SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,664 views

_RixU_

Posts: 320

#15221 • • _RixU_
Pakko muuten mainita, että onpahan alkanut välillä ihmetyttämään, että millähän perusteilla sitä jotkut rupeekaan seurustelemaan, kun itelle on monesti tullu ihan tosissaan kommenttia et "Ai häh miten sä nyt oikeesti voit olla sinkku? Kylhän sä nyt salee jonku saisit"
...ööh...oikeesti...say whaaat!? *ding* *whaat* Ihanku oisin sinkkuna vaan sen takia et en ois rassukka saanu ketään :D
Rupeekos sitä jengi niinku sit muka seukkaileen ihan vaan sen johdosta, notta sattuu käymään sellanen miäletön munkki, että sattuu kelpaamaan _jollekkin_? *nauru*
Mä ainakin rupeen seukkaa meibi sit kun satun kelpuuttamaan mun kelpuuttajan *pepsodent*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#15222 • • peikkolapsi miisa the maskotti

_RixU_, 8.5.2008 21:43:

Mä ainakin rupeen seukkaa meibi sit kun satun kelpuuttamaan mun kelpuuttajan *pepsodent*



samoilla linjoilla *pepsodent*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

^Petunia

Posts: 888

#15223 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

_RixU_, 8.5.2008 21:43:
Pakko muuten mainita, että onpahan alkanut välillä ihmetyttämään, että millähän perusteilla sitä jotkut rupeekaan seurustelemaan, kun itelle on monesti tullu ihan tosissaan kommenttia et "Ai häh miten sä nyt oikeesti voit olla sinkku? Kylhän sä nyt salee jonku saisit"
...ööh...oikeesti...say whaaat!? *ding* *whaat* Ihanku oisin sinkkuna vaan sen takia et en ois rassukka saanu ketään :D
Rupeekos sitä jengi niinku sit muka seukkaileen ihan vaan sen johdosta, notta sattuu käymään sellanen miäletön munkki, että sattuu kelpaamaan _jollekkin_? *nauru*
Mä ainakin rupeen seukkaa meibi sit kun satun kelpuuttamaan mun kelpuuttajan *pepsodent*


Wöörd!! *piis*
Niiku äiti aina AINA jaksaa sanoo: Kyllä sitä sillon Ennes Vanhaa Seurusteltii Tosissaan. Toista se on Nykyään, ei mikään kelpaa.. Plaa plaa plaa.. *toktok*
tir

Posts: 951

#15224 • • tir
sitäpaitsi välillä kyllä haluaisi alkaa seurustelemaan, ja olisi erittäin potentiaalinen ehdokaskin valittuna. mutta joskus se ehdokas seurustelee jo jonkun toisen kanssa tai muuta yhtä kivaa..
_RixU_

Posts: 320

#15225 • • _RixU_

tir, 8.5.2008 22:05:
sitäpaitsi välillä kyllä haluaisi alkaa seurustelemaan, ja olisi erittäin potentiaalinen ehdokaskin valittuna. mutta joskus se ehdokas seurustelee jo jonkun toisen kanssa tai muuta yhtä kivaa..



I know teh feeling *hmph*
jjkobsson

Posts: 959

#15226 • • jjkobsson
Edelleenkin täällä. Erittäin hiljaista ollut tällä sektorilla pitkän aikaa.

Joten löytyisiköhän täältä luukusta jotain lähestulkoon valmiille hyvätapaiselle 25-v rakennuspuolen dippainsille? Työkalut pysyy kädessä (taulun kiinnitys ja pyörän huolto onnistuu) ja ruoanlaittokin luonnistuu *hihu*

--
||jjkobsson||

WuZuul

Posts: 181

#15227 • • WuZuul

siveys, 6.5.2008 22:09:
Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta?
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?



