SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,217 views

siveys

Posts: 2,492

#15181 • • siveys lovely

Aurinkoneiti, 6.5.2008 23:45:
Vuosi menny nopsaan tällä osastolla. Mahdollisimman epäsopivia tyyppejä tullu vastaan. Eikö jo nyt vois tulla se oikea, kun tiedän tarkalleen, millaisen ihmisen kanssa haluaisin elää.


Mitä tarkoitat sillä, että tiedät tarkalleen millaisen ihmisen kanssa haluaisit elää? Minusta tämä lause kuulostaa niin absurdilta, että meillä on selkeästi jotain merkittäviä eriävyyksiä meidän ajatusrakenteissa.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#15182 • • Aurinkoneiti

siveys, 6.5.2008 23:55:
---
Aurinkoneiti, 6.5.2008 23:45:
Vuosi menny nopsaan tällä osastolla. Mahdollisimman epäsopivia tyyppejä tullu vastaan. Eikö jo nyt vois tulla se oikea, kun tiedän tarkalleen, millaisen ihmisen kanssa haluaisin elää.

---

Mitä tarkoitat sillä, että tiedät tarkalleen millaisen ihmisen kanssa haluaisit elää? Minusta tämä lause kuulostaa niin absurdilta, että meillä on selkeästi jotain merkittäviä eriävyyksiä meidän ajatusrakenteissa.



Selkeästi meillä on jotain merkittäviä eriävyyksiä ajatusrakenteissamme, koska minä ole minä, enkä sinä. Minä ajattelen omallalaillani, enkä niinkuin sinä. Virheistä oppii hahmottamaan, millaista oikean rakkauden pitäisi olla ja tuntua.
plink

Posts: 1,405

#15183 • • Edited plink team paska

siveys, 6.5.2008 23:51:
---
plink, 6.5.2008 23:33:
ehkä hän sitten koki sen kommentin jotenkin erityisen syyllistävänä ja loukkaavana. mun luonne on vaan sellanen, että en aina pelkästään myötäile ja niele kaikkea vittuilua, vaan koen oikeudekseni välillä huomauttaa erinäisistä epäkohdista. ehkäpä siinä on sellanen syy, mikä estää monen naisen pariutumishalut mun kanssa. ;P

---

Jos joku mun mielipidettäni kaipaa niin ongelma tässä lienee se miten ja milloin huomautit tästä epäkohdasta. Siitä voi kuitenkin huomauttaa myös rakentavassa mielessä sellaisissa tilanteissa, joissa toinen ei ole tilanteen suhteen haavoittuvaisimmillaan.



haavoittuvaisimmillaan, wtf? :P ei se edes olis muistanut koko asiaa ilman sitä mun huomautusta.

On luonnollisesti hyve jos pyrkii auttamaan toisia henkisessä kasvussa ja tuo mielekkäällä tavalla esille epäkohtia, jotka aiheuttavat varmasti ongelmia myös tulevaisuudessa, mutta arvelisin, että tämä rakkaus ja huoli lähimmäistäsi kohtaan ei ollut se päällimmäinen motivoiva tekijä lausuessasi nuo tyttöä loukanneet sanat.



yrittänyt oon aiemmin tuoda "mielekkäällä tavalla" esille epäkohtia, ei vaikutusta. tällä kertaa en edes yrittänyt "mielekästä" tapaa, mutta enpä kyllä ollut erityisen syyllistäväkään.


edit: mut jooh, vaikeahan asiaa lähteä analysoimaan ilman, että tunnet tilannetta sen kummemmin, eikä sille liene tarvettakaan. enkä nyt ihan hirvittävän vakavasti asian kanssa ole tässä ole ollut liikkeellä muutenkaan. piis out! :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#15184 • • Muussika Guest

plink, 6.5.2008 23:33:

ehkä hän sitten koki sen kommentin jotenkin erityisen syyllistävänä ja loukkaavana. mun luonne on vaan sellanen, että en aina pelkästään myötäile ja niele kaikkea vittuilua, vaan koen oikeudekseni välillä huomauttaa erinäisistä epäkohdista. ehkäpä siinä on sellanen syy, mikä estää monen naisen pariutumishalut mun kanssa. ;P



