Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,802,013 views

liikkuva muna

#8762 • • liikkuva muna an egg on the move
Softat joissa cancelin painamisen jälkeen softa tekee sen cancelloidun 15 minuutin duunin valmiiks ja sen jälkeen kumoaa sen.

Se cancel on saatana semmonen nappula ku vittu painaa ni härväys loppuu heti.
Freja

#8763 • • Freja Sihteeri
Sellanen asia jota en kehtaa ees sanoa julkisesti :D Mut onneks melkeen kaikkeen on keinonsa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

#8764 • • KooKie aka. Petress Pan
Siis vitun vitun vittu. Oliko noi eiliset CSI:n pätkimiset nyt tätä digiajan syytä vai mitä vittua?! Kylläpä ottaa aivoon... *dissaa*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

#8765 • • Annakins Guest

KooKie, 29.8.2007 14:30:
Siis vitun vitun vittu. Oliko noi eiliset CSI:n pätkimiset nyt tätä digiajan syytä vai mitä vittua?! Kylläpä ottaa aivoon... *dissaa*

Aah. Mä luulin et se oli mun digiboksi vaan ku pätki!
Verottaja

#8768 • • Verottaja no-life / luuviulu
Lähikaupas ei oo vähään aikaan myyty _oikeeta_ TEHOa,
ainoastaan kevyt-shittii. Pitänee siis selvitä ilman. *grr*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

asdf

#8769 • • asdf
Mul on kokoajan ihan helvetin kylmä :(
Miinapiina

#8770 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nyt kyllä ärsyttää, kaverin puolesta...
se tapas kivan pojan, ja ne on ollut treffeillä ja tää poika sen mimmin luona pari yötä...
no nyt se sit ei oo hetkeen vastannut viesteihin eikä puheluihin... (enkä ny puhu vaan tästä päivästä)
mikä ihmisii vaivaa?? eikö voi suoraan sanoo jos ei kiinnosta?? onks tollai radiohiljasuus sit parempi tapa ilmasta, ettei vois vähempää kiinnostaa, ku se et sanois ihan suoraan.
kyllä se kamuki varmaan miettii, et ottaako tää enää yhteyttä ja oishan se kiva tietää et mikä meni vikaan, jos joku meni.
välillä pistää kyl vituttaa, et miten ihmiset kohtelee toisia *grr* *grr*

--
pinkki on pop!!!

KooKie

#8771 • • KooKie aka. Petress Pan

Annakins, 29.8.2007 14:31:
---
KooKie, 29.8.2007 14:30:

---

Aah. Mä luulin et se oli mun digiboksi vaan ku pätki!

Mäkin mietin eka, että ehkä vika on omissa laitteissa, joten vaihdoin huonetta, vaan samaa paskaahan sieltä telkkarista ... ei näkynyt. This calls for crime scene investigation!!! *grr*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

#8772 • • Annakins Guest
Minä ja pääni. Olen idiootti.
#8773 • • Fuzzy Guest

Miinapiina, 29.8.2007 18:14:
nyt kyllä ärsyttää, kaverin puolesta...
se tapas kivan pojan, ja ne on ollut treffeillä ja tää poika sen mimmin luona pari yötä...
no nyt se sit ei oo hetkeen vastannut viesteihin eikä puheluihin... (enkä ny puhu vaan tästä päivästä)
mikä ihmisii vaivaa?? eikö voi suoraan sanoo jos ei kiinnosta?? onks tollai radiohiljasuus sit parempi tapa ilmasta, ettei vois vähempää kiinnostaa, ku se et sanois ihan suoraan.
kyllä se kamuki varmaan miettii, et ottaako tää enää yhteyttä ja oishan se kiva tietää et mikä meni vikaan, jos joku meni.
välillä pistää kyl vituttaa, et miten ihmiset kohtelee toisia *grr* *grr*

