Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,803,074 views

Miinapiina

#8842 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
omanapaiset ihmiset *toktok*
tällaset minäminäminä-tyypit

--
pinkki on pop!!!

Cloud

#8843 • • Edited Cloud Game Freak

Miinapiina, 3.9.2007 20:43:

lahti työkkäri *sydän*

Kyllä ainakin näistä isommista kaupungeista vain lahdessa on ollut aina TOOOOODEELLA paskaa ja evvk meininkiä. Verraten näihin muihin kaupunkeihin missä olen kyseisessä instansissa heilunut, Turku, tampere, helsinki.

Lahti on kyl </3 ihan tässä suhteessa muillekin kuin vain meille kahdelle usko pois vaan =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

devisss

#8844 • • devisss superhero.

Bellezaaa, 3.9.2007 22:15:
ja kiljuuko muka rappukäytäväs????
Ite oon ainaki opettanu et rappukäytäväs EI EI EI möykätä EI!!!!

Tota, se että SÄ oot opettanu SUN skideille ettei rappukäytävässä möykätä, ei valitettavasti poista sitä tosiasiaa, että jotkut toiset lapset metelöivät rappukäytävässä jossain toisaalla. *justjoo* Ymmärtääkseni KittyCleo ei kuitenkaan valittanu sun lapsista.

Muuten mulla ei sit olekaan sanottavaa tohon keskusteluun.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

sapeli

#8846 • • sapeli jokukukamikä?
Kiire työpaikalla *poks* Teen sitä mitä pomo käskee mutta sen takia kollegat kyräilee kun niille päätyy "enemmän hommia" *justjoo* Tulkaa ite tähän vastailemaan puhelimeen, mä en ehdi edes kirjata edellisen ongelmaa kun puhelin jo soi. *dissaa* Tätä työtä ei vaan voi tehdä sillä tavalla että lopputulokseen olis tyytyväinen. *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

josbe

#8847 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Puhelinpalaverit. En tajuu, miks ton yhen yksikön tyyppien kanssa pitää aina jauhaa puhelinpalavereissa. Ärsyttävän teennäistä!

Nimim. puhelimen soimista *odottel*. *poks*
sune

#8848 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

devisss, 4.9.2007 12:04:
---
ja kiljuuko muka rappukäytäväs????
Ite oon ainaki opettanu et rappukäytäväs EI EI EI möykätä EI!!!!

---

Tota, se että SÄ oot opettanu SUN skideille ettei rappukäytävässä möykätä, ei valitettavasti poista sitä tosiasiaa, että jotkut toiset lapset metelöivät rappukäytävässä jossain toisaalla. *justjoo* Ymmärtääkseni KittyCleo ei kuitenkaan valittanu sun lapsista.

Muuten mulla ei sit olekaan sanottavaa tohon keskusteluun.

Ja mun on pakko sanoa tähän että eiköhän me kaikki olla oltu kiljuvia kakaroita, myös tämä lasten vihaaja kittycleo...
Lisäks toiset lapset pitää enemmän ääntä ku toiset - vaikka millaset kasvatukset kotoaan saisi. Et mun mielestä toi on kyl kohtuu mielenvikaisen ihmisen tekstiä jos kehtaa noin rankasti puhua lapsista jotka on myös ihmisiä.

Mut ymmärrän tietenki et tollasta seksuaalisesti häiriintynyttä stripparia häiritsee kaikki mikä ei pyöri oman pillun ympärillä - paitsi ne lapset jotka sieltä pillusta tulee.

Anteeks jo etukäteen, mut mua vaan vituttaa suuresti *dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Hitchhiker

#8849 • • Hitchhiker
Tulipahan nukuttua sitten duunista pommiin sitten kunnolla, kiva herätä 10.30 ja töissä olisi sitten pitänyt olla jo klo. 07.00 viimeistään. Pitäisi saada tämä loman jälkeinen rytmi jo hiljalleen normaaliin kuntoon.
pyhimys

#8850 • • pyhimys
Lahjakkaasti onnistunut kadottamaan erään cd:n. No, jos se vielä joskus kävelisi vastaan...
Miinapiina

#8851 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Cloud, 4.9.2007 11:49:

Lahti on kyl </3 ihan tässä suhteessa muillekin kuin vain meille kahdelle usko pois vaan =P

huh, en siis ole ainoa... *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Kriz

#8852 • • Kriz Pusisten päällikkö

ric, 4.9.2007 13:06:
1. niska/hartiat paskana (enkä muista koskaan oikeeta päivää varata aikaa hierojalle)

2. opiskelustressi

3. tää mielipuolinen sää (ainaki turussa)

4. samat biisit mp3-soittimes (ja laiskuus tehdä asialle mitään)

5. paskat dösäyhteydet himast tyyliin joka puolel mihin aikaan tahansa

6. katon aina aikataulun väärin ^^

7. lapamato (tosin en ooo varma, mut oireet on vakavat)

8. paska itsehillintä (oma ongelma)

9. päihteitä koskevat lakirajoitteet (alkoholi, tupakka ..okei välillä "sauhutkaan" ei olis kuolemaksi)

10. eilen yks valopää salilla suihkussa just ku olin jo pyyhe pääl ampus kunnon suihkut naamalle (tuskin tosin tarkotuksella..)

*toktok*

*nauru* ..lapamato..

kyllä se siitä.
devisss

#8853 • • devisss superhero.

sune, 4.9.2007 17:06:
Ja mun on pakko sanoa tähän että eiköhän me kaikki olla oltu kiljuvia kakaroita, myös tämä lasten vihaaja kittycleo...