Tosta naisen logiikasta... Kyseessä ei meiksin mielestä ole naisen logiikka, vaan sellasen tyypin logiikka, joka ei oikeen kykene pitämään kiinni sovituista asioista. Ja näitähän löytyy niin naisista kuin miehistäkin. Eipä hänellä olisi ollut syytä loukkaantua, jos hän tietäisi itse että on toiminut oikein (tai jos hänellä olisi sen verran boltseja, että osaisi myöntää tehneensä väärin ja pyytää sitä anteeksi). Ärsyttävää tollanen jokatapauksessa, ite oisin varmaan sanonu vielä suoremmat sanat kuin sinä. :P Itse kunkin on kuitenkin hyvä oppia käyttämään ns. minä-viestintää sinä-viestinnän sijaan, esim. ''Minusta tuntu aika helvetin ikävältä se, kun teit oharit.'' vs. ''Sä aina teet oharit, saakeli!''. Ensimmäisessä kerrot tunteistasi ja ajatuksistasi itsesi kautta, toisessa hyökkäät suoraan toista ihmistä vastaan. Sanonpa kuitenkin, että kukaan meistä ei ole täydellinen, ja kyllä mä ainakin välillä kommunikoin en-niin-rakentavasti, mutta aina on hyvä koittaa tsempata tässäkin asiassa.

Tästä päästäänkin siihen, että eipä kaikki naiset ole ns. sokerista tehty. Mä taidan olla itse vähän liikaakin ääripäästä siinä mielessä, että itse lauon kyllä etenkin parisuhteessa hyvinkin suoraan (välillä ehkä liiankin) jos mua jokin häiritsee, ja haluan näin tehtävän myös minulle. Jokainen meistä on veemäinen välillä, ja jokainen meistä mogailee ja omaa ärsyttäviä piirteitä. Se yleensä helpottaa tilannetta, kun noista asioista voi puhua ihan avoimesti ilman, että kummankaan tarvitsee epäillä etteikö toinen tykkäisi ja välittäisi (ts. molemmat ymmärtävät avoimen puheen puhdistavan voiman ja merkityksen). Niin kauan kuin on puhetta, on toivoa. Sitten jos ei enää koe mitään tarvetta puhumisellekaan, on peli aika menetetty.

Mutta juups, meitä on jälleen kerran moneen junaan. Jos joku ihminen todella kolahtaa, niin kaiken maailman ''esteet pariutumiselle'' saattaa karista alta aikayksikön. Toisaalta, harvoinpa sitä heti alkuun tietää sellaisista asioista, jotka toisessa ihmisessä saattaisivat muodostua ''esteiksi pariutumiselle'', jos niistä tietäisi etukäteen. :D Toisin sanoen, kyllä sitä välillä erinäisissä tilanteissa tulee pohdittua, että just nyt ei huvittais yhtään katella ton taliaivon pärstää, mutta on se vaan silti yks maailman rakkain pärstä, ja hyvät puolet päihittää huonot elämän vaakalaudalla. :)

Ja niin, tämähän ei kuitenkaan missään nimessä tarkoita sitä, etteivätkö jotkut ihmiset vaan yksinkertaisesti olisi yksineläjiä mielellään. Jotkut vaan ovat ja sillä sibuli. Puolensa kaikella, ja kukin punnitkoon ne tärkeät asiat itse.

(Ai mitennii taas täys OT *nauru*)
siveys

Posts: 2,492

#15185 • • siveys lovely

Aurinkoneiti, 7.5.2008 00:04:
Virheistä oppii hahmottamaan, millaista oikean rakkauden pitäisi olla ja tuntua.


Ja sulla on sellainen olo, että kaikkii virheet on tehty tai koettu kun nyt tiedät tarkalleen mitä haluat?
kilobitti

Posts: 2,419

#15186 • • kilobitti 1-2-3 techno

Vampyrella, 7.5.2008 00:15: Itse kunkin on kuitenkin hyvä oppia käyttämään ns. minä-viestintää sinä-viestinnän sijaan, esim. ''Minusta tuntu aika helvetin ikävältä se, kun teit oharit.'' vs. ''Sä aina teet oharit, saakeli!''. Ensimmäisessä kerrot tunteistasi ja ajatuksistasi itsesi kautta, toisessa hyökkäät suoraan toista ihmistä vastaan.



