tää noin kaksi viikkoa kestänyt räkätauti vaikuttaa myös korviin. Vasemmassa korvassa on joku outo paineentasaushäiriö.
Ehkä se nyt lähtee paranemaan kun vihdoin sai antibioottikuurin tuohon.
---
SAMIS!!
T: 16 päivää flunssaa takana, herraties miten monta edessä ja just tulin lääkäristä näyttämästä vasenta korvaani ja sain antibiootit.
niinpä!sune, 6.2.2007 18:44:
Kaiken maailman lutkat mitä maa päällään kantaa.