Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,812,257 views

Jazmine

#1661 • • Jazmine Pösilö
Kuorsaus..........*igor*

--
Polcca on parasta *sydän*

coolcat82

#1662 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kyttäävät naapurit *hmph*
Jääkaappi tyhjä *eiei*
Rahat loppu *poks*
Liian pieni kämppä
Kani kusi lattialle *justjoo*
Pahallehaisevat ihmiset *sars*
Imutetut biisit/leffat jotka loppuu kesken *igor*
Tupakat vähissä *possu*
Krapula *hikoil*
Tv-lupatarkastaja ja puhelinmyyjät *dissaa*
ainakin....*vink*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

naira

#1663 • • naira black cat

coolcat82:
Tv-lupatarkastaja ja puhelinmyyjät *dissaa*

Ehkä hieman samaan "sarjaan" kuuluvat kaiken maailman kyselytutkimusten tekijät. Eipä se tietenkään niiden vika ole, että ilmestyvät oven taakse mahdollisimman huonoon aikaan, mutta silti... *igor* Ja jos ovea ei avaa, niin se tarkoittaa sitä, että kukaan ei ole kotona tai sitten sitä, että asukas ei halua avata. Eli sitä ovikelloa ei tarvitse soittaa kolmeen kertaan ja samalla hakata ovea kappaleiksi... *grr*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

UnityF

#1664 • • UnityF joo just se
Omat tunteet kun ne on niin sekaisin... Pitää ajatella ja paljon. *joo*
innae

#1665 • • innae PaskaJätkä
Pohja tippui jostain syystä 12e. Eikä tietoa mistä johtuu. Kiva maksaa muutenkin vähistä tipeistä. Työparini tänä iltana, hidas kun lapanen*grr*. Vaikkei ole kiire niin ei se tarkoita etteikö voisi tehdö ripesäti töitä. Aikainen aamuherätys huomenna (ts. tänään). Nälkä (ei, vatsassani ei asu leijonaa tai sammakkoa vaikka se siltä kuullostaakin). Väsymys ja laiskuus, taidan jäädä tähän sohvatuoliin nukkumaan kun en sänkyyn jaksa raahautua.

--
PaskaJätkä

Optik

#1666 • • Optik Piikkisika/Outopallo
"Loman" jälkeen on pakko palata arkeen.. *grr**dissaa**taputapu**igor**eiei*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

#1667 • • Equalizer Guest
Se kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan*släp**igor**eiei**kivatsulle*
innae

#1668 • • innae PaskaJätkä
Ihmiset jotka sanovat minulle että älä stressaa ( ja yleensä sanovat sen silloin kun en stressaa). En vihaa mitään muuta niin paljoa kuin tuota lausetta. SIitä minä suutun, puhisen ja puhkun ja näen punaista kun joku älypää sen minulle tokasee (olkoon vaikka kuinka hyvä ystävä tahi perheenjäsen).*grr*

--
PaskaJätkä

sapeli

#1669 • • sapeli jokukukamikä?
Puolitutut jotka pitää mua hereillä puoli viiteen aamulla *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#1670 • • ikj Guest
aikasin herääminen *nukkuu* en meinaa tottuu tähän rytmii en sit millää.
siveys

#1671 • • siveys lovely

idi:
aikasin herääminen *nukkuu* en meinaa tottuu tähän rytmii en sit millää.

no sä oot sentään kerenny varmaan kuitenkin nukkumaan vähäsen.. mulla on vielä yksi laskaritehtävä tekemättä *nauru*
Fyrisch

#1672 • • Fyrisch
Tais olla taas täyskuu, sain nukuttuu jopa tunnin yön aikana *igor*
Tiikerriii

#1673 • • Tiikerriii Tj
ei ole mitään aamupalaksi *grr*

--
RÄYH!!!!

Karski

#1674 • • Karski Pomon kätyri

Zile:
"Turha" moderointi Häröily alueellla...*grr*

No kannattaa toki ilmaista mielipiteensä asiasta
myös tuolla moderoinnin palautetopikissa. *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Amma

#1675 • • Edited Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Kaikki, mutta yksi aihe on tällä hetkellä ylitse muiden:

Joka ikinen pösilö, joka ei (varsinkin pimeällä ja hämärällä) käytä hejastimia. *grr*
On se helvetti, kun ei voida satsata pariin kunnon (mieluusti raajan ympäri menevään) heijastimeen (heijastinnauhaan). Heijastinliivi lienee yksi parhaista keksinnöistä!

