SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,520 views

Apo

Posts: 1,574

#15261 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Janisa, 14.5.2008 18:47:
Pari kuukautta takaperin ensimmainen kasvi sanoi sopimuksensa irti mun kanssa ja jo silloin sanoin kavereille etta on varmaan eka kerta kun tapan kasvin ja nyt sitten toinenkin kasvi rupes tekee kuolemaa kunnes se oli pakko heittaa eilen pois! Jaiks!
Nyt olis kaksi jaljella ja jos noi kaksikin heittaa veivinsa lahiaikoina, niin musta tulee selvasti vanhapiika! *nauru*



Ehkä toi on ylempien voimien pieni vihje että kannattais vaihtaa kasvien huoltaminen parisuhteiden kehittämiseen *hih*
Janisa

Posts: 2,226

#15262 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Apo, 14.5.2008 18:55:
---
Janisa, 14.5.2008 18:47:
Pari kuukautta takaperin ensimmainen kasvi sanoi sopimuksensa irti mun kanssa ja jo silloin sanoin kavereille etta on varmaan eka kerta kun tapan kasvin ja nyt sitten toinenkin kasvi rupes tekee kuolemaa kunnes se oli pakko heittaa eilen pois! Jaiks!
Nyt olis kaksi jaljella ja jos noi kaksikin heittaa veivinsa lahiaikoina, niin musta tulee selvasti vanhapiika! *nauru*

---


Ehkä toi on ylempien voimien pieni vihje että kannattais vaihtaa kasvien huoltaminen parisuhteiden kehittämiseen *hih*



Ma kun jo aattelin etta ylemmat voimat on ihan hyljanneet mut! *nauru* Mutta ehka asia pitaiskin kaantaa tosiaan nain pain... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Lyylikki

Posts: 2,975

#15263 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Janisa, 14.5.2008 18:47:
Hmmm, olen joskus kuullut etta sitten kun oppii ja osaa pitaa huolta huonekasveistaan, niin on valmis parisuhteeseen.
Mielenkiintoista etta olen aina ollut erikoisen hyva pitamaan huolta kasveistani ja ne ovat elaneet kanssani vuosikausia kunnes tana kevaana jotain kummallista on ruvennut tapahtumaan!
Pari kuukautta takaperin ensimmainen kasvi sanoi sopimuksensa irti mun kanssa ja jo silloin sanoin kavereille etta on varmaan eka kerta kun tapan kasvin ja nyt sitten toinenkin kasvi rupes tekee kuolemaa kunnes se oli pakko heittaa eilen pois! Jaiks!
Nyt olis kaksi jaljella ja jos noi kaksikin heittaa veivinsa lahiaikoina, niin musta tulee selvasti vanhapiika! *nauru*



Työkaverille oli puutarhuri Plantagenissa sanonut, että on ihan hyvä, jos välillä kukat kuolee, niin ihmiset saa vähän vaihtelua. Eikä se tarkoita, että olisi "huono ihminen", jos kukat kuolee.

Minä en ikinä ole saanut yhtään viherkasveja pidettyä hengissä, kunnes serkku antoi tuossa muutama vuosi takaperin mulle nukkatyräkin. Se on säilynyt hengissä vaikka mistä, kesästä parvekkeella ja muutosta talvipakkasella. Toisaalta se onkin niin sinkeä kaveri, että se on ollut joskus kolmekin viikkoa ilman vettä. Ollut hieman lurpallaan tottakai, mutta äkkiä siitä vironnut.

