SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,147 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10401 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Super-Kerttu, 20.9.2006 19:34:
Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..



Sä kuulostat ihan multa sillon kun olin sinkku *pökr*

Toi johtuu just siitä, että kun on seurustellut pitkään, on ikäänkuin tottunut pakoilemaan lähestymisyrityksiä *tirsk* Sitten niitä pakoilee sen jälkeenkin, eikä päästä ketään lähelleen. Mut mut... kyllä se Ihana tyyppi tulee viel eteen, todennäköisesti ihan yllättäen ja odottamattomassa paikassa *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10402 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Hyzenthlay, 20.9.2006 19:55:


Sä kuulostat ihan multa sillon kun olin sinkku *pökr*



No joo..Mulla on pieniä sopeutumisvaikeuksia välillä..Mut kyl tää tästä! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Ozie

Posts: 1,389

#10403 • • Ozie
Ja mä oon se vanha kärttynen pappa jol o vaan yks kissa. Sit voidaan järkätä pappa ja piika -bileitä kissojen kans *sydän*
Zapa

Posts: 1,393

#10404 • • Zapa Mr Wrangler

Hyzenthlay

Toi johtuu just siitä, että kun on seurustellut pitkään, on ikäänkuin tottunut pakoilemaan lähestymisyrityksiä *tirsk* Sitten niitä pakoilee sen jälkeenkin, eikä päästä ketään lähelleen. Mut mut... kyllä se Ihana tyyppi tulee viel eteen, todennäköisesti ihan yllättäen ja odottamattomassa paikassa *joo*



Niin tai ehkä sitä pitkän parisuhteen jälkeen alkaa miettimään että mitäs nyt tapahtuu jos ei heti osu kohdalle ketään kivaa... Ja sit alkaa tuskailemaan asian kanssa. Näin ainakin itselle kävi 4v suhteen jälkeen. Nyt melkein vuosi täynnä sinkkuilua ja tän hetken fiilis on, et se uusi ihminen tulee vastaan jos tulee. En jaksa ottaa paineita vaikka välillä vatuttaa olla yksin.

Aika auttaa vaikka kuulostaa typerältä.
Jazmine

Posts: 1,009

#10405 • • Jazmine Pösilö
VITUN SINKKULUUKKU!!!!!
Tässä on jokin kirous.
Vielki täälä... MURRRRRRRR!

Jospa mie laittasin linkin galtsun profiiliini... jos se jeesis...
NO EI TODELLA JEESI :D

Voi ny vit... *igor*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#10407 • • Jazmine Pösilö

JetZe, 20.9.2006 20:36:
täällä vapaa kainalo ;F ja olen pessyt ne myös,ja käytän dödöä,turha pelätä.

(vuoden "iskulause"?)

noh,joo *igor*



*pihkassa*
No johan tehos *nauru*

Tai sit mä olen vaan niin helppo.... *blush*
No hoh, en tod. missään mielessä *ding*

--
Polcca on parasta *sydän*

ezzy

Posts: 8,060

#10408 • • ezzy Droid-pappa
Odotellaan hetki ja järkätään omat SINKKUMUMMO- JA PAPPA-bileet prkl *grr*
Jazmine

Posts: 1,009

#10409 • • Jazmine Pösilö

ezzy, 20.9.2006 21:29:
Odotellaan hetki ja järkätään omat SINKKUMUMMO- JA PAPPA-bileet prkl *grr*



JOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#10412 • • Jazmine Pösilö

Cjet, 20.9.2006 22:07:
http://pumppu.info/~opak/onnela0230.gif

*lmao*



Mulle kans tossa keväällä sanottiin ettei tarjota turhaan, kun en mennyt vannoon että lähden sen messiin *nauru*

PRKL, ois vaan pitäny pitää siit vanhasta biätsss-asenteesta kii ja luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.
Ja tehdä toki se vanha katoamistemppu.... *nähnäh*

--
Polcca on parasta *sydän*

asdf

Posts: 3,155

#10413 • • asdf
Kiitos tästä luukusta! *plur*
Avatar
#10414 • • cjet Guest

Jazmine, 20.9.2006 22:44:

Mulle kans tossa keväällä sanottiin ettei tarjota turhaan, kun en mennyt vannoon että lähden sen messiin *nauru*

PRKL, ois vaan pitäny pitää siit vanhasta biätsss-asenteesta kii ja luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.
Ja tehdä toki se vanha katoamistemppu.... *nähnäh*