Ihmiset luottavat aivan liikaa siihen, että katuvalot valaisevat jokaisen kulkijan. Homman nimihän on se, että yleisesti ottaen katuvalot tekevät kaikesta oranssihtavaa hämärää massaa. Edes punainen tai keltainen eivät ole niissä olosuhteissa kirkkaita värejä. Lisätään tähän vielä sade ja se, että katulamppujen valo "leviää" tuulilasiin, niin johan teidän näkeminen on vähintäänkin mahdotonta. Toisaalta katu- ym. valot aiheuttavat myöskin häikäisyä ja varjoja, jolloin kontrastin takia tiellä heijastimitta liikkuvaa on yhä vaikeampi havaita.

Tietääkseni laissakin lukee, että pyörässä on oltava (toimiva) lamppu! On se hienoa ostaa kiljoonan maksava maasto- tms. pyörä, johon ei sitten kuitenkaan voi hankkia yhtä halpaa, mutta lähes elintärkeää osaa.

Mikäli teillä on ulkoilutettavia lemmikkejä, niin hankkikaa edes niille kunnon heijastinvaljaat ja hihnoihin myös heijastimia! En halua ajaa varsinkaan lemmikin ylitse sen takia, ettei sen omistaja tai muu sureva omainen ole viitsinyt satsasta lemmikkinsä näkymiseen. *taputapu*
Jotain tais unohtua: Lisätääs tähän vielä ne kaikki hevosten kanssa liikkuvat. Hevosille vähintään joka jalkaan ja häntään heijastimet, mieluusti myös heijastava loimi päälle jne.

Heijastimia ei koskaan voine olla liikaa - edes kaupunkiolosuhteissa!
Liikkukaa vaan ilman heijastimia ja valoja niin, etten varmasti näe teitä. Turha tulla inisemään, jos ajan teidän ylitsenne sen takia, etten nähnyt teitä. On hankalaa väistää sellaista, mitä ei näe! *dissaa*

--
*etsiskel*

UnityF

#1676 • • UnityF joo just se
amma mun täytyisi kiittää sua.*kiitoskiitos*. mä en oo yksinkertaisesti muistanu hankkii heijastimen ja oon lähössä just kaupungille.. pakko käydä ostamassa jotain heijastimia kun kutenkin pyörin illan tullen ulkosalla niin en haluu että Amma tai kukaan muukaa ajaa mun päälle.

mä olin laittamassa että mua ärsyttää kun mun puhelin lakkasi juuri again toimimasta.. *dissaa*
tyhmä puhelin. *igor*
Amma

#1677 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

UnityF:
amma mun täytyisi kiittää sua.*kiitoskiitos*. mä en oo yksinkertaisesti muistanu hankkii heijastimen ja oon lähössä just kaupungille.. pakko käydä ostamassa jotain heijastimia kun kutenkin pyörin illan tullen ulkosalla niin en haluu että Amma tai kukaan muukaa ajaa mun päälle.

No jopas. *blush* Mua ei ärsytä enää (ainakaan just tällä hetkellä) yhtään niin paljoa. Eipä kestä kiittää. *hali* Hanki sellainen kirkkaan oranssi heijastinliivi, että kun seisoksit siinä Citykäytävän suulla jakamassa flaikkuja, niin sut varmasti nähdään. *joo*

--
*etsiskel*

lohikarme

#1678 • • lohikarme RitariVittupää

Amma:
Tietääkseni laissakin lukee, että pyörässä on oltava (toimiva) lamppu! On se hienoa ostaa kiljoonan maksava maasto- tms. pyörä, johon ei sitten kuitenkaan voi hankkia yhtä halpaa, mutta lähes elintärkeää osaa.

*blush*

--
Qualis artifex pereo

Amma

#1679 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

lohikarme:
*blush*

Niin just! *kivatsulle*

--
*etsiskel*

UnityF

#1680 • • UnityF joo just se

Amma:
No jopas. *blush* Mua ei ärsytä enää (ainakaan just tällä hetkellä) yhtään niin paljoa. Eipä kestä kiittää. *hali* Hanki sellainen kirkkaan oranssi heijastinliivi, että kun seisoksit siinä Citykäytävän suulla jakamassa flaikkuja, niin sut varmasti nähdään. *joo*

mikä idea!.. *juonittel* *iloinen*