Ensimmäiseen vastaus on helppo. Ei siihen tarvita muuta kuin silmitön rakastuminen. Sitä en tiedä itsekkään mikä tuon saisi aikaan tällähetkellä, todennäköisesti ei kukaan vähään aikaan. Yllättyneitä ei varmasti ole myöskään jos sanon että kiinnitän naisessa huomiota siihen että hissi kulkee kattohuoneistoon asti eikä jää puolimatkaan, eli älliä pitäisi olla. Sekin on eduksi että pitää itsestään huolta ja on iloinen sekä pirteä.

Suurin este pariutumiselle? No varsinaiselle pariutumiselle ei ole esteitä mutta oletettavasti tarkoitat tässä parinmuodostusta *nauru* Suurin este sille on se fakta että kriteerini täyttäviä naisia on loppujen lopuksi hyvin vähän, ja jos satun löytämään moisen niin 90% varmuudella kyseinen likka on jo varattu.

Näitä voisi pyöritellä vaikka kuinka, tosiasiahan on kuitenkin että ikinä et tiedä milloin "se oikea" valssaa eteesi. Se ujon näköinen kiksutyttö bileissä, se kiva blondi K-Marketin kassalla tai brunetti ärrällä.

--
Wannabe bilekone.

Zeratul

Posts: 1,170

#15228 • • Zeratul Captain miserable

Suurin este pariutumiselle? No varsinaiselle pariutumiselle ei ole esteitä mutta oletettavasti tarkoitat tässä parinmuodostusta *nauru*


"Mul on niin järjetön jättikyrpä ettei oo löytyny pillua johon se sopis."

Lol et oli huono. *justjoo*

Mut hyvin bongattu, pisteet siitä. *joo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#15229 • • siveys lovely

WuZuul, 8.5.2008 22:12:
Suurin este pariutumiselle? No varsinaiselle pariutumiselle ei ole esteitä mutta oletettavasti tarkoitat tässä parinmuodostusta *nauru*

Zeratul, 8.5.2008 23:28:
Mut hyvin bongattu, pisteet siitä. *joo*


I frown upon your lack of respect towards my superiority.

Pariutuminen eli parinmuodostus tarkoittaa koiraan ja naaraan liittymistä pariksi ja seksuaalista virittymistä ennen parittelua. [1]


Sana jota haette takaa on parittelu.
Zeratul

Posts: 1,170

#15230 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 8.5.2008 23:44:
---
WuZuul, 8.5.2008 22:12:
Suurin este pariutumiselle? No varsinaiselle pariutumiselle ei ole esteitä mutta oletettavasti tarkoitat tässä parinmuodostusta *nauru*

Zeratul, 8.5.2008 23:28:
Mut hyvin bongattu, pisteet siitä. *joo*

---

I frown upon your lack of respect towards my superiority.


---
Pariutuminen eli parinmuodostus tarkoittaa koiraan ja naaraan liittymistä pariksi ja seksuaalista virittymistä ennen parittelua. [1]

---

Sana jota haette takaa on parittelu.


Vai pitäiskö sittenki käyttää yhdistelmää parisuhteen muodostaminen.
Ku toi pariutuminen nyt kuitenki sisältää viitteen tulevasta seksuaalisesta kanssakäynnistä, eikä seksi oo mikään välttämättömyys parisuhteen kannalta. Ja ei, en tarkota että henk. koht. oisin valmis seksittömään parisuhteeseen. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#15231 • • siveys lovely

Zeratul, 8.5.2008 23:53:
Ja ei, en tarkota että henk. koht. oisin valmis seksittömään parisuhteeseen. *nauru*


Silkkaa heikkoutta. Ei minun ainakaan ole tarve saada seksiä ihan kaikilta vaimoiltani.
Zeratul

Posts: 1,170

#15232 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 9.5.2008 00:06:
---
Zeratul, 8.5.2008 23:53:
Ja ei, en tarkota että henk. koht. oisin valmis seksittömään parisuhteeseen. *nauru*

---

Silkkaa heikkoutta. Ei minun ainakaan ole tarve saada seksiä ihan kaikilta vaimoiltani.