Nii, rehellisesti sanoen en voi sietää naisia jotka lupaa sen kuun taivaalta juomien vuoksi.. *ding* Eiks se mee vähän itsensä fake-kauppaamiseksi kun ei sit myytykään? Nyt varmaa tulee taas osumaa aika miljoonalta naiselta. *nauru* Toisaalta tyhmiä on ne miehetkin jotka tohon halpaan menee joten antaa mennä.. *tirsk* Mut mä en kyl osta juomia muuta kuin ystäville.. johtuukohan siitä tää huono herutustahti.. *lmao*
Lyylikki

Posts: 2,975

#10415 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Cjet,
Nii, rehellisesti sanoen en voi sietää naisia jotka lupaa sen kuun taivaalta juomien vuoksi.. *ding* Eiks se mee vähän itsensä fake-kauppaamiseksi kun ei sit myytykään? Nyt varmaa tulee taas osumaa aika miljoonalta naiselta. *nauru* Toisaalta tyhmiä on ne miehetkin jotka tohon halpaan menee joten antaa mennä.. *tirsk* Mut mä en kyl osta juomia muuta kuin ystäville.. johtuukohan siitä tää huono herutustahti.. *lmao*



En tiedä, mahtaisiko johtua siitä, että en yleensä niitä juomatarjouksia juuri saa, mutta mä ainakin varaan ihan omat rahat mukaan kun lähden baariin. Sitten jos omat rahat loppuu, niin sitten lainaan kavereilta tai vingutan Masteria, mutta en ala kissailemaan ilmaisten juomien toivossa.

Mua inhottaa se joidenkin (lue: kauniimpien, itsevarmempien) kavereideni leikki, jossa baarin esims. rumimmalta, vanhimmalta yms. oudoimmalta mieheltä ruetaan kärttämään juomaa. Sitten jos juoma saadaan, niin liuetaan kikattaen paikalta ja pakoillaan kyseistä ihmistä loppuillan. Mun mielestä se ei ole kivaa.

Itselläni on sellanen juttu, että saatan ihan hyvin tarjota juoman jollekulle, mutta ei mulla ole siinä sen suurempia taka-ajatuksia. En mä usko, että mä pääsisin johonkin kainaloon yöksi, enkä sitä edes tarjoamisellani toivo. Lähinnä se on omanlaista uhmaa "Hei, kattokaa...mä oon muuten hyvä tyyppi." Eipä se kai sekään kovin fiksua ole.
domi

Posts: 7,069

#10416 • • domi Työn sankari.

Jazmine, 20.9.2006 22:44:
PRKL, ois vaan pitäny pitää siit vanhasta biätsss-asenteesta kii ja luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.
Ja tehdä toki se vanha katoamistemppu.... *nähnäh*


Ihan helvetin fiksua toimintaa.
KooKie

Posts: 4,338

#10417 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 21.9.2006 04:06:
Kiitos tästä luukusta! *plur*



Kiitos sulle, että oot taas osa tätä luukkua. Lähdetäänkö yhessä metsästää? Kovat piippuun ja menoks! HEI MITEN OIS THE CLUB?! Viimekski ois herunu. xD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#10418 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

domi, 21.9.2006 08:28:
---
Jazmine, 20.9.2006 22:44:
...luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.


---

Ihan helvetin fiksua toimintaa.



Aika yleistä neitien keskuudessa, ylipäätänsä jos joku random baarissa tarjoaa, niin on helppo veikata, minkä perässä se on ja siinä ei kauheasti sympatioita sen puolelle heru. Ei, vaikka ne kuinka toistelisi "Ja lupaan etten hae vaan pillua." (Sinkkuluukku[tm] bileet appreciation) :D

Itse kuitenkin kartan tällaisia vanhoillisia toimintatapoja. Hirvittää aina, kun jätkäkaveritkin vaativat tarjota leffan ja namit ja vielä taxit jne. Tulee todellakin epätasa-arvoinen olo ja vaikka itse tästä hyötyisinkin en nää, miten ylipäätänsä voisin pitää tällaisia sukupuolirooleja toivottavina.

Edit. Siteeraus oikein

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jazmine

Posts: 1,009

#10419 • • Jazmine Pösilö

domi, 21.9.2006 08:28:
---
Jazmine, 20.9.2006 22:44:
PRKL, ois vaan pitäny pitää siit vanhasta biätsss-asenteesta kii ja luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.
Ja tehdä toki se vanha katoamistemppu.... *nähnäh*

---

Ihan helvetin fiksua toimintaa.



Sori, mut mä olen nykyään pehmo.
Eikä se taas oo yhtään hyvä!! *grr*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#10420 • • Jazmine Pösilö
Ja siihen tarjoomiseen muutenkin...

Jos kundikaveri tarjoo just safkaa tms, ni kyl siin on omia rahojaan tyrkyttääs.
Ei käy päinsä semmonen!
Viimiselle joutu väkisin antaan rahansa. *ding*

--
Polcca on parasta *sydän*