Hyvä pointti*piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Miltzu

Posts: 188

#15187 • • Miltzu

RainChild, 6.5.2008 23:19:
Tavallaan ymmärrän kyllä ajattelutavan, että ei kannata ihastua, jos ei aio siellä välttämättä loppuelämäänsä viipyä. Mutta toisaalta, tarvitseeko sen elämän olla niin ennaltasuunniteltua. Luulisin kuitenkin, että jos siellä rapakon takana joku sulta jalat alta vie, niin siinä "ongelmat" saattaa jopa unohtua :).

Tällaisia ajatuksia nyt ihan vain sinua ja elämäntilannettasi tuntematta. *piis*



Oot ihan oikeassa ja jos yhtään itseäni tunnen niin enhän mä tuolla asumista tule koskaan käyttämään syynä siihen etteikö jotain juttua ja sen toimivuutta voisi kokeilla. Mä tein sen toisinkinpäin - aloin seurustella Suomessa 2 kk ennen kuin muutin. Huonostihan siinä kävi mutta minä ainakin yritin.

Mä oon jo nyt tavannut mahtavia tyyppejä jenkeissä ja aion pitää huolen että tapaan jatkossakin. Se nyt on sitten sen ajan murhe jos sieltä jotain tarttuu hihaan ja pitäisi joskus muuttaa Suomeen.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Pätkis

Posts: 1,038

#15188 • • Pätkis Pikkis

siveys, 6.5.2008 23:51:
---
plink, 6.5.2008 23:33:
ehkä hän sitten koki sen kommentin jotenkin erityisen syyllistävänä ja loukkaavana. mun luonne on vaan sellanen, että en aina pelkästään myötäile ja niele kaikkea vittuilua, vaan koen oikeudekseni välillä huomauttaa erinäisistä epäkohdista. ehkäpä siinä on sellanen syy, mikä estää monen naisen pariutumishalut mun kanssa. ;P

---

Jos joku mun mielipidettäni kaipaa niin ongelma tässä lienee se miten ja milloin huomautit tästä epäkohdasta. Siitä voi kuitenkin huomauttaa myös rakentavassa mielessä sellaisissa tilanteissa, joissa toinen ei ole tilanteen suhteen haavoittuvaisimmillaan. On luonnollisesti hyve jos pyrkii auttamaan toisia henkisessä kasvussa ja tuo mielekkäällä tavalla esille epäkohtia, jotka aiheuttavat varmasti ongelmia myös tulevaisuudessa, mutta arvelisin, että tämä rakkaus ja huoli lähimmäistäsi kohtaan ei ollut se päällimmäinen motivoiva tekijä lausuessasi nuo tyttöä loukanneet sanat.


Ehkä tän pitäs antaa olla jo.. MUTTA (*hih*) vittuilu on kuitenkin eri asia kuin suora palaute. Vittuilu lisää vittuilua. Luulisin että JOS olisit puhelun alkuun heti reilusti kysynyt, mitä sunnuntaille kävi, se asia olisi ollut pakko selvittää siinä. Nyt kun välistä heität tollaisen "ei tuu tapahtumaan" -lainin, sen voi toinen tulkita ihan miten vaan.