Jännä huomio ku just aikasemmin tänään kelasin et ois oikeesti paljo helpompaa jos ois useempi nainen joista jokanen tyydyttäis erilaisia tarpeita, ei tarttis löytää sitä yhtä täydellistä pakettia. Idea tosin ei oo millään tasolla toteutuskelponen, varsinkaan ku en ois valmis jakamaan näitä vaimoja muiden kesken, miks niiden siis pitäis jakaa mut?

Onneks toi sentään toimii kavereiden suhteen, ei tarvii olla yhtä täydellistä ystävää. :)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Miltzu

Posts: 188

#15233 • • Miltzu

Lyylikki, 8.5.2008 20:37:

Kuten joku sitten tuossa myös totesi. Ehkä pitäisi yrittää heittää se oma "ujous" romukoppaan (Ei, mä en ole luonteeltani ujo. Mä olen ujo, mitä miesten iskemiseen tulee. En osaa vamppailla.) ja antaa palaa. Sillä jos pelkää epäonnistumista niin, ettei ikinä edes yritä, ei onnistumisiakaan voi tulla vastaan.



Toi on niin totta. Mä oon (ainakin ollut) ihan samanlainen. Ja sitten ihmetellään et "miten sä voit oikein olla sinkku". Nykyään oon vähän rohkaistunut siinä mielessä et uskallan paremmin heittää sen "ujouden", tai mitä se nyt onkaan, sivuun ja pitää kunnolla hauskaa ja jutella ihmisille. Eihän se että jollekin juttelee tarkoita sitä että on heti iskemässä. Toisekseen kun sitä sitten näkee minkänäköisiä kavereita tarttuu "saaliiksi" niin se taas nostaa kyllä itsetuntoa ja auttaa taas jatkossa eteenpäin :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

siveys

Posts: 2,492

#15234 • • siveys lovely

Zeratul, 9.5.2008 00:20:
Jännä huomio ku just aikasemmin tänään kelasin et ois oikeesti paljo helpompaa jos ois useempi nainen joista jokanen tyydyttäis erilaisia tarpeita, ei tarttis löytää sitä yhtä täydellistä pakettia. Idea tosin ei oo millään tasolla toteutuskelponen, varsinkaan ku en ois valmis jakamaan näitä vaimoja muiden kesken, miks niiden siis pitäis jakaa mut?


Miksi et olisi valmis jakamaan vaimojasi muiden kanssa? Mitä aspektia erityisesti et olisi valmis jakamaan muiden kanssa? Et sallisi vaimosi harrastaa seksiä muiden kanssa, vaikka hän ei olisi sellainen vaimo, jonka kanssa itse harrastat seksiä? Et olisi valmis sallimaan sitä, että vaimosi rakastaa myös jotakin muuta ihmistä maan päällä kuin sinua, vaikka rakkautta ei ilmennettäisikään fyysisesti?

Ja mun mielestäni on niin pitkään kun muistan ollut kovin kummallista, että ihmiset haluavat rajoittaa muiden toimintaa sen perusteella mitä he itse eivät ole valmiita tekemään taikka pidättäytymään sellaisista asioista, joita joku toinen ei halua tehdä. Miksi ihmeessä jotkut ihmiset eivät voisi haluta jakaa sinua toisten kanssa, vaikka et itse olisikaan halukas jakamaan näitä ihmisiä muiden kenenkään kanssa? Kieltäisit tämän ehdottomasti, vaikka he kuinka haluaisivat yhdessä omistautua sinulle?

Sama pätee esimerkiksi siihen, että vaikka mulla nyt ei olisikaan mitään tarvetta käytä parisuhteen aikana polkemassa jotain random tsubuja niin miksi ihmeessä mun pitäisi kieltää rakkaaltani vastaava toiminta jos hänen tekee mieli niin toimia? Ei se ole mielestäni mikään peruste itsessään, että minä itse en halua niin tehdä. Tietysti jos tällainen toiminta jostain syystä satuttaisi minua hyvin vahvasti niin voisin viestiä tämän rakkaalleni, mutta tällöin "kiellon" syynä on tunnevasteeni, ei suinkaan se, että minä en itse haluaisi tehdä vastaavaa.

Onneks toi sentään toimii kavereiden suhteen, ei tarvii olla yhtä täydellistä ystävää. :)


PETÄTKÖ SÄ MUA JONKUN KANSSA? SE OLI SITTEN SIINÄ! HYVÄSTI! EI TARVII YRITTÄÄ SOITTAA! *slap*
Miltzu

Posts: 188

#15235 • • Miltzu

siveys, 9.5.2008 00:44:

Sama pätee esimerkiksi siihen, että vaikka mulla nyt ei olisikaan mitään tarvetta käytä parisuhteen aikana polkemassa jotain random tsubuja niin miksi ihmeessä mun pitäisi kieltää rakkaaltani vastaava toiminta jos hänen tekee mieli niin toimia? Ei se ole mielestäni mikään peruste itsessään, että minä itse en halua niin tehdä.



Onkohan tää joku ikä-juttu? Että vanhemmiten sitä oppii näkemään vähän muitakin värejä kuin mustaa ja valkoista eikä ole niin helvetin ehdoton enää? Tuntuu että monet nuoremmat on tosi tarkkoja siitä että ei edes vilkaista muihin päin, taisin olla itsekin parikymppisenä, nyt on vähän höllentynyt suhtautuminen.

Ehkä sitä jossain kohtaa elämäänsä ajattelee että voi omistaa ihmisen ja tehdä siitä "täydellisen" ja kun riittävän monta kertaa saa näpeilleen ja tajuaa ettei parisuhde toimi niin, niin oppii katsomaan jotain "sormien läpi" ja osana isompaa kokonaisuutta. Mun mielestä mikään kunnon parisuhde ei saisi kaatua yksittäisiin virheisiin tai ristiriitoihin. Onko esim. se yksi öinen virhe isompi asia kuin parin vuoden parisuhde?

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

siveys

Posts: 2,492

#15236 • • siveys lovely

Miltzu, 9.5.2008 00:59:
Onkohan tää joku ikä-juttu? Että vanhemmiten sitä oppii näkemään vähän muitakin värejä kuin mustaa ja valkoista eikä ole niin helvetin ehdoton enää?


Tämä ei kyllä ollut ollenkaan se mistä minä puhuin, mutta menkööt ;)

Väittäisin, että pääosin tässä on useimmiten kyse siitä, että ihmiset ei vaan uskalla parisuhde-elämään tottuneena erota, sillä pelkäävät tuntematonta. Tällöin eroprosessi ja sen aikana ja jälkeen läpi käytävät asiat vaikuttavat huomattavasti ikävämmiltä ja työläämmiltä kuin itse tapahtuneen käsitteleminen jollakin tavalla - vaikka sitten "läpi sormien" katsomalla tai lisää harmaan värejä tarkastelemalla.

Se ei kuitenkaan ole mikään mahdoton asia nuorillekaan käsitellä sitä, että toinen ihminen on nainut jotain muuta, mutta nuorena paluu oletusarvoiseen sinkkuuteen ja uuden partnerin löytäminen vain on varsin merkittävästi helpompaa kuin alkaa setvimään ja uudelleenorganisoimaan oman päänsä sisällä tunteita ja arvoja.

Voihan se tosiaan todellisuudessakin olla monessa parisuhteessa siten, että pettämisen implikoima tietyn kaltaisen luotettavuuden poissaolo ei muuta sitä tosiasiaa, että suhde kokonaisuudessaan on osapuolille nettopositiivinen kokemus. En kuitenkaan lähtisi ihan suoralta kädeltä väittämään, että ikä tuo ihmisille jotenkin automaattisesti kyvyn käsitellä tilannetta laajemmin sek äobjektiivisemmin ja tekemään järjellisin perustein tämän "oikean" valinnan jatkaa suhdetta.
mrhotcakes

Posts: 480

#15237 • • mrhotcakes Ex-clubber

Zeratul, 7.5.2008 23:26:
---
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?
---

Minä itse. Ristiriidat.
Toiveet vastapuolen ulkonäön suhteen liian korkeella, keskikokosista bileistä kun ei välttämättä löydy ensimmäistäkään mammaa joka säväyttäis. Toisaalta vähempäänkään ei oo mitään mieltä tyytyy, turhaa touhuu jos ei paneta tai jos ei pystyis kattoo toista silmiin ja kehua kauniiks. Sit se kerran kuussa parissa löytyvä kaunotar pitäis saada vallotettua. (Vallotettua? Kyllä vaan, naisten valtaaminen on kuin vuorikiipeilyä, joko turhaa pyristelyä luovuttamiseen asti, tai sit huipun saavuttaminen vaan todetakseen et nyt ois pakko päästä pois täältä. Lol.) Semmosellaki täydellisen ulkonäön omaavalla ihanuudella pitäis vielä olla käyttökelposet aivot, ja näiden tekijöiden täyttymisen jälkeen on ihme jos neiti on vielä a) vapaa b) edes kaukaisesti kiinnostunut vaatimattomasta persoonastani (edes ulkoisesta, sit pitäis vielä kestää mun omituista luonnetta.)
Edellisestä onki hyvä jatkaa toteemalla ettei itseluottamus riitä, synkkä homma suomen kulttuurissa jossa miehen pitäis tehä alote. Tai ehkä sit vaan oon niin loputtoman komee ettei mua pysty lähestyy. (Sisäänpäin vetäytyminen ja negatiivisuus lienee suurempia syitä sille ettei niitä lähestymisiä tuu, mut on jotenki lohduttavampaa ajatella et oisin erityisen komee. Lol.)
Jos silti niin onnekkaasti kävis et onnistuis lyöttäytymään yhteen unelmanaisen kanssa (tulkittava varoen, kukaan ihminen ei imo voi olla unelman veroinen, ja toisaalta huomattavasti vähempikin on parempi ku pelkkä unelma. Jännää, eikö totta?), nii sitä voiski varmaan asettua aloilleen. Irtosuhteet ei oikeen kiinnosta. Toisaalta jos ei harrasta säpinää niin millä ihmeellä sen unelman tunnistaa?

Ja mitä voimme tästä kaikesta lässytyksestä oppia? No emme yhtikäs mitään.



Muista en tiedä, mutta musta tuntuu että itse ainakin opin tästä vaikka kuinka paljon. *hihu* Suureen osaan pystyn itse samastumaan ja osa taas on varmaan todella yleistä pitkään sinkkuilleilla. *yingyang* Sulla on loppujenlopuks paljon vähemmän mistä huolehtia kuin mitä luuletkaan. Niin kuin ensiksi sanoit, suurin ongelma on - sinä itse. Nää samat ongelmat jakaa varmaan miljardi muuta ihmistä maailmassa, ja eiköhän Suomestakin muutama samassa veneessä ajelehtiva löydy. Tsemppiä, tuska kääntyy vielä voitoksi. *piis**hali*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#15238 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Kai mä oon sitten täällä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Zeratul

Posts: 1,170

#15239 • • Zeratul Captain miserable

_RixU_, 8.5.2008 21:43:
Pakko muuten mainita, että onpahan alkanut välillä ihmetyttämään, että millähän perusteilla sitä jotkut rupeekaan seurustelemaan, kun itelle on monesti tullu ihan tosissaan kommenttia et "Ai häh miten sä nyt oikeesti voit olla sinkku? Kylhän sä nyt salee jonku saisit"
...ööh...oikeesti...say whaaat!? *ding* *whaat* Ihanku oisin sinkkuna vaan sen takia et en ois rassukka saanu ketään :D
Rupeekos sitä jengi niinku sit muka seukkaileen ihan vaan sen johdosta, notta sattuu käymään sellanen miäletön munkki, että sattuu kelpaamaan _jollekkin_? *nauru*
Mä ainakin rupeen seukkaa meibi sit kun satun kelpuuttamaan mun kelpuuttajan *pepsodent*


On se joo, ku joutuu ton tyylisiä juttuja kuuntelee. Ja tuleehan vastaavanlaisia seksisnki suhteen; "kyl sä nyt aina joltain saisit", tai "varmaan joku vähän rumempikin (siis joku joka ei täytä toiveitani ulkönäön suhteen) pystyis sut tyydyttämään", tai "se vois olla hauskaa"...