Joo totta... Itekki kyl ennen tuli tehtyy noin, mut nykyään kyl pystyn sanoo suoraan jos ei kiinnosta.
On kyl tosi raukkamaista tollanen. Pääsee itekkin vähemmällä ahdistuksella kun sanoo vaan miten asiat on.
elysha

#8774 • • elysha pimkie!
Äh ku on NIIN tylsää. Lomaa kaipasin ja nyt ku sitä on niin en kestäkään tätä tylsäilyä. Prkle!*igor*

--
Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Miinapiina

#8775 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

-Fuzzy-, 29.8.2007 20:48:

Joo totta... Itekki kyl ennen tuli tehtyy noin, mut nykyään kyl pystyn sanoo suoraan jos ei kiinnosta.
On kyl tosi raukkamaista tollanen. Pääsee itekkin vähemmällä ahdistuksella kun sanoo vaan miten asiat on.

sepä se... ja ku vaikka kuinka vois olettaa että jos toisesta ei kuulu mitään, ni sitä ei sit vissiin kiinnosta, mut eihän sitä nyt ihan täys varma voi olla kuitenkaan et miten asiat on...
on vaan paha mieli kamun takia, ku tiiän kyllä ihan täysin miltä siitä tuntuu, tai ainakin voin kuvitella
nimim. kokemusta on *hmph*

muokkail... nii siis yllättävän moni toimii noin, itellekin tollassia vammakaloja on sattunut kohalle liian monta. mutta onneks on niitä, jotka osaa sanoo sit suoraan, tavalla tai toisella....

--
pinkki on pop!!!

Kolera

#8776 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kun on humalaisille ihmisille kuskina ja sitten halutaan keskustaan ja todetaan että joo me jäädään tähän=torille bussikaistalle bussien perään. Siinä kattelen et joo tähän voi jättää ku ei tuu nyt autoi takaata ni ku auton pysäyttää ni SITTE aletaan vasta selvittää mun kanssa että tarttetko sä autoo huomenna ja mitäs muuta suunnitelmaa. 5-10s kesti ja huusin vaan et menkää nyt helvetti ulos!
Mua kiinnostaa ihan vitusti pysähtyä keskelle katua juttelee että mitäs nyt huomenna on suunnitelmissa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Pätkis

#8777 • • Pätkis Pikkis
Ei pahasti, mut jonkin verran hiertää nää sällit ku parkkeeraa vasemman kyljen autostaan toiseen ja oikean kyljen autostaan toiseen parkkiruutuun. Ja se on aina sama kaara, jonka viereen ei koskaan mahdu muita autoja koska se on parkkeerattu vituilleen. URPOT*igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Freja

#8778 • • Freja Sihteeri
Herätä puol 5, ja katsoa vielä kuuden jälkeenkin kelloa... Kunnes se rupes si puolelta soimaan ja herään siihen ja ny oon si ihan *poks*

--

aivastus

#8779 • • aivastus Ärsyttävä
Ihminen, joka niin kovasti väittää olevansa aikuinen ja koska itse olen vain "teini", en mistään mitään ymmärrä. Mutta kas, tämä "aikuinen" angstailee pahemmin kuin yksikään tuntemani teini tms. Muutenkin luulin, että "aikuiset" voivat asioista keskustella, muttä tämä kyseinen henkilö ei ole sanallakaan vastannut viesteihin. Ehkä tämä on sitten palkkio siitä, että lähes ilmaiseksi autoin kaveria enkä omistanut kristallipalloa. Muutenhan koko tilanne on omasta mielestä lähinnä koominen, mutta ärsyttää se, että ko. "aikuinen" ei voi antaa minulle kuuluvaa kunniaa firmansa nettisivujen suunnittelusta ja toteutuksesta.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Freja

#8780 • • Freja Sihteeri
Ny rupes vaa jotenki ärsyttää kaikki. Emmä tiä.

Olis jo huominen, se menis kai vaikka päällä seisten töissä. Graah. tarvis jotai piristystä kyl tähänki päivään jo, ettei iha pielee menis.

--