SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,630 views

psymax

Posts: 283

#15281 • • psymax

Displacer, 18.5.2008 12:17:
---
Puistokemisti, 18.5.2008 12:13:
---
Displacer, 18.5.2008 12:11:
---
Puistokemisti, 18.5.2008 12:00:
Haluaisin esittää kysymyksen:




Ei siis missään tapauksessa. Jos täällä kitisee niin se on pakko ottaa kuka tahansa joka itseään tarjoaa vaikka ei kiinnostaisi kyseinen henkilö pätkääkään.

---






---


Ei sitä aina jaksa ottaa kunnolla selvää toisesta jos jo kuvan ja juttujen perusteella voi huomata, että ei vaan iske vaikka ois kuinka jees tyyppi muiden mielestä.



kyllä minä ainakin selvittäisin.. minä en luota vittujakaan siihen jos jotku joko dissaa tai kehuu se on niiden näkemy henkilöstä... sittenhän sen näkee kun käy treffeillä eikait siihen kuole jos käy kahvila ja kattoo et onks toisesta mihinkään tai mikä se nyt sitten on lajiaan..

jonkun kuvan tai muutaman jutun perusteella ei kuitnkaan saa oikeaa käsitystä...
Displacer

Posts: 1,828

#15282 • • Displacer

psymax, 18.5.2008 12:27:
---


kyllä minä ainakin selvittäisin.. minä en luota vittujakaan siihen jos jotku joko dissaa tai kehuu se on niiden näkemy henkilöstä... sittenhän sen näkee kun käy treffeillä eikait siihen kuole jos käy kahvila ja kattoo et onks toisesta mihinkään tai mikä se nyt sitten on lajiaan..

jonkun kuvan tai muutaman jutun perusteella ei kuitnkaan saa oikeaa käsitystä...



Ei saa välttämättä juu. Mutta jos ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta lähteä ottamaan selvää ihmisestä niin minkäs sille mahtaa. Meikäläisellä ainakin (Valitettavasti) aika on niin rajallista että, voin helposti itse kuvitella että en lähtisi treffeille jonkun kanssa ihan vaan kuvan (ulkonäön) vuoksi. Ehkä olen sitten pinnallinen mutta so not.

Ihan niinku treffikutsuja satelis enemmänkin :D se taitaa olla naisten etuoikeus edelleen ;)
Prime Number

Posts: 2,705

#15283 • • Prime Number UG-///

Displacer, 18.5.2008 12:17:


Ei sitä aina jaksa ottaa kunnolla selvää toisesta jos jo kuvan ja juttujen perusteella voi huomata, että ei vaan iske vaikka ois kuinka jees tyyppi muiden mielestä.





Onneks mä en ole elänyt ton elämäntavan mukaan.
En viitti edes lähteä laskemaankaan, montako hyvää ystävyys-suhdetta vähemmän, (puhumatta tietenkään syvällisemmistä suhteista) mulla olis elämäni aikana ollut, jos antaisin muiden tehdä päätökset omasta puolestani.

--
Repikää siitä

Displacer

Posts: 1,828

#15284 • • Displacer

Puistokemisti, 18.5.2008 12:36:
---
Displacer, 18.5.2008 12:17:


Ei sitä aina jaksa ottaa kunnolla selvää toisesta jos jo kuvan ja juttujen perusteella voi huomata, että ei vaan iske vaikka ois kuinka jees tyyppi muiden mielestä.

---




Onneks mä en ole elänyt ton elämäntavan mukaan.
En viitti edes lähteä laskemaankaan, montako hyvää ystävyys-suhdetta vähemmän, (puhumatta tietenkään syvällisemmistä suhteista) mulla olis elämäni aikana ollut, jos antaisin muiden tehdä päätökset omasta puolestani.