(Hyvä kasvi muutekin. Laitan sille sitten vettä, kun lehdet lurpattavat ja kasvaa ja kukoistaa. Nyt uudessa kodissa puskee penteleen isoa lehteä. Taidanpa laittaa sille vähän kukkaravinnetta ja katsoa mitä se siitä tykkää:))
Janisa

Posts: 2,226

#15264 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Lyylikki, 14.5.2008 19:30:
---
Janisa, 14.5.2008 18:47:
Hmmm, olen joskus kuullut etta sitten kun oppii ja osaa pitaa huolta huonekasveistaan, niin on valmis parisuhteeseen.
Mielenkiintoista etta olen aina ollut erikoisen hyva pitamaan huolta kasveistani ja ne ovat elaneet kanssani vuosikausia kunnes tana kevaana jotain kummallista on ruvennut tapahtumaan!
Pari kuukautta takaperin ensimmainen kasvi sanoi sopimuksensa irti mun kanssa ja jo silloin sanoin kavereille etta on varmaan eka kerta kun tapan kasvin ja nyt sitten toinenkin kasvi rupes tekee kuolemaa kunnes se oli pakko heittaa eilen pois! Jaiks!
Nyt olis kaksi jaljella ja jos noi kaksikin heittaa veivinsa lahiaikoina, niin musta tulee selvasti vanhapiika! *nauru*

---


Työkaverille oli puutarhuri Plantagenissa sanonut, että on ihan hyvä, jos välillä kukat kuolee, niin ihmiset saa vähän vaihtelua. Eikä se tarkoita, että olisi "huono ihminen", jos kukat kuolee.

Minä en ikinä ole saanut yhtään viherkasveja pidettyä hengissä, kunnes serkku antoi tuossa muutama vuosi takaperin mulle nukkatyräkin. Se on säilynyt hengissä vaikka mistä, kesästä parvekkeella ja muutosta talvipakkasella. Toisaalta se onkin niin sinkeä kaveri, että se on ollut joskus kolmekin viikkoa ilman vettä. Ollut hieman lurpallaan tottakai, mutta äkkiä siitä vironnut.

(Hyvä kasvi muutekin. Laitan sille sitten vettä, kun lehdet lurpattavat ja kasvaa ja kukoistaa. Nyt uudessa kodissa puskee penteleen isoa lehteä. Taidanpa laittaa sille vähän kukkaravinnetta ja katsoa mitä se siitä tykkää:))



Erikoisen tasta tekee se, etta nyt ne menehtyy sarjana. *paataan raaviskel*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Techa

Posts: 318

#15265 • • Techa
Saanko luvan..Vai tanssitanko ensin *ökkö*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

nomic

Posts: 4,120

#15267 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Höh, menin ohi chmod:in 777-arvosta. :(
kilobitti

Posts: 2,419

#15268 • • kilobitti 1-2-3 techno

Janisa, 14.5.2008 18:47:
Hmmm, olen joskus kuullut etta sitten kun oppii ja osaa pitaa huolta huonekasveistaan, niin on valmis parisuhteeseen.



Ainakin mulla menny päinvastoin. Muutettuani takas yksin asumaan v. -03 ostin Ikeasta aika monta kukkaa sinne. Ne voi hyvin sen pari vuotta ku olin ahdistunut elämästäni ja kaikesta. Sitten ku rupesin hahmottamaan mitä haluan tehdä elämälläni niin kukat rupes voimaan huonommin; kun on paljon touhuttavaa en enää muista kastella niitä.

Onneksi jäljlellä olevat 3 anopinkieltä ja 1 traakkipuu jaksavat vähän vähemmälläkin huomiolla.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

sapeli

Posts: 11,768

#15269 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Lyylikki, 14.5.2008 19:30:
Minä en ikinä ole saanut yhtään viherkasveja pidettyä hengissä, kunnes serkku antoi tuossa muutama vuosi takaperin mulle nukkatyräkin. Se on säilynyt hengissä vaikka mistä, kesästä parvekkeella ja muutosta talvipakkasella. Toisaalta se onkin niin sinkeä kaveri, että se on ollut joskus kolmekin viikkoa ilman vettä. Ollut hieman lurpallaan tottakai, mutta äkkiä siitä vironnut.

(Hyvä kasvi muutekin. Laitan sille sitten vettä, kun lehdet lurpattavat ja kasvaa ja kukoistaa. Nyt uudessa kodissa puskee penteleen isoa lehteä. Taidanpa laittaa sille vähän kukkaravinnetta ja katsoa mitä se siitä tykkää:))



Ehkä me voidaan jotenkin vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä kukkienhoidosta sopiviin ihmissuhteisiin - tästä lukisin että sulle sopisi sellainen suhde (=mies) joka on itsenäinen eikä tarvi sun jatkuvaa huomiotasi, mutta nauttii siitä täysillä sitten kun sitä huomiota saa. Kaipaa pientä vaihtelua ja pitää uusista jutuista. *hymy*

PS: ja on karvainen ja roiskii siemeniään joka puolelle *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#15270 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sapeli, 16.5.2008 13:59:
Ehkä me voidaan jotenkin vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä kukkienhoidosta sopiviin ihmissuhteisiin - tästä lukisin että sulle sopisi sellainen suhde (=mies) joka on itsenäinen eikä tarvi sun jatkuvaa huomiotasi, mutta nauttii siitä täysillä sitten kun sitä huomiota saa. Kaipaa pientä vaihtelua ja pitää uusista jutuista. *hymy*

PS: ja on karvainen ja roiskii siemeniään joka puolelle *lmao*



Laugh of the day!!!

Ehkä siksi täällä sinkkuluukun penkillä edelleen istuskelen, kun en ole tajunnut katsella tarpeeksi karvaisia miehiä *nauru*

(Hekottelen edelleen. Työpari pitää mua yhä enenevässä määrin hulluna.)
^Petunia

Posts: 888

#15271 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Vuokrataan:
Iso, lämmin, pehmoinen kainalo/syli mun sohvalle elokuvan ajaksi..
..tää on taas näitä päiviä *uuh* *syyyyvähuokaus*
AnssiV

Posts: 1,798

#15272 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus

^Petunia, 16.5.2008 20:10:
Vuokrataan:
Iso, lämmin, pehmoinen kainalo/syli mun sohvalle elokuvan ajaksi..
..tää on taas näitä päiviä *uuh* *syyyyvähuokaus*



Ei ihan tänään kerkee mut jos katot sen elokuvan viikon päästä niin täältä löytyy, halavalla ilimaseks. *hih*
Freja

Posts: 8,775

#15273 • • Freja Sihteeri
Talla hetkella ma en vaan vois olla onnellisempi parisuhteessa, kuin mita ma nyt oon ilman sellaista.
Musta on vaan niin ihanaa nyt ottaa ja antaa aikaa vaan ihan itselleen, nauttia elamasta ilman ylimaaraista stressia toisesta.
Ma oon niiiiiin sinkku just nyt (..and i love it. And myself.) *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Prime Number

Posts: 2,705

#15274 • • Prime Number UG-///
Haluaisin esittää kysymyksen:


Saako henkilö kitistä sinkkuluukussa haluavansa miehen/naisen/sylin/whatever, jos
kyseistä henkilöä on kosiskeltu vastakkaisen sukupuolen toimesta, mutta kyseinen henkilö ei viitsi edes tutustua mielenkiintonsa osoittaneeseen henkilöön.



Niissä tapauksissa, joissa henkilö on tyytyväinen sosiaaliseen statukseensa sinkkuna, on täysin ymmärrettävää että ei haluta lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin sen enempään. Mutta jos jatkuvasti huutelee oman yksinäisyytensä perään, niin luulisi että sitä voisi sen verran vaivautua että lähtisi ulos edes kerran. Jos ei muuten niin uteliaisuudesta. Aika tylsää rankata ihmisiä sen perusteella millaisen kuvan niistä on saanut.

--
Repikää siitä

Nitta

Posts: 5,021

#15275 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Puistokemisti, 18.5.2008 12:00:
Haluaisin esittää kysymyksen:


Saako henkilö kitistä sinkkuluukussa haluavansa miehen/naisen/sylin/whatever, jos
kyseistä henkilöä on kosiskeltu vastakkaisen sukupuolen toimesta, mutta kyseinen henkilö ei viitsi edes tutustua mielenkiintonsa osoittaneeseen henkilöön.



Niissä tapauksissa, joissa henkilö on tyytyväinen sosiaaliseen statukseensa sinkkuna, on täysin ymmärrettävää että ei haluta lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin sen enempään. Mutta jos jatkuvasti huutelee oman yksinäisyytensä perään, niin luulisi että sitä voisi sen verran vaivautua että lähtisi ulos edes kerran. Jos ei muuten niin uteliaisuudesta. Aika tylsää rankata ihmisiä sen perusteella millaisen kuvan niistä on saanut.


