Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,808,563 views

Taskupeikko

#11801 • • Taskupeikko
Kiinteistöyhtiön tympeä täti, jonka vuoksi asiat jäi sitten hoitamatta! *hmph*
Mao & Taikahattu

#11802 • • Mao & Taikahattu UG-///

Taskupeikko, 9.10.2008 14:54:
Kiinteistöyhtiön tympeä täti, jonka vuoksi asiat jäi sitten hoitamatta! *hmph*

Tuo ja sit oikeastaa kaikki töihin liittyvä! Ja se et puhelin on hajoamispisteessä... *igor*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Freja

#11803 • • Freja Sihteeri
Tänää ärsyttää vaiks mikä. Myös aika helposti pari tyyppiä loukannu mua tänää, ja siitä tullu aika paha mieli.
Ja tää elohiirikin.
paska päivä, ei voi muuta todeta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

josbe

#11804 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Jutu, 8.10.2008 20:21:
---
IsoLL, 8.10.2008 15:59:
Tämä ei liity mitenkään sukupuoleen vaan on ihan riippumatonta kumpi sen tekee:

mua ärsyttää, kun vessanpöntön kansi jätetään auki!!!

---

Mua taas ällöttää jos se kansi on kiinni. Sitten täytyy aina jollain paperitukon kanssa avata sitä *igor*

*täh*

Muutenkin tuntuu, että nykymaailma on mennyt varsin yltiöhygieeniseksi, mutta että jollain meinaa tulla oksu vessanpöntön kanteen koskemisesta... Olen sanaton. :D
Jutu

#11805 • • Jutu Blondi

josbe, 9.10.2008 15:41:
*täh*

Muutenkin tuntuu, että nykymaailma on mennyt varsin yltiöhygieeniseksi, mutta että jollain meinaa tulla oksu vessanpöntön kanteen koskemisesta... Olen sanaton. :D

No äiti on mut aivopessyt tähän yleisten vessojen kammoon. En mä muuten oo mikään yltiöhygieenikko :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

gerry

#11806 • • gerry
"Masterointi"

--
by B.C.S

#11807 • • x Guest

Jutu, 8.10.2008 20:21:
---

Mua taas ällöttää jos se kansi on kiinni. Sitten täytyy aina jollain paperitukon kanssa avata sitä *igor* Ja joo, onhan se siistimmän näköstä, mutta mua vaan ällöttää niin paljon jos joudun hipelöimään sitä vessaa yhtään sen kauemmin ku on pakko. Ja oikeesti yritänkin välttää viimeseen asti yleisiä/ muiden vessoja *sars* Onneks sentään jotkut paikat on tajunnut laittaa vessoihin sitä puhdistusainetta.

Mulla ei o kannen kanssa ongelmia, koska sen jälkeenhän kuitenkin vielä pestään kädet. Sen sijaan en tajua, minkä takia yleisistä vessoista ei yleensä pääse pihalle avaamatta ovea kahvasta, josta sitten saakin mukavasti kaikkien epähygienisten aiempien vierailijoiden bakteerit *sars* Varsinkin jossain Ranskassa missä kukaan ei pese käsiä vessasta tultuaan
#11808 • • Annakins Guest

petraxx, 9.10.2008 16:00:
Mulla ei o kannen kanssa ongelmia, koska sen jälkeenhän kuitenkin vielä pestään kädet. Sen sijaan en tajua, minkä takia yleisistä vessoista ei yleensä pääse pihalle avaamatta ovea kahvasta, josta sitten saakin mukavasti kaikkien epähygienisten aiempien vierailijoiden bakteerit *sars* Varsinkin jossain Ranskassa missä kukaan ei pese käsiä vessasta tultuaan

Ihanaa, en ole ainoa!
wiwi

#11809 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Annakins, 9.10.2008 16:10:
---

---

Ihanaa, en ole ainoa!

Et todellakaan. Mun on aina pakko tehä joku paperitukko-viritelmä, jolla kosken kahvaan. Ajankohtainen aihe, kun satun olemaan juuri junassa. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mariq

#11810 • • mariq

Annakins, 9.10.2008 16:10:
---

---

Ihanaa, en ole ainoa!