No sitähän mä tarkotinkin että antaisi muiden tehdä päätökset puolestaan. Kenellä nyt on luetun ymmärtämisessä "feilua".
psymax

Posts: 283

#15285 • • psymax

Puistokemisti, 18.5.2008 12:36:
---
Displacer, 18.5.2008 12:17:


Ei sitä aina jaksa ottaa kunnolla selvää toisesta jos jo kuvan ja juttujen perusteella voi huomata, että ei vaan iske vaikka ois kuinka jees tyyppi muiden mielestä.

---




Onneks mä en ole elänyt ton elämäntavan mukaan.
En viitti edes lähteä laskemaankaan, montako hyvää ystävyys-suhdetta vähemmän, (puhumatta tietenkään syvällisemmistä suhteista) mulla olis elämäni aikana ollut, jos antaisin muiden tehdä päätökset omasta puolestani.



totta töriset...

tietenkin joo sillon kun on kavereita ja muutenkin on ok meininki niin ei tarvi seuraa ettiä, mutta sillon ei kyllä tarvi kitistäkkään...!

tietenkään kaikkeen ei edelleenkään ole aikaa tunnustan itsekin ja eipä tuu aina tartuttua tilanteeseen vaikka pitäs...
Prime Number

Posts: 2,705

#15286 • • Edited Prime Number UG-///

Displacer, 18.5.2008 12:39:


No sitähän mä tarkotinkin että antaisi muiden tehdä päätökset puolestaan. Kenellä nyt on luetun ymmärtämisessä "feilua".




Fair enough.

Lisään edelliseen.


tai jos olisin tehnyt päätöksiä foorumi/irc/tms puheiden takia, tai vain sen takia että toinen ei täysin kolahda mun täydelliseen käsitykseeni täydellisestä ulkonäöstä.

-edit-

Sanovat että kauneus on katoavaista ja rakkaus ei asu kauniissa kasvoissa.

--
Repikää siitä

siveys

Posts: 2,492

#15287 • • siveys lovely

Puistokemisti, 18.5.2008 12:13:
Ja miten sitä koskaan voisikaan tietää olisiko kyseinen henkilö ´kiinnostava jos siitä ei jaksa ottaa selvää Ei kukaan ole missään vaiheessa sanonut että pitäisi hyväksyä kuka vaan. Onko luetun ymmärtämisessä vähän feilua?


Maailmassa on se 3 miljardia vastakkaisen sukupuolen edustajaa.. Jonkun perusteellahan se alkukarsintakin on tehtävä, vaikka kuinka olisi kumppanin tarpeessa.

En mä ainakaan oleta, että kukaan jaksaisi mun Klubbariperseilyjä seuranneena lähteä mun kanssani yhtään mihinkään, vaikka on tietenkin olemassa pieni mahdollisuus, että tämän satunnaisen idiotismin alta löytyy oikeasti ihan mukava pieni poika.

Monet ihmiset lisäksi kiinnittävät ihan ymmärrettävästi runsaasti huomiota tulevien kumppaniehdokkaidensa ulkonäköön, joka on mielestäni täysin perusteltua. Vaikka sitä voisikin oman maailmansa muokata sellaiseksi, että ulkonäöllä ei ole merkitystä, on vielä jäljellä ne ~95% muusta väestöstä, joiden ajattelussa ulkonäkö on yhteydessä moneen asiaan ja joiden kanssa toimeen tuleminen on huomattavasti helpompaa jos he saavat sinun ja kumppanisi ulkonäöstä positiivisia mielleyhtymiä negatiivisten sijaan.

Olenhan minä kieltämättä itsekin joskus sitä vähän naureskellut kun ympärillä näkee koko ajan sekä heteronaisia, että heteromiehiä, jotka uikuttavat seksin puutteesta, mutta eivät osaa ns. laittaa palapelin palasia yhteen. Ymmärrän kyllä kuitenkin myös monia niitä vaikeasti muutettavia sosiaalisia ja maailmankuvallisia esteitä, jotka estävät näitä ihmisiä auttamasta toisiaan edes näin kapealla elämänalueella (saatika sitten elämänkumppanin löytämisen alueella).

