Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,802,222 views

peikkolapsi

#10601 • • peikkolapsi miisa the maskotti
nääh pyörä kiukutteli aamulla ja myöhästyin 40 minsaa duunista, oli hieman hankalaa saada kyyti pummittua... oisin tosin ehtiny siinä 40 minsassa aika tarkalleen kävellenkin, mut laiskotti ja kiukutti o_O

joku takakumi puhki! äh.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

NaSu*

#10602 • • NaSu* psyKepossu
työt... haiTTaa toDella paljon vaPaa ajan toiminTaa... *grr*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Heli

#10603 • • Heli vai kuka se oli
kämppä on ku kaatopaikka!
mut toi britneyn uus sinkku on kyllä hyvä *tanssittel*

--
ei se väärin ole.

alphamagic

#10604 • • alphamagic
Flunssa *toktok* Voisko ihminen vielä enemmän yskii ja niistää, en usko.
Saattaa olla et tää jää kotiin viikonlopuks vittu.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Hitchhiker

#10605 • • Hitchhiker
Se ettei ole oikean kokoista kammen ulosvetäjää, jää siis kampikeskiö huoltamatta (ja sitten nuo headset-ohjainlaakerien takaisin laittaminen prkl).
Hitchhiker

#10606 • • Hitchhiker
Edelleen lähtee tuppoja hiuksia, viimeviikolla lyömästäni alueesta ja vekki sattuu vieläkin (and once again double ärsytys).
peikkolapsi

#10607 • • peikkolapsi miisa the maskotti
kaikki on niin niiteissä taas jostain.
ja oon itekki sit sen takia! perskele.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Jone

#10608 • • Edited Jone Archibald Haddock
Hewlett Packard ja tiettyjen henkilöiden "asiakaspalveluhenkisyys."

Ostin itselleni uuden HP:n työaseman tossa kuukausi, puolitoista sitten. Alusta lähtien tän paskiaisen kovalevy on pitänyt hirveää metakkaa täysin riippumatta siitä mitä koneella tehdään ja yleensä eniten juuri silloin kun sillä ei tehdä yhtään mitään (...ja kyllä, oon tsekannut et mitä prosesseja on käynnissä. Kyse ei ole mistään koneen normaaleista ylläpitoprosesseista, jotka olis taustalla käynnissä).

Tänään soitin HP:n tukipalveluun kyselläkseni asiasta ja ensimmäinen tavoittamani tukihenkilö kehotti päivittämään BIOSin ja antoi mulle asiasta tapausnumeron, jonka voin sanoa jos joudun soittamaan uudestaan ja asiaa joudutaan selvittämään lisää. Puhelu meni jouhevasti ja ystävällisessä hengessä, mutta ongelma ei kuitenkaan BIOS-päivityksellä ratkennut.

Soitinpa sitten uudestaan. Tällä kertaa linjan toisessa päässä oli joku elämäänsä kyllästynyt nilkki, joka ei juurikaan edes kuunnellut asiaani läpi ja tarjosi "ratkaisuksi" sitä, että raapaisen kovon tyhjäksi ja asentelen Vistan uudestaan. Sanoin etten ymmärrä miten ihmeessä käyttöjärjestelmän asentaminen uudestaan auttaa ongelmaan ja että mua hieman hatuttaa ajatus siitä että konepaketin mukana esiasennettu käyttöjärjestelmä ei olekaan asennettu niin etten joutuisi sitä kuitenkin ihan itse uudestaan asentamaan. Vastaus oli "tää on tämmöistä"-linjaa. Alkoi vituttaa. Sanoin nilkille, että mikäli mä vedän koneen sileäksi, niin mulla kuluu vähintään 2 täyttä työpäivää saattaa se takaisin siihen toimintakuntoon jossa se on nyt, ilmoitin sen olevan mulle aika kallista ja pyysin jotain oikeaa ratkaisua ongelmaan. Vastaus oli jotakuinkin "se on teidän vastuullanne." Seurasi pikkasen lisää tympeilyä ja elämäänsä kyllästynyttä neuvomista, joka pistäisi duunit poikki 2-3 päiväksi. Tässä vaiheessa oikeasti paloi käämi.

"MITÄ VITTUA? Miten se on MUN vastuullani, että firma jolle sinä työskentelet myy valmiina työasemaratkaisuina koneita, jotka ovat itseasiassa kaikkia muuta kuin sitä? Niinkö tämä nyt menee, että kun mä ostan teiltä kasan skeidaa, joka ei toimi niinkuin on syytä olettaa sen toimivan, niin tästä aiheutuva ylimääräinen työ ja kustannukset ovat mun vastuullani? Jos näin on, niin eiköhän tehdä niin, että mä näytän tolle vähän lekaa, postitan palat teille ja vaihdan laitteistotoimittajaa sellaiseen, jolla tuntuis olevan jotain vastuutakin tuotteistaan. Tai sit vaan soitan tukipalveluun uudestaan ja toivon, että linjan päässä on esimerkiksi se heppu, joka siellä oli sua ennen ja jonka kanssa asiat sujuivat kivasti ilman suuttumista ja kiroilua. Hyvää päivänjatkoa vaan vittu sinnekin."

