14,184 posts, 710 pages, 4,810,246 views
Ala mennä jo riehumaa, keleColeman, 21.11.2006 15:20:
matkapuhelin ollu jo 3 viikkoa huollossa sen luvatun 1 viikon sijaan eikä ole kuulunut vieläkään mitään.
Super-Kerttu, 21.11.2006 09:52:
Se, kun kissat pitää koko yön omaa showtaan
Caro², 21.11.2006 23:16:
Minuu alkaa vituttaa noissa menneiden tapahtumien "palautteissa" jatkuvasti yleistyvät
"anteeksi" tai pidempi muoto "Kiitos ja anteeksi"
tai
"vittu olin kännissä"
Noi on niin vitun kuluneita, etten kyl löydä niistä mitään hauskaa, ottaa vaan päähän kun joka toinen on keksivinään niin vitun hyvän läpän ja on pakko kirjottaa jotain vitun tuubaa sinne, ni eiköhän laiteta
"kiitos ja anteeksi"
Taika, 22.11.2006 19:22:
pitkästä aikaa kun oli ilta, jolloin pääsi aikaisin kotiin töistä ja ajatteli vain lepäävänsä ja katselevansa telkkua niin..
a)..meidän takapihalla möyri joku helvetin katujyrä kuuteen saakka(yleensä lopettavat ennen neljää)
b) ..sen jälkeen yläkerran naapuri päätti jälleen kerran porailla kovaäänisellä porakoneellaan ihan kai vaan huvin vuoksi (koska kyseinen porakoneen ääni kantautuu korviin vähintään kerran viikossa)
c)..ja kun yläkerran naapuri hiljentyi, nyt joku saatanan lehmä on kaivanut viulunsa naapuritalossa ja veivaa sillä ave mariaa päin helvettiä..
MÄ HALUAN LOMALLE!
tai jonnekin missä olisi edes hetken hiljaista.
Mellu-, 22.11.2006 23:16:
lehtikirjotukset ! niin täyttä paskaa ja väärien ihmisten syyttelyä ja toisten korokkeelle nostamista että voi perse! voi vittu saatana perkele että ärsyttääää!!!111!
KooKie, 22.11.2006 23:26:
---
Mellu-, 22.11.2006 23:16:
lehtikirjotukset ! niin täyttä paskaa ja väärien ihmisten syyttelyä ja toisten korokkeelle nostamista että voi perse! voi vittu saatana perkele että ärsyttääää!!!111!
---
Mua ärsyttää samalla tavalla ihmisten mediakritiikittömyys - ei tajuta sitä, että suuri osa kaikesta uutisoinnista on vain puolueellista bullshittiä ja osatotuuksia. Median valheellisuus ei edes ärsyttäisi niin paljon, jos ei samantien olisi oletettavaa, että yleissivistymättömät massat eivät lukisi sitä kuin jotain Raamattua ja uskoisi siihen samalla himolla, kuin fundamentalistit satukirjaansa.
Mellu-, 22.11.2006 23:31:
kyse oli siis meidän viime pelistä kirjoitetusta jutusta..vituttaa vaan lukee koska tietää miten paljon hallaa moinen kirjoittaminen joillekkin pelaajille tekee tässä joukkueessa,nuoria kun ollaan.ja lausunnot antaa valmentaja..eli mitä tästä voidaan päätellä.. ?
enkä sanonut että uskoisin lehtijuttuja vaan sitä sanoin etää mua ärsyttää kun sinne kirjoitetaan ihan täyttä soopaa,joko kirjoittaja on väännellyt sanat tai kuten sanoin..sisältö on lähtenyt joukkueenjohdosta.Joka taas on epäluottamuslause osaa pelaajia kohtaan..ja juurikin niitä kohtaan jotka eivät olleet syyllisiä häviöön..
ymmärrän pointtisi kyllä muuten
KooKie, 22.11.2006 23:36:
---
Mellu-, 22.11.2006 23:31: