nääh pyörä kiukutteli aamulla ja myöhästyin 40 minsaa duunista, oli hieman hankalaa saada kyyti pummittua... oisin tosin ehtiny siinä 40 minsassa aika tarkalleen kävellenkin, mut laiskotti ja kiukutti o_O
Hewlett Packard ja tiettyjen henkilöiden "asiakaspalveluhenkisyys."
Ostin itselleni uuden HP:n työaseman tossa kuukausi, puolitoista sitten. Alusta lähtien tän paskiaisen kovalevy on pitänyt hirveää metakkaa täysin riippumatta siitä mitä koneella tehdään ja yleensä eniten juuri silloin kun sillä ei tehdä yhtään mitään (...ja kyllä, oon tsekannut et mitä prosesseja on käynnissä. Kyse ei ole mistään koneen normaaleista ylläpitoprosesseista, jotka olis taustalla käynnissä).
Tänään soitin HP:n tukipalveluun kyselläkseni asiasta ja ensimmäinen tavoittamani tukihenkilö kehotti päivittämään BIOSin ja antoi mulle asiasta tapausnumeron, jonka voin sanoa jos joudun soittamaan uudestaan ja asiaa joudutaan selvittämään lisää. Puhelu meni jouhevasti ja ystävällisessä hengessä, mutta ongelma ei kuitenkaan BIOS-päivityksellä ratkennut.
Soitinpa sitten uudestaan. Tällä kertaa linjan toisessa päässä oli joku elämäänsä kyllästynyt nilkki, joka ei juurikaan edes kuunnellut asiaani läpi ja tarjosi "ratkaisuksi" sitä, että raapaisen kovon tyhjäksi ja asentelen Vistan uudestaan. Sanoin etten ymmärrä miten ihmeessä käyttöjärjestelmän asentaminen uudestaan auttaa ongelmaan ja että mua hieman hatuttaa ajatus siitä että konepaketin mukana esiasennettu käyttöjärjestelmä ei olekaan asennettu niin etten joutuisi sitä kuitenkin ihan itse uudestaan asentamaan. Vastaus oli "tää on tämmöistä"-linjaa. Alkoi vituttaa. Sanoin nilkille, että mikäli mä vedän koneen sileäksi, niin mulla kuluu vähintään 2 täyttä työpäivää saattaa se takaisin siihen toimintakuntoon jossa se on nyt, ilmoitin sen olevan mulle aika kallista ja pyysin jotain oikeaa ratkaisua ongelmaan. Vastaus oli jotakuinkin "se on teidän vastuullanne." Seurasi pikkasen lisää tympeilyä ja elämäänsä kyllästynyttä neuvomista, joka pistäisi duunit poikki 2-3 päiväksi. Tässä vaiheessa oikeasti paloi käämi.
"MITÄ VITTUA? Miten se on MUN vastuullani, että firma jolle sinä työskentelet myy valmiina työasemaratkaisuina koneita, jotka ovat itseasiassa kaikkia muuta kuin sitä? Niinkö tämä nyt menee, että kun mä ostan teiltä kasan skeidaa, joka ei toimi niinkuin on syytä olettaa sen toimivan, niin tästä aiheutuva ylimääräinen työ ja kustannukset ovat mun vastuullani? Jos näin on, niin eiköhän tehdä niin, että mä näytän tolle vähän lekaa, postitan palat teille ja vaihdan laitteistotoimittajaa sellaiseen, jolla tuntuis olevan jotain vastuutakin tuotteistaan. Tai sit vaan soitan tukipalveluun uudestaan ja toivon, että linjan päässä on esimerkiksi se heppu, joka siellä oli sua ennen ja jonka kanssa asiat sujuivat kivasti ilman suuttumista ja kiroilua. Hyvää päivänjatkoa vaan vittu sinnekin."
Mua alkaa ny tosissaan *yrpimään tämän ristuksen tekstiviestihärdelli! Siis voi jumalauta! Ihan sama minkä lehden ostat, ei mitään väliä mitä radiotaajuutta kuuntelet niin joka *itun tuutista tulee tätä tekstiviestipaskaa! Oikeastikko suomen kansaa kiinnostaa mitä Vanhanen tai Kanerva on tekstaillu niille kahdelle mediahorolle?! Ilmeisesti.. Mä meen boikottiin! Nii jää lehdet hyllyyn ja radio mykistyy! Pitäkää tunkkinne!
AnderS, 14.4.2008 13:44:
Mua alkaa ny tosissaan *yrpimään tämän ristuksen tekstiviestihärdelli! Siis voi jumalauta! Ihan sama minkä lehden ostat, ei mitään väliä mitä radiotaajuutta kuuntelet niin joka *itun tuutista tulee tätä tekstiviestipaskaa! Oikeastikko suomen kansaa kiinnostaa mitä Vanhanen tai Kanerva on tekstaillu niille kahdelle mediahorolle?! Ilmeisesti.. Mä meen boikottiin! Nii jää lehdet hyllyyn ja radio mykistyy! Pitäkää tunkkinne!
Sama! Yrita siina sit lukee Suomen uutisia niin, ettet edes vilaukselta nakisi sanaa tekstiviesti. PRKL.
--Klipetiklops--
Hewlett Packard ja tiettyjen henkilöiden "asiakaspalveluhenkisyys."
ÄRRRÄRRRRÄRRRR.
--Nipsnaps--
Eipä tuota akronyymin "HP" tuotantoa aiheettomasti ammattipiireissä "Helvetin Paskaksi" turhaan
tituleerata.. Ainoa oikea tehokeino ja työkalu ko. valmistajan laitteisiin on juurikin 5 kilon hienosäätöleka.
Arsyttaa, etta kun olet lahdossa ulkomaille, kaikki on muka tulevinaan vierailulle, mutta sitten tosipaikan tullen kukaan ei koskaan tuu. :( Ei ole rahaa, on toita, ei paase... What ever. Aina sama juttu.
josbe, 14.4.2008 18:31:
Arsyttaa, etta kun olet lahdossa ulkomaille, kaikki on muka tulevinaan vierailulle, mutta sitten tosipaikan tullen kukaan ei koskaan tuu. :( Ei ole rahaa, on toita, ei paase... What ever. Aina sama juttu.
Hitchhiker, 14.4.2008 18:48:
Jonkun ihmisen auton varashälytin on nyt huutanut tuolla ulkona jo kolmisen tuntia, laittaa hiljalleen kyrsimään nuo vialliset varashälyttimet .
jälleen kerran kadonnut matkakortti en kyllä tiedä, onko se varastettu vai oonko itse kadottanut, aika olin kuitenkin... Muutenkin kyrpii, kun pitää säikkyä jokaikistä sinitakkista ihmistä metrossa :D
Hyzenthlay, 14.4.2008 20:19:
jälleen kerran kadonnut matkakortti en kyllä tiedä, onko se varastettu vai oonko itse kadottanut, aika olin kuitenkin... Muutenkin kyrpii, kun pitää säikkyä jokaikistä sinitakkista ihmistä metrossa :D
Itse lainasin omaani kyläilemässä olleelle pikkuveljelle ja nyt mun kortti on
Pohjois-Karjalassa, kun tietenkin unohdin pyytää sen takas... Ärsyttää siis
maksaa 2 x seutulippu (3,80 e) /pv, kun ois kortillakin ollu aikaa vaan eipä
ole korttia.