Itse kehottaisin oikeasti kääntämään suurimmassa osassa tilanteita katseen peiliin sen sijaan, että ruvetaan defenssinomaisesti toteamaan, että "jos ei kiinnosta tutustua muhun enempää sen jälkeen millaisen kuvan olen antanut klubbarissa niin sit on toisella vikaa päässä". Se voi tietenkin olla hyvä strategia pitää kiinni oman heikon itsetunnon rippeistä, mutta antaa kyllä kovin köykäisesti eväitä siihen, että lähtisi kehittämään itseään ihmisenä sellaiseen suuntaan, että pärjää elämän lukuisissa sosiaalisissa kohtaamisissa paremmin - myös sen parinhakuriitin ulkopuolella.

Nimim. liikalihavat, tyylitajuttomat, hygieniarajoitteiset, egosentriset, sivistymättömät, huumorintajuttomat ja itsetunnottomat ilmapäähedonistit jättäköön ottamatta yhteyttä.. Niin ja jos luet Klubbarin sinkkuluukkua niin jätä vaan suosiolla väliin heti kättelyssä.
Prime Number

Posts: 2,705

#15288 • • Edited Prime Number UG-///

siveys, 18.5.2008 13:27:
---
[Klip from above



Niinno klubbarin peristeella susta saa kuvan että oot kyyninen paska, mut oikeesti oot tosi kiva tyyppi. Nettiminän ja tosiminän ero voi olla oikeasti kuin yö ja päivä, minkä vuoksi en laske oikeaksi tutustumiseksi muut kuin kasvoista kasvoihin tutustumiset. Esimerkiksi Arx ja Jone antaa netissä itsestään kuvan että ovat todella mulkkuja, Arx on toki sitä oikeastikin mutta ainakin se on lutuinen^_^

Ja mitä tulee ulkonäköön, ulkonäköihanteetkin voivat muuttua vuosien myötä. Aikoinani en voinut sietää naisessa pientäkään lihavuuden suuntaan antavaa merkkiä. Tapailtuani tovin erästä tuhtia neitosta olen alkanut pitää enemmän ja enemmän, vähän muhkummista naisista. Siksitoisekseen ulkonäkö on katoavaista, viimeistään neljänkympin kohdalla suurimmalla osalla alkaa roikkua paikat miten sattuu ja jos aikoinaan on tehnyt valintansa ulkonäköön perustuen voi olla hyvin vaikeaa sulattaa muuten mulkkua partneria. Tosin, naisethan yleensä ihastuu vain renttuihin ja mulkkuihin.

--
Repikää siitä

Zeratul

Posts: 1,170

#15289 • • Zeratul Captain miserable

psymax, 18.5.2008 12:11:
saa kitistä mutta sillon kyllä tekee itestään hölmön...jos ei sitten kuitenkaan mitään tarvi niin olis sit uikuttamati...

ethän sä tilaa kahviakaan jos et haluu juoda sitä...


Jos on tilannu latteen nii totta vitussa sitä saa kitistä jos tuodan tavallinen kahvi. Tai jos on yleisesti sattunu kitisee et tekis mieli kahvii, ja joku tulee tarjoomaan tuplaexspressoa, nii siitä kieltäytyminen tekee hölmöks vaikka sitä ois halunnu cappuchinon lisäsokerilla?

En muista nähneeni täällä yhtäkään semmosta tekstiä jonka perusteella vois sanoa varmasti tietävänsä mitä toinen haluu, enkä semmosta vonkaamista josta vois päätellä et mikä vaan kelpaa.
Kukahan se hölmö tässä on jos ei tajuu et onneton (tai miksei onnelinenki) sinkkuus johtuu siitä että mieleistä partneria ei oo löytyny, ei suinkaan siitä et mitään ei ois tarjolla. Ei kukaan ainakaan mun tietääkseni "tarvi" kumppania pysyäkseen hengissä, muun ku suvunjatkamisen kannalta se kumppani on vaan lisäviihdyke elämässä, ja jos ei viihdyke oo toivomusten mukanen se tuskin tekee onnelliseks ja täten menettää arvonsa viihdykkeenä.




