Tyhmentyminen on nyt alkanut. Kävin tänään terpparin hammaslääkärillä ja päättivät sitten nykäistä viisaudenhampaan pois, koska se ei olis kuitenkaan mahtunut kasvamaan ja olisi anyway pitänyt poistaa jossain vaiheessa. Huomenna on siis meitsi toimistolla yksi puhelimen päässä, mutta en mä usko, että siitä tulee mitään sen suurempaa ongelmaa.
Nyt kuitenkin istun kotona tukko suussa ja tommonen jääkalikka poskella. Jei.
Eikä mulla vieläkään ole mitään pahaa sanottavaa hammaslääkäreistä. Oikein asiallinen tyyppi oli tämä Zlatanin poika. Pisti pari puudutuspiikkiä, eikä se tietenkään tulehtuneessa ikenessä kovin mukavalta tuntunut, mutta eipä nyt ollut mikään maailman pahin juttu. Sitten se hetken tökki sitä hammasta, totesi että nyt se jo heiluu ja nappasi sen sitten pois. Olihan se hammas vähän raukan näköinen, kun joutui siihen pöydälle. Juuria se lääkäri mulle esitteli, kun ne oli kuulemma ihan vinossa.
Bonarina kirjoitti mulle vielä reseptin Burana 600:siin ja Panacodeihin. Jos/kun en tän hammaskivun aikana saa niitä kuitenkaan syötyä kaikkia, niin voin käyttää niitä myöhemmin naistenvaihvoihin. Luxusta
Samalla otettiin kuva suusta ja tsekkailtiin muittenkin viisaudenhampaiden tilanne. Toinen ylhäältä on kasvanut jo kokonaan ja pitää poistaa, koska se on kasvanut yli. Alhaalla molemmat on tuloillaan, toinen puhjennut, mutta toinen ei. Kuulemma alapuoliset on vähän hankalampia poistaa, mutta nyt ne kuitenkin kannattaa poistaa eli ennen 30 ikävuotta. Seuraavan ajan se antoi 3 viikon päähän ja onhan se nyt ihan hyvä, että tää tullaan hoitamaan alta pois.