Puistokemisti, 18.5.2008 12:13:
Ja miten sitä koskaan voisikaan tietää olisiko kyseinen henkilö ´kiinnostava jos siitä ei jaksa ottaa selvää Ei kukaan ole missään vaiheessa sanonut että pitäisi hyväksyä kuka vaan. Onko luetun ymmärtämisessä vähän feilua?
Maailmassa on se 3 miljardia vastakkaisen sukupuolen edustajaa.. Jonkun perusteellahan se alkukarsintakin on tehtävä, vaikka kuinka olisi kumppanin tarpeessa.
En mä ainakaan oleta, että kukaan jaksaisi mun Klubbariperseilyjä seuranneena lähteä mun kanssani yhtään mihinkään, vaikka on tietenkin olemassa pieni mahdollisuus, että tämän satunnaisen idiotismin alta löytyy oikeasti ihan mukava pieni poika.
Monet ihmiset lisäksi kiinnittävät ihan ymmärrettävästi runsaasti huomiota tulevien kumppaniehdokkaidensa ulkonäköön, joka on mielestäni täysin perusteltua. Vaikka sitä voisikin oman maailmansa muokata sellaiseksi, että ulkonäöllä ei ole merkitystä, on vielä jäljellä ne ~95% muusta väestöstä, joiden ajattelussa ulkonäkö on yhteydessä moneen asiaan ja joiden kanssa toimeen tuleminen on huomattavasti helpompaa jos he saavat sinun ja kumppanisi ulkonäöstä positiivisia mielleyhtymiä negatiivisten sijaan.
Olenhan minä kieltämättä itsekin joskus sitä vähän naureskellut kun ympärillä näkee koko ajan sekä heteronaisia, että heteromiehiä, jotka uikuttavat seksin puutteesta, mutta eivät osaa ns. laittaa palapelin palasia yhteen. Ymmärrän kyllä kuitenkin myös monia niitä vaikeasti muutettavia sosiaalisia ja maailmankuvallisia esteitä, jotka estävät näitä ihmisiä auttamasta toisiaan edes näin kapealla elämänalueella (saatika sitten elämänkumppanin löytämisen alueella).
Itse kehottaisin oikeasti kääntämään suurimmassa osassa tilanteita katseen peiliin sen sijaan, että ruvetaan defenssinomaisesti toteamaan, että "jos ei kiinnosta tutustua muhun enempää sen jälkeen millaisen kuvan olen antanut klubbarissa niin sit on toisella vikaa päässä". Se voi tietenkin olla hyvä strategia pitää kiinni oman heikon itsetunnon rippeistä, mutta antaa kyllä kovin köykäisesti eväitä siihen, että lähtisi kehittämään itseään ihmisenä sellaiseen suuntaan, että pärjää elämän lukuisissa sosiaalisissa kohtaamisissa paremmin - myös sen parinhakuriitin ulkopuolella.
Nimim. liikalihavat, tyylitajuttomat, hygieniarajoitteiset, egosentriset, sivistymättömät, huumorintajuttomat ja itsetunnottomat ilmapäähedonistit jättäköön ottamatta yhteyttä.. Niin ja jos luet Klubbarin sinkkuluukkua niin jätä vaan suosiolla väliin heti kättelyssä.