On kyl tosiaan hienoo ku ei oo mitään pakonomasta tarvetta löytää kumppania just täältä, eikä semmosta oikeestaan odotakkaantäältä löytävänsä, voi ihan rauhassa lätistä ilman mitään pelkotiloja sen suhteen et millasen kuvan joku musta saa mun kirjotusten pohjalta. Perseily kunniaan! ;)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#15290 • • Lilly Guest
Pitäsköhän muuttaa ulkomaille asumaan ku tuntuu et kaikki kunnon miehet on kadonnu jonnekki tai sitten joku toinen on jo ehtiny nappaamaan sen.*igor*
hallucinogen

Posts: 8,190

#15291 • • hallucinogen Edain

Lilly, 23.5.2008 20:52:
Pitäsköhän muuttaa ulkomaille asumaan ku tuntuu et kaikki kunnon miehet on kadonnu jonnekki tai sitten joku toinen on jo ehtiny nappaamaan sen.*igor*


Jäljellä ollaan vaan me kelvottomat yksilöt :D. Mut mä luin, että naisen kannattaa ottaa itseään rumempi mies niin mies ei juokse vieraissa ja suhde on onnellisempi ;).

--
pikku-*possu*

Timmo

Posts: 657

#15292 • • Timmo

Lilly, 23.5.2008 20:52:
Pitäsköhän muuttaa ulkomaille asumaan ku tuntuu et kaikki kunnon miehet on kadonnu jonnekki tai sitten joku toinen on jo ehtiny nappaamaan sen.*igor*



Kokeile maaseutua. ;]

--
Elämä On Raato

psymax

Posts: 283

#15293 • • psymax

Lilly, 23.5.2008 20:52:
Pitäsköhän muuttaa ulkomaille asumaan ku tuntuu et kaikki kunnon miehet on kadonnu jonnekki tai sitten joku toinen on jo ehtiny nappaamaan sen.*igor*



juu tule vaan.. ulkomailla voi kohdata vaikka tälläisen eksoottisen suomalais miehen...*vink**pepsodent*
nomic

Posts: 4,120

#15294 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Täällä o/
Mar6

Posts: 2,178

#15295 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kyl mä vähän luulen että tää klubbari tai bile-elämä ei ole se mistä mä lähen kunnon parisuhdetta etsimään.. Näin yhden melkein parinvuoden avoliiton sekä klubielämän tarjoamien osittaisten "pikasuhteiden" jälkeen luulen että rauhallisempia sekä tervehenkisempiäkin treffailumestoja on kun diskovalojen välke ja lasejen kilinä *tirsk*
Mutta elämä on oikeasti erittäin nautinnollista ilman että edes odottaa vaan sitä mitä ei juuri tällä hetkellä ole elämässä *piis*

--
-Where there is house there is a home-

Pätkis

Posts: 1,038

#15296 • • Pätkis Pikkis

Mar6, 23.5.2008 23:12:
Kyl mä vähän luulen että tää klubbari tai bile-elämä ei ole se mistä mä lähen kunnon parisuhdetta etsimään.. Näin yhden melkein parinvuoden avoliiton sekä klubielämän tarjoamien osittaisten "pikasuhteiden" jälkeen luulen että rauhallisempia sekä tervehenkisempiäkin treffailumestoja on kun diskovalojen välke ja lasejen kilinä *tirsk*


Joo, työpaikka on kans tosi hyvä! Haluutsä lisää näitä, niin voidaan vaikka viillellä ranteita sitten yhdessä?

aka. tuokaa kirves

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

isokeksi

Posts: 260

#15297 • • isokeksi iskekosi
Joo ei kyllä bileistä parisuhteen alulle oo kovin vakaata alustaa. Been there done that. Mutta jonkin verran täytyy puoltaa esim netissä alkunsa saaneita juttuja. Elävä esimerkki muistuttaa mua joka päivä siitä, kuinka semmonenkin voi toimia. Toisaalta, eiköhän loppujen lopuksi mistä tahansa alkunsa saanut suhde onnistu jos molemmat osapuolet ovat tosissaan ja todella sopivat toisilleen.
jammyG