ÄRRRÄRRRRÄRRRR.
AnderS

#10609 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mua alkaa ny tosissaan *yrpimään tämän ristuksen tekstiviestihärdelli! Siis voi jumalauta! Ihan sama minkä lehden ostat, ei mitään väliä mitä radiotaajuutta kuuntelet niin joka *itun tuutista tulee tätä tekstiviestipaskaa! Oikeastikko suomen kansaa kiinnostaa mitä Vanhanen tai Kanerva on tekstaillu niille kahdelle mediahorolle?! Ilmeisesti.. Mä meen boikottiin! Nii jää lehdet hyllyyn ja radio mykistyy! Pitäkää tunkkinne!
josbe

#10610 • • josbe suomalainen juhlakinkku

AnderS, 14.4.2008 13:44:
Mua alkaa ny tosissaan *yrpimään tämän ristuksen tekstiviestihärdelli! Siis voi jumalauta! Ihan sama minkä lehden ostat, ei mitään väliä mitä radiotaajuutta kuuntelet niin joka *itun tuutista tulee tätä tekstiviestipaskaa! Oikeastikko suomen kansaa kiinnostaa mitä Vanhanen tai Kanerva on tekstaillu niille kahdelle mediahorolle?! Ilmeisesti.. Mä meen boikottiin! Nii jää lehdet hyllyyn ja radio mykistyy! Pitäkää tunkkinne!

Sama! Yrita siina sit lukee Suomen uutisia niin, ettet edes vilaukselta nakisi sanaa tekstiviesti. PRKL.
Optik

#10611 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Jone, 14.4.2008 13:39:

--Klipetiklops--
Hewlett Packard ja tiettyjen henkilöiden "asiakaspalveluhenkisyys."

ÄRRRÄRRRRÄRRRR.
--Nipsnaps--

Eipä tuota akronyymin "HP" tuotantoa aiheettomasti ammattipiireissä "Helvetin Paskaksi" turhaan
tituleerata.. Ainoa oikea tehokeino ja työkalu ko. valmistajan laitteisiin on juurikin 5 kilon hienosäätöleka.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

josbe

#10612 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Arsyttaa, etta kun olet lahdossa ulkomaille, kaikki on muka tulevinaan vierailulle, mutta sitten tosipaikan tullen kukaan ei koskaan tuu. :( Ei ole rahaa, on toita, ei paase... What ever. Aina sama juttu.

Kukaan ei ilmeisesti tykkaa musta tarpeeksi. :(
Hitchhiker

#10613 • • Hitchhiker
Jonkun ihmisen auton varashälytin on nyt huutanut tuolla ulkona jo kolmisen tuntia, laittaa hiljalleen kyrsimään nuo vialliset varashälyttimet .
psymax

#10614 • • psymax

josbe, 14.4.2008 18:31:
Arsyttaa, etta kun olet lahdossa ulkomaille, kaikki on muka tulevinaan vierailulle, mutta sitten tosipaikan tullen kukaan ei koskaan tuu. :( Ei ole rahaa, on toita, ei paase... What ever. Aina sama juttu.

Kukaan ei ilmeisesti tykkaa musta tarpeeksi. :(

sama vika...
hemuz

#10615 • • hemuz kätevä emäntä

Hitchhiker, 14.4.2008 18:48:
Jonkun ihmisen auton varashälytin on nyt huutanut tuolla ulkona jo kolmisen tuntia, laittaa hiljalleen kyrsimään nuo vialliset varashälyttimet .

Rekkarin perusteellahan saa omistajan kii...
Hyzenthlay

#10616 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jälleen kerran kadonnut matkakortti *toktok* en kyllä tiedä, onko se varastettu vai oonko itse kadottanut, aika *känni* olin kuitenkin... Muutenkin kyrpii, kun pitää säikkyä jokaikistä sinitakkista ihmistä metrossa :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kotivalo

#10617 • • kotivalo
Pirun katit, mä haluisin nukkua ni nää juoksee saatanallista ravia ympäri kämppää ja tiputtelee kaikki kamat mennessään lattialle!
Elmiira

#10618 • • Elmiira

Hyzenthlay, 14.4.2008 20:19:
jälleen kerran kadonnut matkakortti *toktok* en kyllä tiedä, onko se varastettu vai oonko itse kadottanut, aika *känni* olin kuitenkin... Muutenkin kyrpii, kun pitää säikkyä jokaikistä sinitakkista ihmistä metrossa :D

Itse lainasin omaani kyläilemässä olleelle pikkuveljelle ja nyt mun kortti on
Pohjois-Karjalassa, kun tietenkin unohdin pyytää sen takas... Ärsyttää siis
maksaa 2 x seutulippu (3,80 e) /pv, kun ois kortillakin ollu aikaa vaan eipä
ole korttia.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Hyzenthlay

#10619 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no ho :/ mä menin ihan maksamatta metrolla töihin. Toivon mukaan se lippu nyt on olemassa ja kelpo, vaikka se ei ole fyysisesti läsnä :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anis

#10620 • • anis
Se et pitää mennä huomenna töihin. Mut onneks on iltavuoro : ) Ja jostainhan se raha on saatava.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.