Saahan sitä kitistä, sehän vaan osoittaa siitä ihmisestä millainen se on ;) Ja kannattaako sellaisen perään haikailla *hali*
psymax

Posts: 283

#15277 • • psymax

Puistokemisti, 18.5.2008 12:00:
Haluaisin esittää kysymyksen:


Saako henkilö kitistä sinkkuluukussa haluavansa miehen/naisen/sylin/whatever, jos
kyseistä henkilöä on kosiskeltu vastakkaisen sukupuolen toimesta, mutta kyseinen henkilö ei viitsi edes tutustua mielenkiintonsa osoittaneeseen henkilöön.



Niissä tapauksissa, joissa henkilö on tyytyväinen sosiaaliseen statukseensa sinkkuna, on täysin ymmärrettävää että ei haluta lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin sen enempään. Mutta jos jatkuvasti huutelee oman yksinäisyytensä perään, niin luulisi että sitä voisi sen verran vaivautua että lähtisi ulos edes kerran. Jos ei muuten niin uteliaisuudesta. Aika tylsää rankata ihmisiä sen perusteella millaisen kuvan niistä on saanut.



saa kitistä mutta sillon kyllä tekee itestään hölmön...jos ei sitten kuitenkaan mitään tarvi niin olis sit uikuttamati...

ethän sä tilaa kahviakaan jos et haluu juoda sitä...
Displacer

Posts: 1,828

#15278 • • Displacer

Puistokemisti, 18.5.2008 12:00:
Haluaisin esittää kysymyksen:


Saako henkilö kitistä sinkkuluukussa haluavansa miehen/naisen/sylin/whatever, jos
kyseistä henkilöä on kosiskeltu vastakkaisen sukupuolen toimesta, mutta kyseinen henkilö ei viitsi edes tutustua mielenkiintonsa osoittaneeseen henkilöön.



Ei siis missään tapauksessa. Jos täällä kitisee niin se on pakko ottaa kuka tahansa joka itseään tarjoaa vaikka ei kiinnostaisi kyseinen henkilö pätkääkään.
Prime Number

Posts: 2,705

#15279 • • Prime Number UG-///

Displacer, 18.5.2008 12:11:
---
Puistokemisti, 18.5.2008 12:00:
Haluaisin esittää kysymyksen:




Ei siis missään tapauksessa. Jos täällä kitisee niin se on pakko ottaa kuka tahansa joka itseään tarjoaa vaikka ei kiinnostaisi kyseinen henkilö pätkääkään.





Ja miten sitä koskaan voisikaan tietää olisiko kyseinen henkilö ´kiinnostava jos siitä ei jaksa ottaa selvää Ei kukaan ole missään vaiheessa sanonut että pitäisi hyväksyä kuka vaan. Onko luetun ymmärtämisessä vähän feilua?

--
Repikää siitä

Displacer

Posts: 1,828

#15280 • • Displacer

Puistokemisti, 18.5.2008 12:13:
---
Displacer, 18.5.2008 12:11:
---
Puistokemisti, 18.5.2008 12:00:
Haluaisin esittää kysymyksen:




Ei siis missään tapauksessa. Jos täällä kitisee niin se on pakko ottaa kuka tahansa joka itseään tarjoaa vaikka ei kiinnostaisi kyseinen henkilö pätkääkään.

---




Ja miten sitä koskaan voisikaan tietää olisiko kyseinen henkilö ´kiinnostava jos siitä ei jaksa ottaa selvää Ei kukaan ole missään vaiheessa sanonut että pitäisi hyväksyä kuka vaan. Onko luetun ymmärtämisessä vähän feilua?



Ei sitä aina jaksa ottaa kunnolla selvää toisesta jos jo kuvan ja juttujen perusteella voi huomata, että ei vaan iske vaikka ois kuinka jees tyyppi muiden mielestä.