SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,094 views

Sparkling

Posts: 740

#10381 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

WiljamiDzay, 18.9.2006 14:22:
Pitäiskö perustaa oma topicci aiheelle, jos oikeesti rupeis askartelemaan kekkereitä? Voi nimittäin sinkkuluukussa kadota viestit muiden sekaan..



Perustetaan vaan *hymy*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10382 • • WiljamiDzay Nyypiö

Fyraett, 18.9.2006 14:26:
---
WiljamiDzay, 18.9.2006 14:22:
Pitäiskö perustaa oma topicci aiheelle, jos oikeesti rupeis askartelemaan kekkereitä? Voi nimittäin sinkkuluukussa kadota viestit muiden sekaan..

---


Joo vois kyl, " *sinkkuluukku* bileet " tms..

kalenteria ku selas nii viikko viikko 48 vois olla aika sopiva :)



Perustin tuommosen topicin aiheesta.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=51502

Toivottavasti saadaan pistettyä jaivit pystyyn *hymy*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

eclipsed

Posts: 134

#10383 • • eclipsed p-p-partyboy
Ehdottomasti riehakkaisiin "hyvä unohtaa tapahtumat" -bileisiin mukaan vaan :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10384 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää on ihan vitun paska ja ahdistava paikka..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ezzy

Posts: 8,060

#10386 • • ezzy Droid-pappa
ei sais olla mökö, mut ku vaan on...ttu mikä ahdistus, eikä vaan luukun takia. Kämpässä on niin ahdistavaa ja hiljaista, että eilen ja tänään tulin tuntia ennen duuniin ja lähden varmaan 2-3h jälkeen työajan...
JetZe

Posts: 221

#10387 • • JetZe
noh,mulla melki sama. 2,5 v muistot tässä kämpässä,ja kaikki alas viemäristä. kuvainnollisesti. nyt sitten opettele elämään täällä yksin. :/ mutta joo. angst. :F
bubbelgum

Posts: 2,477

#10389 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hei vähäks siistii, kerranki joku muuki angstaa ku minä! *nauru*

Eiku oikeesti. Välillä on vähän parempia päiviä, kun on paljon tekemistä eikä ehdi miettii sitä että on yksinäinen. Mut suurimman osan ajasta, on sellanen ahdistunu olo, ku on niin perkeleen tylsää ja yksinäistä. *uuh*

Vielä kun edessä on suomen pitkä, sateinen, pimeä ja kylmä syksy, ja talvi siihen päälle, niin vois kyllä tarvii sen jonku erityisen jonka kainaloon käpertyy iltasin. Mä nimittäin ainakin huomaan että toi pimeys itessään jo aiheuttaa lisäahdistusta. Ja jotenkin sillon ku istuu yksin kotona pimeessä kylmässä ja kolkossa kämpässä, niin tuntuu tosi pahalta.

Kesällä sen yksinäisyyden jotenkin vielä ehkä kesti, kun sai voimaa auringosta, valosta ja lämmöstä. Ja pysty vaikka ihan yksinään menemään ulos nauttii olostaan.

Mutta saas nähä mitä tästä taas tulee, ku tää pimeys valtaa päivän ja mielen. *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#10390 • • cjet Guest
Mut ku siis tänäänhän on kansainvälinen päivä: Seksiviikko. Missä se tänään siis on? Missä sitä vietetään? Mä haluun kans. *grr* *tirsk*
tir

Posts: 951

#10391 • • tir
sitä vietetään töissä *toktok**eiei*
sellanen kiva syli olis kyl *plur*
Avatar
#10394 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 20.9.2006 18:02:
Tää on ihan vitun paska ja ahdistava paikka..



Eikä ole. *lohduttel* Tähän tottuu vallan mainiosti. *hihu*
Voidaanha me tietty lähtee myös vähä heitteleen verkkoja lähitulevaisuudes..? *pepsodent*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10395 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 20.9.2006 19:32:


Eikä ole. *lohduttel* Tähän tottuu vallan mainiosti. *hihu*
Voidaanha me tietty lähtee myös vähä heitteleen verkkoja lähitulevaisuudes..? *pepsodent*



Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#10396 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 20.9.2006 19:34:
Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..



Höpsis...Se rooli on jo varattu mulle. *iloinen*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10397 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 20.9.2006 19:38:
---
Super-Kerttu, 20.9.2006 19:34:
Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..

---


Höpsis...Se rooli on jo varattu mulle. *iloinen*



Mut mulla on noissa kissoissa jo hyvä alku! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#10398 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 20.9.2006 19:41:
---
*Mirri*, 20.9.2006 19:38:
---
Super-Kerttu, 20.9.2006 19:34:
Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..

---


Höpsis...Se rooli on jo varattu mulle. *iloinen*

---


Mut mulla on noissa kissoissa jo hyvä alku! *nauru*



Mustapa tulee perinteitä rikkova vanhapiika...Ilman kissoja eli sitäki katkerampi. *pepsodent*
Avatar
#10399 • • cjet Guest

*Mirri*, 20.9.2006 19:38:
---
Super-Kerttu, 20.9.2006 19:34:
Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..

---


Höpsis...Se rooli on jo varattu mulle. *iloinen*



*lmao* tootte sekasin..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10400 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 20.9.2006 19:43:

Mustapa tulee perinteitä rikkova vanhapiika...Ilman kissoja eli sitäki katkerampi. *pepsodent*



No hyvä on..voitit..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..