Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,802,140 views

Jocular

#1621 • • Jocular Janni

Oliwer:
Kyrsii nuo "teini -ralliautot" jotka tässä meilläkin polttelee kumia, ja kahaa jopa pikkukaduilla (nopeusrajoitus 30-40km/h)
Ja huudatetaan poppia parkissa tyyliin, "kuunelkaa ku mulla o gomeet bassot "**TTU!
Menis jonnekki metsän reunaa vertailee pipp.. basojaan.
Kyll mä snaijaan mitä "rallii" se on, mut jos tolla viel "jotain" saa ni on kumma. *grr*

Asutko tiksissä? *nauru* sun pitää säästää parit kanamunapaketit lämpimässä muutaman päivän ja näyttää et ne on uusinta muotia autojen tuulilaseissa *vink* *joo*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Oliwer

#1622 • • Oliwer

Oliwer:
Kyrsii nuo "teini -ralliautot" jotka tässä meilläkin polttelee kumia, ja kahaa jopa pikkukaduilla (nopeusrajoitus 30-40km/h)
Ja huudatetaan poppia parkissa tyyliin, "kuunelkaa ku mulla o gomeet bassot "**TTU!
Kyll mä snaijaan mitä "rallii" se on, mut jos tolla viel "jotain" saa ni on kumma. *grr*

Täytyy tähän omaan ärsytykseen lisätä vielä, ettei ne kaahaus intoiset todellakaan aina kyllä ole mitää teinejä.
Ihan keski-ikäistä äijääkin sieltä valoista "ottaa viivat" jos "tietynlainen" auto ja tyyppi sattuu vierelle.
Onks toi kisailumeininki ja liikenteessä urpoilu joillekin miehille sisäänrakennettu systeemi, vai onks se vaan sitä itsetunnon puutetta jota auton voimilla yritetään paikata?

P.S Yleensä ne oikeat URHEILUAUTOT ajelee mun kokemusten mukaan tosi siististi *joo*
Ei kai ole tarvetta näyttää, kun kaikki tietää että tehoa on.. *ding*
UnityF

#1623 • • Edited UnityF joo just se
kovalevy ollu paskena jo 11h... tää brodin kone on ihan kakka ei oo yhtään sitä musiikkia mitä tahtoisin nettiradio jostain syystä jaksaa jumii nyt kun broidilla on jotain ihme säätöjä tässä... mä en oo tottunu tähän näppikseen ja toi hiiri on ihan anaalista...mä haluun mun oman koneen kuntoon *nyyh* missä Kimonkin viipyy sen pitis tulla auttaa laittaa toi mun kone kuntoon kun se osaa peremmin kuin Janko.. huoh..

+ et puhelin on paskana toimii kun vain se jaksaa eli lähes käyttökelvoton.. huoh.. kahviakaan en oo saanu juotuu kun ei oo maitoo ja sitä tulee vasta kun janko tulee mummolta/kaupasta... huoh...

tämä päivä ei ole mun päivä.

nimimerk. neiti kyrpäotsa joka äksyilee nyt ihan kaikesta. *dissaa*
Hyzenthlay

#1624 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Oliwer:
---
Oliwer:

---

Täytyy tähän omaan ärsytykseen lisätä vielä, ettei ne kaahaus intoiset todellakaan aina kyllä ole mitää teinejä.

*joo**nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#1625 • • Edited CryOniC Guest
ihmiset jotka puhuvat asioista joista eivät tiedä yhtikäs mitään! *kivatsulle* ja tää mahtava hyöty tästä..*hahjust*
Jupe

#1626 • • Edited Jupe
Lupaukset joita ei kuitenkaan pidetä. *kivatsulle**släp**dissaa*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Cloud

#1627 • • Cloud Game Freak
Ärsyttää kaikki whineejät.. Ihmiset ei sitten vaan osaa olla whineemättä

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

innae

#1628 • • innae PaskaJätkä
Ihmiset jotka ottavat kaiken kirjoitetun vähän liian tosissaan. Kannattaa ottaa se kaktus sieltä pyllystä pois niin on helpompi istua*muhaha*
Ja se ettei kukaan ymmärrä mun vitsien päälle.