Ei se ketään kasvata että heittelee ilmaan epämääräisiä huomautuksia kokemistaan epäkohdista, jos ei ole munaa tai halua puida asiaa loppun asti. Se on todellista naisen logiikkaa että antaa palautetta noin puhumatta kuitenkaan asioista niiden oikeilla nimillä*piis*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Zeratul

Posts: 1,170

#15190 • • Zeratul Captain miserable

Takyon, 6.5.2008 23:39:
---
siveys, 6.5.2008 22:38:
Mihin se aika sitten kannattaa käyttää?
---
En mä vaan tiedä *nauru*. Mulle sopii tällähetkellä tämä sinkkuilu oikein hyvin, kavereiden kanssa hengailua, halimista ja kaikkea kivaa :)


"Kaikkea kivaa" my ass. :D
Koskas sait viimeks pesää?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

nomic

Posts: 4,120

#15191 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
En taida enää olla tässä luukussa. *ding* MIHIN HELVETTIIN TÄÄ MAAILMA ON MENOSSA???++
Zeratul

Posts: 1,170

#15193 • • Zeratul Captain miserable

Pätkis, 7.5.2008 10:45:
Ehkä tän pitäs antaa olla jo.. MUTTA (*hih*) vittuilu on kuitenkin eri asia kuin suora palaute. Vittuilu lisää vittuilua. Luulisin että JOS olisit puhelun alkuun heti reilusti kysynyt, mitä sunnuntaille kävi, se asia olisi ollut pakko selvittää siinä. Nyt kun välistä heität tollaisen "ei tuu tapahtumaan" -lainin, sen voi toinen tulkita ihan miten vaan.


Ei nyt turhaan vielä anneta olla, täähän on tosi kiehtova OT! :D

Mun kokemukset tän tyylisistä tyypeistä jotka usein tekee oharit on kyl antanu semmosen kuvan ettei ne ees tajuu tekevänsä väärin, ja ihan sama sanooko kiltisti tai rumasti, tai rupeeko tekee samaa temppua takas kostoks, niin ei mee kaalin, ei sit millään. Vaihtoehtosesti keksitään kerta toisen jälkeen laimeita tekosyitä joiden läpi näkee edes miettimättä, jostain kumman syystä nää tekosyyt tosin tuntuu riittävän "feidaajalle" itelleen mielenrauhan pitämiseks.

Se on todellista naisen logiikkaa että antaa palautetta noin puhumatta kuitenkaan asioista niiden oikeilla nimillä*piis*


Tässä tapauksessa naisen logiikka tuntu olevan ennemminki se et ku joku muu on painanu mieltä ja on tehny mieli raivota nii tää "hyökkäys" on mukamas oikeuttanu se kiukun purkamisen.
Enkä kyl pysty mitenkää olee siveyden kanssa yhtä mieltä siitä et tommosta paskaa pitäis niellä.

Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Nitta

Posts: 5,021

#15194 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

siveys, 6.5.2008 22:09:
Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)


Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta? Ensiksikin hieman tasaisemman elämäntilanteen, nyt just opinnot päättymässä, työnhaku ja asunnon etsintä vireillä. Toiseksi sitten tietenkin sen varteenotettavan kosiskelijan ;)

Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta? Elämänmuutoksia ei varmaan juurikaan. Yhteenliittymä saisi mieluusti olla toimiva, harmoninen, kummallekin sopivasti tilaa ja emotionaalista tukea antava.

Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Onhan tuo kelvannut hetkeksikin, mutta enemmän saan sellaisesta suhteesta joka kestää ja kestää. Suhteet tosin voivat muuttua ja kestää, siis muuttua erilaisiksi. Koko elämän kestävästä parisuhteesta en ole enää ollenkaan varma :(

Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa? Kyllä, kyllä ja kyllä. Kaikkia näitä ja tiedän että voin saada sen kaiken samassa paketissa *plur*

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle? Sopivan ehdokkaan poissaolo ;)

edit: komppaan Rixua joka tuolla aiemmin mainitsi ettei sitä oikeaa etsimällä löydy. Elämällä itsensä näköistä elämää se tulee vastaan jos on tullakseen :)
lostgone

Posts: 2,493

#15195 • • lostgone

siveys, 6.5.2008 22:09:
Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)

Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta?


Terapiaa? Ehkä tai sit sen toisenkin pitäisi olla hyvin avarakatseinen ihminen ja edes yrittää uskoa luottamukseen. Mä arvostan nykyistä itsestäni lähtevää onnellisuutta, joten en haluaisi hankkia huonoja fiboja parisuhteesta kovinkaan turhan takia. Ja sen toisen pitäisi olla itselleen aito. Sen pitäisi kai kyl osata elää sen kanssa, että olen 3 kuukautta afrikassa loppukesästä.

Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta?


Suuret muutokset on kohdallani tapahtuneet, mut nyt minun pitäisi laskea edelleen puolustusta, uskaltaa epäonnistua ja keskittyä elämästä nauttimiseen enemmän. Siksi siis matkaan halailemaan sarvikuonoa.

Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa?


Elän tässä hetkessä ja en voisi kai toivoa toiselta enempää, tosin olisi hienoa tietenkin rakastaa sitä toista intohimoisesti seuraavanakin päivänä.

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?

Olen pelkuri ja mietinnyt ja välittänyt liikaa muista itseni kustannuksella. Näköjään myös hidasälyinen tajuamaan.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Zeratul

Posts: 1,170

#15196 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 6.5.2008 22:09:
Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)


Ihan mukavasti jo näköjään tullu palautetta, toivottavasti oot nauttinu sen lukemisesta _ku töitä pitäis tehä_ !

(Kidding, oikeesti hyvä homma et osaat ottaa omaa aikaa. :))

Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta?


No pillua tietty!

Vastaukset noihin muihin kyssäreihin saa tahtoessaan kaivaa jatkossa seuraavasta tekstistä.

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?


Minä itse. Ristiriidat.
Toiveet vastapuolen ulkonäön suhteen liian korkeella, keskikokosista bileistä kun ei välttämättä löydy ensimmäistäkään mammaa joka säväyttäis. Toisaalta vähempäänkään ei oo mitään mieltä tyytyy, turhaa touhuu jos ei paneta tai jos ei pystyis kattoo toista silmiin ja kehua kauniiks. Sit se kerran kuussa parissa löytyvä kaunotar pitäis saada vallotettua. (Vallotettua? Kyllä vaan, naisten valtaaminen on kuin vuorikiipeilyä, joko turhaa pyristelyä luovuttamiseen asti, tai sit huipun saavuttaminen vaan todetakseen et nyt ois pakko päästä pois täältä. Lol.) Semmosellaki täydellisen ulkonäön omaavalla ihanuudella pitäis vielä olla käyttökelposet aivot, ja näiden tekijöiden täyttymisen jälkeen on ihme jos neiti on vielä a) vapaa b) edes kaukaisesti kiinnostunut vaatimattomasta persoonastani (edes ulkoisesta, sit pitäis vielä kestää mun omituista luonnetta.)
Edellisestä onki hyvä jatkaa toteemalla ettei itseluottamus riitä, synkkä homma suomen kulttuurissa jossa miehen pitäis tehä alote. Tai ehkä sit vaan oon niin loputtoman komee ettei mua pysty lähestyy. (Sisäänpäin vetäytyminen ja negatiivisuus lienee suurempia syitä sille ettei niitä lähestymisiä tuu, mut on jotenki lohduttavampaa ajatella et oisin erityisen komee. Lol.)
Jos silti niin onnekkaasti kävis et onnistuis lyöttäytymään yhteen unelmanaisen kanssa (tulkittava varoen, kukaan ihminen ei imo voi olla unelman veroinen, ja toisaalta huomattavasti vähempikin on parempi ku pelkkä unelma. Jännää, eikö totta?), nii sitä voiski varmaan asettua aloilleen. Irtosuhteet ei oikeen kiinnosta. Toisaalta jos ei harrasta säpinää niin millä ihmeellä sen unelman tunnistaa?

Ja mitä voimme tästä kaikesta lässytyksestä oppia? No emme yhtikäs mitään.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Prime Number

Posts: 2,705

#15197 • • Prime Number UG-///

Zeratul, 7.5.2008 23:26:


Ja mitä voimme tästä kaikesta lässytyksestä oppia? No emme yhtikäs mitään.




Sitä että sun pitää ihan aikuisten oikeesti saada sitä pillua ja nopeesti.
Jahka ne primitiiviset vaistot saadaan sieltä alta kaivettua esiin niin yhä useampi näinen alkaa täyttää niitä kriteereitä.

