14,184 posts, 710 pages, 4,803,220 views
Miinapiina, 3.9.2007 20:43:
lahti työkkäri
Bellezaaa, 3.9.2007 22:15:
ja kiljuuko muka rappukäytäväs????
Ite oon ainaki opettanu et rappukäytäväs EI EI EI möykätä EI!!!!
devisss, 4.9.2007 12:04:
---
ja kiljuuko muka rappukäytäväs????
Ite oon ainaki opettanu et rappukäytäväs EI EI EI möykätä EI!!!!
---
Tota, se että SÄ oot opettanu SUN skideille ettei rappukäytävässä möykätä, ei valitettavasti poista sitä tosiasiaa, että jotkut toiset lapset metelöivät rappukäytävässä jossain toisaalla. Ymmärtääkseni KittyCleo ei kuitenkaan valittanu sun lapsista.
Muuten mulla ei sit olekaan sanottavaa tohon keskusteluun.
Cloud, 4.9.2007 11:49:
Lahti on kyl </3 ihan tässä suhteessa muillekin kuin vain meille kahdelle usko pois vaan =P
ric, 4.9.2007 13:06:
1. niska/hartiat paskana (enkä muista koskaan oikeeta päivää varata aikaa hierojalle)
2. opiskelustressi
3. tää mielipuolinen sää (ainaki turussa)
4. samat biisit mp3-soittimes (ja laiskuus tehdä asialle mitään)
5. paskat dösäyhteydet himast tyyliin joka puolel mihin aikaan tahansa
6. katon aina aikataulun väärin ^^
7. lapamato (tosin en ooo varma, mut oireet on vakavat)
8. paska itsehillintä (oma ongelma)
9. päihteitä koskevat lakirajoitteet (alkoholi, tupakka ..okei välillä "sauhutkaan" ei olis kuolemaksi)
10. eilen yks valopää salilla suihkussa just ku olin jo pyyhe pääl ampus kunnon suihkut naamalle (tuskin tosin tarkotuksella..)
sune, 4.9.2007 17:06:
Ja mun on pakko sanoa tähän että eiköhän me kaikki olla oltu kiljuvia kakaroita, myös tämä lasten vihaaja kittycleo...
Hyzenthlay, 4.9.2007 18:36:
Mä en ketä enää tota vitun idioottikämppistä! Haluun pois nyt heti!
Hyzenthlay, 4.9.2007 18:57:
no muutto on kyllä jo suunnitelmissa, mutta mulla keittää niin pahasti nyt että räjähdän ihan muutaman päivän sisään. Tää tyyppi ei osaa pistää yhtään roskaa roskiin, ei tiskata astioita, ei sulkea ulko-ovia, ei sammuttaa valoja ei olla yöllä hiljaa... tiskasin äsken, ja nyt se sotki just kaikki kattilat. Parempi olis tiskata ne aika nopee tai heitän eitä kattilalla päähän
sune, 4.9.2007 17:06:
---
devisss, 4.9.2007 12:04:
---
Ja mun on pakko sanoa tähän että eiköhän me kaikki olla oltu kiljuvia kakaroita, myös tämä lasten vihaaja kittycleo...
Lisäks toiset lapset pitää enemmän ääntä ku toiset - vaikka millaset kasvatukset kotoaan saisi. Et mun mielestä toi on kyl kohtuu mielenvikaisen ihmisen tekstiä jos kehtaa noin rankasti puhua lapsista jotka on myös ihmisiä.
Mut ymmärrän tietenki et tollasta seksuaalisesti häiriintynyttä stripparia häiritsee kaikki mikä ei pyöri oman pillun ympärillä - paitsi ne lapset jotka sieltä pillusta tulee.
Anteeks jo etukäteen, mut mua vaan vituttaa suuresti