Posts: 70

#15298 • • jammyG irssistä

Mar6, 23.5.2008 23:12:
Kyl mä vähän luulen että tää klubbari tai bile-elämä ei ole se mistä mä lähen kunnon parisuhdetta etsimään.. Näin yhden melkein parinvuoden avoliiton sekä klubielämän tarjoamien osittaisten "pikasuhteiden" jälkeen luulen että rauhallisempia sekä tervehenkisempiäkin treffailumestoja on kun diskovalojen välke ja lasejen kilinä *tirsk*



Ei sitten mennyt ihan perille mikä on teikäläisen ajatus mutta kerrohan mulle mitä mahtaa olla tämä "tervehenkisyys"? Itse olen tullut siihen tulokseen että toisen normi voi olla toiselle hyvinkin epänormi elämänasenne/ ajatusmaailma/ ihan se arjen toiminta. Olisikon nyt kuitenkin lausuttu maailman totuuksina ihan vaan omia mielipiteitä ajattelematta sitä, että disko voi hyvinkin olla joillekkin se luonnollisin paikka tutustua ihmisiin tai elämänkumppaneihin?
Jusuplussa

Posts: 1,292

#15299 • • Edited Jusuplussa UG-///
Ehkä vois hetken aikaa olla ihan ittekseen, mutta halikaveri/unikaveri olis enemmän, ku tervetullut. Onhan niitä fuck buddyy ja ties mitä systeemejä olemassa (muilla ;), mutta ihan pelkkä unikaveri olis <3
Mar6

Posts: 2,178

#15300 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

jammyG, 24.5.2008 03:40:
---
Mar6, 23.5.2008 23:12:
Kyl mä vähän luulen että tää klubbari tai bile-elämä ei ole se mistä mä lähen kunnon parisuhdetta etsimään.. Näin yhden melkein parinvuoden avoliiton sekä klubielämän tarjoamien osittaisten "pikasuhteiden" jälkeen luulen että rauhallisempia sekä tervehenkisempiäkin treffailumestoja on kun diskovalojen välke ja lasejen kilinä *tirsk*

---


Ei sitten mennyt ihan perille mikä on teikäläisen ajatus mutta kerrohan mulle mitä mahtaa olla tämä "tervehenkisyys"? Itse olen tullut siihen tulokseen että toisen normi voi olla toiselle hyvinkin epänormi elämänasenne/ ajatusmaailma/ ihan se arjen toiminta. Olisikon nyt kuitenkin lausuttu maailman totuuksina ihan vaan omia mielipiteitä ajattelematta sitä, että disko voi hyvinkin olla joillekkin se luonnollisin paikka tutustua ihmisiin tai elämänkumppaneihin?



Voi tietysti olla, ihan et ymmärtänyt juttua kuten tarkoitin..Itsekin meinaan bileet ovat olleet lähde moniin hienoihin ihmissuhteisiin, esimerkiksi nykyiset parhaimmat ystäväni ovat varmasti pitkälti sieltä!! Ei se toki mahdotonta ole että tulevien lasteni äiti kävelee aamubileissä vappuaattona vastaan mutta epäilen sitä vahvasti. Tervehenkisyydellä tarkoitan taas sitä että joka viikonloppuinen parin päivän dokaaminen ja valvominen bileissä ei välttämättä ole se mitä haluan elämältäni, monella himobilettäjällä (Kuten ehkä aikoinaan mullakin) elämän keskeinen sisältö ja tekeminen liittyy jollain tavalla noihin.. Absoluuttisia "maailmantotuuksia" tässä tuskin on kukaan taasen lausunut missään, ihan oma mielipiteeni asiasta(johon aika moni enemmän klubittanut varmasti yhtyy) *hymy*

--
-Where there is house there is a home-