Joo, kyllä mieski varmaan sais mällin lentämään, mut ei se nyt helvetti tarkota et pitäis alkaa miehiä panee. :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#15240 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 9.5.2008 00:44:
Miksi et olisi valmis jakamaan vaimojasi muiden kanssa? Mitä aspektia erityisesti et olisi valmis jakamaan muiden kanssa? Et sallisi vaimosi harrastaa seksiä muiden kanssa, vaikka hän ei olisi sellainen vaimo, jonka kanssa itse harrastat seksiä? Et olisi valmis sallimaan sitä, että vaimosi rakastaa myös jotakin muuta ihmistä maan päällä kuin sinua, vaikka rakkautta ei ilmennettäisikään fyysisesti?


Oisko pitäny taas heti alusta puhuu jostain ihan muusta ku vaimoista ku ei virallisista liitoista ilmeisestikkään oo kyse. Ja kyllä, seksi on ehkä suurin yksittäinen asia jota oletusarvosesti en haluais jakaa. Toisaalta, miks pitäis ottaa joku vaimoks jollei harrasta sen kanssa seksiä, muut tarpeet voi kyl tyydyttää kaverillakin. Eli (ainaki mulle) toimivin skenario vois olla se että ois muiden kavereiden lisäks joku panokaveri, ei tarttis olla niin tarkka kokonaisuuden suhteen, mut ulkonäkö ois edelleenki tärkee, ehkä sen tärkeys jopa korostuis tilanteessa jossa seksi on se mitä toiselta pääasiassa haluis. Ei täs nyt kauheen pitkälle päästy lähtöruudusta.
Ai nii, ja sit jos alun huuman jälkeen rupee seksi maistuu puulta niin fuckbuddyn vois helposti vaan dumpata jos ei oo paljoo tunteita pelissä, vaimokkeen kanssa tas vois harkita jotain kimppakivaa tai ulkopuolisia suhteita, tommosista vaan ois sovittava vähä helvetin tarkasti ettei tulis turhia siipirikkoja.

Ja lol, ei sais rakastaa ketään muuta? Joo, jos se vitun ämmä rakastaa vanhempiaan, lapsiaan, tai jotain muuta läheistä ystävää tai sukulaista nii kyl se on sit turpakeikka! Romanttiset kanssakäynnit muiden kanssa vois kyl olla ongelma, mut rajoista moisen suhteen vois varmaan sopia tapauskohtasesti. Aika vaikee tehä ton selvempää rajausta tietämättä tarkemmin mitä tarkotat rakkaudella (fyysisen ilmenemisen kanssa tai ilman).

Miksi ihmeessä jotkut ihmiset eivät voisi haluta jakaa sinua toisten kanssa, vaikka et itse olisikaan halukas jakamaan näitä ihmisiä muiden kenenkään kanssa? Kieltäisit tämän ehdottomasti, vaikka he kuinka haluaisivat yhdessä omistautua sinulle?


Vois halutakki, mut imo aika epäkohteliasta olettaa et haluis, näinollen kynnys lähtee ehdottelee moista on aika korkee. Ja ei, tuskin kieltäisin, mut ei täs oo kauheesti kaveria enemmäks kelpaavia tyrkyttämässä itteensä edes yksittäin, saatika sit porukassa. ;)

PETÄTKÖ SÄ MUA JONKUN KANSSA? SE OLI SITTEN SIINÄ! HYVÄSTI! EI TARVII YRITTÄÄ SOITTAA! *slap*


*lmao*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~