Mä yleensä kierrän tän avaamalla vessan oven painamalla kahvaa kyynerpäällä *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

#11811 • • REivaaja Guest
Te ootte säälittäviä pikku ihmisiä jotka ette tajua edes itteänne. Mä hartaasti toivon kuin pikkupoika että te muututte, mutta sisälläni olen tullut jo sinuiksi sen faktan kanssa, että vaikka laittaisin kaiken aikani teihin, te ette siitä paremmaksi muuttuisi. Tunnevamma sekin.
Jocular

#11812 • • Jocular Janni
Kaikki *igor*

- toisen duunin ilmastointilaite, joka puhaltaa täysillä aina iltasin kylmää ilmaa
- hullut päivät ja siellä työskentely
- ajossa oleva tunnoton auto
- jatkuva kiire ja väsymys
- ainainen töissäolo
- nälkä
- asiakkaat
- korkkarit
- lyhyeks pureskelemani kynnet (sattuu!) *nauru*
- viikonlopun vapaa vaihtu töiks
- auton takakontti täynnä siideriä ja kahvia, jotka pitää kantaa kotiin..

täs nyt vaan muutama esimerkki *justjoo* eikä edes helpottanu

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

#11813 • • REivaaja Guest

Jocular, 9.10.2008 17:14:
- lyhyeks pureskelemani kynnet (sattuu!) *nauru*

Mut jos kato ajattelee positiivisesti, niin sulla on keskimääräistä parempi vastustuskyky suolistossa pöpöjä vastaan ja sen ylläpitäminen syö valtavasti energiaa, joka on reisistä pois*vink*
Mellu-

#11814 • • Mellu-
syksy.. lyhyesti ja ytimekkäästi *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

#11816 • • Mellu-

TemeZ, 9.10.2008 19:26:
---
Mellu-, 9.10.2008 19:23:
syksy.. lyhyesti ja ytimekkäästi *dissaa*

---

Outo eläin, syksy on kaikkein paras!

eikä ole :(
t.kesä-ihminen

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

tiiplis

#11817 • • tiiplis also available in sober
Se, että ihminen joka on palkattu tekemään jotain hommaa tekee sen homman huonosti. Mua nolottaa osoitella toisille niiden tekemiä virheitä, tulee jotenkin sellainen myötähäpeä. Mut toisaalta vituttaa maksaa turhasta. *grr*

--
italia litania nainati lailati

ZaZa

#11818 • • ZaZa
Nokia ja nokian huoltoliike anglo service. Helvetti ne ei kyllä saa mitään aikaseks. Kesän alussa puhelin oli hullossa, toinen vika korjaantu toinen ei. No, elin sen kanssa kunnes kesän lopussa puhelin alkoi sammuilemaan. Siitä alkokin järjetön huoltoon lähettely rumba.
Puhlin lähti huoltoon, oli siellä paria päivää vajaa neljä viikkoa, tuli takaisin, oli käytössäni puolitoista tuntia, kunnes rupesi taas sammuilemaan. Kesän alusta jäänyt vikakaan ei ollut korjaantunut. No, vein puhelimen samantien takaisin huoltoon lähetettäväksi.
Puhelin oli huollossa kaksi viikkoa, tuli takaisin ja vau, vaihdettii uuteen laitteeseen. Puhelin oli minulla ollut yhden päivän, kun siihen soitettiin ja huomasi että kappas, eipä kuulu soittajan ääni. Vein puhelimen elisa shopittiin, jossa todettiin että puhelimen kaiutin on rikki. Ja taas lähti huoltoon. Tänään hain puhelimeni huollosta, se oli ollut taas kaksi viikkoa siellä. Väittivät ettei vikaa löytynyt. No, eipä luurista vaan mitään kuulu. Se on jälleen matkalla huoltoon.

Helvetin hienoa että puhelin, josta olen maksanut, on nyt puolen vuoden sisällä ollut yli kaksi kuukautta huollossa!!

Pinna palaa!

Kiitos että sain avautua.

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

onni3mk

#11819 • • onni3mk Onni on.
Miten vaikeeta voikin saada ihminen puhelimitse kiinni! *grr* Ei vastata kun yrittää soittaa tai laittaa viestiä eikä soiteta takasin. Pitääkö tässä tehdä vanhanaikaset ja pamahtaa vaan oven taakse ja venata siel...Ai mut eihän sekään onnistu, kun nykyajan kerrostaloissa on ovikoodit, jonka yhdistelmästä mulla ei oo hajuakaan.

Montako kuukautta mun pitää vielä yrittää?

--
Onni on.

Freja

#11820 • • Freja Sihteeri
En ehtiny käymää iltapesulla ennen äitiä.
Se, miksi asia ärsyttää, johtuu siitä, kun äippä ei pysty peseen hampaita kylmällä vedellä, vaan se pesee ne lämpimällä. Tästä taas aiheutuu seuraavaa, et vessas haisee enemmän hammastahnalle kuin mitä siellä haisis (jos ollenkaan) kun pesee kylmällä vedellä.
Sitä en tiiä, mistä se johtuu. Ainoo siis mikä ärsyttää on se, et äiti ehti ennen mua. Ny joudun menee pesee naaman ja hampaat tonne kun siel haisee hammastahna.
Hammastahnan haju (ja makukin) on ihan kamalaa. Se vaan on jotain tuskallisen yököttävää, ja jos vähänkin haistan sitä jossain, alkaa kakominen.

Yäk. *sars*

Itseasias pelkkä ajatuskin sai voimaan pahoin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been