--
Repikää siitä

Zeratul

Posts: 1,170

#15198 • • Zeratul Captain miserable

Puistokemisti, 8.5.2008 00:12:
---
Zeratul, 7.5.2008 23:26:

Ja mitä voimme tästä kaikesta lässytyksestä oppia? No emme yhtikäs mitään.

---

Sitä että sun pitää ihan aikuisten oikeesti saada sitä pillua ja nopeesti.
Jahka ne primitiiviset vaistot saadaan sieltä alta kaivettua esiin niin yhä useampi näinen alkaa täyttää niitä kriteereitä.


Kesäyössä, mehiläisen tavoin kukasta kukkaan...
Ei vaan taida olla ihan mun juttu. Tai sit kusetan jopa itteäni.

Tossa on kyl toisaalta perää, mitä kauemmin sitä on ilman, sitä helpommaks se tulee. Tässä vaiheessa siis erittäin helppoa. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

lennu

Posts: 39

#15199 • • lennu

Zeratul, 7.5.2008 22:34:
---
Pätkis, 7.5.2008 10:45:
Ehkä tän pitäs antaa olla jo.. MUTTA (*hih*) vittuilu on kuitenkin eri asia kuin suora palaute. Vittuilu lisää vittuilua. Luulisin että JOS olisit puhelun alkuun heti reilusti kysynyt, mitä sunnuntaille kävi, se asia olisi ollut pakko selvittää siinä. Nyt kun välistä heität tollaisen "ei tuu tapahtumaan" -lainin, sen voi toinen tulkita ihan miten vaan.

---

Ei nyt turhaan vielä anneta olla, täähän on tosi kiehtova OT! :D

Mun kokemukset tän tyylisistä tyypeistä jotka usein tekee oharit on kyl antanu semmosen kuvan ettei ne ees tajuu tekevänsä väärin, ja ihan sama sanooko kiltisti tai rumasti, tai rupeeko tekee samaa temppua takas kostoks, niin ei mee kaalin, ei sit millään. Vaihtoehtosesti keksitään kerta toisen jälkeen laimeita tekosyitä joiden läpi näkee edes miettimättä, jostain kumman syystä nää tekosyyt tosin tuntuu riittävän "feidaajalle" itelleen mielenrauhan pitämiseks.


---
Se on todellista naisen logiikkaa että antaa palautetta noin puhumatta kuitenkaan asioista niiden oikeilla nimillä*piis*


---

Tässä tapauksessa naisen logiikka tuntu olevan ennemminki se et ku joku muu on painanu mieltä ja on tehny mieli raivota nii tää "hyökkäys" on mukamas oikeuttanu se kiukun purkamisen.
Enkä kyl pysty mitenkää olee siveyden kanssa yhtä mieltä siitä et tommosta paskaa pitäis niellä.

Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!


Hmm no mä ainakin valitettavasti joskus feidaan ihmisiä siksi, että olen vaan masentunut. enkä jaksa/kehtaa nähdä ketään kun on niin paska olo. Pyrin kyllä ottamaan puhelimen käteen ja ilmoittamaan, mutta aina sekään ei onnistu. Eikä ole todellakaan niin, ettei kiinnostaisi niiden ihmisten vaiva / mielipaha, kiinnostaa paljonkin, mutta kun ei vaan pysty.

Tuo Plinkin kuittailu oli kyllä mun mielestä sellaista, josta itsekin hermostuisin. Toki Plinkillä oli aihetta olla loukkaantunut itsekin. Rakentavinta olisi kuitenkin kysyä suoraan mikä meno ja sanoa, että vituttaa, eikä lyödä vyön alle. Musta olisi tosi ahdistavaa, jos joku pitäisi yhden (en siis tiedä oliko Plinkillä ja ystävällään useampia jo takana) oharin seurauksena aivan toivottomana tapauksena.
lennu

Posts: 39

#15200 • • lennu


Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!



Gimme a fuckin break. Tää+ ne "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät"-"iskulainit" = epämiellyttävä suhtautuminen naisiin (näin ulkopuolisen korviin--> se kaunis mamma tulee olemaan saavuttamaton tavoite jatkossakin.