Joo, KittyCleon tekstiin en halua sanoa mitään. Enkä aiheeseen muutenkaan. Oli vaan pakko puuttua, koska samalla tavalla kuin on ylimielistä kuvitella, ettei ole itse koskaan ollut lapsi ja metelöinyt, on ylimielistä asennoitua silmiään pyöritellen ja sanoa "MUKA metelöivät rappukäytävässä" , ihan kuin sellaista ei ikimain voisi tapahtua, että lapsista olis häiriötä jollekin muulle, jossain, joskus.

Mä en käsitä lapsien vihaamista. Mä pidän lapsista, mutta en yritä kieltääkään, etteikö joskus olis rieponut, kun yrittää itse nukkua ja pihalta kuuluu mielipuolinen kiljunta ja karjunta.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Verano

#8854 • • Verano Merituuli
Mistä niitä käteviä nörttimiehiä sai vuokrata kotitöihin *igor*
Hyzenthlay

#8855 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mä en ketä enää tota vitun idioottikämppistä! Haluun pois nyt heti! *eiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

#8856 • • hallucinogen Edain

Hyzenthlay, 4.9.2007 18:36:
Mä en ketä enää tota vitun idioottikämppistä! Haluun pois nyt heti! *eiei*

Ei sulla voi olla pahempi kuin mulla :D. Päästään molemmat eroon kämppiksistä kun mennään naimisiin ja hankitaan sut paksuksi niin eiköhän kaupunki järkkää meille sit kämpän ;D.

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

#8857 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no muutto on kyllä jo suunnitelmissa, mutta mulla keittää niin pahasti nyt että räjähdän ihan muutaman päivän sisään. Tää tyyppi ei osaa pistää yhtään roskaa roskiin, ei tiskata astioita, ei sulkea ulko-ovia, ei sammuttaa valoja *eiei* ei olla yöllä hiljaa... tiskasin äsken, ja nyt se sotki just kaikki kattilat. Parempi olis tiskata ne aika nopee tai heitän eitä kattilalla päähän *eiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

#8858 • • Edited hallucinogen Edain

Hyzenthlay, 4.9.2007 18:57:
no muutto on kyllä jo suunnitelmissa, mutta mulla keittää niin pahasti nyt että räjähdän ihan muutaman päivän sisään. Tää tyyppi ei osaa pistää yhtään roskaa roskiin, ei tiskata astioita, ei sulkea ulko-ovia, ei sammuttaa valoja *eiei* ei olla yöllä hiljaa... tiskasin äsken, ja nyt se sotki just kaikki kattilat. Parempi olis tiskata ne aika nopee tai heitän eitä kattilalla päähän *eiei*

Joo no kuule mulla on ihan samanlainen epeli mut tää yks tupakoi sisällä vielä kaikenlisäksi ja ei siivoa jne :D. Tosin itsekin kämppä haussa mut vielä ei oo löytynyt mut kai tässä nyt vielä jonkin aikaa kituuttelee :P.

--
pikku-*possu*

Mellu-

#8859 • • Mellu-

sune, 4.9.2007 17:06:
---
devisss, 4.9.2007 12:04:
---

Lisäks toiset lapset pitää enemmän ääntä ku toiset - vaikka millaset kasvatukset kotoaan saisi. Et mun mielestä toi on kyl kohtuu mielenvikaisen ihmisen tekstiä jos kehtaa noin rankasti puhua lapsista jotka on myös ihmisiä.

Mut ymmärrän tietenki et tollasta seksuaalisesti häiriintynyttä stripparia häiritsee kaikki mikä ei pyöri oman pillun ympärillä - paitsi ne lapset jotka sieltä pillusta tulee.

Anteeks jo etukäteen, mut mua vaan vituttaa suuresti *dissaa*

2nd that, vaikken lapsista juurikaan välitä itse mutta aika rankkaa tekstiä kuitenkin.Lapsi EI voi ajatella niinkuin 23v koska hän on _lapsi_ ! Ei lapset ymmärrä ihan kaikkea,mikä oikein,mikä väärin jnejnejne se tulee iänmyötä.Onhan se ehkä ärsyttävää ku yrittää nukkuu yms mutta ei se ny maailmaa kaada.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

#8860 • • Muussika Guest
1.) Se, kun meidän lopputyön yhteistyötahosta ei ole kuulunut mitään, vaikka olemme soitelleet aina viikon 34 alusta asti (jolloin pyysivät soittamaan), laittaneet sähköpostia ja tekstiviestiä, jättäneet viestiä vastaajaan... Kukaan ei vastaa puhelimeen eikä mihinkään viesteihin saatana! Menee koko valmistuminen päin helvettiä tätä menoa! Vittu et vituttaa ja ressaa! *grr* Muutenki voimat ihan lopussa ku koko kesän vääntäny duunia, ja nyt koulu alkaa tähän päälle kursseineen, ja lisäks lopputyö ihan perkeleen paskassa jamassa. *grr* *nyyh* *dissaa*

PERKELE!

2.) Koko päivän mun toinen silmäluomi on nykinyt, eli siinä on ollut elohiiri. Se on meikäläisellä aika kovan stressin merkki. *dissaa*

SAATERI!

Vittu et vituttaa, kun haluis hoitaa kaikki hommat ajallaan ja hyvin, ja sit joku ulkopuolinen tekijä ryssii hommat. *dissaa*

Mä haluun syliin paijattavaks, mut ei ehi kultaakaan näkeen ku about kerran viikossa, kun molemmilla niin kiire kokoajan. Joo, ja asutaan siis samassa kaupungissa ja aika pienen välimatkan päässä.

Viddu! Pää hajoo kohta! *nyyh*