--
PaskaJätkä

W

#1629 • • W

innae:
Ihmiset jotka ottavat kaiken kirjoitetun vähän liian tosissaan. Kannattaa ottaa se kaktus sieltä pyllystä pois niin on helpompi istua*muhaha*

Mä oon muuten pannu merkille ettei ihan kauheesti kannata pelleillä näköjään julkisilla paikoilla ja esittää esim hullua, sillä varmaan sellaiset 60-70% ihmisistä ei ymmärrä että kyseessä on huumori vaan luulee että olet tosissasi....naisilla on mielestäni yleisesti ottaen parempi huumorintaju, sekä eivät aina sano, et kato onks toi joku hullu! Miehet ovat lähes aina kuittaamassa muut erillaiset ihmiset hulluiksi, eivätkä useinkaan jaksa ymmärtää miten joku voisikaan olla jotain muuta, jos kerran käyttäytyy tilanteessa toisin kuin itse käyttäytyisi, tai jotain....meni varmaan perille kaikille... *poks*
ee102

#1630 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ihmisten pettäminen ja kieroilu toisia ihmisiä kohtaan. *uuh* Eli yhenlainen pintaliitäminen, millä sit ihminen lopulta iteki häviää. Iloiseksi tulee usein ihan vaan tekemällä toisen ihmisen iloiseksi eikä ahnehtimalla itelle kaikkea ja kaikkia, mitä haluaa. Tärkeimmän saa mielestäni ystävällisyydellä ja toisten ihmisten kunnioittamisella.
#1632 • • CryOniC Guest

W:
---
innae:

---

Mä oon muuten pannu merkille ettei ihan kauheesti kannata pelleillä näköjään julkisilla paikoilla ja esittää esim hullua, sillä varmaan sellaiset 60-70% ihmisistä ei ymmärrä että kyseessä on huumori vaan luulee että olet tosissasi....naisilla on mielestäni yleisesti ottaen parempi huumorintaju, sekä eivät aina sano, et kato onks toi joku hullu! Miehet ovat lähes aina kuittaamassa muut erillaiset ihmiset hulluiksi, eivätkä useinkaan jaksa ymmärtää miten joku voisikaan olla jotain muuta, jos kerran käyttäytyy tilanteessa toisin kuin itse käyttäytyisi, tai jotain....meni varmaan perille kaikille... *poks*

niin tuttua juttua!..*joo* ikävä kyllä..
Jusuplussa

#1633 • • Jusuplussa UG-///
Se et codissa oli pari vitun pr00ta ja en sit voittanu :(
Andrei

#1634 • • Edited Andrei
Visual basic.net ärsyttää tällä hetkellä, kuten myös SQL.
Nyt ärsyttää c-sharp:kin, mutta aika vähän kuitenkin.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Coon--

#1635 • • Edited Coon-- 5,2 mmol/l
Klubbarin etusivun mainos jossa Anita Hirv(iö/onen) mainostaa Zerofortyä *kivatsulle*
vanhus

#1636 • • vanhus

Coon:
Klubbarin etusivun mainos jossa Anita Hirv(iö/onen) mainostaa Zerofortyä *kivatsulle*

*joo**joo*aivan hirveetä*lmao*
Zantsu

#1637 • • Zantsu
Tän foorumin käyttöliittymä.*grr*
silencio

#1638 • • silencio el
Töissä ärsyttää...
Tai oikeastaan se että ei ole mitään töitä.
Toinen päivä jo kun voi vain istua toimistolla tuijottamassa näyttöä. *nukkuu*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

SneakerTweaker

#1639 • • SneakerTweaker don't mess with uppers without landing gear
Ehkä kaikesta mä meen eniten klesaks kun jotkut laittavat vaikka mitä paskaa faktana eteenpäin, ja luulevat vielä olevansa oikeassa.

--
Egon koko on verrattavissa pupillien kokoon...

Mellu-

#1640 • • Mellu-
on sellai olo et mua viilataan linssiin joka suunnalta ja kaverit ja jopa nämä kaverit ketä olen luullut tosi ystäviksi niin vaan unohtaa mut jne. huoh, onha mulla harrastukseni sentään *taputapu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER